- Mesaj
- 105
- Çözümler
- 4
- Beğeni
- 30
- Puan
- 699
- Ticaret Puanı
- 0
bu sekilde yazdım fakat tabıkı bıyerde sıkıntılar var ama anlamadım bılen bırısı bakabılırmı 50307 gorev kıtabının kodu puty e okuttugumda sadece state start begın ve when 50307 gorunuyor baska bısey yok ama olmuyor oyunda buna benzer bır kac sey yaptım kendım onlar sorunsuz sekılde calısıyor ama bunu cozemedım yardmcı olurmusnuz cok tesekkurler
Lua (Quest):
quest Gorev1 begin
state start begin
when 50307.use begin
say_title("Görev kitabı Normal")
say("")
say("Görev kıtapları degerlıdır. içlerinden B.metaldan efsun nesnelerı ve arttırma ve")
say("site tec. yuzuk eldıven ve +kostumlerden cıkabılır.gorev kıtaplarına gore degısır")
say("")
local a1 = number(1,5)
if a == 1 then
pc.remove_item("50307",1)
state information begin
when letter begin
send_letter("Siyah Ork")
end
when info or button begin
say("Siyah Orklar Başımıza Bela olmaya basladı")
say("buna bi son vermek lazım...")
say("Bu yuzden senden bir sey isteyecegim")
say(" 400 adet Siyah Ork kes yoket Parcala hadı aslanım !")
say_reward("Karsiliginda cok ama cok efsane seyler alacaksın")
say("")
pc.setqf("state", 300)
q.set_counter("Siyah Ork", 300)
end
when 636.kill begin
local count = pc.getqf("state") - 1
if count <= 400 then
pc.setqf("state", count)
q.set_counter("Siyah Ork", count)
end
if count == 0 then
say_title("Siyah Ork")
say("Aferin!")
say("Kazandiklarinı verecek bekle sansına ne gelecek:")
local a1 = number(1,18)
if a1 == 1 then
pc.give_item2("25041",1) --- BUYULU METAL
elseif a1 == 2 then
pc.give_item2("27992",1) --- BEYAZ İNCİ
elseif a1 == 3 then
pc.give_item2("27993",1) --- MAVİ İNCİ
elseif a1 == 4 then
pc.give_item2("76023",6) --- eFSUN NESNESİ YESIL
elseif a1 == 5 then
pc.give_item2("76024",6) --- ARTTIRMA YESIL
elseif a1 == 6 then
pc.give_item2("27105",20) --- pembe iksir
elseif a1 == 7 then
pc.give_item2("30270",20) --- EJDERHA TAŞI
elseif a1 == 8 then
pc.give_item2("70024",10) --- kUTSAMA kAGIDI
elseif a1 == 9 then
pc.give_item2("70039",1) --- DEMİRCİ EL KITABI
elseif a1 == 10 then
pc.give_item2("45017",1) --- savascı sac sıtılı
elseif a1 == 11 then
pc.give_item2("41313",1) --- çol gıysısı
elseif a1 == 12 then
pc.give_item2("41314",1) --- çol kız
elseif a1 == 13 then
pc.give_item2("50011",20) --- Ayısıgı
elseif a1 == 14 then
pc.give_item2("50038",1) --- tunc sertıfıka
elseif a1 == 15 then
pc.change_money(3000000) --- 3m
elseif a1 == 16 then
pc.change_money(200000) ---- 2m
elseif a1 == 17 then
pc.give_item2("71016",1) --- eldiven
elseif a1 == 18 then
pc.give_item2("71015",1) ---- tecrübe yüzüğü
end
elseif a == 2 then
say_title("Boo")
say("")
say("Görev kıtapları degerlıdır. içlerinden B.metaldan efsun nesnelerı ve arttırma ve")
say("site tec. yuzuk eldıven ve +kostumlerden cıkabılır.gorev kıtaplarına gore degısır:")
say("")
pc.remove_item("50307",1)
state information begin
when letter begin
send_letter("boo")
end
when info or button begin
say("booyu cok can sıkıcı bı yaratık olmaya baslamadımı?")
say("buna bi son vermek lazım...")
say("Bu yuzden senden bir sey isteyecegim")
say(" 30 adet boo kes menı isteyecem!")
say_reward("Karsiliginda cok ama cok efsane seyler alacaksın")
say("")
pc.setqf("state", 30)
q.set_counter("Boo", 30)
end
when 692.kill begin
local count = pc.getqf("state") - 1
if count <= 30 then
pc.setqf("state", count)
q.set_counter("Boo", count)
end
if count == 0 then
say_title("Boo")
say("Aferin!")
