Source [Windows / FreeBSD] Mainline geliştirme ortamı - Tertemiz altyapı.

haa tamam baktım dosyalar var direk kurdum. Bu arada ellerine sağlık çok güzel olmuş. Ama çok fazla warning var 1000i geçik nerdeyse bunları tektekmi çözücez. Farklı bi yolu varmıdır?
Makefile'a warningleri kapatacak flagları ekleyebilirsin. Çözmek zorunda değilsin, bug değiller, sadece uyarılar.
 
U11'in içerisinde neler olacak? Sunucuda yer alan hataların çözümleri mi yoksa eklenen sistemler vs. mi? Eğer hata çözümleriyse U10'a desteğinizi kestiğiniz anlamına mı geliyor?
 
U11'in içerisinde neler olacak? Sunucuda yer alan hataların çözümleri mi yoksa eklenen sistemler vs. mi? Eğer hata çözümleriyse U10'a desteğinizi kestiğiniz anlamına mı geliyor?
U11'de multi dil desteği olacak, en büyük fark bu. U10 bundan sonra güncelleme almayacak evet. Son ücretsiz sürüm buydu. Sunucudaki hatalar derken neyi kastettiniz? Mainline buglarını mı?
 
Evet.



Peki ücretlendirme nasıl olacak abonelik ile mi yoksa her güncelleme için ücret mi ödenecek?
Mainline bugları ile ilgileneceğim. Ücret politikasına henüz kesin karar vermesem de marty benzeri bir şey yapabilirim. Leakleri önlemek/azaltmak amacıyla ücretini ödediğiniz sürüme sahip olursunuz ve güncellemeri ek ücretle alabilirsiniz. Aklımdaki sistem kesin olmamakla beraber bu şekilde.
 
1720831742724.webp


MySQL 5.6.51 kullanıyorum player database'ini import ederken hata alıyorum ve db başlamıyor.


Hata:
Genişlet Daralt Kopyala
[SQL] Query player start
[ERR] 1265 - Data truncated for column 'setAffectFlag' at row 1
[ERR]
INSERT INTO `refine_proto` VALUES (701, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 500000, 0, 0, 45);
INSERT INTO `refine_proto` VALUES (702, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 2000000, 0, 0, 25);
INSERT INTO `refine_proto` VALUES (703, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 100);
INSERT INTO `refine_proto` VALUES (751, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 100000, 0, 0, 45);
INSERT INTO `refine_proto` VALUES (752, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 500000, 0, 0, 54);
INSERT INTO `refine_proto` VALUES (753, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 2000000, 0, 0, 36);
INSERT INTO `refine_proto` VALUES (758, 71123, 2, 71129, 3, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 125000, 0, 0, 100);
INSERT INTO `refine_proto` VALUES (759, 71123, 3, 71129, 4, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 200000, 0, 0, 100);

-- ----------------------------
-- Table structure for safebox
-- ----------------------------
DROP TABLE IF EXISTS `safebox`;
CREATE TABLE `safebox`  (
  `account_id` int(10) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0,
  `size` tinyint(3) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0,
  `password` varchar(6) CHARACTER SET latin1 COLLATE latin1_swedish_ci NOT NULL DEFAULT '',
  `gold` int(11) NOT NULL DEFAULT 0,
  PRIMARY KEY (`account_id`) USING BTREE
) ENGINE = MyISAM CHARACTER SET = latin1 COLLATE = latin1_swedish_ci ROW_FORMAT = Dynamic;

-- ----------------------------
-- Records of safebox
-- ----------------------------

-- ----------------------------
-- Table structure for shop
-- ----------------------------
DROP TABLE IF EXISTS `shop`;
CREATE TABLE `shop`  (
  `vnum` int(11) NOT NULL DEFAULT 0,
  `name` varchar(32) CHARACTER SET latin1 COLLATE latin1_swedish_ci NOT NULL DEFAULT 'Noname',
  `npc_vnum` smallint(6) NOT NULL DEFAULT 0,
  PRIMARY KEY (`vnum`) USING BTREE
) ENGINE = MyISAM CHARACTER SET = latin1 COLLATE = latin1_swedish_ci ROW_FORMAT = Dynamic;

