Official İtem Kilit (Soul Binding System) Sistemi

Eve geçince bir bakar mısın? Defalarca kontrol ettim diğer fileslere sorunsuz ekledim. Offline shoplu fileste bu sorun yaptı.
Packetleri kontrol edin. Şuan ben bu sistemi kendi filesimde kullandım. Offline Shop, Evcil pet sistemi de var. Size önerim bi syserr kayıtlarına bakmanız. Bunla ilgili hata varsa hatanın sebebini öğrenmiş oluruz.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Packetleri kontrol edin. Şuan ben bu sistemi kendi filesimde kullandım. Offline Shop, Evcil pet sistemi de var. Size önerim bi syserr kayıtlarına bakmanız. Bunla ilgili hata varsa hatanın sebebini öğrenmiş oluruz.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

packetleri değil tüm kodları gözden gecirdim hata göremedim syserr de atmıyor ne game nede clinet
 
packetleri değil tüm kodları gözden gecirdim hata göremedim syserr de atmıyor ne game nede clinet
Diyeceğim tek şey kodlarını baştan sona tekrar kontrol et. Pythonları eklediğine dikkat et. Sistemde kilitli itemler içinde ayrı pythona veri gönderiyor. Belki çıkıp girdiğinde pythona veri gitmediği için item kilitli olarak gözükmüyordur.
 
@Whistle

Hocam sistemde hiçbir sıkıntı yok ama neden kırmızı gözüküyor normalde sarı gözükmesi lazım değil mi ?
soulbind sorunu.webp
 
@Whistle

Hocam sistemde hiçbir sıkıntı yok ama neden kırmızı gözüküyor normalde sarı gözükmesi lazım değil mi ?
1235 eklentisini görüntüle
Sorununuza yanıt vermeden önce sözlü bir şekilde hatırlatayım. Forumda harici resim servislerini kullanmayı yasakladık. Resimleri konularınıza ve mesajlarınıza yükleyebilirsiniz.

Sorunuza yanıt ise item_proto'yu dump_proto'dan geçirdiniz mi? Hatta dump protonun srcsine USE_BIND, USE_UNBIND gibi değerler var onları ekleyip build ettiniz mi?
 
@Whistle
Şimdi yaptım filesı txt'ye geçirdim bu sefer hem böyle kırmızı gözüküyor hemde ruha bağlanmıyor. Navicat böyle;
4GAQDG.png

V3ONgn.png

Resim konusunu becermişimdir umarım.
1237-742b9a35a5bda711626aae913c8e885b.jpg
1236-542905100b9d611dcabd81006f6c9a1d.jpg
 
Son düzenleme:
locale_tr'ye yeni derlediğiniz protoyu attınız mı? Client ile server arasındaki enumlar aynı mı kontrol edin. Birde python kodlarını kontrol edin. Eksik bir şey olabilir.
 
locale_tr'ye yeni derlediğiniz protoyu attınız mı? Client ile server arasındaki enumlar aynı mı kontrol edin. Birde python kodlarını kontrol edin. Eksik bir şey olabilir.
Evet derlediğim item_protoyu attım locale'ye ardından packleri'de kontrol ettim ama sonuç aynı anlamadım sorunu kafayı yemek üzereyim.
Parşomenlerin subtype değerlerini sırasıyla 29,30 yapınca item ruha bağlanıyor ama yine de parşömeni itemin üzerine getirince kırmızı oluyor.
 
Sistemi ilk eklediğimde bende de olmuştu bu lakin baştan kontrol edince python kısmında hata yapmıştım. Bu arada dump protodaki sourceye yeni değerleri eklemiş miydiniz?
 
Sistemi ilk eklediğimde bende de olmuştu bu lakin baştan kontrol edince python kısmında hata yapmıştım. Bu arada dump protodaki sourceye yeni değerleri eklemiş miydiniz?
ProtoReader.cpp ve dumproto'ta iki tane ITEMBIND varmış onu düzelttim subtype değerleri düzeldi itemler sorunsuz ruha bağlanıyor ama parşömeni itemin üzerine götürünce böyle oluyor;
 

Dosya Eklentileri

  • Adsız.webp
    Adsız.webp
    21,2 KB · Gösterim: 765
ProtoReader.cpp ve dumproto'ta iki tane ITEMBIND varmış onu düzelttim subtype değerleri düzeldi itemler sorunsuz ruha bağlanıyor ama parşömeni itemin üzerine götürünce böyle oluyor;
Kırmızı göstermesine rağmen eşyayı kilitleyebiliyor dimi?
O zaman python kodlarınızda sorun var. uiinventory.py'yi kontrol edin.
 
