Source [Windows / FreeBSD] Mainline geliştirme ortamı - Tertemiz altyapı.

Bu konuda yeniyim amacim ogrenmek, bir sey sormak istiyorum. Suan u7'yi inceliyordum ve bir sey aklima takildi, SercerSource/db/src/Makefile icerisinde SRCS kisminda 'HP.cpp' dosyasinin adi da geciyor. Saniyorum ki bu dosyayi (ve HB.h'yi) ihtiyac duymadigin icin kaldirdin ama Makefile'i guncellemeyi unuttun. Veyahut dosyalar eksikti, her neyse. Dosyalari tekrar ekleyip DBManager.h'de bulunan eSQL_SLOT'u guncellemek (SQL_HOTBACKUP) veya Makefile'i guncellemek gerekebilir. Ilk secenekte server configirasyonu guncellemek de fayda var.

Ya da benim dosyalarim mi eksik acaba ?


Sonraki guncellemeyi sabirsizlikla bekliyorum. Tesekkurler
 
Bu konuda yeniyim amacim ogrenmek, bir sey sormak istiyorum. Suan u7'yi inceliyordum ve bir sey aklima takildi, SercerSource/db/src/Makefile icerisinde SRCS kisminda 'HP.cpp' dosyasinin adi da geciyor. Saniyorum ki bu dosyayi (ve HB.h'yi) ihtiyac duymadigin icin kaldirdin ama Makefile'i guncellemeyi unuttun. Veyahut dosyalar eksikti, her neyse. Dosyalari tekrar ekleyip DBManager.h'de bulunan eSQL_SLOT'u guncellemek (SQL_HOTBACKUP) veya Makefile'i guncellemek gerekebilir. Ilk secenekte server configirasyonu guncellemek de fayda var.

Ya da benim dosyalarim mi eksik acaba ?


Sonraki guncellemeyi sabirsizlikla bekliyorum. Tesekkurler
Yalnızca Makefile'den silmeyi unutmuşum. Bir sonraki güncellemenin notlarında yazdığım gibi sildim onu da. HB.cpp'i Makefile'den silerseniz başarılı build alabilirsiniz.
 
Yalnızca Makefile'den silmeyi unutmuşum. Bir sonraki güncellemenin notlarında yazdığım gibi sildim onu da. HB.cpp'i Makefile'den silerseniz başarılı build alabilirsiniz.

Tamamdir. Ben de oyle yapacagim o vakit.


Hotbackup almiyor muydu veya sorunlu muydu mainline'de? Genelde kaldiriliyor sanki. Kaldirmak yerine calisir bir hotbackup daha iyi olmaz miydi server acisindan ? Bu konuda ne dusunuyorsunuz ? @Kaptan Yosun @Whistle
 
Tamamdir. Ben de oyle yapacagim o vakit.


Hotbackup almiyor muydu veya sorunlu muydu mainline'de? Genelde kaldiriliyor sanki. Kaldirmak yerine calisir bir hotbackup daha iyi olmaz miydi server acisindan ? Bu konuda ne dusunuyorsunuz ? @Kaptan Yosun @Whistle
Bu güne kadar hotbackup kullanan bir server ne gördüm ne duydum.
 
Update 8

1. Client Source ile Server Source arasındaki paket isimleri daha uyumlu hale getirildi.
2. FreeBSD üzerinde DB'nin derlenmesi sırasında hataya sebep olan, Makefile içindeki Hotbackup artığı silindi.

3. Kimsenin kullanmadığı ufak kod parçaları silindi.
3.1. guild_exp_table(guild_exp_table2 ile değiştirildi.)
3.2. aiSkillBookCountForLevelUp_euckr
3.3. hyuniron_prob_euckr
3.4. yagong_prob_euckr
3.5. aiGrandMasterSkillBookCountForLevelUp_euckr
3.6. aiGrandMasterSkillBookMinCount_euckr
3.7. aiGrandMasterSkillBookMaxCount_euckr
3.8. prob_table_euckr
3.9. KOR_aiUniqueItemPartyBonusExpPercentByMemberCount
3.10. KOR_aiPartyBonusExpPercentByMemberCount
3.11. beKillerMode
3.12. SUB2_LOADING_ENABLE
3.13. ENABLE_CHAT_COMMAND

4. Server içindeki bazı dillere özgü kontroller kaldırıldı.
4.1. LC_IsYMIR
4.2. LC_IsKorea
4.3. LC_IsEurope
4.4. g_iUseLocale

5. Client/Pack/Root içindeki bazı dillere özgü kontroller kaldırıldı.
5.1. IsYMIR
5.2. IsBRAZIL
5.4. IsEUROPE(Bir kısmı)
5.5. IsArabic(Bir kısmı)

6. Yeni serverfiles/config kontrolü "bootary_check"
7. Yeni serverfiles/config kontrolü "check_version_server"
8. Yeni serverfiles/config kontrolü "gm_host_check"

9. ServerSource/game/input_main içinde g_bCheckClientVersion gereksiz kontrolü kaldırıldı.
10. ServerSource/game/input_main içinde yeni kontrol: ENABLE_TP_SPEED_CHECK
11. ServerSource/game/input_main içinde yeni kontrol: ENABLE_HACK_TELEPORT_LOG
12. ServerSource/game/questlua içinde yeni geçici kontrol: ENABLE_TRANSLATE_LUA
12.1. Bu kontrol ve kod parçası ileriki bir güncellemede Questler "Client Locale String" sistemine geçirilince silinecektir.
13. ServerSource/game/questlua_pc içinde yeni kontrol: ENABLE_LOCALECHECK_CHANGENAME
14. IntroLoading arkaplan görsel ve yükleme çubuğu "ymir work/uiloading" içine taşındı.
15. Ufak kod okunurluluğu iyileştirmeleri yapıldı.

