- Mesaj
- 722
- Çözümler
- 45
- Beğeni
- 554
- Puan
- 909
- Ticaret Puanı
- 0
sistemi eklemeden önce çalışıyormuydu ?yok düzelmiyor
bu arada ses için
sound/pc/sura/skill/ içerisine atınca syseerde düzeldi
sistemi eklemeden önce çalışıyormuydu ?yok düzelmiyor
teşekkürler syserr düzeldi. öncesinde çalışıyormuydu bilmiyorum bir ara denemiştim ve çalışıyordu. at skilleri hiç hasar vermiyor sen at skill'i kullınınca hasar verebiliyonmu?sistemi eklemeden önce çalışıyormuydu ?
bu arada ses için
sound/pc/sura/skill/ içerisine atınca syseerde düzeldi
skilldesc.txt içinde herhangi bir düzenleme yaptın mı? skilldesc.txt içindeki skillerin motion değeri ile srcdekiler aynı olmalı. Bu yüzden çalışmıyor olabilir.teşekkürler syserr düzeldi. öncesinde çalışıyormuydu bilmiyorum bir ara denemiştim ve çalışıyordu. at skilleri hiç hasar vermiyor sen at skill'i kullınınca hasar verebiliyonmu?
skilldesc.txt de değişiklik yapmadım, razuningV5 kullanıyorum filesın skilldesc.txt dosyasında sıkıntı varsa bilmiyorum.skilldesc.txt içinde herhangi bir düzenleme yaptın mı? skilldesc.txt içindeki skillerin motion değeri ile srcdekiler aynı olmalı. Bu yüzden çalışmıyor olabilir.
Ek olarak; eğer at skilleri G veya P ise hasar vermez. M1 olmak zorunda.
Valla hasar vurmama bendede var ama öncesinde varmiydi yokmuydu bende bilmiyorum ama sen dedikten sonra fark ettim bende 3. Skilin çalışmadığını sana dediğim gibi yapınca çalışmama sorunu bende çözüldü fakat hasar sorunu bendede var hiç bir at skili hasar vermiyor onada bakmak lazımteşekkürler syserr düzeldi. öncesinde çalışıyormuydu bilmiyorum bir ara denemiştim ve çalışıyordu. at skilleri hiç hasar vermiyor sen at skill'i kullınınca hasar verebiliyonmu?
Skilldesc.txt ve skillproto karşılaştırması yapmanı öneririm. Normalde sorunsuz çalışması gerekir. Muhtemelen bir yerlerde bir çakışma ve uyuşmazlık var. Motion değerlerini kontrol et. (121-122-123-124)skilldesc.txt de değişiklik yapmadım, razuningV5 kullanıyorum filesın skilldesc.txt dosyasında sıkıntı varsa bilmiyorum.
Normalde at skilleri hasar vermez. Hasar vermemesinin temelde iki nedeni vardır, ilki yukarıda bahsettiğim gibi eğer at skilleri G veya P olursa hasar vermez. İkinci sebep olarak ise bunun varsayılan olarak engellenmiş olmasıdır.Valla hasar vurmama bendede var ama öncesinde varmiydi yokmuydu bende bilmiyorum ama sen dedikten sonra fark ettim bende 3. Skilin çalışmadığını sana dediğim gibi yapınca çalışmama sorunu bende çözüldü fakat hasar sorunu bendede var hiç bir at skili hasar vermiyor onada bakmak lazım
bool CHARACTER::CanUseSkill(DWORD dwSkillVnum) const
{
[...]
[...]
{
[...]
{
if( GetMountVnum() < 20209 && GetMountVnum() > 20212)
if (GetMountVnum() != 20215 || GetMountVnum() != 20218 || GetMountVnum() != 20220)
return false;
}
[...]
}
}
tamam sistemle alakalı sadece 3. skill in kullanılamaması sorunu kaldı onuda yarın sakin kafayla bakar çözmeye çalışırım.Valla hasar vurmama bendede var ama öncesinde varmiydi yokmuydu bende bilmiyorum ama sen dedikten sonra fark ettim bende 3. Skilin çalışmadığını sana dediğim gibi yapınca çalışmama sorunu bende çözüldü fakat hasar sorunu bendede var hiç bir at skili hasar vermiyor onada bakmak lazım
tamam sistemle alakalı sadece 3. skill in kullanılamaması sorunu kaldı onuda yarın sakin kafayla bakar çözmeye çalışırım.
