Kaptan Yosun SF | Geliştirme Günlüğü

köyün ortasında su sesi geliyor ordan farkettim kuşakçının orda müzik çalması gerekiyor ama kuşakçının sağ tarafındaki derenin arkasında çalıyor ufak bi hesaplama hatası var.
He onu farkettim evet, sanırım worldeditor'den halledilebilir onlar
 
woldeditör ile sesler doğru kısımda çaldığı belli oluyor ama problem nereden kaynaklı tam kestiremiyorum.
şöyle 2 adet video bırakayım.


Tam anlayamadım ikinci videoda düzeltmişsin işte

Zenaristen söktüğün sistemleri paylaşacak mısın ?
Buna bence gerek yok. O kadar sabrım ve zamanım da yok malesef. Sistem sökmek çok zor sayılmaz, kediniz de yapabilirsiniz biraz pratikle.
 
Good job.
I would also like to study the new graphic makeover and some things related to the OfflineShop.
 
Good job.
I would also like to study the new graphic makeover and some things related to the OfflineShop.
As far as I tested the offshop in zenaris.io server, the shop search window wasn't that stable, it would often get stuck in loading on first boot and when something is searched. I'm planning to implement sonitex offshop in this files but so many functions and systems that I took from Zenaris are optimized for DracaryS offline shop, implementing sonitex for various functions of zenaris may be beyond my knowledge.
 
Son düzenleme:
Mobların yoğun olduğu bölgelerdeki fps iyileştirildi

100 adet metin taşı ile test ettim.

Önce: 33fps


Sonra: 54fps
 
woldeditör ile sesler doğru kısımda çaldığı belli oluyor ama problem nereden kaynaklı tam kestiremiyorum.
şöyle 2 adet video bırakayım.


World editörde özellikle su sesleri tüm haritaya yayılmış şekilde yapılmış biraz geniş açıyla baktığında demek istediğim anlaşılıyor o yüzden bazen sesler çakışabiliyor ona düzenleme yapman gerek. Fark ettiysen ses çakıştığında tekrar aynı yere ışınlanırsan düzeliyor. Su ve diğer ses çemberleri fazla genişletilip dip dibe yapıldığı için öyle oluyor kısacası.
 
Does your client with the update use the same memory as the Zenaris one?

1712075249908.webp
 
Geri
Üst