Server Files MmoTutkunları Windows Altyapı Server Files

  • Konuyu açan Konuyu açan hasanmacit
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 275
  • Gösterim Gösterim 15K
Tamam şimdi windowsda derliyoruz çekirdekler exe olarak geliyor herşey okey ama o çekirdekleri bsd'de kullanamıyoruz nasıl olucak peki sunucu açmak için
bsdde kullanmayacaksın zaten hocam windows üzerinde kullanıcaksın. bsd kullanmaman için var windows server files.
 
onu zaten anldımda online açmak istiyorum ve kaynakları windowsda derledikten sonra o çekirdekleri sunucuda nasıl çalıştırıcam olay o exe çalışmıyor
online açmak istiyorum derken oyuncuya açmak mı kendin bilgisayardan girmek mi istiyorsun
 
Merhaba herkese iyi akşamlar diliyorum. Dün merak edip exe dosyalarını FreeBSD'de çalıştırmayı denedim ve çalışmıyor bunun bir yolu var mı sunucuya nasıl aktarım sağlanır ?
Exe, Windows uygulamalarının uzantısı. BSD için masaüstü yöneticisi vs kurulu ise wine ile çalıştırabilirsin.

Arch Linux’da test yapmıştım. Detaylar;
Linux'da Metin2 Çalıştırmak Mümkün Mü?

Ancak server dosyaları zaten BSD’de derlenebildiği için mantıklı bi yöntem olmaz.
 
selamlar, log.sql dosyasında line 75 sonrası bilinçli şekilde mi yorum satırları olarak bırakıldı?
 
Sorun değil zaten bir önemi yokmuş aslında. Sql motorları yorum satırı içindeki tırnakları okumazlar, sonuç olarak bir sorun yaşanmayacak. Ben düzenleyen arkadaşın orada bir açıklama yaptığını fark etmemişim. Bundan kaynaklı 75. satırdan sonrasının bilinçli olarak kapatılmak istendiğini sandım.
log.sql:
Genişlet Daralt Kopyala
`map_prob` tinyint(4) NOT NULL DEFAULT '-1' COMMENT 'Eğer mapIndex 1, 21 ve 41\'e eşit ise 0; 3, 23 ve 43\'e eşt ise 1; 60\'dan yüksek ise ve -1; default ise -1 değerini alır. GetProbIndexByMapIndex Whistle|MMOTutkunlari.com',
 
Sorun değil zaten bir önemi yokmuş aslında. Sql motorları yorum satırı içindeki tırnakları okumazlar, sonuç olarak bir sorun yaşanmayacak. Ben düzenleyen arkadaşın orada bir açıklama yaptığını fark etmemişim. Bundan kaynaklı 75. satırdan sonrasının bilinçli olarak kapatılmak istendiğini sandım.
log.sql:
Genişlet Daralt Kopyala
`map_prob` tinyint(4) NOT NULL DEFAULT '-1' COMMENT 'Eğer mapIndex 1, 21 ve 41\'e eşit ise 0; 3, 23 ve 43\'e eşt ise 1; 60\'dan yüksek ise ve -1; default ise -1 değerini alır. GetProbIndexByMapIndex Whistle|MMOTutkunlari.com',
öyle şeylerle işimiz olmaz efendim zaten bizim. yorum satırı varsa bilgilendirme amaçlıdır :D. iyi forumlar dilerim.
 
teşekkürler kurdum ama bedenselin 3 yonlusu calısmıyor nasıl duzeltiriz diger karakterlerin skillerine daha bakamadım
 
make.sh dosyasının make.bat şeklinde çift tıklanarak çalıştırılabilir hali, işinize yararsa:
make.bat:
Genişlet Daralt Kopyala
@echo off
set LIST_FILE=quest_list

if exist %LIST_FILE% (
    rmdir /s /q object
    mkdir object

    for /f "tokens=*" %%a in (%LIST_FILE%) do (
        qc.exe %%a
    )
) else (
    echo %LIST_FILE% is missing
)
 
make.sh dosyasının make.bat şeklinde çift tıklanarak çalıştırılabilir hali, işinize yararsa:
make.bat:
Genişlet Daralt Kopyala
@echo off
set LIST_FILE=quest_list

if exist %LIST_FILE% (
    rmdir /s /q object
    mkdir object

    for /f "tokens=*" %%a in (%LIST_FILE%) do (
        qc.exe %%a
    )
) else (
    echo %LIST_FILE% is missing
)
çok iyi olmuş valla hiç aklıma gelmemişti eline sağlık
 
teşekkürler kurdum ama bedenselin 3 yonlusu calısmıyor nasıl duzeltiriz diger karakterlerin skillerine daha bakamadım
ben de /setsk 1 59 yaptığımda veya Beceriler ekranında Üç Yönlü Kesme'ye beceri puanı vermeye çalıştığımda server kısmında "No such a skill by that name." hatası aldım. sonra fark ettim ki skill_proto tablosunda bu skillin verisi ekli değil. aşağıdaki sql sorgusu ile ekledim ve /reload p komutuyla protoları yeniden yükledim, şu an sorunum çözüldü:
sql sorgusu:
Genişlet Daralt Kopyala
INSERT INTO `player`.`skill_proto` (`dwVnum`, `szName`, `bType`, `bLevelStep`, `bMaxLevel`, `bLevelLimit`, `szPointOn`, `szPointPoly`, `szSPCostPoly`, `szDurationPoly`, `szDurationSPCostPoly`, `szCooldownPoly`, `szMasterBonusPoly`, `szAttackGradePoly`, `setFlag`, `setAffectFlag`, `szPointOn2`, `szPointPoly2`, `szDurationPoly2`, `setAffectFlag2`, `szPointOn3`, `szPointPoly3`, `szDurationPoly3`, `szGrandMasterAddSPCostPoly`, `prerequisiteSkillVnum`, `prerequisiteSkillLevel`, `eSkillType`, `iMaxHit`, `szSplashAroundDamageAdjustPoly`, `dwTargetRange`, `dwSplashRange`) VALUES (1, 0xBBEFBFACC2FC2020202020202020202020202020202020202020202020202020, 1, 1, 1, 0, 'HP', '-( 1.1*atk + (0.5*atk +  1.5 * str)*k)', '40+100*k', '', '', '12', '-( 1.1*atk + (0.5*atk +  1.5 * str)*k)', '', 'ATTACK,USE_MELEE_DAMAGE', 'YMIR', 'NONE', '', '', 'YMIR', '', '', '', '40+100*k', 0, 0, 'MELEE', 5, '1', 0, 200);
 
Geri
Üst