Yapı komple farklı nasıl ekleyelim, keyfimizden mi yazıyoruzondan ekleyememişler bari hüseyine at eklesinler
Gelde anlat @hasanmacit ‘eYapı komple farklı nasıl ekleyelim, keyfimizden mi yazıyoruz
Keyifle takip ediyorum konuyu, tek bir sıkıntım var şu orijinal Metin2 fontunu kullanmama olayına bir türlü gözüm alışamadı, neden bu fontu tercih ettiğinizi soracaktım unuttum şimdi aklıma geldi sorayım dedim, bir de skillerin yanında niye seviyesi yazmıyor.
#Uzun zaman sonra Update;
- Daha hızlı Login, loading(bazı giriş parametrelerinde değişiklik yapıldı).
- Yeni UI tasarımı(zamanla tamamlanacak).
- Yeni RenderStyle(Butonlar arası geçiş, katmanlı yükleme, ui loading için).
20878 eklentisini görüntüle
Teşekür ederiz Directx kullanmaktayız Vulkanı Api olarak kullanıyoruz katmanlama metoduyla çok daha akıcı bir oyun sağlıyor ufak bir kaynak tüketimiyle.Harika görünüyor Kaynak kodda Directx'den tamamen Vulkan'a mı geçtiniz acaba?
Teşekkür ederim, yaptığımız oyunun kaynaklarına tamamen Metin2 dememiz doğru olmaz bunu biliyorsun(x64 Game-Client Asio Network-Adaption Fusion Struct yapısı, çok yüksek paket akışlarını tolere edebilecek socket yapısı vs). Maksat değişiklik olsun duruma göre orijinal Metin2 fontunu kullanmaya dönebiliriz. Ek olarak çıkıntısız bir görüntü sunması göze daha az yorucu gelmesidir. Bu tarz birçok font bulunmakta. Official fontlar ile bu tarz fontlar arasındaki performans farkı olup olmadığını ise yakın zamanda karşılaştırıp detaylandırmayı düşünüyoruz. Skillerin yanına gelecek olursak temizlerken dds'i silmişiz galiba o yüzden skill seviyesi yazmıyorKeyifle takip ediyorum konuyu, tek bir sıkıntım var şu orijinal Metin2 fontunu kullanmama olayına bir türlü gözüm alışamadı, neden bu fontu tercih ettiğinizi soracaktım unuttum şimdi aklıma geldi sorayım dedim, bir de skillerin yanında niye seviyesi yazmıyor.
Arkadaşım cevaplamış ama söyleyeyim, tamamen değil kaynak kodu olarak katmanlama metoduyla API olarak kullanmaktayız. Bu güncel bir API olduğundan bir tık fazla kaynak tüketimine sebep oluyor fakat çok daha stabil, yüksek performans akıcı bir oyun sağlıyor.Harika görünüyor Kaynak kodda Directx'den tamamen Vulkan'a mı geçtiniz acaba?
Katmanlama metodunda DXVK mı kullandınız?Arkadaşım cevaplamış ama söyleyeyim, tamamen değil kaynak kodu olarak katmanlama metoduyla API olarak kullanmaktayız. Bu güncel bir API olduğundan bir tık fazla kaynak tüketimine sebep oluyor fakat çok daha stabil, yüksek performans akıcı bir oyun sağlıyor.
Tamamen değil sadece açık kaynak kodundaki bazı kısımları örnek aldık, karma bir hesaplama ve API kısmı mevcut.Katmanlama metodunda DXVK mı kullandınız?
Teşekkür ederimTamamen değil sadece açık kaynak kodundaki bazı kısımları örnek aldık, karma bir hesaplama ve API kısmı mevcut.
Bkz;Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Knk bu optimizasyon bundan kaynaklımı. Extra geliştirmeler varmı. Paylaşılan adalet fileside çok hızlı, videolardan gördüğüm kadarıyla şuanki geliştirdiğinizde çok hızlı.Arkadaşım cevaplamış ama söyleyeyim, tamamen değil kaynak kodu olarak katmanlama metoduyla API olarak kullanmaktayız. Bu güncel bir API olduğundan bir tık fazla kaynak tüketimine sebep oluyor fakat çok daha stabil, yüksek performans akıcı bir oyun sağlıyor.
hocam konu ile alakasız ama birşey soracağım. Paylaştığınız Diamas project dosyalarında cmake ile gereken tüm kütüphaneleri sorunsuz kurdum ama visual studio 2022 ile derleme çalıştığımda source dosyaları çok fazla sayıda hata veriyor. Dosyalarda hiçbir değişiklikte yapmadım.Teşekkür ederim
O dosyaları inceledim. Maalesef Hüseyin, dosyalar üzerinde bir şeyleri değiştirmeye çalışırken guild ve damage hesaplamaları gibi birçok şeyi bozmuş. Şu anda dosyanın orijinali N2PLAY. Konuda geliştirilen dosya ise %90 ihtimalle o son güncelleme ile pek benzeyen bir yanı kalmamış. Sana tavsiyem, eğer SkyOfDance gibi ileri seviyede C++ bilmiyorsan, bu dosyalarla hiç uğraşma. Bu dosyalarla yapabileceğin tek şey, NPC düzenleyip eşya eklemek olur.hocam konu ile alakasız ama birşey soracağım. Paylaştığınız Diamas project dosyalarında cmake ile gereken tüm kütüphaneleri sorunsuz kurdum ama visual studio 2022 ile derleme çalıştığımda source dosyaları çok fazla sayıda hata veriyor. Dosyalarda hiçbir değişiklikte yapmadım.
İsmimizle hitap ettin, ismini de bilelim değil mi? Aksi halde konumuzla ilgili gereksiz alakası olmayan yorumlarını kendine sakla lütfen! Bu bir geliştirme günlüğü, insanların konuyla alakasız özel isimlerle seslenip de serzenişini dinleme yuvası değil. Senden ricam bunu yapmaman.O dosyaları inceledim. Maalesef Hüseyin, dosyalar üzerinde bir şeyleri değiştirmeye çalışırken guild ve damage hesaplamaları gibi birçok şeyi bozmuş. Şu anda dosyanın orijinali N2PLAY. Konuda geliştirilen dosya ise %90 ihtimalle o son güncelleme ile pek benzeyen bir yanı kalmamış. Sana tavsiyem, eğer SkyOfDance gibi ileri seviyede C++ bilmiyorsan, bu dosyalarla hiç uğraşma. Bu dosyalarla yapabileceğin tek şey, NPC düzenleyip eşya eklemek olur.
Ben orta seviyede C++ biliyorum. Normalde web geliştiricisiyim ama bu dosyalar, klasik Metin2 yapısına hiç benzemiyor. Her şeyde template kullanılmış ve buda kod takibi yaparken anlaşılmaz bir hal alıyor ve anlaması neredeyse imkansız. Yaklaşık iki ay uğraştım ama hiçbir şey yapamayınca bırakmak zorunda kaldım.
Volkan’ı bu konuda gerçekten takdir ediyorum. 3-4 yıl gibi bir sürede, 10-12 yıldır bu işle uğraşanların hayal bile edemedikleri sistemler yazdı. Büyük bir başarı!