Dev Paylaşım - Directx9 Güncellemesi

  • Konuyu açan Konuyu açan hasanmacit
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 50
  • Gösterim Gösterim 4K
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.



Adsiz5e899790844f9a18.png


Adsiz2342d2236d958534.png




%32 lik bir gpu kullanım farkı. ayrıca client boyutunda 800 kblik bir düşüş. hayırlı uğurlu olsun diyim başka ne dicem. tabi bence bu kadarıyla kalmamalı çünkü zeminde bozulmalar var bunların çözülmesi lazım.​
EterLib/LensFlare.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
//arat (2 kez)

STATEMANAGER.SetFVF(D3DFVF_XYZ|D3DFVF_DIFFUSE|D3DFVF_TEX1);

//değiştir (2 kez)

STATEMANAGER.SetVertexShader(D3DFVF_XYZ|D3DFVF_DIFFUSE|D3DFVF_TEX1);

Bu kısım ters yazılmış, bu şekilde olmalı;

EterLib/LensFlare.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
//arat (2 kez)

STATEMANAGER.SetVertexShader(D3DFVF_XYZ|D3DFVF_DIFFUSE|D3DFVF_TEX1);

//değiştir (2 kez)

STATEMANAGER.SetFVF(D3DFVF_XYZ|D3DFVF_DIFFUSE|D3DFVF_TEX1);

Aşağıdaki düzenleme atlanmış;

EterLib/GrpScreen.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
//arat

ms_lpd3dDevice->GetVertexShader(&m_dwVS);

//değiştir

ms_lpd3dDevice->GetFVF(&m_dwVS);
 
Son düzenleme:
EterLib/LensFlare.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
//arat (2 kez)

STATEMANAGER.SetFVF(D3DFVF_XYZ|D3DFVF_DIFFUSE|D3DFVF_TEX1);

//değiştir (2 kez)

STATEMANAGER.SetVertexShader(D3DFVF_XYZ|D3DFVF_DIFFUSE|D3DFVF_TEX1);

Bu kısım ters yazılmış, bu şekilde olmalı;

EterLib/LensFlare.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
//arat (2 kez)

STATEMANAGER.SetVertexShader(D3DFVF_XYZ|D3DFVF_DIFFUSE|D3DFVF_TEX1);

//değiştir (2 kez)

STATEMANAGER.SetFVF(D3DFVF_XYZ|D3DFVF_DIFFUSE|D3DFVF_TEX1);

Aşağıdaki düzenleme atlanmış;

EterLib/GrpScreen.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
//arat

ms_lpd3dDevice->GetVertexShader(&m_dwVS);

//değiştir

ms_lpd3dDevice->GetFVF(&m_dwVS);
teşekkür ederim baya eski paylaşım hatalar olmuş :D ama müsait zamanda güncelleme atayım başka eksik gördüysen söyleyebilirsin
 
// moderatör düzenlemesi: Alınan kod hataları ekran görüntüsü olarak değil kod satırı içinde paylaşılmalıdır.

bu kısımları ekleyemedim yardımcı olur musunuz? ss atmadığım 2 dosya tamamen değiştirildi
mapoutdoorch.... dosyası

// moderatör düzenlemesi: Alınan kod hataları ekran görüntüsü olarak değil kod satırı içinde paylaşılmalıdır.

render target sistemi kısmı

// moderatör düzenlemesi: Alınan kod hataları ekran görüntüsü olarak değil kod satırı içinde paylaşılmalıdır.
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
19051 eklentisini görüntüle
bu kısımları ekleyemedim yardımcı olur musunuz? ss atmadığım 2 dosya tamamen değiştirildi
mapoutdoorch.... dosyası
19052 eklentisini görüntüle


render target sistemi kısmı

19053 eklentisini görüntüle
Lütfen aldığınız hataları ekran görüntüsü olarak değil kod satırı içinde paylaşın.


Fonksiyonları bu şekilde düzenleyin, düzelecektir.

