- Mesaj
- 155
- Çözümler
- 7
- Beğeni
- 142
- Puan
- 759
- Ticaret Puanı
- 0
UiInventory.py aç ve Arat:
Altındaki Bu Kodu:
Siliniz.
Silahlara 3 Defa Sihir Verilir. Örneğin Ateş +1 Ateş +2 ve Ateş +3
Zaten Altta
Bu Kullanılmış.
KANIT:
Öncesi (+2 Geliştirmem Daha Var Fakat Kırmızı Yanıyor)
Sonrası:
+3 Yapmak İstediğimde
Max Olduğunda:
Kod:
def __CanRefineElementUpgrade(self, dstSlotPos):
dstItemVnum = player.GetItemIndex(dstSlotPos)
dstItemElement = player.GetItemRefineElement(dstSlotPos)
Altındaki Bu Kodu:
Kod:
if dstItemElement:
return False
Siliniz.
Silahlara 3 Defa Sihir Verilir. Örneğin Ateş +1 Ateş +2 ve Ateş +3
Zaten Altta
Kod:
dstElemLevel = int(dstItemElement / 10000000 % 10)
# Already max level
if dstElemLevel == item.REFINE_ELEMENT_MAX:
return False
Bu Kullanılmış.
KANIT:
Öncesi (+2 Geliştirmem Daha Var Fakat Kırmızı Yanıyor)
Sonrası:
+3 Yapmak İstediğimde
Max Olduğunda:
Son düzenleme: