- Mesaj
- 304
- Çözümler
- 23
- Beğeni
- 132
- Puan
- 164
- Ticaret Puanı
- 0
Herkese Merhaba..
İşinize yarayacak bir files paylaşıyorum. Açıp kullanamazsınız çünkü lisanslı o yüzden sadece pack tarafını upload ettim.
Evrim sistemi üzerine bir kaç Mesaj aldım ve Bu filesin içerisindeki evrim sistemini şahsi olarak kullandım herhangi bir sorunla karşılaşmadım.
Hayrını görün..
NOT: Filesin full halinin linkleri. Dediğim gibi lisansı kırılırsa güzel files.
İşinize yarayacak bir files paylaşıyorum. Açıp kullanamazsınız çünkü lisanslı o yüzden sadece pack tarafını upload ettim.
Evrim sistemi üzerine bir kaç Mesaj aldım ve Bu filesin içerisindeki evrim sistemini şahsi olarak kullandım herhangi bir sorunla karşılaşmadım.
Hayrını görün..
NOT: Filesin full halinin linkleri. Dediğim gibi lisansı kırılırsa güzel files.
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
Service.h:
#ifndef __INC_SERVICE_H__
#define __INC_SERVICE_H__
#define _IMPROVED_PACKET_ENCRYPTION_
#define __PET_SYSTEM__
#define __UDP_BLOCK__
//Ikarus Çevrimdışı Pazar
#define __ENABLE_NEW_OFFLINESHOP__
#define ENABLE_NEW_OFFLINESHOP_LOGS
#ifdef __ENABLE_NEW_OFFLINESHOP__
#define ENABLE_NEW_SHOP_IN_CITIES
#endif
//#define ENABLE_OFFLINESHOP_DEBUG
#ifdef ENABLE_OFFLINESHOP_DEBUG
#ifdef __WIN32__
# define OFFSHOP_DEBUG(fmt , ...) sys_log(0,"%s:%d >> " fmt , __FUNCTION__ , __LINE__, __VA_ARGS__)
#else
# define OFFSHOP_DEBUG(fmt , args...) sys_log(0,"%s:%d >> " fmt , __FUNCTION__ , __LINE__, ##args)
#endif
#else
# define OFFSHOP_DEBUG(...)
#endif
/* Güvenli Bilgisayar Sistemi // SAFECOMPUTER // 15.10.17 - 15:12 */
#define ENABLE_IP_SECURITY
/* Player Target Hp Sistemi // PLAYERTARGETHPSYSTEM // 18.10.17 - 15:12 */
#define ENABLE_TARGET_HP
#define HP_MAX_COUNT_FIX
/* Uzaktan Ticaret Sistemi // REMOTETRADE // 21.10.17 - 17:25 */
#define REMOTE_TRADE_SYSTEM
/* Hızlı Ch sistemi // HIZLICHSISTEMI // 22.10.17 - 11:44 */
#define FAST_CHANNEL_ENABLE
/* Grup Kutsama Sistemi // GRUPKUTSAMA // 23.10.17 - 11:09 */
#define ENABLE_GRUP_KUTSAMA
/* Yeni Envanter Sayfa Sayısı // NEWENVANTERPAGE // 23.10.17 - 16:04 */
#define ENABLE_EXTEND_INVEN_SYSTEM
/* Yeni Depo Sayfa Sayısı // NEWDEPOPAGE // 23.10.17 - 16:04 */
#define ENABLE_EXTEND_SAFEBOX_SYSTEM
/* Sınırsız item // SINIRSIZITEM // 29.10.17 - 16:25 */
#define ENABLE_UNLIMITED_ITEM
/* Big Notice Function // BIGNOTICEFUNCTION // 04.11.17 - 17:29 */
#define ENABLE_BIG_NOTICE
/* Boss notice Function // BOSSNOTICEFUNCTION // 04.11.17 - 20:12 */
#define ENABLE_BOSS_NOTICE
/* Ticaret Konuşma Sistemi // TICARETKONUSMASISTEM // 05.11.17 - 11:19 */
#define ENABLE_TRADE_CHAT
/* Global Chat (Ortak Sohbet) // GLOBALCHATSISTEM // 05.11.17 - 12:31*/
#define ENABLE_GLOBAL_CHAT
/* Sınırsız Ok Çantası // SINIRSIZOKCANTASI // 08.11.17 - 20:34 */
#define ENABLE_QUIVER_SYSTEM
/* İtem Silme Sistem // ITEMSILMESISTEM // 09.11.2017 - 23:44 */
#define ENABLE_ITEM_DESTROY
/* Slot Effect Sistem // SLOTEFFECTSYSTEM // 11.11.17 - 22:05 */
#define ENABLE_HIGHLIGHT_SYSTEM
/* Lonca Lider ve General Renk // LONCALIDERGENERALRENK // 12.11.17 - 14:59 */
#define ENABLE_GULD_LIDER_GENERAL_COLOR
/* Lonca Kral Tagı // LONCAKRALTAG // 12.11.17 - 15:13 */
#define ENABLE_GULD_KRAL_TAG
/* Çevrimdışı Pazar Sistemi // OFFKEN // 12.11.17 - 17:41 */
#define ENABLE_OFFLINE_SHOP_SYSTEM
