pack klasörünün içindeki etc yi aç onun içindeburada etc'nin içerisine ymir work klasörünü atın denmekte. ancak client içerisinde herhangi bir etc klasörü gözükmemekte onu anlayamadım galiba yok tam konumu sizlerde nelerdir? tmp4 - 40250
pack klasörünün içindeki etc yi aç onun içindeburada etc'nin içerisine ymir work klasörünü atın denmekte. ancak client içerisinde herhangi bir etc klasörü gözükmemekte onu anlayamadım galiba yok tam konumu sizlerde nelerdir? tmp4 - 40250
evet pack klasörünün içindeki etc.eix i aç onun içinde dosyalardostum yapamadım gözükmüyor anlamadım bu fileste discord var mı? #realthemk ekleyebilir misin ya da burdan da olur ama bu packın içinde sadece etc eix ve etc epk var onu tekrar mı açıp yerleştirip kapatacağız?
17660 eklentisini görüntüle
gerekiyor tabikide hocam build almazsan olmaz öyle.listede yazan bütün eklemeleri yaptım game build falan yapmam gerekiyor mu?
oldu teşekkür ederim yeni yeni geliştiriyorum kendimi kusura bakmayıngerekiyor tabikide hocam build almazsan olmaz öyle.
yok estağfurullah ne kusuru hocam mizacım yanlış anlaşıldıysa ben özür dilerimoldu teşekkür ederim yeni yeni geliştiriyorum kendimi kusura bakmayın
bence indirirsinTers mühendislik yapsak 4 sayfadan 2 sayfaya indirebilir miyiz
Aynı koddan 2 tane değiştirilmesi gereken yer var. Rehberi baştan itibaren tekrar uygulayın ve kırmızı ile yazdığım notları okuyunşimdi farkettim sorunsuz bir şekilde hallettim sanıyordum herşeyi envanter in en alt kısmı böyle oluyor nasıl düzeltebilirim acaba?
Çalıştığım alt yapı da k envanter offline shop hızlı sil sat yanında gezen binek gibi sistemler ekli envanter slot sayısını 4 den 2 ye çeksem herhangi problem teşkil eder mi? Ters mühendislikle yapmayı deneyeceğim de bilgimi aşan bir şey yapmayayım yanlışlıklaAynı koddan 2 tane değiştirilmesi gereken yer var. Rehberi baştan itibaren tekrar uygulayın ve kırmızı ile yazdığım notları okuyun
1015 20:52:04108 :: Traceback (most recent call last):
1015 20:52:04109 :: File "networkModule.py", line 247, in SetGamePhase
1015 20:52:04109 :: File "game.py", line 99, in __init__
1015 20:52:04110 :: File "interfaceModule.py", line 288, in MakeInterface
1015 20:52:04110 :: File "interfaceModule.py", line 171, in __MakeWindows
1015 20:52:04110 :: File "uiInventory.py", line 262, in __init__
1015 20:52:04111 :: File "uiInventory.py", line 399, in __LoadWindow
1015 20:52:04111 :: File "uiInventory.py", line 464, in SetInventoryPage
1015 20:52:04111 :: AttributeError
1015 20:52:04111 :: :
1015 20:52:04111 :: 'InventoryWindow' object has no attribute 'inventoryPageIndex'
1015 20:52:04111 ::
1227 00:02:06624 ::
networkModule.py(line:208) SetSelectCharacterPhase
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
introSelect.py(line:30) <module>
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
interfaceModule.py(line:12) <module>
system.py(line:130) __pack_import
networkModule.SetSelectCharacterPhase - <type 'exceptions.IndentationError'>:unexpected indent (uiInventory.py, line 372)
1227 00:02:06624 :: ============================================================================================================
1227 00:02:06624 :: Abort!!!!