Hocam ben baktım ama bir sorun bulamadım uiinventory.py de dosyayı eke ekledim birde siz indirip bakabilir misiniz? Bu arada evet ruha bağlama işlemi sorunsuz gerçekleşiyor. @Whistle
 

Dosya Eklentileri

Son düzenleme:
Hocam ben baktım ama bir sorun bulamadım uiinventory.py de dosyayı eke ekledim birde siz indirip bakabilir misiniz? @Whistle
Kırmızı kalma sorunu ile alakalı bir şey göremedim ama eksik bir kod var. Fakat bu hata ile ilgili değil sanırım.

Python:
Genişlet Daralt Kopyala
def __DropSrcItemToDestItemInInventory(self, srcItemVID, srcItemSlotPos, dstItemSlotPos):
        if srcItemSlotPos == dstItemSlotPos:
            return

bunun altında şunu ekle;
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
elif srcItemVID == player.GetItemIndex(dstItemSlotPos):
            self.__SendMoveItemPacket(srcItemSlotPos, dstItemSlotPos, 0)
            return

Sorunun nereden kaynaklandığını bulmak isterseniz şunu bir deneyin. Clienti debug modunda build edip eşyayı itemin üstüne sürüklediğinde herhangi bir hata var mı diye bakın. Yada syserr.txt dosyasında hata var mı diye bakın.
Bu kırmızı kalma hatasının birden çok nedeni olabilir. Deneme - yanılma ile sonuca ulaşabiliriz lakin ilk önce hata kayıtlarına bir bakın. Eğer bir hata varsa belki işimize yarayabilir.
 
Kırmızı kalma sorunu ile alakalı bir şey göremedim ama eksik bir kod var. Fakat bu hata ile ilgili değil sanırım.

Python:
Genişlet Daralt Kopyala
def __DropSrcItemToDestItemInInventory(self, srcItemVID, srcItemSlotPos, dstItemSlotPos):
        if srcItemSlotPos == dstItemSlotPos:
            return

bunun altında şunu ekle;
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
elif srcItemVID == player.GetItemIndex(dstItemSlotPos):
            self.__SendMoveItemPacket(srcItemSlotPos, dstItemSlotPos, 0)
            return

Sorunun nereden kaynaklandığını bulmak isterseniz şunu bir deneyin. Clienti debug modunda build edip eşyayı itemin üstüne sürüklediğinde herhangi bir hata var mı diye bakın. Yada syserr.txt dosyasında hata var mı diye bakın.
Bu kırmızı kalma hatasının birden çok nedeni olabilir. Deneme - yanılma ile sonuca ulaşabiliriz lakin ilk önce hata kayıtlarına bir bakın. Eğer bir hata varsa belki işimize yarayabilir.
Clienti debug ile build ettiğimde karakter seçim ekranından sonra load yerinde yükleme bittiğinde pythonwindows.cpp dosyasında hata oldugunu söylüyor şu an telefondan yazıyorum akşam bu konuyla ilgili sizi bilgilendiricem.
 
@Whistle hocam sistemi ekledim sorunsuz fakat. bağlama parşomenini itemni üstüne sürüklediğimde kırmızı gösteriyor ve zırhın tamamını kaplamıyor. örneğin zırhı çifte bölüyor. navicattanda item protoya eklediğim 50263-64 kodlarını göremiyorum nerede sorun vardır db src mi dump protomu varsa nasıl çözeriz ? not: files txtden çekiyor item protoyu falan ondan olabilirmi?
 
@Whistle hocam sistemi ekledim sorunsuz fakat. bağlama parşomenini itemni üstüne sürüklediğimde kırmızı gösteriyor ve zırhın tamamını kaplamıyor. örneğin zırhı çifte bölüyor. navicattanda item protoya eklediğim 50263-64 kodlarını göremiyorum nerede sorun vardır db src mi dump protomu varsa nasıl çözeriz ? not: files txtden çekiyor item protoyu falan ondan olabilirmi?
Anlatım içinde txt dosyasına eklenebilecek şeyler var. Onları eklemen lazım. Ayretten dump_proto programını kullanıyorsunuz ye. Nasıl ki game/db/protoReader.cpp dosyasına yeni değerleri ekliyorsunuz. Ona da ekleyeceksiniz.
 
Geri
Üst