#define ENABLE_MAXIMUM_YANG_FOR_OFFLINE_SHOP
#define HER_ISLEM_YAPTINDA_OFFSHOP_YENILE
#define OFFLINESHOP_PRICE_COINS
/* 4 Taş Sistemi // 4TASSISTEMI // 07.12.2017 - 12:33 */
#define ENABLE_4_TAS_SISTEM
/* 4. Cevher yuvası // 4CEVHERYUVASI // 10.12.17 - 13:47 */
#define ENABLE_4_ACCESSORY_SOCKET
/* Yeni Attrtype ve Value // NEWATTR // 10.12.17 - 14:41 */
#define ENABLE_NEW_ATTR_SLOT
/* Silah Evrim Sistemi // SILAHEVRIMSISTEMI // 10.12.17 - 20:18 */
#define ENABLE_WEAPON_RARITY
/* Hesap Kilit Sistemi // HESAPKILITSISTEMI // 14.12.17 - 20:20 */
#define ENABLE_ACCOUNT_LOCK
/*Lonca Turnuva Sistemleri // LONCATURNUVASISTEM // 16.12.17 - 13:20 */
#define ENABLE_LONCA_TURNUVA_SISTEMLERI
/* Lonca Savaş İzni Sistemi // LONCASAVASIZNI // 19.12.17 - 14:56 */
#define ENABLE_AUTH_WAR
/* Lonca Açık Lider Sistemi // LONCAACIKLIDER // 19.12.17 - 19:02 */
#define ENABLE_GUILD_LEADER
/* Lonca Geçmiş Sistemi // LONCAGECMIS // 19.12.17 - 19:53 */
#define ENABLE_GUILD_HISTORY
/* Np Sistemi // NPSISTEM // 20.12.17 - 22:10 */
#define ENABLE_NP_SYSTEM
/* Oyun içi Online Sayac // ONLINESAYAC // 25.12.17 - 22:41 */
#define ENABLE_ONLINE_OYUNCU
/* Ejder Kemiği Efekti // EJDERKEMIKEFEKT // 27.12.17 - 19:33 */
#define ENABLE_DRAGON_BONE_EFFECT
/* Kostüm Efekt Sistemi // KOSTUMEFEKT // 11.12.17 - 11:11 */
#define ENABLE_COSTUME_EFFECT
/* Won Sistemi // WONSISTEM // 30.12.17 - 13:05 */
#define ENABLE_CHEQUE_SYSTEM
/* Yardımcı Şaman Sistemi // BUFFISHAMAN // 19.11.18 - 10:13 */
#define OG_YARDIMCI_SAMAN
/* Kelime Etkinliği // WORDEVENT // 19.11.18 - 11:13 */
#define WORD_GAME_EVENT
/* Boss Takip Sistemi // BOSSTRACK // 19.11.18 - 16:05 */
#define ENABLE_BOSS_TRACKING_SYSTEM
/* Okey Etkinliği // OKEYEVENT // 19.11.18 - 17:13 */
#define OKEY_CARD_EVENT
/* Drop Kontrol Sistemi // DAMAGETOP // 20.11.18 - 00:16 */
#define ENABLE_DEFAULT_PRIV
/* Giymeli Binek Sistemi // MOUNTSYSTEM // 20.11.18 - 10:01 */
#define ENABLE_MOUNT_COSTUME_SYSTEM
/* Giymeli Pet Sistemi // EXTENDEDPET // 20.11.18 - 14:01 */
#define WJ_EXTENDED_PET_SYSTEM
/* Normal Pazar Dekorasyon Sistemi // KASMIRPAKETI // 21.11.18 - 03:14 */
#define KASMIR_PAKET_SYSTEM
/* Sandık Aynası Sistemi // SEARCHCHEST // 22.11.18 - 13:04 */
#define ENABLE_SHOW_CHEST_DROP
/* Şebnem Aktif Sistemi // AFFECTPOTION // 23.11.18 - 15:06 */
#define ENABLE_NEW_AFFECT_POTION
/* Pot Kontrol Sistemi // AFFECTFIX // 24.11.18 - 10:09 */
#define ENABLE_YMIR_AFFECT_FIX
/* Yönetici Toplu PM Sistemi // ALLPMCHAT // 22.12.18 - 20:06 */
#define ENABLE_WHISPER_ADMIN_SYSTEM
/* Shop Genişletme Sistemi // SHOPEX // 30.12.18 - 15:14 */
#define ENABLE_2TH_SHOPEX_SYSTEM
/* Genişletilmiş Reload Sistemi // RELOADEX // 30.12.18 - 21:02 */
#define ENABLE_EXTENDED_RELOAD_COMMANDS
/* Genişletilmiş Purge Sistemi // EXPURGE // 30.12.18 - 21:24 */
#define ENABLE_CMD_IPURGE_EX
/* Otomatik Av Sistemi // AUTOHUNT // 31.12.18 - 23:43 */
#define __ENABLE_AUTO_HUNTING_SYSTEM__
/* Mobdan Düşen Eşyalar Sistemi // TARGETINFO // 01.01.19 - 00:37 */
#define __SEND_TARGET_INFO__
/* Eski Lonca Arazileri Temizleme // OLDLANDCLEAR // 14.01.19 - 20:54 */
#define __ENABLE_CLEAR_OLD_GUILD_LANDS__
/* User Komutu Kordinat Sistemi // USERCOORDINATES // 14.01.19 - 20:59 */
#define __ENABLE_COORDINATES_ON_COMMAND_USER__