say("Kazandiklarinı verecek bekle sansına ne gelecek:")
local a1 = number(1,18)
if a1 == 1 then
pc.give_item2("25041",1) --- BUYULU METAL
elseif a1 == 2 then
pc.give_item2("27992",1) --- BEYAZ İNCİ
elseif a1 == 3 then
pc.give_item2("27993",1) --- MAVİ İNCİ
elseif a1 == 4 then
pc.give_item2("76023",6) --- eFSUN NESNESİ YESIL
elseif a1 == 5 then
pc.give_item2("76024",6) --- ARTTIRMA YESIL
elseif a1 == 6 then
pc.give_item2("27105",20) --- pembe iksir
elseif a1 == 7 then
pc.give_item2("30270",20) --- EJDERHA TAŞI
elseif a1 == 8 then
pc.give_item2("70024",10) --- kUTSAMA kAGIDI
elseif a1 == 9 then
pc.give_item2("70039",1) --- DEMİRCİ EL KITABI
elseif a1 == 10 then
pc.give_item2("45017",1) --- savascı sac sıtılı
elseif a1 == 11 then
pc.give_item2("41313",1) --- çol gıysısı
elseif a1 == 12 then
pc.give_item2("41314",1) --- çol kız
elseif a1 == 13 then
pc.give_item2("50011",20) --- Ayısıgı
elseif a1 == 14 then
pc.give_item2("50038",1) --- tunc sertıfıka
elseif a1 == 15 then
pc.change_money(3000000) --- 3m
elseif a1 == 16 then
pc.change_money(200000) ---- 2m
elseif a1 == 17 then
pc.give_item2("71016",1) --- eldiven
elseif a1 == 18 then
pc.give_item2("71015",1) ---- tecrübe yüzüğü
end
elseif a == 3 then
say_title("Görev kitabı Normal")
say("")
say("Görev kıtapları degerlıdır. içlerinden B.metaldan efsun nesnelerı ve arttırma ve")
say("site tec. yuzuk eldıven ve +kostumlerden cıkabılır.gorev kıtaplarına gore degısır")
say("")
pc.remove_item("50307",1)
state information begin
when letter begin
send_letter("Goo-pea")
end
when info or button begin
say("Goo-pea Başımıza Bela olmaya basladı")
say("buna bi son vermek lazım...")
say("Bu yuzden senden bir sey isteyecegim")
say(" 30 adet goo-pea kes yoket Parcala hadı aslanım !")
say_reward("Karsiliginda cok ama cok efsane seyler alacaksın")
say("")
pc.setqf("state", 30)
q.set_counter("Goo-Pea", 30)
end
when 493.kill begin
local count = pc.getqf("state") - 1
if count <= 30 then
pc.setqf("state", count)
q.set_counter("Goo-pea", count)
end
if count == 0 then
say_title("Goo-pea")
say("Aferin!")
say("Kazandiklarinı verecek bekle sansına ne gelecek:")
local a1 = number(1,18)
if a1 == 1 then
pc.give_item2("25041",1) --- BUYULU METAL
elseif a1 == 2 then
pc.give_item2("27992",1) --- BEYAZ İNCİ
elseif a1 == 3 then
pc.give_item2("27993",1) --- MAVİ İNCİ
elseif a1 == 4 then
pc.give_item2("76023",6) --- eFSUN NESNESİ YESIL
elseif a1 == 5 then
pc.give_item2("76024",6) --- ARTTIRMA YESIL
elseif a1 == 6 then
pc.give_item2("27105",20) --- pembe iksir
elseif a1 == 7 then
pc.give_item2("30270",20) --- EJDERHA TAŞI
elseif a1 == 8 then
pc.give_item2("70024",10) --- kUTSAMA kAGIDI
elseif a1 == 9 then
pc.give_item2("70039",1) --- DEMİRCİ EL KITABI
elseif a1 == 10 then
pc.give_item2("45017",1) --- savascı sac sıtılı
elseif a1 == 11 then
pc.give_item2("41313",1) --- çol gıysısı
elseif a1 == 12 then
pc.give_item2("41314",1) --- çol kız
elseif a1 == 13 then
pc.give_item2("50011",20) --- Ayısıgı
elseif a1 == 14 then
pc.give_item2("50038",1) --- tunc sertıfıka
elseif a1 == 15 then
pc.change_money(3000000) --- 3m
elseif a1 == 16 then
pc.change_money(200000) ---- 2m
elseif a1 == 17 then
pc.give_item2("71016",1) --- eldiven
elseif a1 == 18 then
pc.give_item2("71015",1) ---- tecrübe yüzüğü
end
elseif a == 4 then
say_title("Görev kitabı Normal")
say("")
say("Görev kıtapları degerlıdır. içlerinden B.metaldan efsun nesnelerı ve arttırma ve")
say("site tec. yuzuk eldıven ve +kostumlerden cıkabılır.gorev kıtaplarına gore degısır")
say("")
pc.remove_item("50307",1)
state information begin
when letter begin
send_letter("Mahon öldür")
end
when info or button begin
say("Mahon Başımıza Bela olmaya basladı")
say("buna bi son vermek lazım...")
