Kervan Sistemi

  • Konuyu açan Konuyu açan okan4141
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 97
  • Gösterim Gösterim 3K
O kadar gereksiz bir etkinlik olmasına rağmen yıllarca bunun ekmeğini yiyen Iris Panel'e bir balyoz gibi inmiştir. Ya ücretsiz paylaş yada o kadar cüz-i bir miktar yapki, bu tokatçılara ders olsun.

Ellerine sağlık.
 
Ben videoda kesilen kervandan sadece 2 adet Enayi kesesi düştüğünü gördüm ve kervanı hedefe ulaştıran kişiye ödül npc tarafından veriliyor. O kısım zaten en kolay kısmı. Ayrıca ödül olarak gaya kazanıyor videoda öyle görmüştüm.
Videoya şimdi baktım yine guide kervan yükü kısmına gaya miktarı yazıyorsun min 50 max 250 yazmışlar yani bundan başka birşey göremedim. Kaçırdığım birşey varsa yaz kanka.
benim kafa silkroad kervan mantığına gitti kanka, zaten iriste yapılan kervan sistemi de ondan esinlenerek yola çıktı ama tam yapamadı.
 
benim kafa silkroad kervan mantığına gitti kanka, zaten iriste yapılan kervan sistemi de ondan esinlenerek yola çıktı ama tam yapamadı.

Aslında ben tamamen yaparımda sistem hakkında tam bilgi lazım. Mesela önceki konuda bi arkadaş sistem videolarını izledim pet gibi değil belirlenen koordinata kendisi gidiyor demiş. Bu, çoğu kodu silip yeniden inşa etmek demek.
 
Yapmam gereken tek şey mob_drop_item.txt'ye Kervanın vnumunu eklemek. :ROFLMAO:

20197 eklentisini görüntüle




Kervandan direkt normal item düşmesi yerine sırtında taşıdığı kese, çanta veya her neyse sandık onun yerde spawn olması daha iyi olabilir(meleydeki gibi). Böyle çok düz oluyor ve ayarlanabilir olmaz sanırsam(bu kısımdan emin değilim). Kervan sahibinin taşıdığı eşyanın kervan NPC'lerinden dinamik olarak belirlenip, kervan öldürülürse eğer sandıktan o eşyaların haydutun alabilmesi sağlanabilir.Kervan sistemi gerçekten metin2 için harika bir sistem şimdiye kadar official olmaması üzücü. Geliştirilmeye çok müsait "Kervan Sistemi" forumdaki konularına göz gezdirdiğimde cidden çok güzel işler başarmışsın bu konuyu hevesle takip edeceğim.
 
Kervandan direkt normal item düşmesi yerine sırtında taşıdığı kese, çanta veya her neyse sandık onun yerde spawn olması daha iyi olabilir(meleydeki gibi). Böyle çok düz oluyor ve ayarlanabilir olmaz sanırsam(bu kısımdan emin değilim). Kervan sahibinin taşıdığı eşyanın kervan NPC'lerinden dinamik olarak belirlenip, kervan öldürülürse eğer sandıktan o eşyaların haydutun alabilmesi sağlanabilir.Kervan sistemi gerçekten metin2 için harika bir sistem şimdiye kadar official olmaması üzücü. Geliştirilmeye çok müsait "Kervan Sistemi" forumdaki konularına göz gezdirdiğimde cidden çok güzel işler başarmışsın bu konuyu hevesle takip edeceğim.
O Kısım Çok Basit Bir Olay Zaten %90 ı bitirmiş @okan4141 Kervanın Can Guisi Harici Tamam Galiba
 
Ahahahah videonun yorumlarında denk gelmiştim gm sikroadcı çıktı diye şimdi aklıma geldi. Ama biz sahra2’den gidiyoruz ya sahra2 gibi yapıyorum. 🤣🤣
bir sunucu sahibi- geliştirici olarak yaptığınız mantığı ilk gördüğümde aklıma gelen: " iki oyuncunun birisi kervan haydutu diğeri kervan çeken olur, sonrasında sınırsız drop :band:

o yüzden x şehrinden y şehrine sro mantığı daha iyi olur gibi geldi
 
Burada biraz keyfi tercihler yapmak sorun olmaz bence ama şimdi şöyle düşünürsek kervan, sahibini takip edecek ve kervan haydutlarıda kervana saldıracak o sırada bizim kervancı korumamız gerekiyor ama haydut bize skill atarken bile kervan yanımızda olacağından aynı anda hem bize hem de kervana vurabilir. Bizden daha dayanıklı bir haydut bizi ignorelayıp direkt kervanıda kesebilir, ama kervanın kendi rotası olursa ve tek işimiz onu hayatta tutmak olursa haydutu şekillerle uzaklaştırabiliriz.

