Güncellenmiş Metin2 Mainline Altyapı Dosyaları

  • Konuyu açan Konuyu açan nebisenol
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 20
  • Gösterim Gösterim 772

nebisenol

Premium Üye
Premium Üye
Geliştirici
MT Üye
Mesaj
534
Çözümler
27
Beğeni
165
Puan
529
Ticaret Puanı
0
Merhaba arkadaşlar,

Bu konuda, Metin2 için yaptığım düzenlemeleri ve güncellemeleri içeren altyapı dosyalarını sizlerle paylaşacağım. Güncellemeler arasında, server source dosyalarının 64-bit sunucuda 32-bit modunda derlenebilmesi, derleme sırasında oluşan tüm uyarı hatalarının düzeltilmesi, DirectX 9 güncellemesi ve oyuna uzaktan erişim sağlamak için yapılan eklemeler gibi çeşitli düzenlemeler ve güncellemeler yer alıyor. Aşağıda, yapılan değişikliklerin detaylı bir listesini bulabilirsiniz. Sorularınız veya geri bildirimleriniz olursa lütfen yorum bırakmaktan çekinmeyin!

Bilmeniz Gerekenler:
Bilmeniz Gerekenler:
Genişlet Daralt Kopyala
Client Derleyici: Visual Studio 2022
Server Derleyici: GCC 14
FreeBSD Sürümü: 14.2 (amd64, i386)
Veritabanı: MariaDB 11.4.3

Extern Güncellemeleri:
Extern Güncellemeleri:
Genişlet Daralt Kopyala
CryptoPP 8.9.0
Boost 1.85.0
DevIL 1.7.8
Lzo 2.10
Minilzo 2.10
Libjpeg 9f
Python 2.7
Granny 2.11.8
DirectX 9

Kaldırılan Ölü Sistemler:
Kaldırılan Ölü Sistemler:
Genişlet Daralt Kopyala
libserverkey
limit_time
Xtrap
HackShield
NProtect_GameGuard
Netmarble
Hammer of Tor
Auth_Brazil
Auth_Japan
OpenID
Matrix_card
Passpod
Blocked_Country_ip
Vcard
Teen
GoogleTest
PCBANG
Auction
Sms-mobile
__20040725_CAMERA_WORK__
VTune
__UNITTEST__
Lotto/Lottery
HIGHSCORE
g_iLoadingDelayTime
Armadillo Nano
DbString Greet
Siege War / Castle
Monarch
SpeedServer
BattleArena
china_event_server
threeway_war
ip_ban
FileMonitor_FreeBSD
distribution_test_server
over9refine
dev_log
Traffic_Profiler
Hotbackup
AdminPage
InputUDP
MovieMan
ProcessScanner
CheckLatestFiles

Kaldırılan Ölü Fonksiyonlar:
Kaldırılan Ölü Fonksiyonlar:
Genişlet Daralt Kopyala
japan_regen
newyear_mob
independence_day
FUCKING_BRAZIL_ITEM_AUTO_SP_RECOVERY_S
FUCKING_BRAZIL_ITEM_AUTO_HP_RECOVERY_S
exp_table_euckr
exp_table_newcibn
EFFECT_LEVELUP_ON_14_FOR_GERMANY
EFFECT_LEVELUP_UNDER_15_FOR_GERMANY
SetTextTailLivingTime
NOT_NEED_DELETE_CODE
g_create_position_canada
do_mount
Roulette
IsDevStage
IsTestStage
IsLiveStage
reportviolentwhisperbutton
struct LuckyBagInfo b2
change_guild_master.be_other_member
guild_exp_table2
aiSkillBookCountForLevelUp_euckr
hyuniron_prob_euckr
yagong_prob_euckr
aiGrandMasterSkillBookCountForLevelUp_euckr
aiGrandMasterSkillBookMinCount_euckr
aiGrandMasterSkillBookMaxCount_euckr
prob_table_euckr
KOR_aiUniqueItemPartyBonusExpPercentByMemberCount
KOR_aiPartyBonusExpPercentByMemberCount
beKillerMode
SUB2_LOADING_ENABLE
ENABLE_CHAT_COMMAND
check_name_big5
is_twobyte_big5
check_name_sjis
is_twobyte_sjis
is_char_sjis
check_name_euckr
is_twobyte_euckr
check_name_gb2312
is_twobyte_gb2312
is_twobyte
under_han
ishan
isnhdigit
isnhspace
GOST_Encrypt
GOST_Decrypt
DES_Encrypt
DES_Decrypt
KStbl
Noncopyable
FN_is_battle_zone
CHEONMA_GUILDEXP_LIST
CHEONMA_SKILL_POWERS
_USE_CPP_RTL_FLIP
CHECK_ANSWERS
USE_CRAMERS_RULE
__MAKE_PACK__
OLD_rtrim
AutoBan
DYNAMIC_POOL_STRICT
__IS_TEST_SERVER_MODE__(IsTest)
APSTUDIO_INVOKED
OLD_SetNPC
NEEDED_COMMAND_ARGUMENT
NEEDED_COMMAND_CLIPBOARD
isInterfaceConfig
LoadInterfaceStatus
SaveInterfaceStatus
HEADER_GC_MOUNT
RecvMountPacket
packet_mount

