//Arat;
else if (item->GetVnum() == 76014)
{
int aiChangeProb[ITEM_ATTRIBUTE_MAX_LEVEL] =
{
0, 10, 50, 39, 1
};
item2->ChangeAttribute(aiChangeProb);
}
//Hemen Altına ekle;
#ifdef ENABLE_CHANGE_ATTRIBUTE_LEVEL
else if (item->GetVnum() >= 71220 && item->GetVnum() <= 71226)
{
if ((item2->GetType() == ITEM_WEAPON) || (item2->GetType() == ITEM_ARMOR)) // Sadece belirli itemlerde kullanilabilir. - [MT2Dev]
{
BYTE attributeIndex = item->GetValue (0);
if (!item2->ChangeAttributeLevel (attributeIndex))
{
// Detaylandirilmis ChatPacket. - [MT2Dev]
ChatPacket (CHAT_TYPE_INFO, "%d . Efsun degistirilemez!", attributeIndex);
return false; // Return false olmalıydı Otosan'ın gururu @okan4141 a tesekkuru borc bilirim.. - [MT2Dev]
}
// Detaylandirilmis ChatPacket. - [MT2Dev]
ChatPacket (CHAT_TYPE_INFO, "%d . Efsun basariyla degistirildi.", attributeIndex);
// Loglama islemi. - [MT2Dev]
char buf[28];
snprintf (buf, sizeof (buf), "%u", item2->GetID());
LogManager::instance().ItemLog (this, item, "CHANGE_ATTRIBUTE_LEVEL", buf);
item->SetCount (item->GetCount()-1);
break;
}
else
{
ChatPacket (CHAT_TYPE_INFO, "Efsun degisim esyasi bu item icin kullanilamaz!");
break;
}
}
#endif //ENABLE_CHANGE_ATTRIBUTE_LEVEL