Güncellenmiş Metin2 Mainline Altyapı Dosyaları

  • Konuyu açan Konuyu açan nebisenol
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 66
  • Gösterim Gösterim 3K
gmake olayını diyorsanız onu yaptım build done sonucuna ulaştim ama yine bu sorunla karşı karşıyayım
 
Tekrardan merhaba ilginiz için teşekkür ederim arkadaşım hallettim.
Ben sıfırdan FreeBSD kurdum ls komutu ataral DB dosyasını nereden çektiğini öğrendim /home klasörüne sabitlemişsiniz Source dosyalarını sonunda /usr a bağlı olmayan birisini görmek güzel :D
Yıllardır linux kullandım bu işe m2 server kurma işine hobi olarak başladım linux bilgim sayesinde yırtıyorum FreeBSD biraz daha değişik linux dağıtımlarından ama hepsi aynı hemen hemen neyse gelelim olaya. Nasıl çözdüm.
Arkadaşlar sizin yaptığınız hazır sanal FreeBSD indirdikleri için sorun yaşamıyorlar. Ben sıfırdan kurulum yaptığım için sonucta ileride sunucu açıcaksam sıfırdan yapsam daha mantıklı ve öğrenme babında en iyisi oldu için bu yolu seçtim fakat bir şey farkettim sizin paylaştığınız source dosyalarında bin dosyasının içinde _db_ ve _game_ dosyaları yok derlememe rağmende yoklar ama dedimki dur bir sunun hazır paylastığı freeBSD indireyim :D tahmin ettiğim gibi sizinkinde sorunsuz calısıyor sizinkinde olan source dosyalarını kendi freeBSD makineme aktarıp derledim ve güm hiç bir sorun yok acaba FreeBSD tar dosyasını çıkartırkenmi eksik çıkardı dedim direk 7zip ile arşivi açtım ordada gözükmüyor yani source eksikler var 2 gündür coresden çekiyor sanıyorum sadece db yi ama olay öyle değilmiş :D
 
bir önceki yayınladığınız sürümü kullanıyordum bir kaç sorum olacaktı
  • directx9 sonrasında düzeltilen hatalar tam olarak neler acaba
  • Bu güncellemeleri altyapıyı komple değiştirmeden geliştirmeye çalıştığım files'a geçirebilir miyim yoksa fazla mı meşakatli olur
  • render target eklemeye çalışırken d3d8 için paylaşıldıkları için veri tipi problemi hatası alıyorum önerebileceğiniz bir yol var mı acaba
 
bir önceki yayınladığınız sürümü kullanıyordum bir kaç sorum olacaktı
  • directx9 sonrasında düzeltilen hatalar tam olarak neler acaba
  • Bu güncellemeleri altyapıyı komple değiştirmeden geliştirmeye çalıştığım files'a geçirebilir miyim yoksa fazla mı meşakatli olur
  • render target eklemeye çalışırken d3d8 için paylaşıldıkları için veri tipi problemi hatası alıyorum önerebileceğiniz bir yol var mı acaba
DirectX 9 ilk güncellemede bazı haritalarda zeminde ufak tefek kaymalar ve eksik kısımlar vardı. O yüzden güncellemeyi geri alıp yeniden yükseltmiştim. Bazı değişiklikler yapmıştım. SpeedTreeLib içerisine bakın, değişikliği farkedeceksiniz. Güncellemeleri uyarlamak daha zor olabilir, sistemlerinizi ve güncellemelerinizi son paylaştığım sürümün içerisine aktarmanız daha kolay olur diye düşünüyorum. Paylaşılan render target sistemleri DirectX 8’e göre çalışıyor. DirectX 9’a uyarlama gerekiyor. Aldığın hataları özel mesaj yoluyla paylaşabilirsen, müsait bir zamanda uyarlama yaparız.
 
DirectX 9 ilk güncellemede bazı haritalarda zeminde ufak tefek kaymalar ve eksik kısımlar vardı. O yüzden güncellemeyi geri alıp yeniden yükseltmiştim. Bazı değişiklikler yapmıştım. SpeedTreeLib içerisine bakın, değişikliği farkedeceksiniz. Güncellemeleri uyarlamak daha zor olabilir, sistemlerinizi ve güncellemelerinizi son paylaştığım sürümün içerisine aktarmanız daha kolay olur diye düşünüyorum. Paylaşılan render target sistemleri DirectX 8’e göre çalışıyor. DirectX 9’a uyarlama gerekiyor. Aldığın hataları özel mesaj yoluyla paylaşabilirsen, müsait bir zamanda uyarlama yaparız.
tamamdır teşekkür ederim, iletirim müsait olursanız bir göz gezdirirseniz sevinirim, ayrıca bu files içinde ayriyetten teşekkür ederim.
 
Geri
Üst