Yardım Efsun Nesnesi Anlık Kasma Sorunu

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

Kaiser

Admin
Admin
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
3.958
Çözümler
381
Beğeni
4.015
Puan
1.849
Ticaret Puanı
0
Bu sorun bildiğim kadarıyla bir çok files da mevcut. Türkçe ya da yabancı kaynaklarda bununla ilgili hiç bir şey bulamadım. Bot değiştirmenin de pek faydası olmadığı bu sorunu nasıl çözebiliriz?

kasss.gif
 
Bende böyle bir problem yok fazla paket felan mı yolluyor acaba? Debug mod ile efsun atın ordan takip edin aklıma başka bir şey gelmiyor.

 
Videoyu pür dikkat izledim de, sanırım sizde de aynı şey oluyor :D
Bot da pek belli olmuyor ama elle atıldığında oluyor bu durum. Bot kasmasının da asıl nedeni bu diye düşünüyorum.

Ve debug modda da denedim, kayda değer hiç bir şey göstermedi.
 
Bot ile değil zaten elimle atıyorum ben herhangi bir kasma görmüyorum :D Sura karakterinin yaptığı normal ileri geri gitme haraketi
 
Önceden böyle bir problem var mıydı ? Eklediğin herhangi bir sistemden kaynaklanıyor olabilir mi ? Herhangi bir fikrin yok ise sistemlerin hepsini kapatıp tekrar dene böylelikle aklımızdaki bir şıkkı elemiş oluruz.
 
Efsun atarken fareyi itemin üstüne getirdiğin zaman kasıyor. P. serverlerde yaşamıştım bu durumu.
 
Önceden böyle bir problem var mıydı ? Eklediğin herhangi bir sistemden kaynaklanıyor olabilir mi ? Herhangi bir fikrin yok ise sistemlerin hepsini kapatıp tekrar dene böylelikle aklımızdaki bir şıkkı elemiş oluruz.
Evet hep vardı. Sadece çözmek için ertelemiştim. İlk başta skill efekti ve oto pot efekti ihtimalini düşündüm onları kapatıp denedim ama sonuç aynı.

Efsun atarken fareyi itemin üstüne getirdiğin zaman kasıyor. P. serverlerde yaşamıştım bu durumu.
Evet o da ayrı bir problem maalesef.
 
sıkıntı python ile alakalı idi bende en azından öyleydi bir ara bendede vardı tam olarak nasıl çözdüğümü hatırlamıyorum ama eklenilen birşey zarar veriyor olabilir bir eklenilen şeylerin yedeği varsa geri ala ala yedek şeklinde gidebilirsiniz en azından hızlıca belki sonuca ulaşırsınız eğer çözümü hatırlarsam yazarım :)
 
Başka forumda aynı sorunu yaşayan birine öneri vermişler. Bir dene istersen.
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
//item.cpp
//bul
m_dwSIGVnum (0),
//altına ekle
m_bIsChangingAttr(false),

//bul
m_bIsChangingAttr(false),
//altına ekle
m_bIsChangingAttr = false;

//bul
void CItem::UpdatePacket()

//Kod bloğu içine ekle
    if (IsChangingAttr())
        return;

//item.h'a ekle

    public:
        bool        IsChangingAttr() { return m_bIsChangingAttr; }
        void        SetChangingAttr(bool changing) { m_bIsChangingAttr = changing; }
    private:
        bool        m_bIsChangingAttr;



//item_attribute.cpp

//arat
void CItem::ChangeAttribute(const int* aiChangeProb)

//bul
int iAttributeCount = GetAttributeCount();

//altına ekle
SetChangingAttr(true);

//Aynı blokta en alta ekle
    SetChangingAttr(false);
    UpdatePacket();

böyle olacak yani

        else
        {
            PutAttribute(aiChangeProb);
        }
    }
    SetChangingAttr(false);
    UpdatePacket();
}
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Başka forumda aynı sorunu yaşayan birine öneri vermişler. Bir dene istersen.
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
//item.cpp
//bul
m_dwSIGVnum (0),
//altına ekle
m_bIsChangingAttr(false),

//bul
m_bIsChangingAttr(false),
//altına ekle
m_bIsChangingAttr = false;

//bul
void CItem::UpdatePacket()

//Kod bloğu içine ekle
    if (IsChangingAttr())
        return;

//item.h'a ekle

    public:
        bool        IsChangingAttr() { return m_bIsChangingAttr; }
        void        SetChangingAttr(bool changing) { m_bIsChangingAttr = changing; }
    private:
        bool        m_bIsChangingAttr;



//item_attribute.cpp

//arat
void CItem::ChangeAttribute(const int* aiChangeProb)

//bul
int iAttributeCount = GetAttributeCount();

//altına ekle
SetChangingAttr(true);

//Aynı blokta en alta ekle
    SetChangingAttr(false);
    UpdatePacket();

böyle olacak yani

        else
        {
            PutAttribute(aiChangeProb);
        }
    }
    SetChangingAttr(false);
    UpdatePacket();
}
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Tam şu an bende konuya bunu yazıyordum :D Bunları uyguladım, farklılık oldu evet ama sanırım hala düzenleme gerekiyor.

@Trashy bahsettiğin paketler bunlar sanırım. El ile tek bir efsun nesnesini sürüklediğimde çıkan satırlar bunlar;
Adsız.jpg
 
Bende bunlardan 9 tane çıkıyor sende 20ye yakın @Whistle problem bu olabilir mi ?
 
Bende hiç dikkat etmedim bu durumu. Videoda geliştirdiğim fileste bi deneyim bakalım ne olacak.
 
Sanmıyorum açıkcası. Verilen önerileri deneyince biraz fark etti, ama az da olsa şu an mevcut. Sanırım paket olayı ile bir sıkıntı var :(
 
Üst