/* CMD Flood Engelleme // CMDFLOODFIX // 14.01.19 - 21:10 */
#define __ENABLE_ANTI_CMD_FLOOD__
/* Dönüşümden Çıkma Sistemi // POLYREMOVE // 01.02.19 - 13:05 */
#define ENABLE_AFFECT_POLYMORPH_REMOVE
/* Eşya Kilitleme Sistemi // ITEMLOCK // 01.02.19 - 13:55 */
#define ENABLE_ITEM_LOCK_SYSTEM
/*Kostüm Silah Sistemi // COSTUMEWEAPON // 09.02.19 - 18:32 */
#define __WEAPON_COSTUME_SYSTEM__
/*Tılsım Sistemi // CHARMSYSTEM // 12.02.19 - 02:44 */
#define __ENABLE_CHARM_SYSTEM__
/*Element Bonusları // ELEMENTBONUS // 12.02.19 - 03:10 */
#define __ENABLE_ELEMENT_NEW_BONUSES__
/*Silahlara Karşı Güç Bonusları // WEAPONBONUS // 12.02.19 - 03:34 */
#define __ENABLE_BONUS_STRONG_AGAINST_WEAPON__
/*Canavar Element Gösterimi // VIEWELEMENT // 12.02.19 - 04:01 */
#define __ENABLE_TARGET_ELEMENT_SYSTEM__
/*Yere Düşen Kitap Adı Görüntüleme // ITEMBOOKNAME // 19.02.19 - 00:07 */
#define ITEM_BOOK_NAME_DROP
/*Zırh Silah Yansıtma Sistemi // CHANGELOOK // 21.02.19 - 07:22 */
#define CHANGELOOK_SYSTEM
/*Uzaktan Biyolog Sistemi // REMOTEBIOLOG // 22.02.19 - 04:07 */
#define ENABLE_BIOLOG_SYSTEM
/*Boss Avcıları Sistemi // BOSSRANK // 23.02.19 - 11:42 */
#define BOSS_RANK_SYSTEM
/*Pazar Mesafe Kontrol Sistemi // VALIDPOSITION // 25.02.19 - 00:21 */
#define SHOP_VALID_POSITION
/*Npcde Eşya ile Eşya Satma // BUYFORITEM // 28.02.19 - 17:34 */
#define ENABLE_BUY_WITH_ITEM
/*Ritüel Taşı Sistemi // RITUALSTONE // 01.03.19 - 14:08 */
#define RITUAL_STONE_SYSTEM
/*K Envanteri Sistemi // SPECIALINVENTORY // 01.03.19 - 22:18 */
#define UK_ENABLE_SPECIAL_STORAGE
/*Eşya Kombinasyon Sistemi // ITEMCOMBINATION // 02.03.19 - 18:45 */
#define __ENABLE_ITEM_COMBINATION_SYSTEM__
/*Pin Güvenlik Sistemi // LOGINPIN // 31.03.20 - 14:35 */
#define ENABLE_CHECK_CLIENT_VERSION_SERVER_AND_PIN
/*Gold Drop Düzeltme // GOLDMULTIPLE // 31.03.20 - 14:47 */
#define INC_GOLD_MULTIPLER 5
/*Grup Zar Atma Sistemi // DICESYSTEMPARTY // 31.03.20 - 16:14 */
#define ENABLE_DICE_SYSTEM
/*Ticaret Zar Atma Sistemi // DICESYSTEMEXCHANGE // 31.03.20 - 18:45 */
#define ENABLE_DICE_EXCHANGE_SYSTEM
/*Karakter Güvenlik Sistemi // CHARSECURITY // 02.04.20 - 22:30 */
#define WJ_SECURITY_SYSTEM
/*Offical Pet Sistemi // NEWPETSYSTEM // 03.04.20 - 18:15 */
#define ENABLE_NEW_PET_SYSTEM
#define ENABLE_PET_ATTR_DETERMINE
/*Olta Dayanıklılık Sistemi // FISHRODSOCKET // 04.04.20 - 01:42 */
#define ENABLE_FISHINGROD_RENEWAL
/*Nesne Market Pozisyon Sistemi // MALLPOSITION // 04.04.20 - 02:13 */
#define ENABLE_SAFEBOX_MALL_RENEWAL
/*Ronark Sistemi // BLOODDUNGEON // 04.04.20 - 04:47 */
#define ENABLE_BLOOD_DUNGEON_SYSTEM
/*Karakter Exp DB Okuma // EXPTABLE // 04.04.20 - 05:03 */
//#define ENABLE_EXPTABLE_FROMDB
/*Otomatik Etkinlik Sistemi // AUTOEVENTS // 04.04.20 - 17:44 */
#define ENABLE_AUTO_EVENTS
/*Zindan NPC Sayısı Sistemi // COUNTNPC // 04.04.20 - 17:52 */
#define ENABLE_COUNT_NPC_FUNC
/*Sahte Metin Sistemi // FAKESTONE // 04.04.20 - 18:30 */
#define FAKE_STONE_PLAYER_SYSTEM
/*Açma Kapamalı Şebnem // BLENDPLUS // 17.04.20 - 01:09 */
#define ENABLE_DEWS_PLUS
/*Canavar Etki Sistemi // TARGETAFFECT // 19.04.20 - 08:26 */
#define ENABLE_TARGET_AFFECT
/*Kuşak Sistemi // SASHSYSTEM // 20.04.20 - 11:09 */
#define __SASH_SYSTEM__
/*Arındırma Paneli Taş Efsun // CUBERENEWAL // 21.04.20 - 10:14 */
#define __ENABLE_CUBE_RENEWAL__