-- ----------------------------
-- Records of shop
-- ----------------------------
INSERT INTO `shop` VALUES (1, 'silah_saticisi', 9001);
INSERT INTO `shop` VALUES (2, 'balikci', 9009);
INSERT INTO `shop` VALUES (3, 'satici', 9003);
INSERT INTO `shop` VALUES (4, 'zirh_saticisi', 9002);
INSERT INTO `shop` VALUES (5, 'imba_shop2', 9007);
INSERT INTO `shop` VALUES (6, 'imba_shop1', 9008);
INSERT INTO `shop` VALUES (1001, 'all_sword', 20086);
INSERT INTO `shop` VALUES (1002, 'all_dualhand_sword', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1003, 'all_bow', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1004, 'all_twohand_sword', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1005, 'all_bell', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1006, 'all_fan', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1007, 'all_warrior_armour', 20087);
INSERT INTO `shop` VALUES (1008, 'all_assassin_armour', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1009, 'all_sura_armour', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1010, 'all_shaman_armour', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1011, 'all_warrior_helmet', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1012, 'all_assassin_helmet', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1013, 'all_sura_helmet', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1014, 'all_shaman_helmet', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1015, 'all_shield', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1016, 'all_bracelet', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1017, 'all_shoe', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1018, 'all_necklace', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1019, 'all_ring', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (7, 'gold_bar_shop', 9005);
INSERT INTO `shop` VALUES (8, 'firework_shop', 9004);
INSERT INTO `shop` VALUES (9, '?? ???', 20042);
INSERT INTO `shop` VALUES (10, 'pick_shop', 20015);
INSERT INTO `shop` VALUES (2000, 'hairstyles_mage', 20094);
INSERT INTO `shop` VALUES (2001, 'hairstyles_ninja', 20094);
INSERT INTO `shop` VALUES (2002, 'hairstyles_warrior', 20094);
INSERT INTO `shop` VALUES (2003, 'hairstyles_sura', 20094);

-- ----------------------------
-- Table structure for shop_item
-- ----------------------------
DROP TABLE IF EXISTS `shop_item`;
CREATE TABLE `shop_item`  (
  `shop_vnum` int(11) NOT NULL DEFAULT 0,
  `item_vnum` int(11) NOT NULL DEFAULT 0,
  `count` tinyint(4) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 1,
  UNIQUE INDEX `vnum_unique`(`shop_vnum`, `item_vnu
[SQL] Finished with error
 
17850 eklentisini görüntüle

MySQL 5.6.51 kullanıyorum player database'ini import ederken hata alıyorum ve db başlamıyor.


Hata:
Genişlet Daralt Kopyala
[SQL] Query player start
[ERR] 1265 - Data truncated for column 'setAffectFlag' at row 1
[ERR]
INSERT INTO `refine_proto` VALUES (701, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 500000, 0, 0, 45);
INSERT INTO `refine_proto` VALUES (702, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 2000000, 0, 0, 25);
INSERT INTO `refine_proto` VALUES (703, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 100);
INSERT INTO `refine_proto` VALUES (751, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 100000, 0, 0, 45);
INSERT INTO `refine_proto` VALUES (752, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 500000, 0, 0, 54);
INSERT INTO `refine_proto` VALUES (753, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 2000000, 0, 0, 36);
INSERT INTO `refine_proto` VALUES (758, 71123, 2, 71129, 3, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 125000, 0, 0, 100);
INSERT INTO `refine_proto` VALUES (759, 71123, 3, 71129, 4, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 200000, 0, 0, 100);

