k envanter depo bugu fix

  • Konuyu açan Konuyu açan enes turan
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 8
  • Gösterim Gösterim 512

enes turan

Yardımsever Üye
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
646
Çözümler
43
Beğeni
375
Puan
909
Ticaret Puanı
0
merhabalar

kullanılan k envanteri

Konuda gerekli fix verilmiş ama şöyle bir eksiği vardı örneğin depodan bk yı artı basma envanterine koyulabiliyordu yada sandık bk envanterine koyulabiliyordu
çözümü

input_main.cpp

aratılır

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (!ch->IsEmptyItemGrid(p->ItemPos, pkItem->GetSize()))
        return;

altına eklenir

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    for ( WORD k_envanter = SKILL_BOOK_INVENTORY_SLOT_START; k_envanter < SKILL_BOOK_INVENTORY_SLOT_END; ++k_envanter)
    {
        if (p->ItemPos.cell == k_envanter && !pkItem->IsSkillBook())// && !pkItem->IsSkillBook() && !pkItem->IsStone() && !pkItem->IsBox() && !pkItem->IsEfsun() && !pkItem->IsCicek())
        {
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Sadece Kitap Envanteri.");
            return;
        }
    }

    for ( WORD k_envanter = UPGRADE_ITEMS_INVENTORY_SLOT_START; k_envanter < UPGRADE_ITEMS_INVENTORY_SLOT_END; ++k_envanter)
    {
        if (p->ItemPos.cell == k_envanter && !pkItem->IsUpgradeItem())
        {
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Sadece Yukseltme Envanteri.");
            return;
        }
    }

    for ( WORD k_envanter = STONE_INVENTORY_SLOT_START; k_envanter < STONE_INVENTORY_SLOT_END; ++k_envanter)
    {
        if (p->ItemPos.cell == k_envanter && !pkItem->IsStone())
        {
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Sadece Tas Envanteri.");
            return;
        }
    }

    for ( WORD k_envanter = BOX_INVENTORY_SLOT_START; k_envanter < BOX_INVENTORY_SLOT_END; ++k_envanter)
    {
        if (p->ItemPos.cell == k_envanter && !pkItem->IsBox())
        {
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Sadece Sandik Envanteri.");
            return;
        }
    }

    for ( WORD k_envanter = EFSUN_INVENTORY_SLOT_START; k_envanter < EFSUN_INVENTORY_SLOT_END; ++k_envanter)
    {
        if (p->ItemPos.cell == k_envanter && !pkItem->IsEfsun())
        {
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Sadece Efsun Envanteri.");
            return;
        }
    }

    for ( WORD k_envanter = CICEK_INVENTORY_SLOT_START; k_envanter < CICEK_INVENTORY_SLOT_END; ++k_envanter)
    {
        if (p->ItemPos.cell == k_envanter && !pkItem->IsCicek())
        {
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Sadece Cicek Envanteri.");
            return;
        }
    }

bu sayede her item sadece kendi envanterine eklenir.
 
for ( WORD k_envanter = SKILL_BOOK_INVENTORY_SLOT_START; k_envanter < CICEK_INVENTORY_SLOT_END; ++k_envanter)
{
if (p->ItemPos.cell == k_envanter && !pkItem->IsSkillBook() && !pkItem->IsUpgradeItem() && !pkItem->IsStone() && !pkItem->IsBox() && !pkItem->IsEfsun() && !pkItem->IsCicek())
{
return;
}
}

O k envanterini kullanmanızı önermem.
 
for ( WORD k_envanter = SKILL_BOOK_INVENTORY_SLOT_START; k_envanter < CICEK_INVENTORY_SLOT_END; ++k_envanter)
{
if (p->ItemPos.cell == k_envanter && !pkItem->IsSkillBook() && !pkItem->IsUpgradeItem() && !pkItem->IsStone() && !pkItem->IsBox() && !pkItem->IsEfsun() && !pkItem->IsCicek())
{
return;
}
}

O k envanterini kullanmanızı önermem.
neden
 
for ( WORD k_envanter = SKILL_BOOK_INVENTORY_SLOT_START; k_envanter < CICEK_INVENTORY_SLOT_END; ++k_envanter)
{
if (p->ItemPos.cell == k_envanter && !pkItem->IsSkillBook() && !pkItem->IsUpgradeItem() && !pkItem->IsStone() && !pkItem->IsBox() && !pkItem->IsEfsun() && !pkItem->IsCicek())
{
return;
}
}

O k envanterini kullanmanızı önermem.
Önerdiğin bi k envanter varmi hocam
 
herhangi bir bug,vesaire varmı çünkü ben bunu temiz sisteme kuracağım ne won sistemi var ne kuşak sistemi eski klasik 1-99 eğer bununla birlikte kurmam gereken sistemler varsa paylaşabilirmisin?
Yani bug olarak benim gördüğüm depo bugu vardı onuda paylaştım başka birşey varsa daha bende bilmiyorum detaylı test etmek lazım gerekli yedeklerini alıp kurulum yapıp deneyebilirsin
 
Geri
Üst