Eklenen Sistemler:
Eklenen Sistemler:
Genişlet Daralt Kopyala
Official Client Locale String
Official Level Update Fix
Official Fog Fix
Official Save Camera Mode

Güncelleme Notları:
Güncelleme Notları:
Genişlet Daralt Kopyala
Server source, GCC 14 ile derlenecek şekilde ayarlandı.
Server source derleyici standardı C++23 olarak ayarlandı.
Server source, 64-bit sunucuda 32-bit modunda derlenebilir hale getirildi.
Server source projesinden gereksiz kütüphaneler kaldırıldı.
Server source derlemesi sırasında oluşan uyarı hataları düzeltildi.
Server source projesinde clean komutu ile silinmeyen obje dosyaları düzeltildi.
Oyuna uzaktan erişim sağlayabilmek için MartySama PROXY_IP güncellemesi eklendi.
Kanallar açılırken veritabanının çökmesine neden olan bir hata giderildi.
Veritabanı MariaDB 11.4.3 sürümüne yükseltildi.
MYSQL_OPT_RECONNECT, yeni MySQL ve MariaDB sürümlerinde kaldırıldığı için ilgili yapılandırma yeniden düzenlendi.
Qc source, GCC 14 ile derlenecek şekilde ayarlandı.
Qc source derleyici standardı C++23 olarak ayarlandı.
Qc source, 64-bit sunucuda 32-bit modunda derlenebilir hale getirildi.
Qc source derlemesi sırasında oluşan uyarı hataları düzeltildi.
Client source derlemesi sırasında oluşan uyarı hataları düzeltildi.
Client source projesinde çeşitli düzenlemeler yapıldı.
DumpProto source derleyici standardı C++23 olarak ayarlandı.
DumpProto source derlemesi sırasında oluşan uyarı hataları düzeltildi.
DumpProto source projesinde çeşitli düzenlemeler yapıldı.
Filesi başlatma, durdurma ve temizleme işlemleri için kullanılan shell scriptleri yenilendi.
Filesin toplam kanal sayısı 4'e yükseltildi.
Skill proto, hem veritabanında hem de pack dosyaları içerisinde yenilendi.
Pack INDEX dosyası silindi ve pack isimlerini client source içerisinden alacak şekilde düzenlendi.
Client ile oyuna ilk girişte syserr çıktısı veren hatalar düzeltildi.
Client source projesine Libjpeg-9f kütüphanesi dahil edildi. Client source derlemesi sırasında Libjpeg-9f kütüphanesi de eş zamanlı olarak derlenecek.
Client, DirectX 9 versiyonuna güncellendi.
Karakterin leveli, derecesi ve ismi arasındaki boşluklar düzeltildi.

İndirme Linkleri:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Virüs Tarama Sonuçları:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Not: Localdeki sunucu ile oyunu uzaktan erişime açmak için, ilk olarak oyunun tüm kanal portlarını ve veritabanı portunu modem arayüzünden açmanız gerekiyor. Daha sonra, files içerisindeki kanalların CONFIG dosyalarındaki BIND_IP ve PROXY_IP ayarlarını kendinize göre düzenlemeniz gerekiyor. Örnek olması için bu ayarları yorum satırı olarak ekledim.

