Kaiser SF | Changelog

  • Konuyu açan Konuyu açan Kaiser
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 81
  • Gösterim Gösterim 5K
Daha önce bu düşünceyi uygulamaya çalıştım kodlama bilgisi olmadığı için yapamamıştım. Gerekli olan sadece Animasyonsa dediğim sistemi yapabilirsiniz. Silahı sırta alma animasyonu zaten ymirin kendi dosyalarında change_weapon olarak var nedense kullanılmamış. Bu animasyon silahı sırtan ele alıyor size hem bu hemde tam tersi silahı sıra koyma olanı gerekli. Aynı animasyonu isterseniz 3dmaxte tersten oynatabilirim. isterseniz bir bakın animasyona.
Az önce inceleme fırsatım oldu. Bu change_weapon olayını gerçekten yarım yamalak bırakmışlar.
Bazı eksiklerini giderip uyarlamalarını yaptım ancak yine de detaylı bir inceleme gerekiyor. Mesela aşağıdaki video ilk eklediğim hal.
Silah değiştirme olayının server ile de bağlantısı olduğu için tetiklenme mantığı pürüz yaratıyordu. Videoda da görüldüğü üzere silah takıp çıkarırken sorun yok ancak elde silah varken başka bir silah ile değişim uygulanınca animasyonun başlangıcı pürüzlü oluyor.


Bunu mümkün olduğunca iyileştirdim ve son hali aşağıdaki gibi oldu:



Her şey iyi hoş. Ama asıl can alıcı video aşağıda:


Bakacaz..... bakacaz...
 
Az önce inceleme fırsatım oldu. Bu change_weapon olayını gerçekten yarım yamalak bırakmışlar.
Bazı eksiklerini giderip uyarlamalarını yaptım ancak yine de detaylı bir inceleme gerekiyor. Mesela aşağıdaki video ilk eklediğim hal.
Silah değiştirme olayının server ile de bağlantısı olduğu için tetiklenme mantığı pürüz yaratıyordu. Videoda da görüldüğü üzere silah takıp çıkarırken sorun yok ancak elde silah varken başka bir silah ile değişim uygulanınca animasyonun başlangıcı pürüzlü oluyor.


Bunu mümkün olduğunca iyileştirdim ve son hali aşağıdaki gibi oldu:



Her şey iyi hoş. Ama asıl can alıcı video aşağıda:


Bakacaz..... bakacaz...

Kendi alt yapımda eklemiştim silah değiştirme animasyonunu sorun yoktu bende. Sanırım client src de WAIT i arattığında ordaki animasyonu change weaponla değiştirmiştim. Atta vs sorun olmuyordu. Şimdi aklıma geldi pc2 dosyasıdaki karekterin kadın sura kadın savaşçı erkek ninja gibi karekterin animasyonunu yapmamışlar malesef.
 
Son vidyoda kahkaha attım ya 😁😁😁
Resmen çar amuda kalktı 😁
Peki karakterin sırtında şöyle bir kılıç yuvası gibi bişey olsa ordan çekiyormuş gibi daha güzel olmazmi
 
Güncelleme:

Önceki güncelleme mesajında yer alan çiftel silah animasyonunu iptal ettim. Çünkü kadın karaktere ait animasyonun mevcut olmaması senaryoyu absürd bir hale getirdi. Niyetimde sadece savaşçı karakteri ve sadece çiftel silahları için böyle bir şey yapmak vardı ancak kadın karakterin eksikliğini görmezden gelemedim. Velhasıl:



AFK Sistemi eklendi ve özelleştirildi.
  • Bazı ince kontroller eklendi ve kullanımı iyileştirildi.
  • AFK olan bir karaktere moblar ve oyuncular asla hasar veremez.
  • Oyuncu en ufak bir aktivitede bulunduğunda AFK moddan çıkar. (hareket etme, item değiştirme, pot basma vb.)
  • Ekstra iyileştirmeler uygulanacak...

