- Mesaj
- 95
- Çözümler
- 3
- Beğeni
- 47
- Puan
- 416
- Ticaret Puanı
- 0
ani.cpp
Açılır
const char* FN_weapon_type(int weapon)
aratılır
Burada dikkat etmeniz gereken olay şudur.
Wolfman mı eklediniz veya elf karakterini mi eklediniz ?
Elfin silahı poleden çeker
wolfman ise claw'dan çeker
gerekli eklenen örneği yukarıda görebilirsiniz
ben wolfmanı ele alarak anlatacağım.
Normalde wolfmanı eklemeden öncesi burada 9 adet silah tipi bulunmaktaydı.
Eğer wolfman veya elf eklediyseniz eğer
Şu kod aratılır :
DWORD m_speed[MAIN_RACE_MAX_NUM][2][WEAPON_NUM_TYPES][9];
Bu değer 9'dur wolfmanın silah tipi olan claw eklendiyse 10 yapılır
eğer elf eklendiysede sadece yine 10 olur.
Eğer hem elf hem wolfmanın silah tipi eklediyseniz 11 yapılır.
Kolay gelsin.
Açılır
const char* FN_weapon_type(int weapon)
aratılır
C++:
const char* FN_weapon_type(int weapon)
{
#define FN_NAME(weapon) case weapon: return #weapon
switch (weapon)
{
FN_NAME(WEAPON_SWORD);
FN_NAME(WEAPON_DAGGER);
FN_NAME(WEAPON_BOW);
FN_NAME(WEAPON_TWO_HANDED);
FN_NAME(WEAPON_BELL);
FN_NAME(WEAPON_FAN);
FN_NAME(WEAPON_ARROW);
FN_NAME(WEAPON_MOUNT_SPEAR);
#ifdef ENABLE_WOLFMAN
FN_NAME(WEAPON_CLAW);
#endif
FN_NAME(WEAPON_NUM_TYPES);
}
return "UNKNOWN";
#undef FN_NAME
}
Burada dikkat etmeniz gereken olay şudur.
Wolfman mı eklediniz veya elf karakterini mi eklediniz ?
Elfin silahı poleden çeker
wolfman ise claw'dan çeker
gerekli eklenen örneği yukarıda görebilirsiniz
ben wolfmanı ele alarak anlatacağım.
Normalde wolfmanı eklemeden öncesi burada 9 adet silah tipi bulunmaktaydı.
Eğer wolfman veya elf eklediyseniz eğer
Şu kod aratılır :
DWORD m_speed[MAIN_RACE_MAX_NUM][2][WEAPON_NUM_TYPES][9];
Bu değer 9'dur wolfmanın silah tipi olan claw eklendiyse 10 yapılır
eğer elf eklendiysede sadece yine 10 olur.
Eğer hem elf hem wolfmanın silah tipi eklediyseniz 11 yapılır.
Kolay gelsin.