Yardım GetNearestVictim hatası

  • Konuyu açan Konuyu açan Ehveniser
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 4
  • Gösterim Gösterim 79
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

Ehveniser

ɴᴇᴡ ᴅᴇᴠᴇʟᴏᴘᴇʀ
Üye
Mesaj
77
Çözümler
6
Beğeni
40
Puan
384
Ticaret Puanı
0
Selamlar,
Dün de bir konu açmıştım ancak içinden çıkamadım şu hatanın.
Sizce nereyi eksik yapmışım?
Kaynak dosya ve kendi dosyamı yükledim.

Kaynak Dosya:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Kendi Dosyam:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Hatayı aldığım ilgili kod bloğu > PythonPlayer.cpp
PythonPlayer.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_AUTO_HUNT_SYSTEM
void CPythonPlayer::UpdateAutoHunt()
{
    CInstanceBase* pkInstVictim=NEW_FindActorPtr(m_dwAutoAttackTargetVID);
    if (pkInstVictim && !pkInstVictim->IsDead())
        return;
    //const auto pkInstTarget = CPythonCharacterManager::Instance().GetTabNextTargetPointer(NEW_GetMainActorPtr(), true, m_dwAutoTargetType);
    const auto pkInstTarget = CPythonCharacterManager::Instance().GetNearestVictim(NEW_GetMainActorPtr(), true, m_dwAutoTargetType);
    if (pkInstTarget) {
        SetTarget(pkInstTarget->GetVirtualID(), true);   
        __SetAutoAttackTargetActorID(pkInstTarget->GetVirtualID());
    }
}
void CPythonPlayer::SetAutoTargetType(uint8_t tType)
{
    m_dwAutoTargetType = tType;
}
#endif
 
ya

Locale_Inc.h'de #define ENABLE_TAB_NEXT_TARGET

ekli değil veya pythoncharactermanager.h'de getnearestvictim ekli değil.
Locale_inc.h ve pythoncharactermanager.h sorunsuz ekli ama ilginç bir şekilde hata alıyorum.

PythonCharacterManager.h:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef AUTO_HUNTING
    public:
        CInstanceBase*                        OtomatikHedefBul(CInstanceBase* pkInstMain);
        CInstanceBase*                        GetClosestPCInstance(CInstanceBase* pInstance);
        float                                GetClosestPCDistance(CInstanceBase* pInstance);
#endif

#ifdef ENABLE_TAB_NEXT_TARGET
    public:
        CInstanceBase *                        GetNearestVictim(CInstanceBase * pkInstMain, bool bAutoHunt, uint8_t targetType = 0);
        CInstanceBase *                        GetTabNextTargetPointer(CInstanceBase * pkInstMain, bool bAutoHunt, uint8_t targetType = 0);
        const DWORD                            GetTabNextTargetVectorIndex() { return m_adwVectorIndexTabNextTarget; }
        void                                ResetTabNextTargetVectorIndex() { m_adwVectorIndexTabNextTarget = -1; }
        
    protected:
        DWORD                                m_adwVectorIndexTabNextTarget;
#endif
 
Dosyaya include etmeyi dene ekli olan dosyayı

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#include "pythoncharactermanager.h"

Dene bakalım
 
Çözüm
Üst