Ortalama ve Beceri Efsun Nesnesi

  • Konuyu açan Konuyu açan Reached
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 42
  • Gösterim Gösterim 8K
nasıl yaapcağımı anlamadım ne demek istediniz dosyayı ekledim size zahmet olmazsa yapar mısnız
char_item.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
                                    else if (item->GetVnum() == 75800)
                                    {
                                        if ((item2-> GetType() == ITEM_WEAPON) && ((item2->GetAttributeType(0) == 72 && item2->GetAttributeType(1) == 71) || (item2->GetAttributeType(1) == 72 && item2->GetAttributeType(0) == 71)))
                                        {
                                            int32_t value1 = number(60, 150);
                                            int32_t value2 = -(number(18,23));
                                            item2->SetForceAttribute(0,72,value1);
                                            item2->SetForceAttribute(1,71,value2);
                                        }
                                        else
                                        {
                                            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Bu eşyayı sadece Ortalama ve Becerili silahlarda kullanabilirsiniz.");
                                            return false;
                                        }
                                    }

char_item.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
if ((item2-> GetType() == ITEM_WEAPON) && ((item2->GetAttributeType(0) == 72 && item2->GetAttributeType(1) == 71) || (item2->GetAttributeType(1) == 72 && item2->GetAttributeType(0) == 71)))

bu kısmı verdiğim kodla değiştir.
 
nasıl yaapcağımı anlamadım ne demek istediniz dosyayı ekledim size zahmet olmazsa yapar mısnız

char_item.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
                                    else if (item->GetVnum() == 76014)
                                    {
                                        if ((item2-> GetType() == ITEM_WEAPON) && ((item2->GetAttributeType(0) == 72 && item2->GetAttributeType(1) == 71) || (item2->GetAttributeType(1) == 72 && item2->GetAttributeType(0) == 71)))
                                        {
                                            int32_t value1 = number(50, 70);
                                            int32_t value2 = -(number(18,23));
                                            item2->SetForceAttribute(0,72,value1);
                                            item2->SetForceAttribute(1,71,value2);
                                        }
                                        else
                                        {
                                            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Bu esyayı sadece Ortalama ve Becerili silahlarda kullanabilirsiniz.");
                                            return false;
                                        }
                                    }
                                    else if (item->GetVnum() == 76015)
                                    {
                                        if ((item2-> GetType() == ITEM_WEAPON) && ((item2->GetAttributeType(0) == 72 && item2->GetAttributeType(1) == 71) || (item2->GetAttributeType(1) == 72 && item2->GetAttributeType(0) == 71)))
                                        {
                                            int32_t value1 = -(number(27, 34));
                                            int32_t value2 = number(25,30);
                                            item2->SetForceAttribute(0, 72, value1);
                                            item2->SetForceAttribute(1, 71, value2);
                                        }
                                        else
                                        {
                                            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Bu esyayı sadece Ortalama ve Becerili silahlarda kullanabilirsiniz.");
                                            return false;
                                        }
                                    }

yapamadıysan bu kodu konmple kopyala dosyandaki kodla değiştir
 
char_item.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
                                    else if (item->GetVnum() == 76014)
                                    {
                                        if ((item2-> GetType() == ITEM_WEAPON) && ((item2->GetAttributeType(0) == 72 && item2->GetAttributeType(1) == 71) || (item2->GetAttributeType(1) == 72 && item2->GetAttributeType(0) == 71)))
                                        {
                                            int32_t value1 = number(50, 70);
                                            int32_t value2 = -(number(18,23));
                                            item2->SetForceAttribute(0,72,value1);
                                            item2->SetForceAttribute(1,71,value2);
                                        }
                                        else
                                        {
                                            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Bu esyayı sadece Ortalama ve Becerili silahlarda kullanabilirsiniz.");
                                            return false;
                                        }
                                    }
                                    else if (item->GetVnum() == 76015)
                                    {
                                        if ((item2-> GetType() == ITEM_WEAPON) && ((item2->GetAttributeType(0) == 72 && item2->GetAttributeType(1) == 71) || (item2->GetAttributeType(1) == 72 && item2->GetAttributeType(0) == 71)))
                                        {
                                            int32_t value1 = -(number(27, 34));
                                            int32_t value2 = number(25,30);
                                            item2->SetForceAttribute(0, 72, value1);
                                            item2->SetForceAttribute(1, 71, value2);
                                        }
                                        else
                                        {
                                            ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Bu esyayı sadece Ortalama ve Becerili silahlarda kullanabilirsiniz.");
                                            return false;
                                        }
                                    }

yapamadıysan bu kodu konmple kopyala dosyandaki kodla değiştir
teşekkür ederim sorunsuz
 
Uyarı: Bu konu açıldığından bu yana baya zaman geçmiş.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.
Geri
Üst