1227 00:02:06624 :: filename=exception.py, name=Abort, line=33
1227 00:02:06624 :: filename=networkModule.py, name=SetSelectCharacterPhase, line=213
1227 00:02:06624 :: filename=prototype.py, name=RunApp, line=57
1227 00:02:06624 :: filename=prototype.py, name=<module>, line=61
1227 00:02:06624 :: filename=system.py, name=Run, line=163
1227 00:02:06624 :: filename=system.py, name=execfile, line=192
1227 00:02:06624 :: filename=system.py, name=RunMainScript, line=273
1227 00:02:06624 :: filename=system.py, name=<module>, line=295
1227 00:02:06624 :: filename=<string>, name=<module>, line=297
uiInventory.py, 372. satırda girdi hatası yapmışsınız.hesaba girdiğim an oyun kapanıyor
syser:1227 00:02:06624 :: networkModule.py(line:208) SetSelectCharacterPhase system.py(line:130) __pack_import system.py(line:110) _process_result introSelect.py(line:30) <module> system.py(line:130) __pack_import system.py(line:110) _process_result interfaceModule.py(line:12) <module> system.py(line:130) __pack_import networkModule.SetSelectCharacterPhase - <type 'exceptions.IndentationError'>:unexpected indent (uiInventory.py, line 372) 1227 00:02:06624 :: ============================================================================================================ 1227 00:02:06624 :: Abort!!!! 1227 00:02:06624 :: filename=exception.py, name=Abort, line=33 1227 00:02:06624 :: filename=networkModule.py, name=SetSelectCharacterPhase, line=213 1227 00:02:06624 :: filename=prototype.py, name=RunApp, line=57 1227 00:02:06624 :: filename=prototype.py, name=<module>, line=61 1227 00:02:06624 :: filename=system.py, name=Run, line=163 1227 00:02:06624 :: filename=system.py, name=execfile, line=192 1227 00:02:06624 :: filename=system.py, name=RunMainScript, line=273 1227 00:02:06624 :: filename=system.py, name=<module>, line=295 1227 00:02:06624 :: filename=<string>, name=<module>, line=297
hocam ama o satırda herhangi bir girdi yapmadım ki şöyle orayı da paylaşayım üst kısımda ekleme yapılıyordu ok ile işaretlediğim kısım 372uiInventory.py, 372. satırda girdi hatası yapmışsınız.
self.inventoryTab[0].SetEvent(lambda arg=0: self.SetInventoryPage(arg))
self.inventoryTab[1].SetEvent(lambda arg=1: self.SetInventoryPage(arg))
self.inventoryTab[2].SetEvent(lambda arg=2: self.SetInventoryPage(arg))
self.inventoryTab[3].SetEvent(lambda arg=3: self.SetInventoryPage(arg))
self.inventoryTab[0].Down()
self.inventoryPageIndex = 0
372 -> self.equipmentTab[0].SetEvent(lambda arg=0: self.SetEquipmentPage(arg))
self.equipmentTab[1].SetEvent(lambda arg=1: self.SetEquipmentPage(arg))
self.equipmentTab[0].Down()
self.equipmentTab[0].Hide()
self.equipmentTab[1].Hide()
uiInventory.py dosyanızı bir atın bakalımhocam ama o satırda herhangi bir girdi yapmadım ki şöyle orayı da paylaşayım üst kısımda ekleme yapılıyordu ok ile işaretlediğim kısım 372
uiinventory:self.inventoryTab[0].SetEvent(lambda arg=0: self.SetInventoryPage(arg)) self.inventoryTab[1].SetEvent(lambda arg=1: self.SetInventoryPage(arg)) self.inventoryTab[2].SetEvent(lambda arg=2: self.SetInventoryPage(arg)) self.inventoryTab[3].SetEvent(lambda arg=3: self.SetInventoryPage(arg)) self.inventoryTab[0].Down() self.inventoryPageIndex = 0 372 -> self.equipmentTab[0].SetEvent(lambda arg=0: self.SetEquipmentPage(arg)) self.equipmentTab[1].SetEvent(lambda arg=1: self.SetEquipmentPage(arg)) self.equipmentTab[0].Down() self.equipmentTab[0].Hide() self.equipmentTab[1].Hide()