/*Mob Drop Map Kontrolü Sistemi // MOBDROPRENEWAL // 22.04.20 - 07:59 */
#define MOB_DROP_ITEM_RENEWAL
/*Item Award Geliştirme // ITEMAWARDEX // 22.04.20 - 08:12 */
#define ENABLE_EXTEND_ITEM_AWARD
/*Mitsi Simya Sistemi // MYTHSOUL // 24.04.20 - 10:58 */
#define ENABLE_DS_GRADE_MYTH
/*Rüya Ruhu Sistemi // SPIRITITEM // 25.04.20 - 10:17 */
#define ENABLE_SPIRIT_SYSTEM
/*Aura Sistemi // AURASYSTEM // 25.04.20 - 10:39 */
#define ENABLE_AURA_SYSTEM
/*Zindan İçerisine Işınlanma // WARPINDUNGEON // 26.04.20 - 18:07 */
#define ENABLE_CMD_WARP_IN_DUNGEON
/*SQL Proto Vnum Range Eklentisi // VNUMRANGESQL // 27.04.20 - 15:32 */
#define PROTO_VNUM_RANGE_ENABLE
/*Büyülü Orman // JOTUNTHRYM // 05.05.20 - 03:27 */
#define __VERSION_162__
#define HEALING_SKILL_VNUM 265
/*Zodyak Chat Protokolü // 12ZICHAT // 05.05.20 - 08:27 */
#define ENABLE_12ZI_CHAT
/*Mob Agresif Gösterimi // MOBINFO // 06.05.20 - 15:59 */
#define __WJ_SHOW_MOB_INFO__
/*Lonca Savaş Arayüzü // GUILDWARIMP // 07.05.20 - 02:23 */
#define __IMPROVED_GUILD_WAR__
/*Quest Kill Fix // KILLFIX // 16.05.20 - 04:12 */
#define __ENABLE_KILL_EVENT_FIX__
/*Eşya Sat Sil Sistemi // ITEMSELLREMOVE // 18.05.20 - 12:47 */
#define ITEM_REMOVE_OR_SELL
/*Ortalama Efsun Sistemi // HITBONUS // 19.05.20 - 17:33 */
#define ENABLE_HIT_BONUS_45_AND_60
/*Quest Button Sistemi // QUESTBYNAME // 20.05.20 - 12:04 */
#define QUEST_BY_NAME
/*Zindan Geri Dönüş Sistemi // TURNBACKDUNGEON // 21.05.20 - 02:33 */
#define ENABLE_TURNBACK_DUNGEON
/*Şaman Kırmızı Buff Sistemi // REDBUFF // 22.05.20 - 00:48 */
#define ENABLE_MAX_RED_BUFF_EFFECT
/*Tüm Kanallarda Reload Genişletmesi // CORESRELOAD // 05.06.20 - 10:14 */
#define ENABLE_RELOAD_COMMAND_ALL_CORES
/*Shutdown Eşya Kaydı Genişletmesi // FLUSHSHUTDOWN // 16.06.20 - 19:25 */
#define FLUSH_AT_SHUTDOWN_SYSTEM
/*Başlangıç Ayarları Config Sistemi // STARTCONFIG // 03.08.20 - 20:48 */
#define __ENABLE_BASIC_ITEM__
/*Minimap GF Güncellemesi // ATLASMARKINFO // 20.11.2020 - 14:28 */
#define ENABLE_ATLAS_MARK_INFO
/*Eşya Default Bonus Sayısı Genişletmesi // APPLYMAXNUM // 21.11.2020 - 04:39 */
#define APPLY_NUM_NEW_FOUR
/*Lonca İstatistik Sistemi // GUILDSTATICS // 04.12.2020 - 11:19 */
#define ENABLE_LONCA_ISTATISTIK
/*Çerez Flag Temizleme Sistemi // AUTOQUERY // 14.01.2021 - 14:10 */
#define ENABLE_AUTO_QUERY
/*Bot Kontrol Sistemi // BOTCAPTCHA // 23.01.2021 - 19:47 */
#define ENABLE_CAPTCHA_SYSTEM
/*Yeni Cube(Arınma Paneli) Sistemi // CUBERENEWAL // 11.01.2023 - 02:52 */
#define ENABLE_CUBE_RENEWAL_WORLDARD
#define ENABLE_CUBE_ATTR_SOCKET
/*Sha512 Şifreleme Yöntemi // SHA512CONVERT // 28.04.20 - 21:29 */
//#define PASSWORD_SHA_CONVERT
#endif
Locale_inc.h:
#define LOCALE_SERVICE_SINGAPORE
#define ENABLE_COSTUME_SYSTEM
#define ENABLE_ENERGY_SYSTEM
#define ENABLE_DRAGON_SOUL_SYSTEM
#define ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
#define ENABLE_PROTOSTRUCT_AUTODETECT
#define SVSIDE_PLUS_SYSTEM
//#define UDP_SOCKET_CHECK_OPEN
//OFFSHOP
#define __ENABLE_EMOJI_SYSTEM__
#define __ENABLE_NEW_OFFLINESHOP__
#define ENABLE_OFFLINESHOP_DEBUG
#define ENABLE_NEW_SHOP_IN_CITIES
#if defined(ENABLE_OFFLINESHOP_DEBUG) && defined(_DEBUG)
#define OFFSHOP_DEBUG(fmt , ...) Tracenf("%s:%d >> " fmt , __FUNCTION__ , __LINE__, __VA_ARGS__)
#else
#define OFFSHOP_DEBUG(...)
#endif
//OFFSHOP
/* Yeni Random Login Arkaplanı // LOGINRANDOMARKAPLAN // 10.10.2017 - 18:20 */
#define ENABLE_BACKGROUND_ENABLE
/* Python 2.7 Update // PYTHON27UPDATE // 12.10.17 - 16:09 */
#define ENABLE_PYTHON_2_7
/* Player Target Hp Sistemi // PLAYERTARGETHPSYSTEM // 18.10.17 - 15:12 */
#define ENABLE_TARGET_HP
/* Hızlı Ch sistemi // HIZLICHSISTEMI // 22.10.17 - 11:44 */
#define FAST_CHANNEL_ENABLE
/* MiniMap Metin Gösterme // MINIMAPMETINGOSTERME // 22.10.17 - 22:55 */
#define ENABLE_MINIMAP_STONE
/* Yeni Envanter Sayfa Sayısı // NEWENVANTERPAGE // 23.10.17 - 16:04 */
#define ENABLE_EXTEND_INVEN_SYSTEM
/* Yeni Depo Sayfa Sayısı // NEWDEPOPAGE // 23.10.17 - 16:04 */
#define ENABLE_EXTEND_SAFEBOX_SYSTEM
/* Hwid İd Sistem // HWIDIDSYSTEM // 28.10.17 - 23:12 */
#define ENABLE_IP_SECURITY
/* Sınırsız item // SINIRSIZITEM // 29.10.17 - 16:25 */
#define ENABLE_UNLIMITED_ITEM
/* Hızlı Menü Sistemi // HIZLIMENUSISTEMI // 30.10.17 - 14:29 */
#define ENABLE_FAST_MENU
/* Yeni Target Renk sistemi // TARGETRENKSISTEM // 01.11.17 - 10:39 */
#define ENABLE_NEW_TARGENT_COLOR
/* Boss notice Function // BOSSNOTICEFUNCTION // 04.11.17 - 20:12 */
#define ENABLE_BOSS_NOTICE
/* Ticaret Konuşma Sistemi // TICARETKONUSMASISTEM // 05.11.17 - 11:19 */
#define ENABLE_TRADE_CHAT
/* Alt + Tab basıldığında mouse aktif kalması // ALTTAPSCREEN // 05.11.17 - 14:14 */
#define ENABLE_ALT_TAB_MOUSE_SCREEN
/* Gece Gündüz Sistemi // GECEGUNDUZSISTEM // 06.11.17 - 23:08 */
#define ENABLE_NIGHT_MODE
/* Kar Yağdırma Sistemi // KARYAGDIRMASISTEM // R.A // 10.09.16 - 17:14 */
#define ENABLE_SNOW_MODE
/* Kar zemin Sistemi // KARZEMINSISTEM // 07.11.17 - 18:35 */
#define ENABLE_SNOW_TEXTURE_MODE
/* Mor ve Yeşil Iksır Effect // MORYESILEFFECT // 08.11.17 - 13:46 */
#define ENABLE_MOR_YESIL_IKSIR_EFFECT
/* Kritik Delici Effect // KRITIKDELICIEFFECT // 08.11.17 - 15:03 */
#define ENABLE_KRITIK_DELICI_EFFECT
/* Sınırsız Ok Çantası // SINIRSIZOKCANTASI // 08.11.17 - 20:34 */
#define ENABLE_QUIVER_SYSTEM
/* İtem Silme Sistem // ITEMSILMESISTEM // 09.11.2017 - 23:44 */
#define ENABLE_ITEM_DESTROY
/* Slot Effect Sistem // SLOTEFFECTSYSTEM // 11.11.17 - 22:05 */
#define ENABLE_HIGHLIGHT_SYSTEM
/* Slot Effect Açma Kapama // SLOTEFFECTONOFF // 12.11.17 - 14:16 */
#define ENABLE_HIGHLIGHT_SYSTEM_EFFECT
/* Çevrimdışı Pazar Sistemi // OFFLINESHOP // 12.11.17 - 15:13 */
#define ENABLE_OFFLINE_SHOP_SYSTEM
#define ENABLE_MAXIMUM_YANG_FOR_OFFLINE_SHOP
#define OFFLINESHOP_PRICE_COINS
/* 4 Taş Sistemi // 4TASSISTEMI // 07.12.2017 - 12:33 */
#define ENABLE_4_TAS_SISTEM
/* 4. Cevher yuvası // 4CEVHERYUVASI // 10.12.17 - 13:47 */
#define ENABLE_4_ACCESSORY_SOCKET
/* Yeni Attrtype ve Value // NEWATTR // 10.12.17 - 14:41 */
#define ENABLE_NEW_ATTR_SLOT
/* Silah Evrim Sistemi // SILAHEVRIMSISTEMI // 10.12.17 - 20:18 */
#define ENABLE_WEAPON_RARITY