Ana konudaki linkten indirebilirsiniz.
 
Update 9

1. Kimsenin kullanmadığı ServerSource kod parçaları silindi.
1.1. check_name_big5
1.2. is_twobyte_big5
1.3. check_name_sjis
1.4. is_twobyte_sjis
1.5. is_char_sjis
1.6. is_char_sjis
1.7. check_name_euckr
1.8. is_twobyte_euckr
1.9. check_name_gb2312
1.10. is_twobyte_gb2312
1.11. is_twobyte
1.12. under_han
1.13. ishan
1.14. isnhdigit
1.15. isnhspace
1.16. GOST_Encrypt
1.17. GOST_Decrypt
1.18. DES_Encrypt
1.19. DES_Decrypt
1.20. KStbl
1.21. Noncopyable
1.22. FN_is_battle_zone

2. Kimsenin kullanmadığı ClientSource kod parçaları silindi.
2.1. CHEONMA_GUILDEXP_LIST
2.2. CHEONMA_SKILL_POWERS
2.3. _USE_CPP_RTL_FLIP
2.4. CHECK_ANSWERS
2.5. USE_CRAMERS_RULE
2.6. __MAKE_PACK__
2.7. OLD_rtrim
2.8. AutoBan
2.9. DYNAMIC_POOL_STRICT
2.10. __IS_TEST_SERVER_MODE__(IsTest)
2.11. APSTUDIO_INVOKED

3. Bazı localelere özgü kontroller ServerSource'dan silindi.
3.1. sjis
3.2. gb2312

4. Bazı localelere özgü kontroller ClientSource'dan silindi.
4.1. IsCHEONMA
4.2. IsYMIR

5. Bazı localelere özgü kontroller Pack'ten silindi.
5.1. "ymir"
5.2. "we_korea"

6. AdminPage kaldırıldı.
7. InputUDP kaldırıldı.
8. ServerSource/libthecore'dan hangul.c ve hangul.h kaldırıldı.
9. PackMaker projesi ClientSource'dan kaldırıldı.
10. MovieMan kaldırıldı.

11. make_test_env.bat silindi.
12. Kod okunurluğu ve girdileri Allman stili ile büyük ölçüde iyileştirildi. @MT2Dev 'e teşekkürler.
13. Tools/DumpProto projesinin Extern/LZO sürümü 2.10'a güncellendi. Güncel Visual Studio ile Release modda derleyince protoları kapatamama sorunu düzeldi. @pasha37 'ye teşekkürler.

Ana konudaki linkten indirebilirsiniz.
 
merak ettiğim bir şey var game source de ki bin ve doc klasörleri ne işe yarıyor? daha önce kullandığım fileslarda hiç karşılaşmamıştım :unsure:
 
merak ettiğim bir şey var game source de ki bin ve doc klasörleri ne işe yarıyor? daha önce kullandığım fileslarda hiç karşılaşmamıştım :unsure:
eğer windows src kullanmıyorsan bin klasörü bir işe yaramıyor. doc klasörü de bir işe yaramıyor. sil gitsin.
 
keşke şu dosyaları,

ServerExtern-FreeBSD
ServerExtern-Windows
ServerFiles-FreeBSD
ServerFiles-Windows

şeklinde değilde direkt Windows ve FreeBSD olarak ikiye ayırsan ve game ile mysql ide .tar.gz formatında versen yeni başlayanlar için daha iyi olabilir.

Ayrıca böyle bir projeyi ücretsiz paylaşıp geliştirdiğin için teşekkürler ve başarılar.
 
keşke şu dosyaları,

ServerExtern-FreeBSD
ServerExtern-Windows
ServerFiles-FreeBSD
ServerFiles-Windows

şeklinde değilde direkt Windows ve FreeBSD olarak ikiye ayırsan ve game ile mysql ide .tar.gz formatında versen yeni başlayanlar için daha iyi olabilir.

Ayrıca böyle bir projeyi ücretsiz paylaşıp geliştirdiğin için teşekkürler ve başarılar.
Teşekkürler, dosya düzeninin bu şekilde olması geliştirme yaparken benim için daha kolay oluyor, tabiki kendi çalışma alışkanlıklarınıza göre düzenleyebilirsiniz. Database'i de arşiv formatında paylaşmayı düşünmüyorum, iyi bir çözüm değil bence. Kurulumu son derece basit zaten .sql dosyalarıyla.
 
teşekkürler bu update kaça kadar gidicek başlıcaz başlıyamıyoruz git hub üzerinden yapılsa daha iyi olmaz mı?
valla çok haklı bir isyan bende kızıyorum hep tam kullanıyorum sürekli bi güncelleme geliyo :D ama winmerge kullanarak farkları alabilirsin ben öyle yapıcam
 
Geri
Üst