Hd mavi bayrak köy 1

martysama

MT Üye
MT Üye
Mesaj
151
Beğeni
52
Puan
446
Ticaret Puanı
0
3.5 gb ram yiyor
ama program işini iyi yapıyor.
hitpaw kullanıyorum




depo-min.PNG

hd köy mavi 1. bayrak-min.PNG

silahci-min.PNG

1715505827637.png
 
Son düzenleme:
Elünize sağlık hocam ben de ağaç yapraklarına kadar iyileştirme yapmıştım official modellerde fakat aşırı gerekli hissiyatı gelmedi, zırh silah ve skill efektleri o tatmini sağlıyor
 
Eklediğiniz google drive linki dışarıya açık değil. Erişim izni istiyor. Haberiniz olsun
 
Elünize sağlık hocam ben de ağaç yapraklarına kadar iyileştirme yapmıştım official modellerde fakat aşırı gerekli hissiyatı gelmedi, zırh silah ve skill efektleri o tatmini sağlıyor
bende senin gibi düşünüyorum evlere falan bakmıyorlar.
şuan ram düşürmek için compress yapıyorum.
zırh silah kostum efektleri paylaşlabilirmisiniz

compress için şu siteyi kullanıyorum şimdilik dx1 de
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


dc1 de kasmıyor fakat dc1dede objeler siyah oldu.
 
Son düzenleme:
Bence Metin2'nin doku kaliteleri Metin2 gibi bir oyun için yeterli düzeyde kalitelidir. Sadece en yeni oyunlarda bile kullanılan mipmap yöntemi kullanıldığı için kalitesiz gibi görünüyor. Yani bu kasıtlı yapılan bir şey, ve sebebi render performansını arttırmaktır. Eğer dokular olduğu gibi gösterilseydi, güçlü bilgisayarlar bile bugün bir çok modern oyunları oynatmakta (şimdiye göre) biraz daha zorlanırdı. Mipmapi kapattığımızda dokular tam keskinlikte görüntülenir ancak bu noktadan sonra ekstra bir grafik bilgisi gerekiyor. Çünkü mipmapin olmaması demek, görüntünün artık yırtılabilir/titreyebilir(flickering)bir hal alması demektir. (Metin2 için konuşuyorum.)

Dolayısıyla ek bilgi ile bu durumu da önlemek gerekiyor. Zamanında bunun üzerinde çalışmıştım, ama sonra erteledim.
Yani velhasıl, şahsen bu tür iyileştirme çalıştırmalarının kaynak kodları üzerinden yapılması taraftarıyım.


Aşağıda Önce-sonra şeklinde örnekler mevcuttur:
sss.jpg

dddd.jpg

42.jpg

41.jpg
 
Geri
Üst