Ölüm Sahnesi eklendi.
  • Fikir bana ait değil, ancak kodlar bana ait.
  • Anti aliasing ile paralel çalışacak şekilde ayarlandı. Yani ölüm sahnesinde anti aliasing pasif duruma geçecek, sonrasında tekrar aktif olacak.
  • Kaynaklarla ilgili gerekli kontroller sağlandı, crash sorunu çözüldü. + Windows UAC dahil.
  • Sahne için ayrı .cppler ve .h dosyaları hazırlandı.
  • Grafik kodlarında çok iyi olmadığım için 4-5 gündür buna uğraştım. Bazı küçük eksikleri kaldı. Şu an sadece önizleme amacıyla göstermek istedim.


Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
Önceki güncellemelerde düzenlediğim mobların takip mantığı yeniden düzenlendi.
Artık sadece BOSS'lar için geçerli olacak.
+
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
-> __MAKE_PACK__ Kaldırıldı.
-> ExceptionSender Kaldırıldı.
-> UNITTEST Kaldırıldı.
-> ATTACK_SPEED_CHECK kaldırıldı.
-> USE_RELATIVE_PATH Kaldırıldı.
-> SPHERELIB_STRICT Kaldırıldı.
-> WORLD EDITOR kaldırıldı.
 
Güncelleme:

Önceki güncelleme mesajında yer alan çiftel silah animasyonunu iptal ettim. Çünkü kadın karaktere ait animasyonun mevcut olmaması senaryoyu absürd bir hale getirdi. Niyetimde sadece savaşçı karakteri ve sadece çiftel silahları için böyle bir şey yapmak vardı ancak kadın karakterin eksikliğini görmezden gelemedim. Velhasıl:



AFK Sistemi eklendi ve özelleştirildi.
  • Bazı ince kontroller eklendi ve kullanımı iyileştirildi.
  • AFK olan bir karaktere moblar ve oyuncular asla hasar veremez.
  • Oyuncu en ufak bir aktivitede bulunduğunda AFK moddan çıkar. (hareket etme, item değiştirme, pot basma vb.)
  • Ekstra iyileştirmeler uygulanacak...

Ölüm Sahnesi eklendi.
  • Fikir bana ait değil, ancak kodlar bana ait.
  • Anti aliasing ile paralel çalışacak şekilde ayarlandı. Yani ölüm sahnesinde anti aliasing pasif duruma geçecek, sonrasında tekrar aktif olacak.
  • Kaynaklarla ilgili gerekli kontroller sağlandı, crash sorunu çözüldü. + Windows UAC dahil.
  • Sahne için src den tamamen ayrı .cppler ve .h dosyaları hazırlandı.
  • Grafik kodlarında çok iyi olmadığım için 4-5 gündür buna uğraştım. Bazı küçük eksikleri kaldı. Şu an sadece önizleme amacıyla göstermek istedim.


Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
Önceki güncellemelerde düzenlediğim mobların takip mantığı yeniden düzenlendi.
Artık sadece BOSS'lar için geçerli olacak.
+
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
-> __MAKE_PACK__ Kaldırıldı.
-> ExceptionSender Kaldırıldı.
-> UNITTEST Kaldırıldı.
-> ATTACK_SPEED_CHECK kaldırıldı.
-> USE_RELATIVE_PATH Kaldırıldı.
-> SPHERELIB_STRICT Kaldırıldı.
-> WORLD EDITOR kaldırıldı.

ölüm sahnesinin kodlarına bakayım belki düzeltilmesi gereken kısımlar vardır. oraları bir debuglayayım, bir kaç program var elimde sağlam. sonra sıkıntı yaşamaman için yanlış anlaşılma olmasın.
 
ölüm sahnesinin kodlarına bakayım belki düzeltilmesi gereken kısımlar vardır oraları bir debuglayayım bir kaç program var elimde sağlam sonra sıkıntı yaşamaman için yanlış anlaşılma olmasın
 
Güncelleme:

Önceki güncelleme mesajında yer alan çiftel silah animasyonunu iptal ettim. Çünkü kadın karaktere ait animasyonun mevcut olmaması senaryoyu absürd bir hale getirdi. Niyetimde sadece savaşçı karakteri ve sadece çiftel silahları için böyle bir şey yapmak vardı ancak kadın karakterin eksikliğini görmezden gelemedim. Velhasıl:



AFK Sistemi eklendi ve özelleştirildi.
  • Bazı ince kontroller eklendi ve kullanımı iyileştirildi.
  • AFK olan bir karaktere moblar ve oyuncular asla hasar veremez.
  • Oyuncu en ufak bir aktivitede bulunduğunda AFK moddan çıkar. (hareket etme, item değiştirme, pot basma vb.)
  • Ekstra iyileştirmeler uygulanacak...

