Envanter Görüntüleme Aç/Kapat Oyun Seçeneklerine [C++, PYTHON ve LUA]

Eklerken ona dikkat edin. :)
Kardeş game src buil ederken bitek hata aliyorum

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
char.cpp: In member function 'void CHARACTER::SetBlockMode(BYTE)':
char.cpp:6748: error: 'BLOCK_VIEW_EQUIPMENT' was not declared in this scope
gmake[1]: *** [OBJDIR_GAME/char.o] Error 1
gmake[1]: Leaving directory `/usr/src/GameSource/Server/game/src'
gmake: *** [all] Error 2
 
Kardeş game src buil ederken bitek hata aliyorum

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
char.cpp: In member function 'void CHARACTER::SetBlockMode(BYTE)':
char.cpp:6748: error: 'BLOCK_VIEW_EQUIPMENT' was not declared in this scope
gmake[1]: *** [OBJDIR_GAME/char.o] Error 1
gmake[1]: Leaving directory `/usr/src/GameSource/Server/game/src'
gmake: *** [all] Error 2

Eklerken bazı yerleri atlamışsınız galiba. Baştan tekrar ekleyin tek tek. Kodları eklerken de anlamaya çalışın. ;)
 
Kardeş client syserr böyle bir hata verior sistem çalişiyor fakat açma kapama düğmesinde bi sıkıntı yaşıyorum
escden oyun seçeneklerine girince atiyor yine profile bakincada atiyor fakat rootta bikaç düzenleme yapınca bakabiliodum
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
0217 21:44:04782 :: ResourceManager::GetResourcePointer: NOT SUPPORT FILE d:\ymir work\effect\etc\recuperation\
0217 21:44:04852 :: ResourceManager::GetResourcePointer: NOT SUPPORT FILE d:\ymir work\effect\etc\recuperation\
0217 21:45:25134 ::
uiGameOption.py(line:99) __Load_BindObject
ui.py(line:3153) GetChild

OptionDialog.__Load_BindObject - <type 'exceptions.KeyError'>:'block_view_equipment_button'

0217 21:45:25134 :: ============================================================================================================
0217 21:45:25134 :: Abort!!!!

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
            self.blockButtonList.append(GetObject("block_whisper_button"))
            self.blockButtonList.append(GetObject("block_friend_button"))
            self.blockButtonList.append(GetObject("block_view_equipment_button"))
            #self.blockButtonList.append(GetObject("block_party_request_button"))
            #self.blockButtonList.append(GetObject("emotionblock_on_button"))
            self.viewChatButtonList.append(GetObject("view_chat_on_button"))
            self.viewChatButtonList.append(GetObject("view_chat_off_button"))
syserr de hata veren uigameoptionpy satirida ekledğim kodun olduğu satir bi el atı ver :D istersen root ve uiscript dosyasini upload edeyim bi bakıver sana zahmet
 
Hala eksik kod ekliyorsun.
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
OptionDialog.__Load_BindObject - <type 'exceptions.KeyError'>:'block_view_equipment_button'
Bu demek biliyor musun? script dosyasından "block_view_equipment_button" böyle bir diziyi bulamadım.
Konuyu tek tek okuyarak düzgün şekilde ekleyin. Her hata aldığınız zaman direk buraya yazmak yerine biraz uğraşın. Tekrar tekrar deneyin. Çözemezseniz öyle yazın. ;) Tekrar ediyorum kodları eklerken metin kopyalayıp yapıştırmak yerine kodları anlamaya çalışın. Bu kod niçin buraya ekleniyor, ne işe yarıyor diye bakın. Herkes bu işlere ilk başladığında bu sorunları yaşar bende yaşadım. Ama bu tavsiyeyi kendime verdikten sonra başardım. Neyse ki sen şanslısın bu tecrübeleri edinmiş birisi sana tecrübelerini aktarıyor. Görmemezlikten gelmeniz sizin yararınıza olmaz. :)

sıra uiscript'e geldi
uiscript/gameoptiondialog.py açılır ve aratılır;
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
"name" : "block_party_request_button",

Altına şu kod eklenir:
Not:
Kodların aralarını x y ayarıyla düzenlemeniz gerek. Çünkü iç içe girerler her butonun mesefasi 25'dir;
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
{                   "name" : "block_view_equipment_button",
                    "type" : "toggle_button",


                    "x" : LINE_DATA_X+MIDDLE_BUTTON_WIDTH*0,
                    "y" : 165,


                    "text" : "Ekipman",


                    "default_image" : ROOT_PATH + "middle_button_01.sub",
                    "over_image" : ROOT_PATH + "middle_button_02.sub",
                    "down_image" : ROOT_PATH + "middle_button_03.sub",
                },
c++ ve python bölümü bitti

bu kısmı atlamış olabilirsiniz.
 
