Source [Windows / FreeBSD] Mainline geliştirme ortamı - Tertemiz altyapı.

En sonda şu şekil bir update verip final yapacak herhalde

"Update 31;

1. Gereksiz dosyalar silindi
1.1 metin2 dosyaları komple silindi."

Yani bende başlamak istiyorum ama bir sonra ki güncellemeyi bekleyeyim derken u9 a kadar geldi.
 
En sonda şu şekil bir update verip final yapacak herhalde

"Update 31;

1. Gereksiz dosyalar silindi
1.1 metin2 dosyaları komple silindi."

Yani bende başlamak istiyorum ama bir sonra ki güncellemeyi bekleyeyim derken u9 a kadar geldi.
metin2deki pack klasörü fazla yer kapladığı için silindi.
exe dosyası pack olmadan işlevsiz kaldığı için silindi.
granny2 gibi fazlalık dll dosyaları exe silindiği için silindi.
syserr dosyası içi temizlenip bırakıldı. iyi geliştirmeler :D
 
metin2deki pack klasörü fazla yer kapladığı için silindi.
exe dosyası pack olmadan işlevsiz kaldığı için silindi.
granny2 gibi fazlalık dll dosyaları exe silindiği için silindi.
syserr dosyası içi temizlenip bırakıldı. iyi geliştirmeler :D
En sonda şu şekil bir update verip final yapacak herhalde

"Update 31;

1. Gereksiz dosyalar silindi
1.1 metin2 dosyaları komple silindi."

Yani bende başlamak istiyorum ama bir sonra ki güncellemeyi bekleyeyim derken u9 a kadar geldi.
İroniyi ciddiye alıp dosyaları komple sildi ve Koreli gelistiricilerle anlaşmaya vardı 😁😁
 
En sonda şu şekil bir update verip final yapacak herhalde

"Update 31;

1. Gereksiz dosyalar silindi
1.1 metin2 dosyaları komple silindi."

Yani bende başlamak istiyorum ama bir sonra ki güncellemeyi bekleyeyim derken u9 a kadar geldi.
Silme işinin enteresan bir haz verme olayı var, sildikçe silesin geliyor ben kendisine hak veriyorum. :ROFLMAO: Bu işin bir de farklı boyutu var, dosyaları ilk düzenlemeye başladığım dönem yaptığım kaldırmaların bir çoğunu 3-4 sene sonra aslında işe yarayabilirmiş diyerek geri ekledim, o dönem bunların bir çoğuyla uğraşmak gereksiz geliyordu, 4 sene sonra bazılarını yeniden yapabilirim aslında diye düşünmeye başladım, yıllar içinde düşünceler de değişebiliyor. 😄
 
Bu tarz silme işlemleri yapınca yeni yeni bugların veya açıkların var olma olasılığı % kaç :)
Bilinçsiz şekilde yapılırsa, local sunucuda veya arkadaşlarınızla 5-10 kişi girdiğinizde hata olasılığı yok denecek kadar azdır fakat ne zaman bir oyun açmaya karar verirsiniz ve 500 üstü oyuncuyla açılış yaparsınız, işte o zaman %80 diyebilirim. Tanıdığım, şahit olduğum sadece kendilerine göre "ölü kod" kaldırma işlemi yapıp yüksek onlinelarda çeşitli memory leak veya auth problemleri yüzünden işleri patlayan bir çok arkadaşa şahit oldum seneler içinde.

O yüzden her zaman ilk önerimdir, dili öğrenmeden oyun dosyalarına hakim olmadan yapılacak iş değil kod temizleme işlemi, bana göre en son yapılacak iştir, ölü kod zaten ölü koddur, işlevsizdir, orada durması sizi etkilemez, bunu yapmamızın sebebi ağırlıklı olarak görsel sebepler, derleme süresinde artış, dosya boyutunun düşmesi vs. dir.
 
Yukarıdaki paketi de kuramıyorum, bununla alakalı ne yapabilirim?

error:
Genişlet Daralt Kopyala
pkg: No packages available to install matching 'mysql80-server' have been found in the repositories
Hazır BSD'yi indirdiysen paket kurulumuna gerek yok. Serverle ilgili dosyaları home klasörüne atıp çalıştırabilirsin
 
Hocam merhaba, aşağıdaki kısımda takıldım.
ServerSource içindeki m2server.2008.sln dosyasını açın.
Serveri 32 bit modda Release ve Debug olarak derleyin.
ServerSource/Bin içindeki SendToServerfiles.bat komutunu çalıştırın.
ServerFiles-Windows içindeki start.bat komutunu çalıştırın.
Sunucuyu kapatmak için sırayla auth, ch1, ch2, ch99 ve db tıklayıp ESC tuşuna basın.