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
void CGraphicRenderTargetTexture::SetRenderTarget()
{
    ms_lpd3dDevice->GetRenderTarget(0, &m_lpd3dOriginalRenderTarget);
    ms_lpd3dDevice->GetDepthStencilSurface(&m_lpd3dOldDepthBufferSurface);
    ms_lpd3dDevice->SetRenderTarget(0, m_lpd3dRenderTargetSurface);
    ms_lpd3dDevice->SetDepthStencilSurface(m_lpd3dDepthSurface);
}

void CGraphicRenderTargetTexture::ResetRenderTarget()
{
    ms_lpd3dDevice->SetRenderTarget(0, m_lpd3dOriginalRenderTarget);
    ms_lpd3dDevice->SetDepthStencilSurface(m_lpd3dOldDepthBufferSurface);

    safe_release(m_lpd3dOriginalRenderTarget);
    safe_release(m_lpd3dOldDepthBufferSurface);
}
 
Lütfen aldığınız hataları ekran görüntüsü olarak değil kod satırı içinde paylaşın.


Fonksiyonları bu şekilde düzenleyin, düzelecektir.

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
void CGraphicRenderTargetTexture::SetRenderTarget()
{
    ms_lpd3dDevice->GetRenderTarget(0, &m_lpd3dOriginalRenderTarget);
    ms_lpd3dDevice->GetDepthStencilSurface(&m_lpd3dOldDepthBufferSurface);
    ms_lpd3dDevice->SetRenderTarget(0, m_lpd3dRenderTargetSurface);
    ms_lpd3dDevice->SetDepthStencilSurface(m_lpd3dDepthSurface);
}

void CGraphicRenderTargetTexture::ResetRenderTarget()
{
    ms_lpd3dDevice->SetRenderTarget(0, m_lpd3dOriginalRenderTarget);
    ms_lpd3dDevice->SetDepthStencilSurface(m_lpd3dOldDepthBufferSurface);

    safe_release(m_lpd3dOriginalRenderTarget);
    safe_release(m_lpd3dOldDepthBufferSurface);
}

hata:
Genişlet Daralt Kopyala
Önem Derecesi    Kod    Açıklama    Proje    Dosya    Çizgi    Gizleme Durumu
Hata    C2664    'std::string CFileNameHelper::GetPath(std::string &)' : 1 bağımsız değişkeni 'std::string' değerinden 'std::string &' değerine dönüştürülemez    SpeedTreeLib    D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp    446   
Hata    C2664    'std::string CFileNameHelper::GetPath(std::string &)' : 1 bağımsız değişkeni 'std::string' değerinden 'std::string &' değerine dönüştürülemez    SpeedTreeLib    D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp    439   
Hata    C2664    'std::string CFileNameHelper::NoExtension(std::string &)' : 1 bağımsız değişkeni 'std::string' değerinden 'std::string &' değerine dönüştürülemez    SpeedTreeLib    D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp    439   
Hata    C2664    'std::string CFileNameHelper::GetPath(std::string &)' : 1 bağımsız değişkeni 'std::string' değerinden 'std::string &' değerine dönüştürülemez    SpeedTreeLib    D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp    443   
Hata    C2664    'std::string CFileNameHelper::NoExtension(std::string &)' : 1 bağımsız değişkeni 'std::string' değerinden 'std::string &' değerine dönüştürülemez    SpeedTreeLib    D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp    443   
Hata    C2664    'std::string CFileNameHelper::NoExtension(std::string &)' : 1 bağımsız değişkeni 'std::string' değerinden 'std::string &' değerine dönüştürülemez    SpeedTreeLib    D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp    446   
Hata    C2102    '&' için lvalue gerekiyor    GameLib    D:\altyapı\Source\Client Source\source\GameLib\MapOutdoorCharacterShadow.cpp    66   
Hata    C2660    'IDirect3DDevice9::CreateTexture': işlev 7 bağımsız değişken almıyor    EterLib    D:\altyapı\Source\Client Source\source\EterLib\GrpRenderTargetTexture.cpp    64   
Hata    C2660    'IDirect3DDevice9::CreateDepthStencilSurface': işlev 5 bağımsız değişken almıyor    EterLib    D:\altyapı\Source\Client Source\source\EterLib\GrpRenderTargetTexture.cpp    78   
Hata    C2102    '&' için lvalue gerekiyor    GameLib    D:\altyapı\Source\Client Source\source\GameLib\MapOutdoorRenderSTP.cpp    541   
Hata    C2102    '&' için lvalue gerekiyor    GameLib    D:\altyapı\Source\Client Source\source\GameLib\MapOutdoorRenderSTP.cpp    544   
Hata    LNK1181    'D:\altyapı\Source\Client Source\vs_files\EterLib\Release\EterLib.lib' giriş dosyası açılamıyor    UserInterface    D:\altyapı\Source\Client Source\vs_files\UserInterface\LINK    1   