/* Lonca Savaş İzni Sistemi // LONCASAVASIZNI // 19.12.17 - 14:56 */
#define ENABLE_AUTH_WAR
/* Lonca Açık Lider Sistemi // LONCAACIKLIDER // 19.12.17 - 19:02 */
#define ENABLE_GUILD_LEADER
/* Lonca Geçmiş Sistemi // LONCAGECMIS // 19.12.17 - 19:53 */
#define ENABLE_GUILD_HISTORY
/* Ejder Kemiği Efekti // EJDERKEMIKEFEKT // 27.12.17 - 19:33 */
#define ENABLE_DRAGON_BONE_EFFECT
/* Sis Fix Sistemi // FOGFIX // 18.11.18 - 04:50 */
#define ENABLE_FOG_FIX
/* Uzaktan Ticaret Sistemi // REMOTETRADING // 18.11.18 - 04:52 */
#define ENABLE_REMOTE_TRADING
/* Eşya + İkonu Sistemi // ITEMARTI // 18.11.18 - 04:55 */
#define __ENABLE_ITEMARTI_SYSTEM__
/* Lonca Ajan Sistemi // AJANKOV // 18.11.18 - 04:57 */
#define ENABLE_AJAN_KOV
/* Lonca Skor Sistemi // GUILDSKORE // 18.11.18 - 04:59 */
#define ENABLE_GUILD_SKORE
/* Lonca Turnuva Sistemi // TOURNEYLIST // 18.11.18 - 05:02 */
#define ENABLE_TOURNEY_LIST
/* Pazar Mesafe Sistemi // SHOPRANGE // 27.12.17 - 19:54 */
#define ENABLE_SHOPNAMES_RANGE
/* Kostüm Efekt Sistemi // KOSTUMEFEKT // 27.12.17 - 19:54 */
#define ENABLE_COSTUME_EFFECT
/* Won Sistemi // WONSISTEM // 30.12.17 - 13:05 */
#define ENABLE_CHEQUE_SYSTEM
/* Lonca Lider ve General Renk // LONCALIDERGENERALRENK // 12.11.17 - 14:59 */
#define ENABLE_GULD_LIDER_GENERAL_COLOR
/* Lonca Kral Tagı // LONCAKRALTAG // 12.11.17 - 15:13 */
#define ENABLE_GULD_KRAL_TAG
#define ENABLE_GUILD_KRAL_TAG
/* Yardımcı Şaman Sistemi // BUFFISHAMAN // 19.11.18 - 15:24 */
#define OG_YARDIMCI_SAMAN
/* Boss Takip Sistemi // BOSSTRACK // 19.11.18 - 16:05 */
#define ENABLE_BOSS_TRACKING
/* Okey Etkinliği // OKEYEVENT // 19.11.18 - 17:13 */
#define OKEY_CARD_EVENT
/* Etkinlik Duyuru Sayfası // EVENTPAGE // 19.11.18 - 18:17 */
#define ENABLE_EVENT_NOTICE_PAGE
/* Lonca Ajan Sistemi // AJANNOTICE // 19.11.18 - 20:13 */
#define ENABLE_AJAN_NOTICE
/* Otomatik Yang İtem Toplama // AUTOPICKUP // 20.11.18 - 00:16 */
#define ENABLE_AUTO_YANG_AND_ITEM
/* Giymeli Binek Sistemi // MOUNTSYSTEM // 20.11.18 - 10:01 */
#define ENABLE_MOUNT_COSTUME_SYSTEM
/* Giymeli Pet Sistemi // EXTENDEDPET // 20.11.18 - 14:01 */
#define WJ_EXTENDED_PET_SYSTEM
/* Normal Pazar Dekorasyon Sistemi // KASMIRPAKETI // 21.11.18 - 03:14 */
#define KASMIR_PAKET_SYSTEM
/* Sandık Aynası Sistemi // SEARCHCHEST // 22.11.18 - 13:04 */
#define ENABLE_SHOW_CHEST_DROP
/* Boss Efekt Sistemi // BOSSEFFECT // 21.11.18 - 13:09 */
#define BOSS_EFFECT_SYSTEM
/* Youtuber Efekt Sistemi // YOUTUBEREFEKT // 21.11.18 - 14:27 */
#define ENABLE_YOUTUBER_EFFECT
/* Minimap Kanal İsmi Sistemi // SHOWALLCHANNEL // 23.11.18 - 15:04 */
#define WJ_SHOW_ALL_CHANNEL
/* Şebnem Aktif Sistemi // AFFECTPOTION // 23.11.18 - 15:06 */
#define ENABLE_NEW_AFFECT_POTION
/* Yönetici Toplu PM Sistemi // ALLPMCHAT // 22.12.18 - 20:06 */
#define ENABLE_WHISPER_ADMIN_SYSTEM
/* PM Seviye Sistemi // WHISPERLEVEL // 22.12.18 - 21:36 */
#define ENABLE_WHISPER_LEVEL