Not 2: FreeBSD, veritabanı ve oyundaki hesap için kullanıcı adı root ve şifre dev olarak belirlenmiştir.

Not 3: Paylaştığım bu dosyalar, Kaptan Yosun'un paylaştığı altyapı dosyaları üzerinden geliştirilmiştir.

Screenshot.webp
 
Son düzenleme:
Çok başarılı bir düzenleme olmuş. Onca emeği ücretsiz paylaştığınız için ne kadar teşekkür etsek az 🙂
 
linkler nere gitti yav :confused:
 
Üyelerimizin ve ziyaretçilerimizin güvenliğini sağlamak için site içerisinde paylaştığınız dosyaların virüs tarama sonuçlarını 24 saat içerisinde eklemeniz gerekmektedir. Kendi bilgisayarınızdaki virüs programı ile taratabilir veya virüstotal benzeri siteleri kullanarak işlemleri tarama sonuçlarını ekleyebilirsiniz.
İndirme linkleri ve virüs tarama sonuçları konuya dahil edildi.
Ellerinize sağlık hocam. Bunun üzerine directx9 gelirmi açma kapamalı 😂😂😂
Rica ederim. O işin uzmanı @hasanmacit hocam :D
Çok başarılı bir düzenleme olmuş. Onca emeği ücretsiz paylaştığınız için ne kadar teşekkür etsek az 🙂
Rica ederim, iyi kullanımlar :)
linkler nere gitti yav :confused:
Konuya dahil edildi.
 
Son düzenleme:
Client source projesinde Visual Studio 2022 sürümünde Libjpeg-9f kütüphanesiyle yaşanan sürüm uyuşmazlığı sorununu gidermek için bir güncelleme yaptım. Libjpeg-9f kütüphanesini doğrudan client source projesine dahil ettim. Artık, client source derlenirken Libjpeg-9f kütüphanesi de eş zamanlı olarak derlenecek. Konudaki indirme ve virüs tarama sonuçlarının linklerini güncelledim.

Client_Source_Libjpeg-9f.webp
 
Son düzenleme:
güzel bir fix işleminden sonra sistem ekleme yolculuğu ile gayet güzel işler çıkabilir,
paylaşım için ayrıca teşekkürler :)
 
Eline koluna sağlık ilk defa altyapı dan files geliştireceğim umarım başarılı bir şekilde ilerlerim, paylaşımın içinde teşekkür ederim
 
Öncelikle paylaşım için çok teşekkürler eline emeğine sağlık bir sorum olucaktı kendi kullandığım filesde ki Extern versiyonlarına nereden bakabilirim
 