Peki hangi dosyaya bakmam gerektiğini söyleyebilir misin? Onları söylersen bulabilirim gibime geliyor. :oops:
Tam mesajı düzenledikten sonra yazdınız. Onu da ekliyordum mesaja. Buyrun bu kısım;
sıra uiscript'e geldi
uiscript/gameoptiondialog.py açılır ve aratılır;
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
"name" : "block_party_request_button",

Altına şu kod eklenir:
Not:
Kodların aralarını x y ayarıyla düzenlemeniz gerek. Çünkü iç içe girerler her butonun mesefasi 25'dir;
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
                {                 
                    "name" : "block_view_equipment_button",
                    "type" : "toggle_button",


                    "x" : LINE_DATA_X+MIDDLE_BUTTON_WIDTH*0,
                    "y" : 165,


                    "text" : "Ekipman",


                    "default_image" : ROOT_PATH + "middle_button_01.sub",
                    "over_image" : ROOT_PATH + "middle_button_02.sub",
                    "down_image" : ROOT_PATH + "middle_button_03.sub",
                },
c++ ve python bölümü bitti
bu kısmı atlamış olabilirsiniz.
 
Tam mesajı düzenledikten sonra yazdınız. Onu da ekliyordum mesaja. Buyrun bu kısım;
sıra uiscript'e geldi
uiscript/gameoptiondialog.py açılır ve aratılır;
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
"name" : "block_party_request_button",

Altına şu kod eklenir:
Not:
Kodların aralarını x y ayarıyla düzenlemeniz gerek. Çünkü iç içe girerler her butonun mesefasi 25'dir;
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
                {                
                    "name" : "block_view_equipment_button",
                    "type" : "toggle_button",


                    "x" : LINE_DATA_X+MIDDLE_BUTTON_WIDTH*0,
                    "y" : 165,


                    "text" : "Ekipman",


                    "default_image" : ROOT_PATH + "middle_button_01.sub",
                    "over_image" : ROOT_PATH + "middle_button_02.sub",
                    "down_image" : ROOT_PATH + "middle_button_03.sub",
                },
c++ ve python bölümü bitti
bu kısmı atlamış olabilirsiniz.
aynı hata devam ediyor. doğruladim attiğiniz kismi
 
aynı hata devam ediyor. doğruladim attiğiniz kismi
He tamam hatırladım. locale_tr'nin içinde de gameoptiondialog.py var. Aslında uigameoption'da kodlara bakarak nereden script dosyasını çektiğini öğrenebilirsiniz. Aynı değişikliği locale_tr/ui içindeki gameoptiondialog.py dosyasına da uygulayın.

Neden böyle bir şey yapmışlar onu da açıklim. Metin2 farklı ülkelerde de var. Ülkelere göre düzenlemeler yapılabildiği için bazı script dosyaları locale_tr içine atılmış.
 
Ui klasöründe öyle bi dosya yok kopyaliyimmi uiscriptdeki gameoption.py yi ?

kopyalayınca açildi fakat oyun seçeneklerine tiklayinca oyundan atiyor
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
0217 23:30:27225 :: Traceback (most recent call last):

0217 23:30:27225 ::   File "uiMessenger.py", line 795, in OnLogin

0217 23:30:27225 :: AttributeError
0217 23:30:27225 :: :
0217 23:30:27225 :: 'module' object has no attribute 'bildirimler'
0217 23:30:27225 ::

0217 23:30:38757 ::
uiGameOption.py(line:99) __Load_BindObject
ui.py(line:3153) GetChild

OptionDialog.__Load_BindObject - <type 'exceptions.KeyError'>:'block_view_equipment_button'

0217 23:30:38757 :: ============================================================================================================
0217 23:30:38757 :: Abort!!!!


========================
0217 23:30:32967 :: Abort!!!!
böyle bir syserr gelio simdi :D
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Yoksa kopyalamayın. O zaman uiscriptten çekiyordur. Bazı fileslerde locale_tr'de yer alabiliyor.
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
def __Load(self):
        global MOBILE
şu kodu aratıp bakar mısınız gameoptiondialog.py nereden alıyor. Bunu bulduğunuz birkaç satır aşağıda yazacak. Buna ek olarak script dosyasına verilen değeri eklerken bir üstündeki paragrafın sonunda , (virgül) eklediniz mi?
 