/* Shop Genişletme Sistemi // SHOPEX // 30.12.18 - 15:14 */
#define ENABLE_2TH_SHOPEX_SYSTEM
/* Otomatik Av Sistemi // AUTOHUNT // 31.12.18 - 23:43 */
#define ENABLE_AUTO_HUNT_SYSTEM
/* Tab Hedef Alma Sistemi // TABTARGET // 01.01.19 - 00:14 */
#define ENABLE_TAB_NEXT_TARGET
/* Mobdan Düşen Eşyalar Sistemi // TARGETINFO // 01.01.19 - 00:37 */
#define ENABLE_SEND_TARGET_INFO
/* Efektif Silah Setleri // WEAPONEFFECT // 25.01.19 - 00:25 */
#define ENABLE_WEAPON_EFFECT_SET
/* Oyuniçi Kopyala Yapıştır Sistemi // CLIPBOARDTEXT // 29.01.19 - 06:00 */
#define ENABLE_CLIPBOARD
/* Dönüşümden Çıkma Sistemi // POLYREMOVE // 01.02.19 - 13:05 */
#define ENABLE_AFFECT_POLYMORPH_REMOVE
/* Özel Parlama Efekti Sistemi // SHININGSYSTEM // 01.02.19 - 13:13 */
#define ENABLE_SHINING_SYSTEM
/* Eşya Kilitleme Sistemi // ITEMLOCK // 01.02.19 - 13:55 */
#define ENABLE_ITEM_LOCK_SYSTEM
/*Kostüm Silah Sistemi // COSTUMEWEAPON // 09.02.19 - 18:32 */
#define ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM
/*Tılsım Sistemi // CHARMSYSTEM // 12.02.19 - 02:44 */
#define ENABLE_CHARM_SYSTEM
/*Element Bonusları // ELEMENTBONUS // 12.02.19 - 03:10 */
#define ENABLE_ELEMENT_NEW_BONUSES
/*Silahlara Karşı Güç Bonusları // WEAPONBONUS // 12.02.19 - 03:34 */
#define ENABLE_BONUS_STRONG_AGAINST_WEAPON
/*Canavar Element Gösterimi // VIEWELEMENT // 12.02.19 - 04:01 */
#define ENABLE_VIEW_ELEMENT
/*Yere Düşen Kitap Adı Görüntüleme // ITEMBOOKNAME // 19.02.19 - 00:07 */
#define ITEM_BOOK_NAME_DROP
/*Npcde Eşya ile Eşya Satma // BUYFORITEM // 28.02.19 - 17:34 */
#define ENABLE_BUY_WITH_ITEM
/*Ritüel Taşı Sistemi // RITUALSTONE // 01.03.19 - 14:08 */
#define RITUAL_STONE_SYSTEM
/*K Envanteri Sistemi // SPECIALINVENTORY // 01.03.19 - 22:18 */
#define UK_ENABLE_SPECIAL_STORAGE
/*Eşya Kombinasyon Sistemi // ITEMCOMBINATION // 02.03.19 - 18:45 */
#define ENABLE_ITEM_COMBINATION_SYSTEM
/*Sohbet Temizleme Butonu // CLEARCHAT // 31.03.20 - 06:36 */
#define CLEAR_CHAT
/*Cube Reload Düzeltmesi // CUBERELOAD // 31.03.20 - 06:39 */
#define CUBE_RELOAD_FIX
/*Pin Güvenlik Sistemi // LOGINPIN // 31.03.20 - 14:35 */
#define ENABLE_CHECK_CLIENT_VERSION_SERVER_AND_PIN
/*Grup Zar Atma Sistemi // DICESYSTEMPARTY // 31.03.20 - 16:14 */
#define ENABLE_DICE_SYSTEM
/*Ticaret Zar Atma Sistemi // DICESYSTEMEXCHANGE // 31.03.20 - 18:45 */
#define ENABLE_DICE_EXCHANGE_SYSTEM
/*Karakter Güvenlik Sistemi // CHARSECURITY // 02.04.20 - 22:30 */
#define WJ_SECURITY_SYSTEM
/*Offical Pet Sistemi // NEWPETSYSTEM // 03.04.20 - 18:15 */
#define ENABLE_NEW_PET_SYSTEM
/*Ronark Sistemi // BLOODDUNGEON // 04.04.20 - 04:47 */
#define ENABLE_BLOOD_DUNGEON
/*Minimap Patron Gösterme // MINIMAPBOSS // 17.04.20 - 02:28 */
#define BOSS_MARK_SYSTEM
/*Canavar Etki Sistemi // TARGETAFFECT // 19.04.20 - 08:26 */
#define ENABLE_TARGET_AFFECT
/*Kuşak Sistemi // SASHSYSTEM // 20.04.20 - 11:09 */