gmake: *** [Makefile:133: ../../bin/_game_] Error 1 build alırken bu hatayı alıyorum hatayı aldığım kısımın çıktısı şöyle
build:
Genişlet Daralt Kopyala
compile FSM.cpp
compile MarkConvert.cpp
compile MarkImage.cpp
compile MarkManager.cpp
compile OXEvent.cpp
compile ani.cpp
compile arena.cpp
compile banword.cpp
compile battle.cpp
compile blend_item.cpp
compile buffer_manager.cpp
compile building.cpp
compile char.cpp
compile char_affect.cpp
compile char_battle.cpp
compile char_change_empire.cpp
compile char_horse.cpp
compile char_item.cpp
compile char_manager.cpp
compile char_quickslot.cpp
compile char_resist.cpp
compile char_skill.cpp
compile char_state.cpp
compile PetSystem.cpp
compile cmd.cpp
compile cmd_emotion.cpp
compile cmd_general.cpp
compile cmd_gm.cpp
compile cmd_oxevent.cpp
compile config.cpp
compile constants.cpp
compile crc32.cpp
compile cube.cpp
compile db.cpp
compile desc.cpp
compile desc_client.cpp
compile desc_manager.cpp
compile desc_p2p.cpp
compile dungeon.cpp
compile empire_text_convert.cpp
compile entity.cpp
compile entity_view.cpp
compile event.cpp
compile event_queue.cpp
compile exchange.cpp
compile file_loader.cpp
compile fishing.cpp
compile gm.cpp
compile guild.cpp
compile guild_manager.cpp
compile guild_war.cpp
compile horse_rider.cpp
compile horsename_manager.cpp
compile input.cpp
compile input_auth.cpp
compile input_db.cpp
compile input_login.cpp
compile input_main.cpp
compile input_p2p.cpp
compile item.cpp
compile item_addon.cpp
compile item_attribute.cpp
compile item_manager.cpp
compile item_manager_idrange.cpp
compile locale.cpp
compile locale_service.cpp
compile log.cpp
compile login_data.cpp
compile lzo_manager.cpp
compile marriage.cpp
compile messenger_manager.cpp
compile mining.cpp
compile mob_manager.cpp
compile motion.cpp
compile p2p.cpp
compile packet_info.cpp
compile party.cpp
compile polymorph.cpp
compile priv_manager.cpp
compile pvp.cpp
compile questevent.cpp
compile questlua.cpp
compile questlua_affect.cpp
compile questlua_arena.cpp
compile questlua_building.cpp
compile questlua_danceevent.cpp
compile questlua_dungeon.cpp
compile questlua_game.cpp
compile questlua_global.cpp
compile questlua_guild.cpp
compile questlua_horse.cpp
compile questlua_pet.cpp
compile questlua_item.cpp
compile questlua_marriage.cpp
compile questlua_npc.cpp
compile questlua_oxevent.cpp
compile questlua_party.cpp
compile questlua_pc.cpp
compile questlua_quest.cpp
compile questlua_target.cpp
compile questmanager.cpp
compile questnpc.cpp
compile questpc.cpp
compile refine.cpp
compile regen.cpp
compile safebox.cpp
compile sectree.cpp
compile sectree_manager.cpp
compile sequence.cpp
compile shop.cpp
compile skill.cpp
compile start_position.cpp
compile target.cpp
compile text_file_loader.cpp
compile trigger.cpp
compile utils.cpp
compile vector.cpp
compile war_map.cpp
compile wedding.cpp
compile xmas_event.cpp
compile panama.cpp
compile map_location.cpp
compile BlueDragon.cpp
compile BlueDragon_Binder.cpp
compile DragonLair.cpp
compile questlua_dragonlair.cpp
compile skill_power.cpp
compile affect.cpp
compile ClientPackageCryptInfo.cpp
compile cipher.cpp
compile buff_on_attributes.cpp
compile dragon_soul_table.cpp
compile DragonSoul.cpp
compile group_text_parse_tree.cpp
compile char_dragonsoul.cpp
compile questlua_dragonsoul.cpp
compile shop_manager.cpp
compile shopEx.cpp
compile item_manager_read_tables.cpp
compile main.cpp
compile minilzo.c
linking ../../bin/_game_...
/usr/local/bin/ld: cannot find -lthecore: No such file or directory
/usr/local/bin/ld: cannot find -lpoly: No such file or directory
/usr/local/bin/ld: cannot find -llua: No such file or directory
/usr/local/bin/ld: cannot find -llualib: No such file or directory
/usr/local/bin/ld: cannot find -lsql: No such file or directory
/usr/local/bin/ld: cannot find -lgame: No such file or directory
collect2: error: ld returned 1 exit status
gmake: *** [Makefile:133: ../../bin/_game_] Error 1
 