Ölüm Sahnesi eklendi.
  • Fikir bana ait değil, ancak kodlar bana ait.
  • Anti aliasing ile paralel çalışacak şekilde ayarlandı. Yani ölüm sahnesinde anti aliasing pasif duruma geçecek, sonrasında tekrar aktif olacak.
  • Kaynaklarla ilgili gerekli kontroller sağlandı, crash sorunu çözüldü. + Windows UAC dahil.
  • Sahne için src den tamamen ayrı .cppler ve .h dosyaları hazırlandı.
  • Grafik kodlarında çok iyi olmadığım için 4-5 gündür buna uğraştım. Bazı küçük eksikleri kaldı. Şu an sadece önizleme amacıyla göstermek istedim.


Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
Önceki güncellemelerde düzenlediğim mobların takip mantığı yeniden düzenlendi.
Artık sadece BOSS'lar için geçerli olacak.
+
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
-> __MAKE_PACK__ Kaldırıldı.
-> ExceptionSender Kaldırıldı.
-> UNITTEST Kaldırıldı.
-> ATTACK_SPEED_CHECK kaldırıldı.
-> USE_RELATIVE_PATH Kaldırıldı.
-> SPHERELIB_STRICT Kaldırıldı.
-> WORLD EDITOR kaldırıldı.

afk olan karakter moblar tarafından hedef alınamayacak şekilde ayarlasan daha iyi olmaz mı ? mobları meşgul etmemiş olur.
 
afk olan karakter moblar tarafından hedef alınamayacak şekilde ayarlasan daha iyi olmaz mı ? mobları meşgul etmemiş olur.
O da bugün aklıma geldi. Ancak diğer düzenlemelerle uğraşmaktan afk sistemine pek fırsat olmadı. Dediğin gibi moblar açısından çok daha pratik olur.
 
Güncelleme:

Önceki güncelleme mesajında yer alan çiftel silah animasyonunu iptal ettim. Çünkü kadın karaktere ait animasyonun mevcut olmaması senaryoyu absürd bir hale getirdi. Niyetimde sadece savaşçı karakteri ve sadece çiftel silahları için böyle bir şey yapmak vardı ancak kadın karakterin eksikliğini görmezden gelemedim. Velhasıl:



AFK Sistemi eklendi ve özelleştirildi.
  • Bazı ince kontroller eklendi ve kullanımı iyileştirildi.
  • AFK olan bir karaktere moblar ve oyuncular asla hasar veremez.
  • Oyuncu en ufak bir aktivitede bulunduğunda AFK moddan çıkar. (hareket etme, item değiştirme, pot basma vb.)
  • Ekstra iyileştirmeler uygulanacak...

Ölüm Sahnesi eklendi.
  • Fikir bana ait değil, ancak kodlar bana ait.
  • Anti aliasing ile paralel çalışacak şekilde ayarlandı. Yani ölüm sahnesinde anti aliasing pasif duruma geçecek, sonrasında tekrar aktif olacak.
  • Kaynaklarla ilgili gerekli kontroller sağlandı, crash sorunu çözüldü. + Windows UAC dahil.
  • Sahne için ayrı .cppler ve .h dosyaları hazırlandı.
  • Grafik kodlarında çok iyi olmadığım için 4-5 gündür buna uğraştım. Bazı küçük eksikleri kaldı. Şu an sadece önizleme amacıyla göstermek istedim.


Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
Önceki güncellemelerde düzenlediğim mobların takip mantığı yeniden düzenlendi.
Artık sadece BOSS'lar için geçerli olacak.
+
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
-> __MAKE_PACK__ Kaldırıldı.
-> ExceptionSender Kaldırıldı.
-> UNITTEST Kaldırıldı.
-> ATTACK_SPEED_CHECK kaldırıldı.
-> USE_RELATIVE_PATH Kaldırıldı.
-> SPHERELIB_STRICT Kaldırıldı.
-> WORLD EDITOR kaldırıldı.

