Kaiser SF | Changelog

  • Konuyu açan Konuyu açan Kaiser
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 42
  • Gösterim Gösterim 5K
Güncelleme:
  • FPS Boost sistemi kaldırıldı.
  • Grafik güncellemesine ait olan bir çok işe yaramaz ölü kod ve parametre kaldırıldı. Ve kaldırmaya da devam ediyorum.
  • Önceki güncellemelerde bahsetmiş olduğum efekt ve MSAA çakışması sorunu giderildi.
    Artık Sharpness, Ölüm Sahnesi, Yumuşak Atmosfer gibi efektler MSAA destekli bir şekilde çalışacak ve efekt aktifken MSAA devredışı kalma gibi bir durum söz konusu olmayacak. + İsteğe bağlı olarak sonradan eklenecek olan efektler de bu düzenlemeye dahil olup onlar da MSAA'yı otomatik olarak işleyecektir. Ekstra bir düzenlemeye ihtiyaç olmayacak.
  • Birçoğunuzun bildiği üzere oyunda MSAA aktif olsa bile Render Target sisteminde bu destek olmadığı için modeller varsayılan olarak pürüzlü gösteriliyordu. Artık Render Target sistemi de modelleri MSAA destekli ve kaliteli gösterecek.
    ss.webp
  • Bu düzenlemelerin tamamı derinlemesine test edildi. Test esnasında fark edilen Windows UAC'ın ilk seferde sorun yaratmayıp ikinci kez ekrana gelmesi sırasında meydana gelen oyunun D3D cihazının uçmağa varması ve kilitlenmesi sorunu giderildi.

Kısa video:
 
hocam şu klasik su render olayına el atacak mısın mevcut mt2 su renderının da bi miktar iyileşmesi gerektiğini düşünüyorum
 
Geri
Üst