- Mesaj
- 1.237
- Çözümler
- 35
- Beğeni
- 908
- Puan
- 1.139
- Ticaret Puanı
- 0
Merhaba arkadaşlar,
Bir türlü güncelleme fırsatım olmamıştı.
Güncelleme v_01
1 )
uitarget.py de NumberToString tanımlaması var. Aslında bildiğiniz string, daha güzel yazması için eklenmişti. Bunun tanımlamasını yapmasını dosyalarda unutmuşum bende var ama eklememişim. Str olarak değiştirdiğinizde de düzeliyordu orası ama yinede tanımlamasını yapalım güzel görünsün.
2 )
Beceri kitapları gibi, tüm kitapların görünmeme sorununu aşağıdaki adımları uygulayarak çözebilrsiniz.
Not: Beceri kitapları skillerin isimlerine göre gösterilmez sadece beceri kitabı yazar. Onun için ayrıca değişiklikler yapmanız gerekli.
Çözüm :
3 )
Görünüşü scroll barlı değilde tam göstermek için aşağıdakileri uygulayın.
Not: İtemler sadece 1 kez yüklenecek şekilde düzenlendi.(fixed)
Bir türlü güncelleme fırsatım olmamıştı.
Güncelleme v_01
1 )
uitarget.py de NumberToString tanımlaması var. Aslında bildiğiniz string, daha güzel yazması için eklenmişti. Bunun tanımlamasını yapmasını dosyalarda unutmuşum bende var ama eklememişim. Str olarak değiştirdiğinizde de düzeliyordu orası ama yinede tanımlamasını yapalım güzel görünsün.
localeinfo.py:
def NumberToString(n) :
if n <= 0 :
return "0"
return "%s" % ('.'.join([ i-3<0 and str(n)[:i] or str(n)[i-3:i] for i in range(len(str(n))%3, len(str(n))+1, 3) if i ]))
2 )
Beceri kitapları gibi, tüm kitapların görünmeme sorununu aşağıdaki adımları uygulayarak çözebilrsiniz.
Not: Beceri kitapları skillerin isimlerine göre gösterilmez sadece beceri kitabı yazar. Onun için ayrıca değişiklikler yapmanız gerekli.
Öncesi : | Sonrası : |
|
Çözüm :
uitooltip.py:
## Arat
### Skill Book ###
if 50300 == itemVnum:
if 0 != metinSlot:
self.__SetSkillBookToolTip(metinSlot[0], localeInfo.TOOLTIP_SKILLBOOK_NAME, 1)
self.ShowToolTip()
return
elif 70037 == itemVnum:
if 0 != metinSlot:
self.__SetSkillBookToolTip(metinSlot[0], localeInfo.TOOLTIP_SKILL_FORGET_BOOK_NAME, 0)
self.AppendDescription(item.GetItemDescription(), 26)
self.AppendDescription(item.GetItemSummary(), 26, self.CONDITION_COLOR)
self.ShowToolTip()
return
elif 70055 == itemVnum:
if 0 != metinSlot:
self.__SetSkillBookToolTip(metinSlot[0], localeInfo.TOOLTIP_SKILL_FORGET_BOOK_NAME, 0)
self.AppendDescription(item.GetItemDescription(), 26)
self.AppendDescription(item.GetItemSummary(), 26, self.CONDITION_COLOR)
self.ShowToolTip()
return
###########################################################################################
## Değiştir.
### Skill Book ###
elif 50300 == itemVnum:
if 0 != metinSlot and not self.isBook:
self.__SetSkillBookToolTip(metinSlot[0], localeInfo.TOOLTIP_SKILLBOOK_NAME, 1)
self.ShowToolTip()
elif self.isBook:
self.SetTitle(item.GetItemName())
self.AppendDescription(item.GetItemDescription(), 26)
self.AppendDescription(item.GetItemSummary(), 26, self.CONDITION_COLOR)
self.ShowToolTip()
return
elif 70037 == itemVnum:
if 0 != metinSlot and not self.isBook2:
self.__SetSkillBookToolTip(metinSlot[0], localeInfo.TOOLTIP_SKILL_FORGET_BOOK_NAME, 0)
self.AppendDescription(item.GetItemDescription(), 26)
self.AppendDescription(item.GetItemSummary(), 26, self.CONDITION_COLOR)
self.ShowToolTip()
elif self.isBook2:
self.SetTitle(item.GetItemName())
self.AppendDescription(item.GetItemDescription(), 26)
self.AppendDescription(item.GetItemSummary(), 26, self.CONDITION_COLOR)
self.ShowToolTip()
return
elif 70055 == itemVnum:
if 0 != metinSlot:
self.__SetSkillBookToolTip(metinSlot[0], localeInfo.TOOLTIP_SKILL_FORGET_BOOK_NAME, 0)
self.AppendDescription(item.GetItemDescription(), 26)
self.AppendDescription(item.GetItemSummary(), 26, self.CONDITION_COLOR)
self.ShowToolTip()
return
###########################################################################################
3 )
Görünüşü scroll barlı değilde tam göstermek için aşağıdakileri uygulayın.