-- ----------------------------
-- Table structure for safebox
-- ----------------------------
DROP TABLE IF EXISTS `safebox`;
CREATE TABLE `safebox`  (
  `account_id` int(10) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0,
  `size` tinyint(3) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0,
  `password` varchar(6) CHARACTER SET latin1 COLLATE latin1_swedish_ci NOT NULL DEFAULT '',
  `gold` int(11) NOT NULL DEFAULT 0,
  PRIMARY KEY (`account_id`) USING BTREE
) ENGINE = MyISAM CHARACTER SET = latin1 COLLATE = latin1_swedish_ci ROW_FORMAT = Dynamic;

-- ----------------------------
-- Records of safebox
-- ----------------------------

-- ----------------------------
-- Table structure for shop
-- ----------------------------
DROP TABLE IF EXISTS `shop`;
CREATE TABLE `shop`  (
  `vnum` int(11) NOT NULL DEFAULT 0,
  `name` varchar(32) CHARACTER SET latin1 COLLATE latin1_swedish_ci NOT NULL DEFAULT 'Noname',
  `npc_vnum` smallint(6) NOT NULL DEFAULT 0,
  PRIMARY KEY (`vnum`) USING BTREE
) ENGINE = MyISAM CHARACTER SET = latin1 COLLATE = latin1_swedish_ci ROW_FORMAT = Dynamic;

-- ----------------------------
-- Records of shop
-- ----------------------------
INSERT INTO `shop` VALUES (1, 'silah_saticisi', 9001);
INSERT INTO `shop` VALUES (2, 'balikci', 9009);
INSERT INTO `shop` VALUES (3, 'satici', 9003);
INSERT INTO `shop` VALUES (4, 'zirh_saticisi', 9002);
INSERT INTO `shop` VALUES (5, 'imba_shop2', 9007);
INSERT INTO `shop` VALUES (6, 'imba_shop1', 9008);
INSERT INTO `shop` VALUES (1001, 'all_sword', 20086);
INSERT INTO `shop` VALUES (1002, 'all_dualhand_sword', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1003, 'all_bow', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1004, 'all_twohand_sword', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1005, 'all_bell', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1006, 'all_fan', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1007, 'all_warrior_armour', 20087);
INSERT INTO `shop` VALUES (1008, 'all_assassin_armour', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1009, 'all_sura_armour', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1010, 'all_shaman_armour', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1011, 'all_warrior_helmet', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1012, 'all_assassin_helmet', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1013, 'all_sura_helmet', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1014, 'all_shaman_helmet', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1015, 'all_shield', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1016, 'all_bracelet', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1017, 'all_shoe', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1018, 'all_necklace', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (1019, 'all_ring', 0);
INSERT INTO `shop` VALUES (7, 'gold_bar_shop', 9005);
INSERT INTO `shop` VALUES (8, 'firework_shop', 9004);
INSERT INTO `shop` VALUES (9, '?? ???', 20042);
INSERT INTO `shop` VALUES (10, 'pick_shop', 20015);
INSERT INTO `shop` VALUES (2000, 'hairstyles_mage', 20094);
INSERT INTO `shop` VALUES (2001, 'hairstyles_ninja', 20094);
INSERT INTO `shop` VALUES (2002, 'hairstyles_warrior', 20094);
INSERT INTO `shop` VALUES (2003, 'hairstyles_sura', 20094);

-- ----------------------------
-- Table structure for shop_item
-- ----------------------------
DROP TABLE IF EXISTS `shop_item`;
CREATE TABLE `shop_item`  (
  `shop_vnum` int(11) NOT NULL DEFAULT 0,
  `item_vnum` int(11) NOT NULL DEFAULT 0,
  `count` tinyint(4) UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 1,
  UNIQUE INDEX `vnum_unique`(`shop_vnum`, `item_vnu
[SQL] Finished with error
player.sqle sak tık yapıp notpadla aç setaffectflag1 ve 2 deki satırda enum yazan yerleri set olarak değiştir playeri kabul edicektir.
 
Arkadaşlar selam Ben Hasan Özoğlu,

12 Senedir Oyun sektöründe aktif rol alıyorum yayınlanmış bir sürü oyunum var reklam olmaması için isimlerini vermiyorum. 12 senedir Unreal Engine ve C++ ile kafayı yemiş durumdayım. Şuan hedefim bu kaynak kod ile metin2 nin metin2 olduğu yıllarda ki bir files oluşturmak ve bu filesi sürekli bsd de güncel tutmak, elimden gelirse 64bit versiyonunuda derlenebilir hale getirmek ve aynı zamanda source da warning, error bırakmamak, yine bilinen tüm açıkları kapatmak ve sizlere sunmayı planlıyorum. Files için bildiğiniz açıklar varsa beni yönlendirebilirsiniz. Geliştirme sürecini foruma paylaşır ve birlikte kullanabileceğimiz bir kaynak kod oluşturmuş oluruz.



+ olarak şuan için questler çalışmıyor ilk olarak buradan düzeltmeye başlıyorum. bende bozuk olabilir varsa bir öneriniz denerim. player.quest içi boş.

FreeBSD de kurulu olan da hiç bir sorun yok fakat Windows da kurulu olanda questler çalışmıyor.
FreeBSD de sadece yazıların ilk harf gözükmüyor ben de.

1720838124211.webp
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar selam Ben Hasan Özoğlu,

12 Senedir Oyun sektöründe aktif rol alıyorum yayınlanmış bir sürü oyunum var reklam olmaması için isimlerini vermiyorum. 12 senedir Unreal Engine ve C++ ile kafayı yemiş durumdayım. Şuan hedefim bu kaynak kod ile metin2 nin metin2 olduğu yıllarda ki bir files oluşturmak ve bu filesi sürekli bsd de güncel tutmak, elimden gelirse 64bit versiyonunuda derlenebilir hale getirmek ve aynı zamanda source da warning, error bırakmamak, yine bilinen tüm açıkları kapatmak ve sizlere sunmayı planlıyorum. Files için bildiğiniz açıklar varsa beni yönlendirebilirsiniz. Geliştirme sürecini foruma paylaşır ve birlikte kullanabileceğimiz bir kaynak kod oluşturmuş oluruz.



+ olarak şuan için questler çalışmıyor ilk olarak buradan düzeltmeye başlıyorum. bende bozuk olabilir varsa bir öneriniz denerim. player.quest içi boş.

FreeBSD de kurulu olan da hiç bir sorun yok fakat Windows da kurulu olanda questler çalışmıyor.
FreeBSD de sadece yazıların ilk harf gözükmüyor ben de.

17854 eklentisini görüntüle
Hazır BSD içindeki dosyalar güncel değil, ilgili klasörleri son sürümden tekrar atıp serveri derlemelisiniz. Bu yüzden server taraflı yazılar bozuk sizde. Güncel sürümü tekrar derleyin düzelir. Windows'ta da questler çalışıyor. Questleri "qc.exe" üzerine sürükleyin.
 
Son düzenleme:
Hazır BSD içindeki dosyalar güncel değil, ilgili klasörleri son sürümden tekrar atıp serveri derlemelisiniz. Bu yüzden server taraflı yazılar bozuk sizde. Güncel sürümü tekrar derleyin düzelir. Windows'ta da questler çalışıyor. Questleri "qc.exe" üzerine sürükleyin.
Teşekkür ederim güncel sürüm bu galiba.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Arkadaşlar selam Ben Hasan Özoğlu,

12 Senedir Oyun sektöründe aktif rol alıyorum yayınlanmış bir sürü oyunum var reklam olmaması için isimlerini vermiyorum. 12 senedir Unreal Engine ve C++ ile kafayı yemiş durumdayım. Şuan hedefim bu kaynak kod ile metin2 nin metin2 olduğu yıllarda ki bir files oluşturmak ve bu filesi sürekli bsd de güncel tutmak, elimden gelirse 64bit versiyonunuda derlenebilir hale getirmek ve aynı zamanda source da warning, error bırakmamak, yine bilinen tüm açıkları kapatmak ve sizlere sunmayı planlıyorum. Files için bildiğiniz açıklar varsa beni yönlendirebilirsiniz. Geliştirme sürecini foruma paylaşır ve birlikte kullanabileceğimiz bir kaynak kod oluşturmuş oluruz.



+ olarak şuan için questler çalışmıyor ilk olarak buradan düzeltmeye başlıyorum. bende bozuk olabilir varsa bir öneriniz denerim. player.quest içi boş.

FreeBSD de kurulu olan da hiç bir sorun yok fakat Windows da kurulu olanda questler çalışmıyor.
FreeBSD de sadece yazıların ilk harf gözükmüyor ben de.

17854 eklentisini görüntüle
İyi çalışmalar dilerim. 64bite çevirmek için nereden başlayacağınızı öğrenmek istiyorsanız şu rehberime bakabilirsiniz;
 
İyi çalışmalar dilerim. 64bite çevirmek için nereden başlayacağınızı öğrenmek istiyorsanız şu rehberime bakabilirsiniz;
Bu harika oldu rehberinizi takip edeceğim. Official Questlerin tamamını arıyorum elinizde var mı ? Yani bildiğimiz görevlerin tamamı.
 
Bu harika oldu rehberinizi takip edeceğim. Official Questlerin tamamını arıyorum elinizde var mı ? Yani bildiğimiz görevlerin tamamı.
 
Merhaba,
Oyun içi wiki sistemini ekliyorum da

ItemManager.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
//!@#
//    CItemData::TItemTable * table = (CItemData::TItemTable *) zObj.GetBuffer();
//    for (DWORD i = 0; i < dwElements; ++i, ++table)
//    {
//        CItemData * pItemData;
//        DWORD dwVnum = table->dwVnum;
//
//        TItemMap::iterator f = m_ItemMap.find(dwVnum);
//
//        if (m_ItemMap.end() == f)
//        {
//            pItemData = CItemData::New();
//
//            pItemData->LoadItemData(_getf("d:/ymir work/item/%05d.msm", dwVnum));
//            m_ItemMap.insert(TItemMap::value_type(dwVnum, pItemData));
//        }
//        else
//        {
//            pItemData = f->second;
//        }
//        pItemData->SetItemTableData(table);
//    }

burayı yorum satırına almışsınız. araştırdığımda performans için verilerin tekrar tekrar yüklenmesini önlüyormuş. Neden bunu yorum satırına aldınız öğrenebilir miyim? Bilgilenmek amaçlı soruyorum yanlış anlaşılmasın.
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Merhaba,
Oyun içi wiki sistemini ekliyorum da

ItemManager.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
//!@#
//    CItemData::TItemTable * table = (CItemData::TItemTable *) zObj.GetBuffer();
//    for (DWORD i = 0; i < dwElements; ++i, ++table)
//    {
//        CItemData * pItemData;
//        DWORD dwVnum = table->dwVnum;
//
//        TItemMap::iterator f = m_ItemMap.find(dwVnum);
//
//        if (m_ItemMap.end() == f)
//        {
//            pItemData = CItemData::New();
//
//            pItemData->LoadItemData(_getf("d:/ymir work/item/%05d.msm", dwVnum));
//            m_ItemMap.insert(TItemMap::value_type(dwVnum, pItemData));
//        }
//        else
//        {
//            pItemData = f->second;
//        }
//        pItemData->SetItemTableData(table);
//    }

burayı yorum satırına almışsınız. araştırdığımda performans için verilerin tekrar tekrar yüklenmesini önlüyormuş. Neden bunu yorum satırına aldınız öğrenebilir miyim? Bilgilenmek amaçlı soruyorum yanlış anlaşılmasın.
YMIR almış yorum satırına, ben değil 🤷🏻
 
Deniyorum fakat translate.lua hatası almaya başladım. LOAD_TRANSLATE_ERROR

Edit:
2060, 2062, 2064, 2066, 2068, 2070, 2072 satırlarında ki "\" ler yüzünden kaynaklanıyor bir düzenleyici ile açıp silinmeleri her şeyin "....." içerisinde kalmasını sağlamak gerekiyor
 
Son düzenleme:
Geri
Üst