say("Bu yuzden senden bir sey isteyecegim")
say(" 30 adet Mahon kes yoket Parcala hadı aslanım !")
say_reward("Karsiliginda cok ama cok efsane seyler alacaksın")
say("")
pc.setqf("state", 30)
q.set_counter("Goo-Pea", 30)
end
when 491.kill begin
local count = pc.getqf("state") - 1
if count <= 30 then
pc.setqf("state", count)
q.set_counter("Mahon", count)
end
if count == 0 then
say_title("Mahon")
say("Aferin!")
say("Kazandiklarinı verecek bekle sansına ne gelecek:")
local a1 = number(1,18)
if a1 == 1 then
pc.give_item2("25041",1) --- BUYULU METAL
elseif a1 == 2 then
pc.give_item2("27992",1) --- BEYAZ İNCİ
elseif a1 == 3 then
pc.give_item2("27993",1) --- MAVİ İNCİ
elseif a1 == 4 then
pc.give_item2("76023",6) --- eFSUN NESNESİ YESIL
elseif a1 == 5 then
pc.give_item2("76024",6) --- ARTTIRMA YESIL
elseif a1 == 6 then
pc.give_item2("27105",20) --- pembe iksir
elseif a1 == 7 then
pc.give_item2("30270",20) --- EJDERHA TAŞI
elseif a1 == 8 then
pc.give_item2("70024",10) --- kUTSAMA kAGIDI
elseif a1 == 9 then
pc.give_item2("70039",1) --- DEMİRCİ EL KITABI
elseif a1 == 10 then
pc.give_item2("45017",1) --- savascı sac sıtılı
elseif a1 == 11 then
pc.give_item2("41313",1) --- çol gıysısı
elseif a1 == 12 then
pc.give_item2("41314",1) --- çol kız
elseif a1 == 13 then
pc.give_item2("50011",20) --- Ayısıgı
elseif a1 == 14 then
pc.give_item2("50038",1) --- tunc sertıfıka
elseif a1 == 15 then
pc.change_money(3000000) --- 3m
elseif a1 == 16 then
pc.change_money(200000) ---- 2m
elseif a1 == 17 then
pc.give_item2("71016",1) --- eldiven
elseif a1 == 18 then
pc.give_item2("71015",1) ---- tecrübe yüzüğü
end
elseif a == 5 then
say_title("Görev kitabı Normal")
say("")
say("Görev kıtapları degerlıdır. içlerinden B.metaldan efsun nesnelerı ve arttırma ve")
say("site tec. yuzuk eldıven ve +kostumlerden cıkabılır.gorev kıtaplarına gore degısır")
say("")
pc.remove_item("50307",1)
state information begin
when letter begin
send_letter("Chuong")
end
when info or button begin
say("chuong Başımıza Bela olmaya basladı")
say("buna bi son vermek lazım...")
say("Bu yuzden senden bir sey isteyecegim")
say(" 30 adet Chuong kes yoket Parcala hadı aslanım !")
say_reward("Karsiliginda cok ama cok efsane seyler alacaksın")
say("")
pc.setqf("state", 30)
q.set_counter("Chuong", 30)
end
when 494.kill begin
local count = pc.getqf("state") - 1
if count <= 30 then
pc.setqf("state", count)
q.set_counter("Chuong", count)
end
if count == 0 then
say_title("Chuong")
say("Aferin!")