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    def __Load(self):
        global MOBILE
        if MOBILE:
            self.__Load_LoadScript("uiscript/gameoptiondialog_formobile.py")
        else:
            self.__Load_LoadScript("uiscript/gameoptiondialog.py")
        if app.ENABLE_SHOPNAMES_RANGE:
            self.__Load_LoadScript("uiscript/gameoptiondialog_rangeshop.py")
        else:
            self.__Load_LoadScript("uiscript/gameoptiondialog.py")

        self.__Load_BindObject()

        self.SetCenterPosition()

        self.titleBar.SetCloseEvent(ui.__mem_func__(self.Close))

        self.nameColorModeButtonList[0].SAFE_SetEvent(self.__OnClickNameColorModeNormalButton)
        self.nameColorModeButtonList[1].SAFE_SetEvent(self.__OnClickNameColorModeEmpireButton)

        self.viewTargetBoardButtonList[0].SAFE_SetEvent(self.__OnClickTargetBoardViewButton)
        self.viewTargetBoardButtonList[1].SAFE_SetEvent(self.__OnClickTargetBoardNoViewButton)

        self.pvpModeButtonDict[player.PK_MODE_PEACE].SAFE_SetEvent(self.__OnClickPvPModePeaceButton)
        self.pvpModeButtonDict[player.PK_MODE_REVENGE].SAFE_SetEvent(self.__OnClickPvPModeRevengeButton)
        self.pvpModeButtonDict[player.PK_MODE_GUILD].SAFE_SetEvent(self.__OnClickPvPModeGuildButton)
        self.pvpModeButtonDict[player.PK_MODE_FREE].SAFE_SetEvent(self.__OnClickPvPModeFreeButton)

        self.blockButtonList[0].SetToggleUpEvent(self.__OnClickBlockExchangeButton)
        self.blockButtonList[1].SetToggleUpEvent(self.__OnClickBlockPartyButton)
        self.blockButtonList[2].SetToggleUpEvent(self.__OnClickBlockGuildButton)
        self.blockButtonList[3].SetToggleUpEvent(self.__OnClickBlockWhisperButton)
        self.blockButtonList[4].SetToggleUpEvent(self.__OnClickBlockFriendButton)
        self.blockButtonList[5].SetToggleUpEvent(self.__OnClickBlockViewEquipmentButton)
        #self.blockButtonList[5].SetToggleUpEvent(self.__OnClickBlockPartyRequest)
        #self.blockButtonList[5].SetToggleUpEvent(self.__OnClickBlockEmotionButton)
        # toolTip
        # self.blockButtonList[0].SetToolTipWindow(self.__CreateGameTypeToolTip(localeInfo.MARKET_ISMI_GOSTER_YAZI))
        # self.blockButtonList[1].SetToolTipWindow(self.__CreateGameTypeToolTip(localeInfo.MARKET_ISMI_GOSTER_YAZI))
        # self.blockButtonList[2].SetToolTipWindow(self.__CreateGameTypeToolTip(localeInfo.MARKET_ISMI_GOSTER_YAZI))
        # self.blockButtonList[3].SetToolTipWindow(self.__CreateGameTypeToolTip(localeInfo.MARKET_ISMI_GOSTER_YAZI))
        # self.blockButtonList[4].SetToolTipWindow(self.__CreateGameTypeToolTip(localeInfo.MARKET_ISMI_GOSTER_YAZI))
        # self.blockButtonList[5].SetToolTipWindow(self.__CreateGameTypeToolTip(localeInfo.MARKET_ISMI_GOSTER_YAZI))
        # toolTip

        self.blockButtonList[0].SetToggleDownEvent(self.__OnClickBlockExchangeButton)
        self.blockButtonList[1].SetToggleDownEvent(self.__OnClickBlockPartyButton)
        self.blockButtonList[2].SetToggleDownEvent(self.__OnClickBlockGuildButton)
        self.blockButtonList[3].SetToggleDownEvent(self.__OnClickBlockWhisperButton)
        self.blockButtonList[4].SetToggleDownEvent(self.__OnClickBlockFriendButton)
        self.blockButtonList[5].SetToggleDownEvent(self.__OnClickBlockViewEquipmentButton)
        #self.blockButtonList[5].SetToggleDownEvent(self.__OnClickBlockPartyRequest)
        #self.blockButtonList[5].SetToggleDownEvent(self.__OnClickBlockEmotionButton)

