Detaylı Mob Target İnfo Tam Sistem

Arat​

ui.py:
Genişlet Daralt Kopyala
    def __init__(self, layer = "UI"):
        Window.__init__(self, layer)

        CornerFileNames = [ "d:/ymir work/ui/pattern/ThinBoard_Corner_"+dir+".tga" for dir in ["LeftTop","LeftBottom","RightTop","RightBottom"] ]
        LineFileNames = [ "d:/ymir work/ui/pattern/ThinBoard_Line_"+dir+".tga" for dir in ["Left","Right","Top","Bottom"] ]

        self.Corners = []
        for fileName in CornerFileNames:
            Corner = ExpandedImageBox()
            Corner.AddFlag("attach")
            Corner.AddFlag("not_pick")
            Corner.LoadImage(fileName)
            Corner.SetParent(self)
            Corner.SetPosition(0, 0)
            Corner.Show()
            self.Corners.append(Corner)

        self.Lines = []
        for fileName in LineFileNames:
            Line = ExpandedImageBox()
            Line.AddFlag("attach")
            Line.AddFlag("not_pick")
            Line.LoadImage(fileName)
            Line.SetParent(self)
            Line.SetPosition(0, 0)
            Line.Show()
            self.Lines.append(Line)

        Base = Bar()
        Base.SetParent(self)
        Base.AddFlag("attach")
        Base.AddFlag("not_pick")
        Base.SetPosition(self.CORNER_WIDTH, self.CORNER_HEIGHT)
        Base.SetColor(self.BOARD_COLOR)
        Base.Show()
        self.Base = Base

        self.Lines[self.L].SetPosition(0, self.CORNER_HEIGHT)
        self.Lines[self.T].SetPosition(self.CORNER_WIDTH, 0)

    def __del__(self):
        Window.__del__(self)

Altına ekle


ui.py:
Genişlet Daralt Kopyala
    if app.ENABLE_TARGET_INFORMATION_SYSTEM:
        def ShowCorner(self, corner):
            self.Corners[corner].Show()
            self.SetSize(self.GetWidth(), self.GetHeight())

        def HideCorners(self, corner):
            self.Corners[corner].Hide()
            self.SetSize(self.GetWidth(), self.GetHeight())

        def ShowLine(self, line):
            self.Lines[line].Show()
            self.SetSize(self.GetWidth(), self.GetHeight())

        def HideLine(self, line):
            self.Lines[line].Hide()
            self.SetSize(self.GetWidth(), self.GetHeight())

Arat​

uitarget.py:
Genişlet Daralt Kopyala
            def __init__(self):
                ui.ThinBoard.__init__(self)

Altına ekle​


uitarget.py:
Genişlet Daralt Kopyala
                self.HideCorners(self.LT)
                self.HideCorners(self.RT)

Bunları ekleyince çözülmesi lazım.

hocam bunu hallettim @enes turan sayesinde ama şimdi şöyle bir sorun var
eksiksiz eklememe rağmen metinlerde veya bosslarda ? işareti kısmı çıkmıyor
syserrde vermiyor şuan
 
bakayım hocam tekrardan yazacağım

droplarda taş yok hocam . içinde taş olmayan metinde de gösteriyor. syser da yok
Şua aşağıda alıntıladığım fonksiyonu kapat.
Yani yapman gereken şu:

// if (IsStone()) // { //DetermineDropMetinStone(); // }
Sil yada yorum satırına al.



hocam bunu hallettim @enes turan sayesinde ama şimdi şöyle bir sorun var
eksiksiz eklememe rağmen metinlerde veya bosslarda ? işareti kısmı çıkmıyor
syserrde vermiyor şuan
Hocam sistemdeki buton kısmını değiştirmiştim. Sistem dosyalarında düzeltmeyi unuttum tekrar upload etmek istemediğimden öyle kaldı düzeltiyorum şimdi.

uitarget.py:
Genişlet Daralt Kopyala
## Arat

            infoButton.SetUpVisual("d:/ymir work/ui/game/mark/question_mark_1.tga")
            infoButton.SetOverVisual("d:/ymir work/ui/game/mark/question_mark_2.tga")
            infoButton.SetDownVisual("d:/ymir work/ui/game/mark/question_mark_3.tga")

##Değiştir

            infoButton.SetUpVisual("d:/ymir work/ui/pattern/q_mark_01.tga")
            infoButton.SetOverVisual("d:/ymir work/ui/pattern/q_mark_02.tga")
            infoButton.SetDownVisual("d:/ymir work/ui/pattern/q_mark_01.tga")
 
infoButton.SetUpVisual("d:/ymir work/ui/pattern/q_mark_01.tga") infoButton.SetOverVisual("d:/ymir work/ui/pattern/q_mark_02.tga") infoButton.SetDownVisual("d:/ymir work/ui/pattern/q_mark_01.tga")
hocam buton geldi ama tıklayınca bu syserri veriyor

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
0113 01:54:27625 :: Traceback (most recent call last):

0113 01:54:27625 ::   File "ui.py", line 1349, in CallEvent

0113 01:54:27625 ::   File "ui.py", line 88, in __call__

0113 01:54:27625 ::   File "ui.py", line 70, in __call__

0113 01:54:27625 ::   File "uiTarget.py", line 603, in OnPressedInfoButton

0113 01:54:27626 ::   File "uiTarget.py", line 152, in Open

0113 01:54:27626 ::   File "uiTarget.py", line 180, in __LoadInformation

0113 01:54:27626 ::   File "uiTarget.py", line 202, in __LoadInformation_Default

0113 01:54:27626 :: AttributeError
0113 01:54:27626 :: :
0113 01:54:27626 :: 'module' object has no attribute 'NumberToString'
0113 01:54:27626 ::
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
hocam buton geldi ama tıklayınca bu syserri veriyor

