Kaiser SF | Changelog

  • Konuyu açan Konuyu açan Kaiser
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 45
  • Gösterim Gösterim 6K
Güncelleme:
  • FPS Boost sistemi kaldırıldı.
  • Grafik güncellemesine ait olan bir çok işe yaramaz ölü kod ve parametre kaldırıldı. Ve kaldırmaya da devam ediyorum.
  • Önceki güncellemelerde bahsetmiş olduğum efekt ve MSAA çakışması sorunu giderildi.
    Artık Sharpness, Ölüm Sahnesi, Yumuşak Atmosfer gibi efektler MSAA destekli bir şekilde çalışacak ve efekt aktifken MSAA devredışı kalma gibi bir durum söz konusu olmayacak. + İsteğe bağlı olarak sonradan eklenecek olan efektler de bu düzenlemeye dahil olup onlar da MSAA'yı otomatik olarak işleyecektir. Ekstra bir düzenlemeye ihtiyaç olmayacak.
  • Birçoğunuzun bildiği üzere oyunda MSAA aktif olsa bile Render Target sisteminde bu destek olmadığı için modeller varsayılan olarak pürüzlü gösteriliyordu. Artık Render Target sistemi de modelleri MSAA destekli ve kaliteli gösterecek.
    ss.webp
  • Bu düzenlemelerin tamamı derinlemesine test edildi. Test esnasında fark edilen Windows UAC'ın ilk seferde sorun yaratmayıp ikinci kez ekrana gelmesi sırasında meydana gelen oyunun D3D cihazının uçmağa varması ve kilitlenmesi sorunu giderildi.

Kısa video:
 
hocam şu klasik su render olayına el atacak mısın mevcut mt2 su renderının da bi miktar iyileşmesi gerektiğini düşünüyorum
 
Ping Sistemi yazıldı.
  • Oyuncunun internet bağlantı gücünü değil, client-server arasındaki bağlantıyı izler. Dolayısıyla oyuncunun internet bağlantısının çok hızlı olmasının bu noktada hiçbir önemi yok.
  • Client ve serverin varsayılan olarak kullandığı zaman damgalarından bağımsız damgalar kullanıldı.
  • Her 10 saniyede bir kontrol sağlar ve (gerektiğinde) oyuncuya bilgi verir. (süre değiştirilebilir.)

Video (debug):


SS:
mkjkpjq.png
 
Ping Sistemi yazıldı.
  • Oyuncunun internet bağlantı gücünü değil, client-server arasındaki bağlantıyı izler. Dolayısıyla oyuncunun internet bağlantısının çok hızlı olmasının bu noktada hiçbir önemi yok.
  • Client ve serverin varsayılan olarak kullandığı zaman damgalarından bağımsız damgalar kullanıldı.
  • Her 10 saniyede bir kontrol sağlar ve (gerektiğinde) oyuncuya bilgi verir. (süre değiştirilebilir.)

Video (debug):


SS:
mkjkpjq.png

video için sunucuya nasıl delay yaptırdın peki onu merak ettim
 
Geri
Üst