Açın ve derleyin derken neyi kasttetiniz anlayamadım. Zaten "mainline_updated-u9\Client" içinde mevcut değil mi?
 
Hocam merhaba, aşağıdaki kısımda takıldım.
ServerSource içindeki m2server.2008.sln dosyasını açın.
Serveri 32 bit modda Release ve Debug olarak derleyin.
ServerSource/Bin içindeki SendToServerfiles.bat komutunu çalıştırın.
ServerFiles-Windows içindeki start.bat komutunu çalıştırın.
Sunucuyu kapatmak için sırayla auth, ch1, ch2, ch99 ve db tıklayıp ESC tuşuna basın.

Açın ve derleyin derken neyi kasttetiniz anlayamadım. Zaten "mainline_updated-u9\Client" içinde mevcut değil mi?
Sistem eklemesi veya kod değişikliği yaptığınızda bu şekilde derleyin. Bu serverin kaynak kodu, client ile ilgisi yok.
 
Hocam sunucuyu açabildim de hesap kayıt işini nasıl yapacağım
Navicat programıyla bağlanıp account > account tabloyu açtıktan sonra 1. satırda id kısmına 1 login kısmına giriş yapacağın ID yi şifre kısıma ise *00A51F3F48415C7D4E8908980D443C29C69B60C9 bunu yazdıktan sonra hesabın şifresi 12345 olacak daha sonra yine sol altta kaydet tuşu var ona bas, clientten giriş yapabilirsin
 
Navicat programıyla bağlanıp account > account tabloyu açtıktan sonra 1. satırda id kısmına 1 login kısmına giriş yapacağın ID yi şifre kısıma ise *00A51F3F48415C7D4E8908980D443C29C69B60C9 bunu yazdıktan sonra hesabın şifresi 12345 olacak daha sonra yine sol altta kaydet tuşu var ona bas, clientten giriş yapabilirsin

Çok teşekkürler arkadaşlar sunucuya giriş yapabildim, sizi de uğraştırdım. İlk defa böyle bir işe giriştim.
 
Update 10

1. Kullanılmayan Pack/Root kodları silindi.
1.1. OLD_SetNPC

2. Levellog veritabanına "account_id" sütunu eklendi, oyuncular seviye atladığında alınan syserr düzeldi.
3. "invalid_server_log" tablosu "log" veritabanından silindi.
4. Pack/Root/playersettingmodule içindeki emoticon stringleri Koreceden İngilizceye çevrildi.
5. Yeteneklerin görsel efektlerinin ve affect shower'larının görünmeme sorunu düzeltildi. @hasanmacit 'e yardım ettiği için teşekkürler.
6. Skill_proto'daki yetenek adları sütunu Koreceden İngilizceye çevrildi.
7. ClientSource/EterLocale 'den Japanese.cpp ve Japanese.h kaldırıldı.
8. ClientSource/EterLocale 'den StringCodec_Vietnamese.cpp ve StringCodec_Vietnamese.h kaldırıldı.
9. ClientSource/EterLocale 'den StringCodec.cpp ve StringCodec.h kaldırıldı.
10. ClientSource 'daki Korece olan LOG ve Tracef detayları, İngilizceye çevrildi.
11. ProcessScanner kaldırıldı.
12. Dimm.h kaldırıldı.
13. CheckLatestFiles kaldırıldı.
14. Karakter silerken çıkan "Karakteri Silemezsin" hatası düzeltildi.

15. Bazı localelere özgü kontroller ClientSource'dan silindi.
15.1. LOCALE_SERVICE_WE_JAPAN

16. Kullanılmayan ClientSource kod parçaları silindi.
16.1. NEEDED_COMMAND_ARGUMENT
16.2. NEEDED_COMMAND_CLIPBOARD
16.3. isInterfaceConfig
16.4. LoadInterfaceStatus
16.5. SaveInterfaceStatus
16.6. HEADER_GC_MOUNT
16.7. RecvMountPacket
16.8. packet_mount

Ana konudaki linkten indirebilirsiniz.
 
0623_124209.jpg
 
Üst