Eğer kadın karekterin animasyonunu change weapon dan bahsediyorsanız tüm karekterlerin hazır şekilde yapılı pack dosyası var x serverine ait ve kilitli . Unpack etmekle uğraşırım derseniz dosyaları bırakayım buraya
 
Güncelleme:

Önceki güncelleme mesajında yer alan çiftel silah animasyonunu iptal ettim. Çünkü kadın karaktere ait animasyonun mevcut olmaması senaryoyu absürd bir hale getirdi. Niyetimde sadece savaşçı karakteri ve sadece çiftel silahları için böyle bir şey yapmak vardı ancak kadın karakterin eksikliğini görmezden gelemedim. Velhasıl:



AFK Sistemi eklendi ve özelleştirildi.
  • Bazı ince kontroller eklendi ve kullanımı iyileştirildi.
  • AFK olan bir karaktere moblar ve oyuncular asla hasar veremez.
  • Oyuncu en ufak bir aktivitede bulunduğunda AFK moddan çıkar. (hareket etme, item değiştirme, pot basma vb.)
  • Ekstra iyileştirmeler uygulanacak...

Ölüm Sahnesi eklendi.
  • Fikir bana ait değil, ancak kodlar bana ait.
  • Anti aliasing ile paralel çalışacak şekilde ayarlandı. Yani ölüm sahnesinde anti aliasing pasif duruma geçecek, sonrasında tekrar aktif olacak.
  • Kaynaklarla ilgili gerekli kontroller sağlandı, crash sorunu çözüldü. + Windows UAC dahil.
  • Sahne için ayrı .cppler ve .h dosyaları hazırlandı.
  • Grafik kodlarında çok iyi olmadığım için 4-5 gündür buna uğraştım. Bazı küçük eksikleri kaldı. Şu an sadece önizleme amacıyla göstermek istedim.


Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
Önceki güncellemelerde düzenlediğim mobların takip mantığı yeniden düzenlendi.
Artık sadece BOSS'lar için geçerli olacak.
+
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
-> __MAKE_PACK__ Kaldırıldı.
-> ExceptionSender Kaldırıldı.
-> UNITTEST Kaldırıldı.
-> ATTACK_SPEED_CHECK kaldırıldı.
-> USE_RELATIVE_PATH Kaldırıldı.
-> SPHERELIB_STRICT Kaldırıldı.
-> WORLD EDITOR kaldırıldı.


ölüm sahnesi çok hoş olmuş AFK içinde ufak bir öneri veriyim oyun dosyalarında ZZZ şeklinde bir
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
var onu waiting animasyon olarak kullanabilirsin dışarıdan bakıldığındada belli olur. ek olarak kişiye pm'den mesaj geldiğinde şu an afk şeklinde bilgilendirme yapabilir.
 
Eğer kadın karekterin animasyonunu change weapon dan bahsediyorsanız tüm karekterlerin hazır şekilde yapılı pack dosyası var x serverine ait ve kilitli . Unpack etmekle uğraşırım derseniz dosyaları bırakayım buraya
Şu an için kodların tamamını kaldırdım ve ayrıca unpack konusunda pek bilgim yok maalesef. Belki ilerleyen zamanlarda tekrar heves edersem bu konunun üzerine düşebilirim...

ölüm sahnesi çok hoş olmuş AFK içinde ufak bir öneri veriyim oyun dosyalarında ZZZ şeklinde bir
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
var onu waiting animasyon olarak kullanabilirsin dışarıdan bakıldığındada belli olur. ek olarak kişiye pm'den mesaj geldiğinde şu an afk şeklinde bilgilendirme yapabilir.
Evet ZZZ efektini şu an waiting olarak kullanıyorum, ek olarak PM fikri çok hoşuma gitti. Bunu da uygulayacağım, teşekkür ederim. :)
 
Güncelleme:
  • Ölüm sahnesinin mevcut eksikleri giderildi ve tamamlandı. (Önceki güncellemeden görebilirsiniz.)
  • @pasha37 tavsiyesi üzerine AFK sistemine pm notu eklendi. Eğer mesaj atılan oyuncu AFK ise chat ekranında sistem tarafından otomatik olarak bilgi mesajı belirecek. Ta ki karşıdaki oyuncu AFK moddan çıkana kadar.