Ayni çözümü bende üstte verdim ama sonuç alamadıSura'nın 3.at skili çözümünide ben vereyim:
1:{ HORSE_SKILL_WILDATTACK, "skill_wildattack.msa", 0 }, //Ara loadsura da { HORSE_SKILL_SPLASH, "skill_splash.msa", 0 }, //ekle
ymir work\pc\sura\horse_onehand_sword at aşağıdakini:;
Görmedim, ben denedim düzeldi.Ayni çözümü bende üstte verdim ama sonuç alamadı
//arat;
{ HORSE_SKILL_CHARGE, "skill_charge.msa", 0 },
{ HORSE_SKILL_CHARGE, "skill_splash.msa", 0 },
//değiştir
{ HORSE_SKILL_CHARGE, "skill_charge.msa", 0 },
{ HORSE_SKILL_SPLASH, "skill_splash.msa", 0 },
E bunu ben sana hem düzenlenmiş dosya olarak sonrada bu şekilde ekle diye atmıştımPythonPlayerSettingsModule dosyasının c++ doyasıyla düzenleme yapılmamış python dosyasını karşılaştırdım ve sorunu buldum. Herhangi bir kod eklemeye ya da çıkartmaya gerek yokmuş.
Bunu yapınca düzeldi;
PythonPlayerSettingsModule.cpp://arat; { HORSE_SKILL_CHARGE, "skill_charge.msa", 0 }, { HORSE_SKILL_CHARGE, "skill_splash.msa", 0 }, //değiştir { HORSE_SKILL_CHARGE, "skill_charge.msa", 0 }, { HORSE_SKILL_SPLASH, "skill_splash.msa", 0 },
senin dediğin bam başka bir şey ben dediğim başka. senin dosyada da bu hata var iyi bak.E bunu ben sana hem düzenlenmiş dosya olarak sonrada bu şekilde ekle diye atmıştım
Bak bu ardasta verdiPythonPlayerSettingsModule dosyasının c++ doyasıyla düzenleme yapılmamış python dosyasını karşılaştırdım ve sorunu buldum. Herhangi bir kod eklemeye ya da çıkartmaya gerek yokmuş.
Bunu yapınca düzeldi;
PythonPlayerSettingsModule.cpp://arat; { HORSE_SKILL_CHARGE, "skill_charge.msa", 0 }, { HORSE_SKILL_CHARGE, "skill_splash.msa", 0 }, //değiştir { HORSE_SKILL_CHARGE, "skill_charge.msa", 0 }, { HORSE_SKILL_SPLASH, "skill_splash.msa", 0 },
Bende burda belirttim galiba aradaki farkgaliba benim yüklediğim dosyayı build almadınız yine eskisi gibi cünkü yüklediğiniz dosya
şöyle tarif edeyim
C++://arat // 8 tane var bu koddan bazılarınnın altında eksik var { HORSE_SKILL_WILDATTACK, "skill_wildattack.msa", 0 }, //eksik olanlara altına şunu ekle // bu kodu hepsinin altına eklediğinde toplam 10 tane olacak { HORSE_SKILL_SPLASH, "skill_splash.msa", 0 },
bu 3. skil için çözüm ses içinde bakayım çözersem haber ederim
Evet surada yapılmış o hata biri HORSE_SKILL_SPLASH olacak. Ses dosyasının alakasını anlamadım neden onu istiyor packta normalde gerekli değil.Bak bu ardasta verdi
Ayrıca
Bende burda belirttim galiba aradaki fark
HORSE_SKILL_CHARGE
Bu iki kere tanımlanmış galiba
şuan kullandığın dosyayı atabilir misin merak ettim de. çünkü daha önce düzeltip attım dediğin dosya hatalıda.Bak bu ardasta verdi
Ayrıca
Bende burda belirttim galiba aradaki fark
HORSE_SKILL_CHARGE
Bu iki kere tanımlanmış galiba
şuan kullandığın dosyayı atabilir misin merak ettim de. çünkü daha önce düzeltip attım dediğin dosya hatalıda.