Videoda sizdeki hatalar bende çıkmadı siz sizeX yazdınzı ama bende aşağıdaki hata çıkıyor anlamadım ? yardımcı olur musun whistle

Önem Derecesi Kod Açıklama Proje Dosya Çizgi Gizleme Durumu
Hata C1083 içerme dosyası açılamıyor: 'libjpeg-6b/jpeglib.h': No such file or directory eterlib C:\Users\Oztrk\Desktop\ClientSource\Client\EterLib\JpegFile.cpp 7
Hatada sorunun ne olduğunu ve nerede olduğunu belirtmiş zaten.

Client src/EterLib/JpegFile.cpp dosyasını açın ve en üstte şu satırları göreceksiniz:
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#include <libjpeg-9d/jpeglib.h>
#include <libjpeg-9d/jpegLibLink.h>

Siz 9'a yükselttiniz fakat burada hala 6 sürümünün tanımı kalmış sizde. Burayı 9'a göre düzenleyin sorununuz çözülecektir.
 
Teşekkür ederim dostum bunu bende düşündüm lakin 9dMT yaptığı için onu yazmayı düşündüm. Çok teşekkür ederim yeniyim bu işlerde :)

Yahu videoda sonda değiştiriyor bu dediğim olayı ulan whistle ne adamsın :) ama bayağı zevkli gidiyor.
 
Çünkü bende unutmuştum hata alınca fark etmiştim :D

Server source dosyalarının güncel hali git'e eklenmiştir.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Reis Senden bir ricam var videolarda yükseltme videosuna kadar geldim ama orda bayağı çorba oldu herşey şu bana paylaştığın dosyaların çoğunu yapamayan kardeşlerimiz var uygun bir vakit böyle 10dk server files ile nasıl kurulduğunu çeksen ciddiyim çok kişi sevinicek. ben uğraşıp yapıcam ama bence kanalda olması gereken bir video basit ama yapamayanlar için cevher niyetinde.
 
Güncelleme;
Önümüzdeki günlerde gelecek olan bölümlerin listesi yapılacaklara dahil edildi. Belirli zaman aralıklarında bu konuyu takip etmeyi unutmayın. Bölüm önerilerinizi bu konu altından bildirebilirsiniz.
 
admin mysql u kurduktan sonra şifre belirmeye çalışmamda sürekli böyle bir hata alıyorum senin yaptığın adımları yapıyorum farklı bir şey de yapmıyorum yardımcı olursanız sevinirim.

mysqladmin -uroot -p password
Enter password:
mysqladmin: connect to server at 'localhost' failed
error: 'Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)'
Check that mysqld is running and that the socket: '/tmp/mysql.sock' exists!
 
MySQL'i komple kaldırıp tekrar kurmayı dener misiniz?
 
Reis kaldırmıyor dizinde böyle bir dosya yok diyor pkg info yazıyorum mysql var olarak gözüküyor
dizin olarak değil pkg remove mysql80-client mysql80-server olarak kaldırıcaksın 80 yerine kendi sürümün 5.5 se 55 5.6 ise 56 yaz
 
MySQL'i komple kaldırıp tekrar kurmayı dener misiniz?
yine aynı hayatı verdi

game src dosyasını build ederken bu hatayı aldım

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
root@Altyapi:/home/novaline/Srcs/Server/game/src # gmake -j20
compile BattleArena.cpp
compile FSM.cpp
cc1plus: error: unrecognized command line option "-fno-strict-aliasing-pthread"
Makefile:130: recipe for target 'OBJDIR/BattleArena.o' failed
gmake: *** [OBJDIR/BattleArena.o] Error 1
compile MarkConvert.cpp
gmake: *** Waiting for unfinished jobs....
cc1plus: error: unrecognized command line option "-fno-strict-aliasing-pthread"
cc1plus: error: unrecognized command line option "-fno-strict-aliasing-pthread"
Makefile:130: recipe for target 'OBJDIR/FSM.o' failed
gmake: *** [OBJDIR/FSM.o] Error 1
Makefile:130: recipe for target 'OBJDIR/MarkConvert.o' failed
gmake: *** [OBJDIR/MarkConvert.o] Error 1


makefile dosyasında satırda yazan bu
$(OBJDIR)/%.o: %.cpp
@echo compile $<
@$(CC) $(CFLAGS) $(INCDIR) -c $< -o $@
 
game/src makefile tamamını verebilir misiniz?
 
game/src makefile tamamını verebilir misiniz
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
PLATFORM = $(shell file /bin/ls | cut -d' ' -f3 | cut -d'-' -f1)