  • Oyun Seçenekleri için tamamen dinamik çalışan sharpness efekti hazırlandı ve eklendi. Sharpness aktif olduğu an anti-aliasing devredışı kalır. Ve sharpness kapatıldığında anti-aliasing tekrar aktif olur. (Tüm kontrol Slider ile yapılır.) Efekt aktif olduğunda GUI pencereleri hariç, ekranda görünen her şeye etki eder. Gökyüzü, ağaçlar, silahlar,zırhlar,efektler vs.
    Aşağıdaki videoda HDR Mod hem aktifken, hem de pasifken uygulanan sharpness gösterilmiştir. Mevcut sınırı dengeli olacak şekilde ayarlandı.


Meraklısına: Ölüm sahnesinde olduğu gibi bunda da anti-aliasing'i saf dışı bırakmam gerekti. Bazılarınız bunun sebebini merak ediyor olabilir, bu yüzden kısa bir açıklama yapacağım.
Anti-aliasing(kenar yumuşatma) aktif olduğu zaman, aktif olduğu seviyeye göre (MSAA x2, MSAA 4x vb.) ekrandaki her bir piksel tanesini aktif olduğu seviye ile çarpar.
Örneğin; eğer anti-aliasing x8 seviyesinde çalışıyorsa, ekrandaki her bir pixel başına 8 pixel düşer. Ve bunun hesaplamasını shader'a yaptırmak profesyonellik gerektiriyor. Dolayısıyla ekran üzerinde yaptığım düzenlemelerde anti-aliasing'i tamamen kapatıp iptal etmek yerine kenarda bekletiyorum. Hangisini nasıl kullanacağı oyuncunun tercihine kalmış.
 
Güncelleme:

  • @TheAdmin33 tavsiyesi üzerine: AFK modundaki oyuncuların moblar ve bosslar tarafından algılanmaması özelliğini ekledim. Herhangi bir süre sınırı yoktur, oyuncu afk kaldığı sürece moblar tarafından algılanmaz. Oyuncu (iç itemler de dahil olmak üzere) herhangi bir itemi değiştirirse, adım atarsa veya herhangi bir skil kullanırsa afk moddan çıkar ve moblar tarafından algılanır.



  • Yumuşak Atmosfer seçeneği eklendi. Bu ayardaki amaç, özellikle geceleri oyunun parlak ve rahatsız edici görüntüsünü daha sıcak tonlara çekerek göz açısından daha rahat/soft bir sahne oluşturmak.
  • [*]
    2.webp
    1.webp
    [*]





  • Tüm bu görsel efektlerin çalışabilmesi için oluşturduğum yapıyı daha dinamik hale getirdim. Zaten mevcut shader ve shader yapısından(zenaris) tamamen bağımsız çalışan bir yapı olarak oluşturulmuştu.(yeni .cpp ve .h)
    Dolayısıyla herhangi bir çakışma vb. söz konusu olamaz.
    Efektler sadece .exe açılırken bir defa yüklenir ve sisteme tanımlanır. Bir daha asla yükleme yapılmaz. (Bunun .exe'nin açılış hızına veya ışınlanmalara vs. hiçbir etkisi yoktur.)
    Son olarak bu yapının bel kemiği olan vertex ve pixel giriş-çıkışları hem shader hem de c++ tarafında sabitlendi, artık bunların üzerlerine istenilen her türlü efekt uygulanabilir ve isteğe bağlı olarak c++ ile(oyun seçenekleri vb.) kontrol edilebilir.


Merak ediyorsanız; niye böyle fantezi işlerle uğraştığım konusunda benim de bir fikrim yok.
 
Güncelleme:

  • @TheAdmin33 tavsiyesi üzerine: AFK modundaki oyuncuların moblar ve bosslar tarafından algılanmaması özelliğini ekledim. Herhangi bir süre sınırı yoktur, oyuncu afk kaldığı sürece moblar tarafından algılanmaz. Oyuncu (iç itemler de dahil olmak üzere) herhangi bir itemi değiştirirse, adım atarsa veya herhangi bir skil kullanırsa afk moddan çıkar ve moblar tarafından algılanır.



  • Yumuşak Atmosfer seçeneği eklendi. Bu ayardaki amaç, özellikle geceleri oyunun parlak ve rahatsız edici görüntüsünü daha sıcak tonlara çekerek göz açısından daha rahat/soft bir sahne oluşturmak.





  • Tüm bu görsel efektlerin çalışabilmesi için oluşturduğum yapıyı daha dinamik hale getirdim. Zaten mevcut shader ve shader yapısından(zenaris) tamamen bağımsız çalışan bir yapı olarak oluşturulmuştu.(yeni .cpp ve .h)
    Dolayısıyla herhangi bir çakışma vb. söz konusu olamaz.
    Efektler sadece .exe açılırken bir defa yüklenir ve sisteme tanımlanır. Bir daha asla yükleme yapılmaz. (Bunun .exe'nin açılış hızına veya ışınlanmalara vs. hiçbir etkisi yoktur.)
    Son olarak bu yapının bel kemiği olan vertex ve pixel giriş-çıkışları hem shader hem de c++ tarafında sabitlendi, artık bunların üzerlerine istenilen her türlü efekt uygulanabilir ve isteğe bağlı olarak c++ ile(oyun seçenekleri vb.) kontrol edilebilir.

Merak ediyorsanız; niye böyle fantezi işlerle uğraştığım konusunda benim de bir fikrim yok.

Lusifer: Ben agresiftim ne oldu bana ya. :cry:
 
Güncelleme:

  • @TheAdmin33 tavsiyesi üzerine: AFK modundaki oyuncuların moblar ve bosslar tarafından algılanmaması özelliğini ekledim. Herhangi bir süre sınırı yoktur, oyuncu afk kaldığı sürece moblar tarafından algılanmaz. Oyuncu (iç itemler de dahil olmak üzere) herhangi bir itemi değiştirirse, adım atarsa veya herhangi bir skil kullanırsa afk moddan çıkar ve moblar tarafından algılanır.



  • Yumuşak Atmosfer seçeneği eklendi. Bu ayardaki amaç, özellikle geceleri oyunun parlak ve rahatsız edici görüntüsünü daha sıcak tonlara çekerek göz açısından daha rahat/soft bir sahne oluşturmak.





  • Tüm bu görsel efektlerin çalışabilmesi için oluşturduğum yapıyı daha dinamik hale getirdim. Zaten mevcut shader ve shader yapısından(zenaris) tamamen bağımsız çalışan bir yapı olarak oluşturulmuştu.(yeni .cpp ve .h)
    Dolayısıyla herhangi bir çakışma vb. söz konusu olamaz.
    Efektler sadece .exe açılırken bir defa yüklenir ve sisteme tanımlanır. Bir daha asla yükleme yapılmaz. (Bunun .exe'nin açılış hızına veya ışınlanmalara vs. hiçbir etkisi yoktur.)
    Son olarak bu yapının bel kemiği olan vertex ve pixel giriş-çıkışları hem shader hem de c++ tarafında sabitlendi, artık bunların üzerlerine istenilen her türlü efekt uygulanabilir ve isteğe bağlı olarak c++ ile(oyun seçenekleri vb.) kontrol edilebilir.

Merak ediyorsanız; niye böyle fantezi işlerle uğraştığım konusunda benim de bir fikrim yok.


@MT2Dev sen kodları ezbere bilip herşeyi düzenleyip not aldığın için bilirsin. şu hava kılıcı yanarken ve saldırırken alevli efekt çıkıyor client srcnin neresinden buluruz onu?
 
her yeni güncellemeyi ağzım açık okuyorum :D eline koluna sağlık yeni güncellemeleri dört gözle bekliyorum.
 
@MT2Dev sen kodları ezbere bilip herşeyi düzenleyip not aldığın için bilirsin. şu hava kılıcı yanarken ve saldırırken alevli efekt çıkıyor client srcnin neresinden buluruz onu?
Çok yüksek ihtimalle InstanceBaseEffect.cpp'de tanımlı olur.
 
Üst