Kaiser SF | Changelog

  • Konuyu açan Konuyu açan Kaiser
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 53
  • Gösterim Gösterim 4K
Küçük güncelleme:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
- Client C++20 sürümüne güncellendi.
- Cryptopp 8.9 sürümüne güncellendi. [Client - Server]
- Evrim Sistemi sadece +9 silahlar için şartlandırıldı.
- PSM: Çalışma zamanı olarak directx cihazına bağlandı.
    -> Aşırı hızlı/abartı PSM'leri pek sevmediğimden ötürü mevcut olandan devam etmek istedim.
    -> Loading ekranındaki ilk 1-2lik bekleme durumu PSM değil, shader kaynaklıdır. PSM buna müdahele edemez.
    -> Tamamen açılış süresi: yaklaşık 10 saniye.
- RaceDataFile çağrı fonksiyonu dinamik hale getirildi.
(İlk açılış.)
 
Güncelleme:

Ekran görüntüsü 2024-08-17 220144.webp

(GUI'nin alt kısmındaki boşluk benden kaynaklı. + Mavi renk ekran görüntüsünde pert görünmüş.)

  • locale_game.txt ve locale_interface.txt içerikleri tamamen client src ye aktarıldı. (PSM'ye değil.)
    Artık pack içinde yer almıyorlar ve packten yüklenmiyorlar.

    -> Harici olarak .cpp ve .h yazıldı.
    -> Yeni python modülü oluşturuldu ve tüm veriler bu modül üzerinden işlendi.
    -> Standart textler ve sistemlere ait textler ayrıştırıldı.
    -> Gerekli hata kontrolleri eklendi.
    -> #ifdef makrosu ile text eklenebilir ve özelleştirilebilir.
    -> Python tarafındaki çağrıların şimdilik bir kısmı düzenlendi.(Tamamlanacak.)
    -> Opsiyonel: İstenilen texti tek bir flag ile renklendirme özelliği eklendi. (Özel değer verilmezse varsayılan renk çalışır.)
    -> Python temel çağrısı değiştirildi:
    uiScriptLocale.TEST_TEXT --> inf.interface("TEXT_METIN2", 5)
    localeInfo.TEST_TEXT ------> inf.locale("TEXT_METIN2", 2)
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
-> Binek sisteminde kendine bile hayrı olmayan bir blok yeniden düzenlendi.
-> Öldükten sonra mühür çıkacak, ancak ışınlanma vb. durumlar etkilenmeyecek.
 
Küçük güncelleme:
Ninja / Kamuflaj skili için yeni animasyon hazırlandı ve her iki cinsiyete uygulandı.
(Daha önce yapmıştım ancak bazı sorunları vardı. Onları giderdim.)

Erkek:




Kadın:
 
Güncelleme:

18407 eklentisini görüntüle
(GUI'nin alt kısmındaki boşluk benden kaynaklı. + Mavi renk ekran görüntüsünde pert görünmüş.)

  • locale_game.txt ve locale_interface.txt içerikleri tamamen client src ye aktarıldı. (PSM'ye değil.)
    Artık pack içinde yer almıyorlar ve packten yüklenmiyorlar.

    -> Harici olarak .cpp ve .h yazıldı.
    -> Yeni python modülü oluşturuldu ve tüm veriler bu modül üzerinden işlendi.
    -> Standart textler ve sistemlere ait textler ayrıştırıldı.
    -> Gerekli hata kontrolleri eklendi.
    -> #ifdef makrosu ile text eklenebilir ve özelleştirilebilir.
    -> Python tarafındaki çağrıların şimdilik bir kısmı düzenlendi.(Tamamlanacak.)
    -> Opsiyonel: İstenilen texti tek bir flag ile renklendirme özelliği eklendi. (Özel değer verilmezse varsayılan renk çalışır.)
    -> Python temel çağrısı değiştirildi:
    uiScriptLocale.TEST_TEXT --> inf.interface("TEXT_METIN2", 5)
    localeInfo.TEST_TEXT ------> inf.locale("TEXT_METIN2", 2)
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
-> Binek sisteminde kendine bile hayrı olmayan bir blok yeniden düzenlendi.
-> Öldükten sonra mühür çıkacak, ancak ışınlanma vb. durumlar etkilenmeyecek.
Ek:
  • Tüm verilerin src'ye aktarımı sorunsuz bir şekilde tamamlandı.
  • locale_game verileri için lambda fonksiyonları pythonda bırakıldı.
  • Tüm veriler dinamik bellek ile tahsis edildi. Böylelikle zaten mevcut olmayan leak ihtimali tamamen ortadan kalkmış ve engellenmiş oldu.
  • .exe bellek kullanımında herhangi bir olumsuzluk yok. (460MB - 470MB)
  • Efsun botu vb. sistemler için varsayılan AFFECT formatlama işlemleri yeniden düzenlendi.
  • Pythonda locale_game.txt ve locale_string.txt yükleme işlemleri kaldırıldı.

Aşağıdaki görselde görülen bütün kelimeler/textler(ve diğer hepsi) artık doğrudan srcden geliyor.
Ekran görüntüsü 2024-08-30 220515.webp



Ayrıca :: "@fix38; Switchbot -> Render target bug fix" beklenmedik bambaşka bir bug oluşturduğu için yeniden düzenlendi ve daha sağlıklı bir fix uygulandı.
 
Ek:
  • Tüm verilerin src'ye aktarımı sorunsuz bir şekilde tamamlandı.
  • locale_game verileri için lambda fonksiyonları pythonda bırakıldı.
  • Tüm veriler dinamik bellek ile tahsis edildi. Böylelikle zaten mevcut olmayan leak ihtimali tamamen ortadan kalkmış ve engellenmiş oldu.
  • .exe bellek kullanımında herhangi bir olumsuzluk yok. (460MB - 470MB)
  • Efsun botu vb. sistemler için varsayılan AFFECT formatlama işlemleri yeniden düzenlendi.
  • Pythonda locale_game.txt ve locale_string.txt yükleme işlemleri kaldırıldı.

Aşağıdaki görselde görülen bütün kelimeler/textler(ve diğer hepsi) artık doğrudan srcden geliyor.
18612 eklentisini görüntüle


Ayrıca :: "@fix38; Switchbot -> Render target bug fix" beklenmedik bambaşka bir bug oluşturduğu için yeniden düzenlendi ve daha sağlıklı bir fix uygulandı.
overfall offline shopu görünce benim eskilere dalış...
 
Legendary İtems Effect / Efsanevi Eşya Efekti

Konudaki sistemi baştan sona revize ettim ve evrim sistemi için kullandım. Tüm kodları değiştirildi ve daha kullanışlı hale getirildi.
  • Orjinalinde mevcut olan slot bugu giderildi. (Her ne kadar sistemin sahibi yorumlarda "sistemle alakalı olmadığını" söylese de maalesef buglu.)
  • Her evrim seviyesine uygun efekt uygulandı.
  • Sistemin çalışma mantığı vnuma göre değil, evrimli silahlara göre ayarlandı.
  • Orjinalinde var olan python içerikleri kullanılmadı.
  • Shopa uyarlandı.
  • Offline Shop ve Manager için uyarlandı.
  • Ticarete uyarlandı.
  • Depoya uyarlandı.
  • Eşya arama sistemini değiştireceğim için uyarlamadım.
  • Kodlar server taraflı efsun botuyla ve updatepacket ile çakışmayacak şekilde yazıldı. (En son hızda bile asla etkilenmez.)
  • Offline shoptaki evrimli bir silah satılmış olsa bile efekt pazar slotunda çalışmaya devam eder.(Satılmış item olarak.)
  • Efektler için herhangi bir karışma,takılma ve herhangi bir bugdan dolayı silinme vb. durumu söz konusu değildir.
Video:


Ek:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
-> Kamp Ateşi kullanımı tamamen iptal edildi.
-> @fix42 :: Quest ekranı için mevcut MSAA bug fixi düzenlendi.(nadiren kendi kendine devam ediyordu.)
    + Artık quest ekranı MSAA'ya bağlı olarak hiçbir şekilde bozulmayacak.
 
EXE güvenliği için iki aşamalı şifre yöntemi uygulandı. Bunun amacı doğrudan exeyi korumaktır ancak dolaylı yoldan hesap güvenliğini de etkiliyor. Asıl amaç: evde veya başka bir yerde istenmeyen kişilerin exe'ye giriş yapıp kayıtlı hesaplara erişebilmesini engellemektir.
Tamamen tercihe bağlı bir ayardır. Elbette %100 güvenlikten bahsetmiyorum, fakat yine de aklıma gelen bazı ince noktaları ele alarak hazırladım.
  • Şifreler Türkçe karakter desteklidir.
  • Oluşturulan şifreler client src içinde, pythonda veya oyun klasöründe vb. tutulmaz.
  • Hesaplara duyarlı bir ayar değildir, genel olarak exe'ye işler.
  • Oyunu kaldırıp yeniden yüklemek vb. yöntemler şifrenin varlığını etkilemez. Yani eğer ayar etkinse, tekrar devredışı bırakılana kadar aktif kalır.
  • EXE giriş şifrelerinin hesap bilgileri ile bir bağlantısı yoktur.
  • Rakam ve harfler karışık kullanılabilir.
 
Siz geliştiricilere çok saygı duyuyor ve imreniyorum.
30 yaşına gelmiş biri olarak birşeyler öğrenmek istemek belki de güzel birşey fakat işin hangi noktasından tutup ne kadarında başarılı olabileceğimi ve motivasyonumu tam olarak hissedemediğim için geliştirme üzerine bugüne dek hiçbir şey yapamadım.
2009 yılından bu yana aktif metin2 oyuncusu olan biri olarak oynamanın ve var olan açıkları iletmenin dışına hiç çıkmadım. 2 hafta önce bir kızım oldu ve onun adına bir server kurmayı hayal etmeye başladım.

Kuracağım server öyle bir server olmalı ki insanların satın almaktan değil oynamaktan zevk aldığı, rekabetin üst düzey olduğu, oyunun zorluğa odaklanarak değil insanlara ödülleri dağıtarak ama verilecek olan süre bazlı emeğin kişileri öne çıkardığı o serverı kurmak istedim. Bunu da sıfırdan files, server, oto patch, domain ve sitenin tasarımından her noktasında kendi dokunuşlarımın olması gerektiğini düşündüm.

Kopyalarak öğrenebilir miydim ?
Yoksa programlama dilinde kendimi geliştirip bu oyunun içine mi girmeliydim ?
Kaiser adlı arkadaşın yaptıklarını da şimdi gördüğümde oyunun çok daha lezzetli hale geldiğini söyleyebilirim.
Ellerine sağlık.
 
Üst