GCC_VERSION = $(shell $(CC) --version 2>&1 | grep "(GCC)" | cut -d' ' -f3 | cut -d'.' -f1)
BSD_VERSION = $(shell uname -v 2>&1 | cut -d' ' -f2 | cut -d'.' -f1)
#SVN_VERSION = $(shell svnversion -n .)
SVN_VERSION = $(shell cat ../../__VERSION__)
P4_VERSION = $(shell cat ../../__VERSION__)
CC = g++

INCDIR =
LIBDIR =
BINDIR = ..
OBJDIR = OBJDIR
$(shell if [ ! -d $(OBJDIR) ]; then mkdir $(OBJDIR); fi)

# Standard Setting
LIBS = -pthread -lm -lmd
# Removed -fno-rtti
CFLAGS = -g -Wall -O2 -m32 -pipe -fexceptions -fno-strict-aliasing-pthread -D_THREAD_SAFE -DNDEBUG -D__SVN_VERSION__=\"$(SVN_VERSION)\"

ifeq ($(GCC_VERSION), 4)
CFLAGS += -mtune=i686 -fstack-protector-all
else
CFLAGS += -mcpu=i686
endif

# boost
INCDIR += -I../../../Extern/include/boost

# DevIL
INCDIR += -I../../libdevil
LIBDIR += -L../../libdevil
LIBS += -lIL -lpng -ltiff -lmng -llcms -ljpeg

# MySQL
ifeq ($(BSD_VERSION), 7)
INCDIR += -I../../libmysql/7.x-5.1.35
LIBDIR += -L../../libmysql/7.x-5.1.35
else
INCDIR += -I../../libmysql/5.x-5.1.35
LIBDIR += -L../../libmysql/5.x-5.1.35
endif

LIBS += -lmysqlclient -lz

# Miscellaneous external libraries
INCDIR += -I../../../Extern/include
LIBDIR += -L../../../Extern/lib
LIBS += -lcryptopp -lgtest

# HackShield
INCDIR += -I../../libhackshield/include
LIBDIR += -L../../libhackshield/lib
LIBS += -lanticpxsvr

# XTrap
INCDIR += -I../../libxtrap/include

# openssl
#INCDIR += -I/usr/include
LIBS += -lssl

# Project Library
INCDIR += -I../../liblua/include
INCDIR += -I/usr/local/include
INCDIR += -I../../libserverkey
LIBDIR += -L../../libthecore/lib -L../../libpoly -L../../libsql -L../../libgame/lib -L../../liblua/lib -L../../libserverkey
LIBDIR += -L/usr/local/lib
LIBS += -lthecore -lpoly -llua -llualib -lsql -lgame -lserverkey
USE_STACKTRACE = 0
ifeq ($(USE_STACKTRACE), 1)
LIBS += /usr/local/lib/libexecinfo.a
endif

TARGET = $(BINDIR)/game_r$(P4_VERSION)

CFILE = minilzo.c

CPPFILE = BattleArena.cpp FSM.cpp MarkConvert.cpp MarkImage.cpp MarkManager.cpp OXEvent.cpp TrafficProfiler.cpp ani.cpp\
arena.cpp banword.cpp battle.cpp blend_item.cpp block_country.cpp buffer_manager.cpp building.cpp castle.cpp\
char.cpp char_affect.cpp char_battle.cpp char_change_empire.cpp char_horse.cpp char_item.cpp char_manager.cpp\
char_quickslot.cpp char_resist.cpp char_skill.cpp char_state.cpp PetSystem.cpp cmd.cpp cmd_emotion.cpp cmd_general.cpp\
cmd_gm.cpp cmd_oxevent.cpp config.cpp constants.cpp crc32.cpp cube.cpp db.cpp desc.cpp\
desc_client.cpp desc_manager.cpp desc_p2p.cpp dev_log.cpp dungeon.cpp empire_text_convert.cpp entity.cpp\
entity_view.cpp event.cpp event_queue.cpp exchange.cpp file_loader.cpp fishing.cpp gm.cpp guild.cpp\
guild_manager.cpp guild_war.cpp horse_rider.cpp horsename_manager.cpp input.cpp input_auth.cpp input_db.cpp\
input_login.cpp input_main.cpp input_p2p.cpp input_teen.cpp input_udp.cpp ip_ban.cpp\
item.cpp item_addon.cpp item_attribute.cpp item_manager.cpp item_manager_idrange.cpp locale.cpp\
locale_service.cpp log.cpp login_data.cpp lzo_manager.cpp marriage.cpp matrix_card.cpp\
messenger_manager.cpp mining.cpp mob_manager.cpp monarch.cpp motion.cpp over9refine.cpp p2p.cpp packet_info.cpp\
party.cpp passpod.cpp pcbang.cpp polymorph.cpp priv_manager.cpp pvp.cpp\
questevent.cpp questlua.cpp questlua_affect.cpp questlua_arena.cpp questlua_ba.cpp questlua_building.cpp\
questlua_danceevent.cpp questlua_dungeon.cpp questlua_forked.cpp questlua_game.cpp questlua_global.cpp\
questlua_guild.cpp questlua_horse.cpp questlua_pet.cpp questlua_item.cpp questlua_marriage.cpp questlua_mgmt.cpp\
questlua_monarch.cpp questlua_npc.cpp questlua_oxevent.cpp questlua_party.cpp questlua_pc.cpp\
questlua_quest.cpp questlua_target.cpp questmanager.cpp questnpc.cpp questpc.cpp\
refine.cpp regen.cpp safebox.cpp sectree.cpp sectree_manager.cpp sequence.cpp shop.cpp\
skill.cpp start_position.cpp target.cpp text_file_loader.cpp trigger.cpp utils.cpp vector.cpp war_map.cpp\
wedding.cpp xmas_event.cpp version.cpp panama.cpp threeway_war.cpp map_location.cpp auth_brazil.cpp\
BlueDragon.cpp BlueDragon_Binder.cpp DragonLair.cpp questlua_dragonlair.cpp\
HackShield.cpp HackShield_Impl.cpp char_hackshield.cpp skill_power.cpp affect.cpp\
SpeedServer.cpp questlua_speedserver.cpp XTrapManager.cpp\
auction_manager.cpp FileMonitor_FreeBSD.cpp ClientPackageCryptInfo.cpp cipher.cpp\
buff_on_attributes.cpp dragon_soul_table.cpp DragonSoul.cpp\
group_text_parse_tree.cpp char_dragonsoul.cpp questlua_dragonsoul.cpp\
shop_manager.cpp shopEx.cpp item_manager_read_tables.cpp shutdown_manager.cpp