Önem Derecesi    Kod    Açıklama    Proje    Dosya    Çizgi    Gizleme Durumu
Hata (etkin)    E0461    const olmayan bir öğeye yapılan başvurunun ilk değeri bir lvalue olmalı    SpeedTreeLib    D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp    439    
Hata (etkin)    E0461    const olmayan bir öğeye yapılan başvurunun ilk değeri bir lvalue olmalı    SpeedTreeLib    D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp    439    
Hata (etkin)    E0461    const olmayan bir öğeye yapılan başvurunun ilk değeri bir lvalue olmalı    SpeedTreeLib    D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp    443    
Hata (etkin)    E0461    const olmayan bir öğeye yapılan başvurunun ilk değeri bir lvalue olmalı    SpeedTreeLib    D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp    443    
Hata (etkin)    E0461    const olmayan bir öğeye yapılan başvurunun ilk değeri bir lvalue olmalı    SpeedTreeLib    D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp    446    
Hata (etkin)    E0461    const olmayan bir öğeye yapılan başvurunun ilk değeri bir lvalue olmalı    SpeedTreeLib    D:\altyapı\Source\Client Source\source\SpeedTreeLib\SpeedTreeWrapper.cpp    446

yukarıdaki hataları alıyorum şuan

render target hataları:
Genişlet Daralt Kopyala
Önem Derecesi    Kod    Açıklama    Proje    Dosya    Çizgi    Gizleme Durumu
Hata (etkin)    E0165    işlev çağrısı içinde çok az sayıda bağımsız değişken var    EterLib    D:\altyapı\Source\Client Source\source\EterLib\GrpRenderTargetTexture.cpp    64   
Hata (etkin)    E0167    "LPDIRECT3DSURFACE9 *" türündeki bağımsız değişken "DWORD" türü parametre ile uyumsuz    EterLib    D:\altyapı\Source\Client Source\source\EterLib\GrpRenderTargetTexture.cpp    78   
Hata (etkin)    E0165    işlev çağrısı içinde çok az sayıda bağımsız değişken var    EterLib    D:\altyapı\Source\Client Source\source\EterLib\GrpRenderTargetTexture.cpp    78   

bool CGraphicRenderTargetTexture::CreateRenderTexture(const int width, const int height, const D3DFORMAT format)
{
    m_d3dFormat = format;

    if (FAILED(ms_lpd3dDevice->CreateTexture(width, height, 1, D3DUSAGE_RENDERTARGET, m_d3dFormat, D3DPOOL_DEFAULT, &m_lpd3dRenderTexture)))
        return false;


    if (FAILED(m_lpd3dRenderTexture->GetSurfaceLevel(0, &m_lpd3dRenderTargetSurface)))
        return false;

    return true;
}

bool CGraphicRenderTargetTexture::CreateRenderDepthStencil(const int width, const int height, const D3DFORMAT format)
{
    m_depthStencilFormat = format;

    return (ms_lpd3dDevice->CreateDepthStencilSurface(width, height, m_depthStencilFormat, D3DMULTISAMPLE_NONE, &m_lpd3dDepthSurface)) == D3D_OK;
}

void CGraphicRenderTargetTexture::SetRenderTarget()
{
    ms_lpd3dDevice->GetRenderTarget(0, &m_lpd3dOriginalRenderTarget);
    ms_lpd3dDevice->GetDepthStencilSurface(&m_lpd3dOldDepthBufferSurface);
    ms_lpd3dDevice->SetRenderTarget(0, m_lpd3dRenderTargetSurface);
    ms_lpd3dDevice->SetDepthStencilSurface(m_lpd3dDepthSurface);
}
 
Üst