Kervan Sistemi

  • Konuyu açan Konuyu açan okan4141
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 55
  • Gösterim Gösterim 1K
silkroad'da nasıl bakmadım ancak karakter takibi yerine officialdaki goblin mantığında belirli noktalar arasında gitmesi daha mantıklı olur bana kalırsa, ek olarak mount and bladedeki kulenin yürüme mantığı gibi sadece etrafında karakter varken yürürse ve ne kadar fazla karakter varsa o kadar hızlanırsa katılımıda artırmış olur, kervanı sadece öldürmek yerine ele geçirmede yapılarak başka grup/lonca/bayraklar arasında rekabet de sağlanabilir
Başımda Ford Otosan gibi bir iş yeri varken bununla bu kadar uğraşmam can sıkıcı olur. 🤣🤣
 
Sadece Kervan Haydutlarının Kullanabileceği Bir İtem İle Artık Daha Kolayca Kervan Yağmalayabilecekler.

İtemi Kullan ve Kervan'ın Nerede Olduğunu Sana Göstersin.




 
Son düzenleme:
Kervan Sahibi Artık Kaybolmayacak.

Ona Gideceği Hedefi Bulması İçin Bir Yardımcı Atadım.
Üzülme Ama, Hedefin Yanına Vardığında Onu Bir Daha Göremeyeceksin.

İşteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Yardımcısı


 
Şuan Bir Pencere Olmadığı İçin Hedef Seçimini GetEventFlag ile Yaptım (TEST için).

2.webp


3.webp


Yani /e find_npc 0 veya 1 veya 2 Kullanımında Girilen Değere Göre Bana Nereye Gideceğimi Gösteriyor.

 
konu gibi konu vala helal olsun kank yani iriste 99 k olan bu sistemi bu kadar kısa sürede tasarlaman çok muazzam tebrik ederim
 
konu gibi konu vala helal olsun kank yani iriste 99 k olan bu sistemi bu kadar kısa sürede tasarlaman çok muazzam tebrik ederim
konu çok iyi ilk metin2 ye bu sistemi yapanlarında getirmesi baya iyi ama o 99k fiyatı tamamiyle abartı piyasada tek yapılmış diye sanırım bol keseden 0 koymuşlar 99 degilde 9k falan deselermiş yine kabul edilebilir bir fiyat bir nebze fakat diğeri saçmalık zaten irispanelin siteye girdiğinde almaman gerektiğini anlıyorsun direkt sitenin genel görünüşü tasarımı falan olsun :D
 
Herkese Yeniden Merhaba

Hedef Bulmayı Biraz Daha Güncelledim.

4.webp


"You've reached your goal.";
"Hedefine ulaştın.";

"You are very close to the target.";
"Hedefe çok yakınsın.";

"You are getting closer to the target.";
"Hedefe yaklaşıyorsun.";

"You are too far from the target.";
"Hedeften çok uzaktasın";


Detaylar Video'da

 
Bir Önceki Videolu Gönderide "Hedefe Ulaştın." Bilgisi ile Birlikte Hedef Yönü Bilgisi'de Veriliyordu.
Artık Sadece "Hedefe Ulaştın" Bilgisi Verilecektir.
 
Kervan Sahibine, Kervandan Uzaklaşması Durumunda Stun Etkisi Verilir.

"Kervanını yalnız bıraktın. 10 saniye boyunca stun etkisinde olacaksın.";

 
Son düzenleme:
Kervan Haydutları Buna Çok Sevinecek :love:

"Bölgede hala bir kervan var. Git ve yağmala.";

Bir Kervanı Yağmaladın Hadi Durma Bölgede Başka Bir Kervan Daha Var Git ve Onu Yağmala...!

Önceki Gönderilerde "
Kervan Haydutu Dedektörü" İtemi İle Kervanların Nerede Olduğunu Bir Yön Pusulası İle Kolayca Öğrenebiliyordunuz.

Merak Etme! Bu İtemi Kullanabilecek Durumda Değil Misin? O Zaman Bu Video'daki Olay Tam Sana Göre...


Video:


 
Son düzenleme:
Geliştirildi

Haydut, Kervanı Bireysel Olarak Kestiğinde;

"Sahra çölünde bir kervan %s tarafından yağmalandı.";

Grup ile Birlikte Kestiğinde;

"Sahra çölünde bir kervan %s ve çetesi tarafından yağmalandı.";

--------------------------------------------------------------------------------


Geliştirildi

:cry: Haydutlar Bu Durumdan Pek Memnun Olmayacak 😢

Daha Önceden Haydut Olduğunuzda Bölgede Sadece Kervan Sayısını Gösteriyordu.

Artık

Eğer Koruyucusuz Kervan Bulunursa;

"Bölgede %d tane koruyucusuz kervan bulunuyor. Hadi yağmalayalım.";

Eğer Koyuruculu Kervan Bulunursa;

"Dikkatli ol. Bölgede %d tane kervan ve %d tane koruyucu var.";

Detaylar Video'da



 
Geri
Üst