COBJS = $(CFILE:%.c=$(OBJDIR)/%.o)
CPPOBJS = $(CPPFILE:%.cpp=$(OBJDIR)/%.o)

MAINOBJ = $(OBJDIR)/main.o
MAINCPP = main.cpp

TESTOBJ = $(OBJDIR)/test.o
TESTCPP = test.cpp
TEST_TARGET = $(BINDIR)/test

default: $(TARGET) $(TEST_TARGET)

$(OBJDIR)/minilzo.o: minilzo.c
@$(CC) $(CFLAGS) $(INCDIR) -c $< -o $@
@echo compile $<

$(OBJDIR)/version.o: version.cpp
@$(CC) $(CFLAGS) -D__USER__=\"$(USER)\" -D__HOSTNAME__=\"$(HOSTNAME)\" -D__PWD__=\"$(PWD)\" -D__P4_VERSION__=\"$(P4_VERSION)\" -c $< -o $@
@echo compile $<

$(OBJDIR)/%.o: %.cpp
@echo compile $<
@$(CC) $(CFLAGS) $(INCDIR) -c $< -o $@

limit_time:
@echo update limit time
@python update_limit_time.py

$(TARGET): $(CPPOBJS) $(COBJS) $(MAINOBJ)
@echo linking $(TARGET)....
@$(CC) $(CFLAGS) $(LIBDIR) $(COBJS) $(CPPOBJS) $(MAINOBJ) $(LIBS) -o $(TARGET)

$(TEST_TARGET): $(TESTCPP) $(CPPOBJS) $(COBJS) $(TESTOBJ)
@echo linking $(TEST_TARGET)
@$(CC) $(CFLAGS) $(LIBDIR) $(COBJS) $(CPPOBJS) $(TESTOBJ) $(LIBS) -o ../test

clean:
@rm -f $(COBJS) $(CPPOBJS)
@rm -f $(BINDIR)/game_r* $(BINDIR)/conv

tag:
ctags *.cpp *.h *.c

dep:
makedepend -f Depend $(INCDIR) -I/usr/include/c++/3.3 -I/usr/include/c++/4.2 -p$(OBJDIR)/ $(CPPFILE) $(CFILE) $(MAINCPP) $(TESTCPP) 2> /dev/null > Depend

sinclude Depend
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Videoda gösterdiğim gibi Makefile dosyanızı güncellediniz mi?
Şurayı;
Makefile:
Genişlet Daralt Kopyala
-fno-strict-aliasing-pthread

Şu şekilde değiştirin;
Makefile:
Genişlet Daralt Kopyala
-fno-strict-aliasing -pthread
 
@Whistle Bu şekilde bir hata alıyorum yardımcı olabilirmisin
1622610429218.png
 
Merhabalar ben mesela oyuna kendi bossumu yapıp ekleyebiliyormuyuz yapabiliyorsak nasıl yapıyoruz çok merak ediyorum aklımdan çıkmadı
 
Üst