        self.viewChatButtonList[0].SAFE_SetEvent(self.__OnClickViewChatOnButton)
        self.viewChatButtonList[1].SAFE_SetEvent(self.__OnClickViewChatOffButton)

        self.alwaysShowNameButtonList[0].SAFE_SetEvent(self.__OnClickAlwaysShowNameOnButton)
        self.alwaysShowNameButtonList[1].SAFE_SetEvent(self.__OnClickAlwaysShowNameOffButton)

        self.showDamageButtonList[0].SAFE_SetEvent(self.__OnClickShowDamageOnButton)
        self.showDamageButtonList[1].SAFE_SetEvent(self.__OnClickShowDamageOffButton)

        self.showsalesTextButtonList[0].SAFE_SetEvent(self.__OnClickSalesTextOnButton)
        self.showsalesTextButtonList[1].SAFE_SetEvent(self.__OnClickSalesTextOffButton)
        # toolTip
        # self.showsalesTextButtonList[0].SetToolTipWindow(self.__CreateGameTypeToolTip(localeInfo.MARKET_ISMI_GOSTER_YAZI))
        # self.showsalesTextButtonList[1].SetToolTipWindow(self.__CreateGameTypeToolTip(localeInfo.MARKET_ISMI_GIZLE_YAZI))
        # toolTip

        self.OnlineOyuncuSayaci[0].SAFE_SetEvent(self.__OnlineOyuncuGoster)
        self.OnlineOyuncuSayaci[1].SAFE_SetEvent(self.__OnlineOyuncuGizle)

        if app.WJ_SHOW_MOB_INFO:
            self.showMobInfoButtonList[0].SetToggleUpEvent(self.__OnClickShowMobLevelButton)
            self.showMobInfoButtonList[1].SetToggleUpEvent(self.__OnClickShowMobAIFlagButton)

            self.showMobInfoButtonList[0].SetToggleDownEvent(self.__OnClickShowMobLevelButton)
            self.showMobInfoButtonList[1].SetToggleDownEvent(self.__OnClickShowMobAIFlagButton)
           
        self.showHighlightButtonList[0].SAFE_SetEvent(self.__OnClickShowHighlightOnButton)
        self.showHighlightButtonList[1].SAFE_SetEvent(self.__OnClickShowHighlightOffButton)

        self.__ClickRadioButton(self.nameColorModeButtonList, constInfo.GET_CHRNAME_COLOR_INDEX())
        self.__ClickRadioButton(self.viewTargetBoardButtonList, constInfo.GET_VIEW_OTHER_EMPIRE_PLAYER_TARGET_BOARD())
        self.__SetPeacePKMode()

        #global MOBILE
        if MOBILE:
            self.inputMobileButton.SetEvent(ui.__mem_func__(self.__OnChangeMobilePhoneNumber))
            self.deleteMobileButton.SetEvent(ui.__mem_func__(self.__OnDeleteMobilePhoneNumber))
        if app.ENABLE_SHOPNAMES_RANGE:
            self.ctrlShopNamesRange.SetSliderPos(float(systemSetting.GetShopNamesRange()))
            self.ctrlShopNamesRange.SetEvent(ui.__mem_func__(self.OnChangeShopNamesRange))

    if app.ENABLE_SHOPNAMES_RANGE:
bunlar var hangisi :D
 
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    def __Load(self):
        global MOBILE
        if MOBILE:
            self.__Load_LoadScript("uiscript/gameoptiondialog_formobile.py")
        else:
            self.__Load_LoadScript("uiscript/gameoptiondialog.py")
        if app.ENABLE_SHOPNAMES_RANGE:
            self.__Load_LoadScript("uiscript/gameoptiondialog_rangeshop.py")
        else:
            self.__Load_LoadScript("uiscript/gameoptiondialog.py")

        self.__Load_BindObject()

        self.SetCenterPosition()

        self.titleBar.SetCloseEvent(ui.__mem_func__(self.Close))

        self.nameColorModeButtonList[0].SAFE_SetEvent(self.__OnClickNameColorModeNormalButton)
        self.nameColorModeButtonList[1].SAFE_SetEvent(self.__OnClickNameColorModeEmpireButton)

        self.viewTargetBoardButtonList[0].SAFE_SetEvent(self.__OnClickTargetBoardViewButton)
        self.viewTargetBoardButtonList[1].SAFE_SetEvent(self.__OnClickTargetBoardNoViewButton)