say("Kazandiklarinı verecek bekle sansına ne gelecek:")
local a1 = number(1,18)
if a1 == 1 then
pc.give_item2("25041",1) --- BUYULU METAL
elseif a1 == 2 then
pc.give_item2("27992",1) --- BEYAZ İNCİ
elseif a1 == 3 then
pc.give_item2("27993",1) --- MAVİ İNCİ
elseif a1 == 4 then
pc.give_item2("76023",6) --- eFSUN NESNESİ YESIL
elseif a1 == 5 then
pc.give_item2("76024",6) --- ARTTIRMA YESIL
elseif a1 == 6 then
pc.give_item2("27105",20) --- pembe iksir
elseif a1 == 7 then
pc.give_item2("30270",20) --- EJDERHA TAŞI
elseif a1 == 8 then
pc.give_item2("70024",10) --- kUTSAMA kAGIDI
elseif a1 == 9 then
pc.give_item2("70039",1) --- DEMİRCİ EL KITABI
elseif a1 == 10 then
pc.give_item2("45017",1) --- savascı sac sıtılı
elseif a1 == 11 then
pc.give_item2("41313",1) --- çol gıysısı
elseif a1 == 12 then
pc.give_item2("41314",1) --- çol kız
elseif a1 == 13 then
pc.give_item2("50011",20) --- Ayısıgı
elseif a1 == 14 then
pc.give_item2("50038",1) --- tunc sertıfıka
elseif a1 == 15 then
pc.change_money(3000000) --- 3m
elseif a1 == 16 then
pc.change_money(200000) ---- 2m
elseif a1 == 17 then
pc.give_item2("71016",1) --- eldiven
elseif a1 == 18 then
pc.give_item2("71015",1) ---- tecrübe yüzüğü
end
elseif a == 6 then
say_title("Görev kitabı Normal")
say("")
say("Görev kıtapları degerlıdır. içlerinden B.metaldan efsun nesnelerı ve arttırma ve")
say("site tec. yuzuk eldıven ve +kostumlerden cıkabılır.gorev kıtaplarına gore degısır")
say("")
pc.remove_item("50307",1)
state information begin
when letter begin
send_letter("Vahşi Yüzbaşı")
end
when info or button begin
say("Vahşi Yüzbaşı Başımıza Bela olmaya basladı")
say("buna bi son vermek lazım...")
say("Bu yuzden senden bir sey isteyecegim")
say(" 30 adet Vahşi Yüzbaşı kes yoket Parcala hadı aslanım !")
say_reward("Karsiliginda cok ama cok efsane seyler alacaksın")
say("")
pc.setqf("state", 30)
q.set_counter("Vahşi Yüzbaşı", 30)
end
when 591.kill begin
local count = pc.getqf("state") - 1
if count <= 30 then
pc.setqf("state", count)
q.set_counter("Vahşi Yüzbaşı", count)
end
if count == 0 then
say_title("Vahşi Yüzbaşı")
say("Aferin!")
say("Kazandiklarinı verecek bekle sansına ne gelecek:")
local a1 = number(1,18)
if a1 == 1 then
pc.give_item2("25041",1) --- BUYULU METAL
elseif a1 == 2 then
pc.give_item2("27992",1) --- BEYAZ İNCİ
elseif a1 == 3 then
pc.give_item2("27993",1) --- MAVİ İNCİ
elseif a1 == 4 then
pc.give_item2("76023",6) --- eFSUN NESNESİ YESIL
elseif a1 == 5 then
pc.give_item2("76024",6) --- ARTTIRMA YESIL
elseif a1 == 6 then
pc.give_item2("27105",20) --- pembe iksir
elseif a1 == 7 then
pc.give_item2("30270",20) --- EJDERHA TAŞI
elseif a1 == 8 then
pc.give_item2("70024",10) --- kUTSAMA kAGIDI
elseif a1 == 9 then
pc.give_item2("70039",1) --- DEMİRCİ EL KITABI
elseif a1 == 10 then
pc.give_item2("45017",1) --- savascı sac sıtılı
elseif a1 == 11 then
pc.give_item2("41313",1) --- çol gıysısı
elseif a1 == 12 then
pc.give_item2("41314",1) --- çol kız
elseif a1 == 13 then
pc.give_item2("50011",20) --- Ayısıgı
elseif a1 == 14 then
pc.give_item2("50038",1) --- tunc sertıfıka
elseif a1 == 15 then
pc.change_money(3000000) --- 3m
elseif a1 == 16 then
pc.change_money(200000) ---- 2m
elseif a1 == 17 then
pc.give_item2("71016",1) --- eldiven
elseif a1 == 18 then
pc.give_item2("71015",1) ---- tecrübe yüzüğü
end
return
end
end
end
end