Bir de ek olarak kervan sahibi kervan haydutuna ölürse kervan olduğu yerde durmuş olur. Kendi rotası olması en iyisi gibi ama kendi versiyonunu yapmanda güzel olur ekstra kendi tarzını katarak. Bekliyoruzz
 
Burada biraz keyfi tercihler yapmak sorun olmaz bence ama şimdi şöyle düşünürsek kervan, sahibini takip edecek ve kervan haydutlarıda kervana saldıracak o sırada bizim kervancı korumamız gerekiyor ama haydut bize skill atarken bile kervan yanımızda olacağından aynı anda hem bize hem de kervana vurabilir. Bizden daha dayanıklı bir haydut bizi ignorelayıp direkt kervanıda kesebilir, ama kervanın kendi rotası olursa ve tek işimiz onu hayatta tutmak olursa haydutu şekillerle uzaklaştırabiliriz.

Bir de ek olarak kervan sahibi kervan haydutuna ölürse kervan olduğu yerde durmuş olur. Kendi rotası olması en iyisi gibi ama kendi versiyonunu yapmanda güzel olur ekstra kendi tarzını katarak. Bekliyoruzz
Bu yavaşlatma, sersemletme gibi bonuslar ile engellenebilir durum atıyorum bu kervan mapinde serseme karşı dayanıklılık yüzde 50 işler yavaşlatma da saldırganın saldırı hızı ile hareket hızını azaltsa güçsüz bile olsa kervan koruyucusu bir şekilde malını savunabilir.
 
bir sunucu sahibi- geliştirici olarak yaptığınız mantığı ilk gördüğümde aklıma gelen: " iki oyuncunun birisi kervan haydutu diğeri kervan çeken olur, sonrasında sınırsız drop :band:

o yüzden x şehrinden y şehrine sro mantığı daha iyi olur gibi geldi
Kervan zaten yavaş yavaş gidiyor varsayalım hiçbir haydut saldırısına uğramadan başarıyla yükü boşalttı adam zaten ona vakti harcayana kadar normal gaya elde etmeye çalışsa kervanla elde edeceği gayanın daha fazlasını elde eder. 🤣🤣
 
Kervan Sahibi Sayısı Yapıldı.

Oyuncu "Kervan Haydutu" Olduğu Zaman Ona Kaç Adet Kervanın Olduğu Bilgisi Verilir.

Düzenlenecek:

"Kervan Haydutu" Effecti Yalnızca Son Kervan Öldüğünde Silinecek.


 
Bir Önceki Videolu Gönderide

"Kervan Haydutu" Effecti Yalnızca Son Kervan Öldüğünde Silinecek.

Böylelikle Eğer Birden Fazla "Kervan Sahibi" Var İse;
"Kervan Haydutu" Tekrar "Kervan Haydutu" Olmak İçin NPC'ye Uğramak Zorunda Kalmayacak.


* Önemli *

"Kervan Haydutu" Olduktan Sonra "Kervan Sahibine" Saldırsın veya Saldırmasın
Son "Kervan Sahibi" Kesilene Kadar "Kervan Haydutu" Affecti Silinmez.

*
Diğer Silinme Türü ( Yapılacak ) *

Haritayı Terk Ettiğinde
Tüm "Kervan Sahipleri" Yükü Teslim Ettiklerinde


 
Son düzenleme:
Küçük Bir Eklenti:

Oyuncu "
Kervan Haydutu" Olduğu Esnada

"Kervan Sahibine"


"Haydutlar Saldırıya Geçti" Mesajı Bilgisi Verilir.

 
Son düzenleme:
Düzenlendi:

"Kervan Sahibine"

"Haydutlar Saldırıya Geçti" Mesajı Bilgisi (INFO) Yerine (NOTICE) Olarak Değiştirildi.

Öncesi (
Kırmızı)


444.webp


Sonrası (Sarı)

3.webp


 
silkroad'da nasıl bakmadım ancak karakter takibi yerine officialdaki goblin mantığında belirli noktalar arasında gitmesi daha mantıklı olur bana kalırsa, ek olarak mount and bladedeki kulenin yürüme mantığı gibi sadece etrafında karakter varken yürürse ve ne kadar fazla karakter varsa o kadar hızlanırsa katılımıda artırmış olur, kervanı sadece öldürmek yerine ele geçirmede yapılarak başka grup/lonca/bayraklar arasında rekabet de sağlanabilir
 
Geri
Üst