        self.pvpModeButtonDict[player.PK_MODE_PEACE].SAFE_SetEvent(self.__OnClickPvPModePeaceButton)
        self.pvpModeButtonDict[player.PK_MODE_REVENGE].SAFE_SetEvent(self.__OnClickPvPModeRevengeButton)
        self.pvpModeButtonDict[player.PK_MODE_GUILD].SAFE_SetEvent(self.__OnClickPvPModeGuildButton)
        self.pvpModeButtonDict[player.PK_MODE_FREE].SAFE_SetEvent(self.__OnClickPvPModeFreeButton)

        self.blockButtonList[0].SetToggleUpEvent(self.__OnClickBlockExchangeButton)
        self.blockButtonList[1].SetToggleUpEvent(self.__OnClickBlockPartyButton)
        self.blockButtonList[2].SetToggleUpEvent(self.__OnClickBlockGuildButton)
        self.blockButtonList[3].SetToggleUpEvent(self.__OnClickBlockWhisperButton)
        self.blockButtonList[4].SetToggleUpEvent(self.__OnClickBlockFriendButton)
        self.blockButtonList[5].SetToggleUpEvent(self.__OnClickBlockViewEquipmentButton)
        #self.blockButtonList[5].SetToggleUpEvent(self.__OnClickBlockPartyRequest)
        #self.blockButtonList[5].SetToggleUpEvent(self.__OnClickBlockEmotionButton)
        # toolTip
        # self.blockButtonList[0].SetToolTipWindow(self.__CreateGameTypeToolTip(localeInfo.MARKET_ISMI_GOSTER_YAZI))
        # self.blockButtonList[1].SetToolTipWindow(self.__CreateGameTypeToolTip(localeInfo.MARKET_ISMI_GOSTER_YAZI))
        # self.blockButtonList[2].SetToolTipWindow(self.__CreateGameTypeToolTip(localeInfo.MARKET_ISMI_GOSTER_YAZI))
        # self.blockButtonList[3].SetToolTipWindow(self.__CreateGameTypeToolTip(localeInfo.MARKET_ISMI_GOSTER_YAZI))
        # self.blockButtonList[4].SetToolTipWindow(self.__CreateGameTypeToolTip(localeInfo.MARKET_ISMI_GOSTER_YAZI))
        # self.blockButtonList[5].SetToolTipWindow(self.__CreateGameTypeToolTip(localeInfo.MARKET_ISMI_GOSTER_YAZI))
        # toolTip

        self.blockButtonList[0].SetToggleDownEvent(self.__OnClickBlockExchangeButton)
        self.blockButtonList[1].SetToggleDownEvent(self.__OnClickBlockPartyButton)
        self.blockButtonList[2].SetToggleDownEvent(self.__OnClickBlockGuildButton)
        self.blockButtonList[3].SetToggleDownEvent(self.__OnClickBlockWhisperButton)
        self.blockButtonList[4].SetToggleDownEvent(self.__OnClickBlockFriendButton)
        self.blockButtonList[5].SetToggleDownEvent(self.__OnClickBlockViewEquipmentButton)
        #self.blockButtonList[5].SetToggleDownEvent(self.__OnClickBlockPartyRequest)
        #self.blockButtonList[5].SetToggleDownEvent(self.__OnClickBlockEmotionButton)

        self.viewChatButtonList[0].SAFE_SetEvent(self.__OnClickViewChatOnButton)
        self.viewChatButtonList[1].SAFE_SetEvent(self.__OnClickViewChatOffButton)

        self.alwaysShowNameButtonList[0].SAFE_SetEvent(self.__OnClickAlwaysShowNameOnButton)
        self.alwaysShowNameButtonList[1].SAFE_SetEvent(self.__OnClickAlwaysShowNameOffButton)

        self.showDamageButtonList[0].SAFE_SetEvent(self.__OnClickShowDamageOnButton)
        self.showDamageButtonList[1].SAFE_SetEvent(self.__OnClickShowDamageOffButton)

        self.showsalesTextButtonList[0].SAFE_SetEvent(self.__OnClickSalesTextOnButton)
        self.showsalesTextButtonList[1].SAFE_SetEvent(self.__OnClickSalesTextOffButton)
        # toolTip
        # self.showsalesTextButtonList[0].SetToolTipWindow(self.__CreateGameTypeToolTip(localeInfo.MARKET_ISMI_GOSTER_YAZI))
        # self.showsalesTextButtonList[1].SetToolTipWindow(self.__CreateGameTypeToolTip(localeInfo.MARKET_ISMI_GIZLE_YAZI))
        # toolTip

        self.OnlineOyuncuSayaci[0].SAFE_SetEvent(self.__OnlineOyuncuGoster)
        self.OnlineOyuncuSayaci[1].SAFE_SetEvent(self.__OnlineOyuncuGizle)

        if app.WJ_SHOW_MOB_INFO:
            self.showMobInfoButtonList[0].SetToggleUpEvent(self.__OnClickShowMobLevelButton)
            self.showMobInfoButtonList[1].SetToggleUpEvent(self.__OnClickShowMobAIFlagButton)

            self.showMobInfoButtonList[0].SetToggleDownEvent(self.__OnClickShowMobLevelButton)
            self.showMobInfoButtonList[1].SetToggleDownEvent(self.__OnClickShowMobAIFlagButton)
         
        self.showHighlightButtonList[0].SAFE_SetEvent(self.__OnClickShowHighlightOnButton)
        self.showHighlightButtonList[1].SAFE_SetEvent(self.__OnClickShowHighlightOffButton)

        self.__ClickRadioButton(self.nameColorModeButtonList, constInfo.GET_CHRNAME_COLOR_INDEX())
        self.__ClickRadioButton(self.viewTargetBoardButtonList, constInfo.GET_VIEW_OTHER_EMPIRE_PLAYER_TARGET_BOARD())
        self.__SetPeacePKMode()

        #global MOBILE
        if MOBILE:
            self.inputMobileButton.SetEvent(ui.__mem_func__(self.__OnChangeMobilePhoneNumber))
            self.deleteMobileButton.SetEvent(ui.__mem_func__(self.__OnDeleteMobilePhoneNumber))
        if app.ENABLE_SHOPNAMES_RANGE:
            self.ctrlShopNamesRange.SetSliderPos(float(systemSetting.GetShopNamesRange()))
            self.ctrlShopNamesRange.SetEvent(ui.__mem_func__(self.OnChangeShopNamesRange))

    if app.ENABLE_SHOPNAMES_RANGE:
bunlar var hangisi :D
Tamam şimdi anladık durumu :D
ENABLE_SHOPNAMES_RANGE bu aktif mi oyunda? Aktif ise gameoptiondialog_rangeshop bu dosyayı düzenle.
 
Sen dediğim dosyayı düzenle kesin odur. :) Bilmiyorum filesine oyunda olmayan bir sistem eklenmiş. Ve bu sistem aktif ise oyun seçenekleri script dosyası olarak gameoptiondialog_rangeshop.py bunu çektirmiş. Biraz yanlış bir kodlama yöntemi çünkü uiscript içinde de o kontrol kullanılabilirdi.
 
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
0218 00:08:20115 ::
uiGameOption.py(line:99) __Load_BindObject
ui.py(line:3153) GetChild

OptionDialog.__Load_BindObject - <type 'exceptions.KeyError'>:'block_view_equipment_button'

0218 00:08:20115 :: ============================================================================================================
0218 00:08:20115 :: Abort!!!!
Uğraştiriorum seni ama şimdide bu hatayi verio oyundan atio ayarlara girmeye çaliştiğimda ve zirha bakmaya çalistiğimda
 
Bi dk yanlış ekledim. :D Kadeşim çok sağol çözüldü bayaği yordum seni.
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
1-2 saate sistemi deneyip kanit atarim simdi bi ders çalismam gerek.
İyi çalışmalar dilerim. Sorunu bende bilerek konu üzerinden çözmek istedim. Böylelikle syserr kullanarak olası hataların kaynağını öğrenebiliriz. Sistemi başarıyla eklemene sevindim. Bundan sonra da bu tür sistemleri eklerken özellikle kodları bi gözden geçirin. Çünkü forumda anlatılan yönergeler genelde vanilla tarzdadır. Sizin dosyalardaki gibi ekstra düzenlemeler olunca orada sizin kendi bilgileriniz devreye gider. Eğer sorunu çözemeseydik üzülürdüm ama çözülmesine sizin kadar bende sevindim. :)

Ek olarak ben yorulacak bir şey yapmadım. Bence asıl uğraşan siz olduğunuz ve ödülünüzü aldınız. Fakat bu ödül başarıdan bir yana tecrübe de oldu. :) Hem benim için hem de sizin için. Saygılar. :)
 
Geri
Üst