Not: İtemler sadece 1 kez yüklenecek şekilde düzenlendi.(fixed)
Python:
##Arat - Sil
MAX_ITEM_COUNT = 5
## Arat
for value in xrange(self.slotSize):
## Değiştir
for value in xrange(35):
##Arat
if emptySlotIndex >= self.slotSize:
## Değiştir
if emptySlotIndex >= 35:
## Arat
def __LoadInformation_Drops(self, race):
self.AppendSeperator()
if race in constInfo.MONSTER_INFO_DATA:
if len(constInfo.MONSTER_INFO_DATA[race]["items"]) == 0:
self.AppendTextLine(localeInfo.TARGET_INFO_NO_ITEM_TEXT)
else:
itemListBox = ui.ListBoxExNew(32 + 5, self.MAX_ITEM_COUNT)
itemListBox.SetSize(self.GetWidth() - 15 * 2 - ui.ScrollBar.SCROLLBAR_WIDTH, (32 + 5) * self.MAX_ITEM_COUNT)
height = 0
for curItem in constInfo.MONSTER_INFO_DATA[race]["items"]:
if curItem.has_key("vnum_list"):
height += self.AppendItem(itemListBox, curItem["vnum_list"], curItem["count"])
else:
height += self.AppendItem(itemListBox, curItem["vnum"], curItem["count"])
if height < itemListBox.GetHeight():
itemListBox.SetSize(itemListBox.GetWidth(), height)
self.AppendWindow(itemListBox, 15)
itemListBox.SetBasePos(0)
if len(constInfo.MONSTER_INFO_DATA[race]["items"]) > itemListBox.GetViewItemCount():
itemScrollBar = ui.ScrollBar()
itemScrollBar.SetParent(self)
itemScrollBar.SetPosition(itemListBox.GetRight(), itemListBox.GetTop())
itemScrollBar.SetScrollBarSize(32 * self.MAX_ITEM_COUNT + 5 * (self.MAX_ITEM_COUNT - 1))
itemScrollBar.SetMiddleBarSize(float(self.MAX_ITEM_COUNT) / float(height / (32 + 5)))
itemScrollBar.Show()
itemListBox.SetScrollBar(itemScrollBar)
else:
self.AppendTextLine(localeInfo.TARGET_INFO_NO_ITEM_TEXT)
def OverInItem(self, slotIndex):
vnum = self.itemVnums[slotIndex]
if vnum == 0 or vnum == 50300 or vnum == 70037:
self.itemTooltip.HideToolTip()
elif vnum > 27999 and vnum < 28960:
self.itemTooltip.HideToolTip()
else:
self.OnShowItemTooltip(vnum)
## Tamamını değiştir
def __LoadInformation_Drops(self, race):
self.AppendSeperator()
if race in constInfo.MONSTER_INFO_DATA:
if len(constInfo.MONSTER_INFO_DATA[race]["items"]) == 0:
self.AppendTextLine(localeInfo.TARGET_INFO_NO_ITEM_TEXT)
self.wndItem.Hide()
else:
self.wndItem.SetPosition(10, self.yPos - 7)
self.yPos += 32*5
self.SetSize(self.BOARD_WIDTH, self.yPos + 5)
self.UpdateRect()
self.wndItem.Show()
for curItem in constInfo.MONSTER_INFO_DATA[race]["items"]:
getItemID = 0
if curItem.has_key("vnum_list"):
getItemID = curItem["vnum_list"][0]
vnum = curItem["vnum_list"][0]
else:
getItemID = curItem["vnum"]
vnum=curItem["vnum"]
getItemCount=curItem["count"]
item.SelectItem(getItemID)
itemSize = item.GetItemSize()
if item.GetItemType() == item.ITEM_TYPE_METIN:
self.stoneVnum = getItemID
self.lastStoneVnum = 28430
emptySlotPos = self.SerachEmptySlot(itemSize[1])
if -1 != emptySlotPos:
self.itemArray[emptySlotPos] = 1
if itemSize[1] == 2:
self.itemArray[emptySlotPos + 7] = 1
elif itemSize[1] == 3:
self.itemArray[emptySlotPos + 7] = 1
self.itemArray[emptySlotPos + 14] = 1
if item.GetItemType() == item.ITEM_TYPE_METIN:
self.stoneImg = emptySlotPos
self.wndItem.SetItemSlot(emptySlotPos, getItemID, getItemCount)
self.itemVnums[emptySlotPos] = getItemID
self.wndItem.RefreshSlot()
else:
self.AppendTextLine(localeInfo.TARGET_INFO_NO_ITEM_TEXT)
self.wndItem.Hide()
def OverInItem(self, slotIndex):
vnum = self.itemVnums[slotIndex]
if vnum != 0:
self.OnShowItemTooltip(vnum)
## Arat
self.stoneImg.LoadImage(item.GetIconImageFileName(), realName)
## Değiştir
self.wndItem.SetItemSlot(self.stoneImg, nextImg, 1)
## Arat
def __Initialize(self):
self.nameString = ""
self.nameLength = 0
self.vid = 0
if app.ENABLE_TARGET_INFORMATION_SYSTEM:
self.vnum = 0
self.isShowButton = False
## Altına ekle
self.reload = False
## Arat
def OnPressedInfoButton(self):
## Tamamını değiştir
def OnPressedInfoButton(self):
if self.infoButton.showWnd.IsShow():
self.infoButton.showWnd.Close()
else:
if self.vnum !=0:
if self.reload == False:
net.SendTargetInfoLoad(player.GetTargetVID())
self.reload = True
self.infoButton.showWnd.Open(self, self.vnum)
İtem varken : | İtem yokken: |