gmake: *** [Makefile:133: ../../bin/_game_] Error 1 build alırken bu hatayı alıyorum hatayı aldığım kısımın çıktısı şöyle
build:
Genişlet Daralt Kopyala
compile FSM.cpp
compile MarkConvert.cpp
compile MarkImage.cpp
compile MarkManager.cpp
compile OXEvent.cpp
compile ani.cpp
compile arena.cpp
compile banword.cpp
compile battle.cpp
compile blend_item.cpp
compile buffer_manager.cpp
compile building.cpp
compile char.cpp
compile char_affect.cpp
compile char_battle.cpp
compile char_change_empire.cpp
compile char_horse.cpp
compile char_item.cpp
compile char_manager.cpp
compile char_quickslot.cpp
compile char_resist.cpp
compile char_skill.cpp
compile char_state.cpp
compile PetSystem.cpp
compile cmd.cpp
compile cmd_emotion.cpp
compile cmd_general.cpp
compile cmd_gm.cpp
compile cmd_oxevent.cpp
compile config.cpp
compile constants.cpp
compile crc32.cpp
compile cube.cpp
compile db.cpp
compile desc.cpp
compile desc_client.cpp
compile desc_manager.cpp
compile desc_p2p.cpp
compile dungeon.cpp
compile empire_text_convert.cpp
compile entity.cpp
compile entity_view.cpp
compile event.cpp
compile event_queue.cpp
compile exchange.cpp
compile file_loader.cpp
compile fishing.cpp
compile gm.cpp
compile guild.cpp
compile guild_manager.cpp
compile guild_war.cpp
compile horse_rider.cpp
compile horsename_manager.cpp
compile input.cpp
compile input_auth.cpp
compile input_db.cpp
compile input_login.cpp
compile input_main.cpp
compile input_p2p.cpp
compile item.cpp
compile item_addon.cpp
compile item_attribute.cpp
compile item_manager.cpp
compile item_manager_idrange.cpp
compile locale.cpp
compile locale_service.cpp
compile log.cpp
compile login_data.cpp
compile lzo_manager.cpp
compile marriage.cpp
compile messenger_manager.cpp
compile mining.cpp
compile mob_manager.cpp
compile motion.cpp
compile p2p.cpp
compile packet_info.cpp
compile party.cpp
compile polymorph.cpp
compile priv_manager.cpp
compile pvp.cpp
compile questevent.cpp
compile questlua.cpp
compile questlua_affect.cpp
compile questlua_arena.cpp
compile questlua_building.cpp
compile questlua_danceevent.cpp
compile questlua_dungeon.cpp
compile questlua_game.cpp
compile questlua_global.cpp
compile questlua_guild.cpp
compile questlua_horse.cpp
compile questlua_pet.cpp
compile questlua_item.cpp
compile questlua_marriage.cpp
compile questlua_npc.cpp
compile questlua_oxevent.cpp
compile questlua_party.cpp
compile questlua_pc.cpp
compile questlua_quest.cpp
compile questlua_target.cpp
compile questmanager.cpp
compile questnpc.cpp
compile questpc.cpp
compile refine.cpp
compile regen.cpp
compile safebox.cpp
compile sectree.cpp
compile sectree_manager.cpp
compile sequence.cpp
compile shop.cpp
compile skill.cpp
compile start_position.cpp
compile target.cpp
compile text_file_loader.cpp
compile trigger.cpp
compile utils.cpp
compile vector.cpp
compile war_map.cpp
compile wedding.cpp
compile xmas_event.cpp
compile panama.cpp
compile map_location.cpp
compile BlueDragon.cpp
compile BlueDragon_Binder.cpp
compile DragonLair.cpp
compile questlua_dragonlair.cpp
compile skill_power.cpp
compile affect.cpp
compile ClientPackageCryptInfo.cpp
compile cipher.cpp
compile buff_on_attributes.cpp
compile dragon_soul_table.cpp
compile DragonSoul.cpp
compile group_text_parse_tree.cpp
compile char_dragonsoul.cpp
compile questlua_dragonsoul.cpp
compile shop_manager.cpp
compile shopEx.cpp
compile item_manager_read_tables.cpp
compile main.cpp
compile minilzo.c
linking ../../bin/_game_...
/usr/local/bin/ld: cannot find -lthecore: No such file or directory
/usr/local/bin/ld: cannot find -lpoly: No such file or directory
/usr/local/bin/ld: cannot find -llua: No such file or directory
/usr/local/bin/ld: cannot find -llualib: No such file or directory
/usr/local/bin/ld: cannot find -lsql: No such file or directory
/usr/local/bin/ld: cannot find -lgame: No such file or directory
collect2: error: ld returned 1 exit status
gmake: *** [Makefile:133: ../../bin/_game_] Error 1
Server source dosyalarının ana dizininde gmake clean yazın, ardından gmake all -j6 yazın.
 
DirectX 9 güncellemesi ve karakterin leveli, derecesi ve ismi arasındaki boşlukların düzeltilmesini içeren bir güncelleme yayınladım. Konudaki indirme ve virüs tarama sonuçlarının linklerini güncelledim.

Client_Directx9.webp
 
Geri
Üst