#define ENABLE_SASH_SYSTEM
/*Mob Boyutlandırma Sistemi // MOBSCALE // 21.04.20 - 00:23 */
#define __ENABLE_MOB_SCALE_SYSTEM__
/*Pet Binek Gizleme Sistemi // HIDEMOBS // 21.04.20 - 10:35 */
#define ENABLE_HIDE_MOB_SYSTEM
/*Grafik Maskesi Sistemi // GRAPHICMASK // 22.04.20 - 01:17 */
#define ENABLE_GRAPHIC_MASK
/*Eşya Tooltip Görsel Sistemi // TEXTEMOJI // 23.04.20 - 13:50 */
#define ENABLE_TEXT_EMOJI_SYSTEM
/*Chat Emoji Sistemi // CHATEMOJI // 23.04.20 - 13:55 */
#define ENABLE_TEXT_EMOJI_SYSTEM_CHAT
/*Mitsi Simya Sistemi // MYTHSOUL // 24.04.20 - 10:58 */
#define ENABLE_DS_GRADE_MYTH
/*Rüya Ruhu Sistemi // SPIRITITEM // 25.04.20 - 10:17 */
#define ENABLE_SPIRIT_SYSTEM
/*Aura Sistemi // AURASYSTEM // 25.04.20 - 10:39 */
#define ENABLE_AURA_SYSTEM
/*Eşya İsim Gizleme Sistemi // GRAPHICNAME // 26.04.20 - 19:02 */
#define ENABLE_GRAPHIC_NAME
/*Büyülü Orman // JOTUNTHRYM // 05.05.20 - 03:27 */
#define VERSION_162_ENABLED
/*Zodyak Chat Protokolü // 12ZICHAT // 05.05.20 - 08:27 */
#define ENABLE_12ZI_CHAT
/*Mob Agresif Gösterimi // MOBINFO // 06.05.20 - 15:59 */
#define WJ_SHOW_MOB_INFO
/*Lonca Savaş Arayüzü // GUILDWARIMP // 07.05.20 - 02:23 */
#define __IMPROVED_GUILD_WAR__
/*Otomatik Dönüşüm Sistemi // REFINERENEWAL // 17.05.20 - 17:36 */
#define ENABLE_REFINE_RENEWAL
/*Ortalama Efsun Sistemi // HITBONUS // 19.05.20 - 17:33 */
#define ENABLE_HIT_BONUS_45_AND_60
/*Quest Button Sistemi // QUESTBYNAME // 20.05.20 - 12:04 */
#define ENABLE_QUEST_BYNAME
/*Şaman Kırmızı Buff Sistemi // REDBUFF // 22.05.20 - 00:48 */
#define ENABLE_MAX_RED_BUFF_EFFECT
/*Eşya Karşılaştırma Sistemi // COMPAREITEM // 22.05.20 - 06:17 */
#define ENABLE_COMPARE_TOOLTIP
/*Performans Efekt ve Köpek Sistemi // DOGMODE // 29.05.20 - 21:18 */
#define PERFORMANCE_FEATURES
#define TRANSFORM_MOB_VNUM 101
#define EFFECT_MAX_NUM 5
/*Render Target Önizleme Sistemi // RENDERTARGET // 20.11.2020 - 05:55 */
#define RENDER_TARGET_SYSTEM
/*Şehir Görünümü Değiştirme Sistemi // MULTIOUTDOOR // 20.11.2020 - 07:24 */
#define MULTI_OUTDOOR_SYSTEM
/*Efekt Loading Optimizasyon Sistemi // FASTLOADING // 20.11.2020 - 11:35 */
#define FAST_LOADING_SYSTEM
/*Textail Yükseklik Hesaplama Düzeltmesi // HEIGHTFIX // 20.11.2020 - 12:10 */
#define RACE_HEIGHT_FIX
/*Minimap GF Güncellemesi // ATLASMARKINFO // 20.11.2020 - 14:28 */
#define ENABLE_ATLAS_MARK_INFO
/*Eşya Default Bonus Sayısı Genişletmesi // APPLYMAXNUM // 21.11.2020 - 04:39 */
#define APPLY_NUM_NEW_FOUR
/*Discord API Bilgi Sistemi // DISCORDRPC // 22.11.2020 - 11:54 */
#define ENABLE_DISCORD_API
/*Chromium CEF Browser Sistemi // CEFBROWSER // 17.01.2021 - 02:37 */
#define CEF_BROWSER_ENABLE
/*Pack Key Gizleme Sistemi // ETEROBS // 11.01.2021 - 16:52 */
//#define ENABLE_ETER_PACK_OBSCURING
/*Yeni Cube(Arınma Paneli) Sistemi // CUBERENEWAL // 11.01.2023 - 02:52 */
#define ENABLE_CUBE_RENEWAL_WORLDARD
Son düzenleme: