- Mesaj
- 4.770
- Çözümler
- 202
- Beğeni
- 4.705
- Puan
- 1.850
- Ticaret Puanı
- 6
eklemeler dikkatlice yap ozaman hydi kolay gelsin
eklemeler dikkatlice yap ozaman hydi kolay gelsin
eklemeler dikkatlice yap ozaman hydi kolay gelsin
system dizininde vardır ondan istememiş olabilirkurulumu yaptım teşekkürler konu için fark bence gayet iyi ortalama 700 metin var ekranda
birde küçük bir sorum olacak client için d3dx9_43.dll dosyasına bende gerek duymadı acaba pcden kaynaklımı yoksa eksik mi yaptım bir yerleri ?
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
kontrol ettim yoksystem dizininde vardır ondan istememiş olabilir
libler statik ozamankontrol ettim yok
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
%32 lik bir gpu kullanım farkı. ayrıca client boyutunda 800 kblik bir düşüş. hayırlı uğurlu olsun diyim başka ne dicem. tabi bence bu kadarıyla kalmamalı çünkü zeminde bozulmalar var bunların çözülmesi lazım.
//arat (2 kez)
STATEMANAGER.SetFVF(D3DFVF_XYZ|D3DFVF_DIFFUSE|D3DFVF_TEX1);
//değiştir (2 kez)
STATEMANAGER.SetVertexShader(D3DFVF_XYZ|D3DFVF_DIFFUSE|D3DFVF_TEX1);
//arat (2 kez)
STATEMANAGER.SetVertexShader(D3DFVF_XYZ|D3DFVF_DIFFUSE|D3DFVF_TEX1);
//değiştir (2 kez)
STATEMANAGER.SetFVF(D3DFVF_XYZ|D3DFVF_DIFFUSE|D3DFVF_TEX1);
//arat
ms_lpd3dDevice->GetVertexShader(&m_dwVS);
//değiştir
ms_lpd3dDevice->GetFVF(&m_dwVS);
teşekkür ederim baya eski paylaşım hatalar olmuş ama müsait zamanda güncelleme atayım başka eksik gördüysen söyleyebilirsinEterLib/LensFlare.cpp://arat (2 kez) STATEMANAGER.SetFVF(D3DFVF_XYZ|D3DFVF_DIFFUSE|D3DFVF_TEX1); //değiştir (2 kez) STATEMANAGER.SetVertexShader(D3DFVF_XYZ|D3DFVF_DIFFUSE|D3DFVF_TEX1);
Bu kısım ters yazılmış, bu şekilde olmalı;
EterLib/LensFlare.cpp://arat (2 kez) STATEMANAGER.SetVertexShader(D3DFVF_XYZ|D3DFVF_DIFFUSE|D3DFVF_TEX1); //değiştir (2 kez) STATEMANAGER.SetFVF(D3DFVF_XYZ|D3DFVF_DIFFUSE|D3DFVF_TEX1);
Aşağıdaki düzenleme atlanmış;
EterLib/GrpScreen.cpp://arat ms_lpd3dDevice->GetVertexShader(&m_dwVS); //değiştir ms_lpd3dDevice->GetFVF(&m_dwVS);
Yalnızca kopyala yapıştır yapıp dosyalarıma eklerken bile defalarca kez hata yaptım. Aksine, hatasız olmuş. Eline sağlık.teşekkür ederim baya eski paylaşım hatalar olmuş ama müsait zamanda güncelleme atayım başka eksik gördüysen söyleyebilirsin
Lütfen aldığınız hataları ekran görüntüsü olarak değil kod satırı içinde paylaşın.19051 eklentisini görüntüle
bu kısımları ekleyemedim yardımcı olur musunuz? ss atmadığım 2 dosya tamamen değiştirildi
mapoutdoorch.... dosyası
19052 eklentisini görüntüle
render target sistemi kısmı
19053 eklentisini görüntüle
void CGraphicRenderTargetTexture::SetRenderTarget()
{
ms_lpd3dDevice->GetRenderTarget(0, &m_lpd3dOriginalRenderTarget);
ms_lpd3dDevice->GetDepthStencilSurface(&m_lpd3dOldDepthBufferSurface);
ms_lpd3dDevice->SetRenderTarget(0, m_lpd3dRenderTargetSurface);
ms_lpd3dDevice->SetDepthStencilSurface(m_lpd3dDepthSurface);
}
void CGraphicRenderTargetTexture::ResetRenderTarget()
{
ms_lpd3dDevice->SetRenderTarget(0, m_lpd3dOriginalRenderTarget);
ms_lpd3dDevice->SetDepthStencilSurface(m_lpd3dOldDepthBufferSurface);
safe_release(m_lpd3dOriginalRenderTarget);
safe_release(m_lpd3dOldDepthBufferSurface);
}
Lütfen aldığınız hataları ekran görüntüsü olarak değil kod satırı içinde paylaşın.
Fonksiyonları bu şekilde düzenleyin, düzelecektir.
C++:void CGraphicRenderTargetTexture::SetRenderTarget() { ms_lpd3dDevice->GetRenderTarget(0, &m_lpd3dOriginalRenderTarget); ms_lpd3dDevice->GetDepthStencilSurface(&m_lpd3dOldDepthBufferSurface); ms_lpd3dDevice->SetRenderTarget(0, m_lpd3dRenderTargetSurface); ms_lpd3dDevice->SetDepthStencilSurface(m_lpd3dDepthSurface); } void CGraphicRenderTargetTexture::ResetRenderTarget() { ms_lpd3dDevice->SetRenderTarget(0, m_lpd3dOriginalRenderTarget); ms_lpd3dDevice->SetDepthStencilSurface(m_lpd3dOldDepthBufferSurface); safe_release(m_lpd3dOriginalRenderTarget); safe_release(m_lpd3dOldDepthBufferSurface); }
Önem Derecesi Kod Açıklama Proje Dosya Çizgi Gizleme Durumu
Hata C2664 'std::string CFileNameHelper::GetPath(std::string &)' : 1 bağımsız değişkeni 'std::string' değerinden 'std::string &' değerine dönüştürülemez SpeedTreeLib D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp 446
Hata C2664 'std::string CFileNameHelper::GetPath(std::string &)' : 1 bağımsız değişkeni 'std::string' değerinden 'std::string &' değerine dönüştürülemez SpeedTreeLib D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp 439
Hata C2664 'std::string CFileNameHelper::NoExtension(std::string &)' : 1 bağımsız değişkeni 'std::string' değerinden 'std::string &' değerine dönüştürülemez SpeedTreeLib D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp 439
Hata C2664 'std::string CFileNameHelper::GetPath(std::string &)' : 1 bağımsız değişkeni 'std::string' değerinden 'std::string &' değerine dönüştürülemez SpeedTreeLib D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp 443
Hata C2664 'std::string CFileNameHelper::NoExtension(std::string &)' : 1 bağımsız değişkeni 'std::string' değerinden 'std::string &' değerine dönüştürülemez SpeedTreeLib D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp 443
Hata C2664 'std::string CFileNameHelper::NoExtension(std::string &)' : 1 bağımsız değişkeni 'std::string' değerinden 'std::string &' değerine dönüştürülemez SpeedTreeLib D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp 446
Hata C2102 '&' için lvalue gerekiyor GameLib D:\altyapı\Source\Client Source\source\GameLib\MapOutdoorCharacterShadow.cpp 66
Hata C2102 '&' için lvalue gerekiyor GameLib D:\altyapı\Source\Client Source\source\GameLib\MapOutdoorRenderSTP.cpp 541
Hata C2102 '&' için lvalue gerekiyor GameLib D:\altyapı\Source\Client Source\source\GameLib\MapOutdoorRenderSTP.cpp 544
Hata LNK1181 'D:\altyapı\Source\Client Source\vs_files\EterLib\Release\EterLib.lib' giriş dosyası açılamıyor UserInterface D:\altyapı\Source\Client Source\vs_files\UserInterface\LINK 1
Önem Derecesi Kod Açıklama Proje Dosya Çizgi Gizleme Durumu
Hata (etkin) E0461 const olmayan bir öğeye yapılan başvurunun ilk değeri bir lvalue olmalı SpeedTreeLib D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp 439
Hata (etkin) E0461 const olmayan bir öğeye yapılan başvurunun ilk değeri bir lvalue olmalı SpeedTreeLib D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp 439
Hata (etkin) E0461 const olmayan bir öğeye yapılan başvurunun ilk değeri bir lvalue olmalı SpeedTreeLib D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp 443
Hata (etkin) E0461 const olmayan bir öğeye yapılan başvurunun ilk değeri bir lvalue olmalı SpeedTreeLib D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp 443
Hata (etkin) E0461 const olmayan bir öğeye yapılan başvurunun ilk değeri bir lvalue olmalı SpeedTreeLib D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp 446
Hata (etkin) E0461 const olmayan bir öğeye yapılan başvurunun ilk değeri bir lvalue olmalı SpeedTreeLib D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp 446
System32 ve SysWOW64 dizinleri D3DX9_43.dll içeriyorsa client dizininde gerekli kütüphane bulunmadığında ilgili dizinlerden kullanır. D3DX9_43.dll dosyasını bulunduğu dizinlerden geçici olarak taşır ya da uzantısını değiştirirseniz oyuna giremezsiniz.kurulumu yaptım teşekkürler konu için fark bence gayet iyi ortalama 700 metin var ekranda
birde küçük bir sorum olacak client için d3dx9_43.dll dosyasına bende gerek duymadı acaba pcden kaynaklımı yoksa eksik mi yaptım bir yerleri ?
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.