0113 01:54:27625 :: Traceback (most recent call last):

0113 01:54:27625 :: File "ui.py", line 1349, in CallEvent

0113 01:54:27625 :: File "ui.py", line 88, in __call__

0113 01:54:27625 :: File "ui.py", line 70, in __call__

0113 01:54:27625 :: File "uiTarget.py", line 603, in OnPressedInfoButton

0113 01:54:27626 :: File "uiTarget.py", line 152, in Open

0113 01:54:27626 :: File "uiTarget.py", line 180, in __LoadInformation

0113 01:54:27626 :: File "uiTarget.py", line 202, in __LoadInformation_Default

0113 01:54:27626 :: AttributeError
0113 01:54:27626 :: :
0113 01:54:27626 :: 'module' object has no attribute 'NumberToString'
0113 01:54:27626 ::
Bu hatanın çözümü konuda mevcuttu aslında.

Müsait bi yere ekle.

localeinfo.py:
Genişlet Daralt Kopyala
def NumberToString(n) :
    if n <= 0 :
        return "0"

    return "%s" % ('.'.join([ i-3<0 and str(n)[:i] or str(n)[i-3:i] for i in range(len(str(n))%3, len(str(n))+1, 3) if i ]))
 
Bu hatanın çözümü konuda mevcuttu aslında.

Müsait bi yere ekle.

localeinfo.py:
Genişlet Daralt Kopyala
def NumberToString(n) :
    if n <= 0 :
        return "0"

    return "%s" % ('.'.join([ i-3<0 and str(n)[:i] or str(n)[i-3:i] for i in range(len(str(n))%3, len(str(n))+1, 3) if i ]))
hocam çalıştırdım her şey güzel fakat şu syserri veriyor şuan çalışmasına rağmen

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
0113 02:02:06938 :: Traceback (most recent call last):

0113 02:02:06938 ::   File "ui.py", line 307, in OnMouseLeftButtonDown

0113 02:02:06938 :: AttributeError
0113 02:02:06938 :: :
0113 02:02:06938 :: 'InfoBoard' object has no attribute 'clickEvent'
0113 02:02:06938 ::

0113 02:02:07746 :: Traceback (most recent call last):

0113 02:02:07746 ::   File "ui.py", line 307, in OnMouseLeftButtonDown

0113 02:02:07746 :: AttributeError
0113 02:02:07746 :: :
0113 02:02:07746 :: 'ItemListBoxItem' object has no attribute 'clickEvent'
0113 02:02:07746 ::
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Taşın üstüne gelince tooltip gözükmeme sorunu yaşayan varmı? Taşın üstüne geldiğimde hiçbirşey yazmıyor fakat diğer itemler ve bk sorunsuz
 
Taşın üstüne gelince tooltip gözükmeme sorunu yaşayan varmı? Taşın üstüne geldiğimde hiçbirşey yazmıyor fakat diğer itemler ve bk sorunsuz
konuda verilen çözümleri uyguladın mı

hocam çalıştırdım her şey güzel fakat şu syserri veriyor şuan çalışmasına rağmen

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
0113 02:02:06938 :: Traceback (most recent call last):

0113 02:02:06938 ::   File "ui.py", line 307, in OnMouseLeftButtonDown

0113 02:02:06938 :: AttributeError
0113 02:02:06938 :: :
0113 02:02:06938 :: 'InfoBoard' object has no attribute 'clickEvent'
0113 02:02:06938 ::

0113 02:02:07746 :: Traceback (most recent call last):

0113 02:02:07746 ::   File "ui.py", line 307, in OnMouseLeftButtonDown

0113 02:02:07746 :: AttributeError
0113 02:02:07746 :: :
0113 02:02:07746 :: 'ItemListBoxItem' object has no attribute 'clickEvent'
0113 02:02:07746 ::

burda bir çözüm vermişler ama dener misin
 

burda bir çözüm vermişler ama dener misin

Konudaki tüm herşeyi denedim fakat tooltip gözükmüyor taşın
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Konudaki tüm herşeyi denedim fakat tooltip gözükmüyor taşın

uitooltip.py:
Genişlet Daralt Kopyala
##Arat

    def AppendTextLine(self, text, color = FONT_COLOR, centerAlign = True):
        if not self.CanEquip() and self.bCannotUseItemForceSetDisableColor:
            color = self.DISABLE_COLOR

        return ToolTip.AppendTextLine(self, text, color, centerAlign)

    def ClearToolTip(self):
        self.isShopItem = False
        self.toolTipWidth = self.TOOL_TIP_WIDTH
        ToolTip.ClearToolTip(self)

uitooltip.py:
Genişlet Daralt Kopyala
## Altına Ekle

    if app.ENABLE_TARGET_INFORMATION_SYSTEM:
        def SetItemToolTipStone(self, itemVnum):
            self.itemVnum = itemVnum
            item.SelectItem(itemVnum)
            itemType = item.GetItemType()

            itemDesc = item.GetItemDescription()
            itemSummary = item.GetItemSummary()
            attrSlot = 0
            self.__AdjustMaxWidth(attrSlot, itemDesc)
            itemName = item.GetItemName()
            realName = itemName[:itemName.find("+")]
            self.SetTitle(realName + " +0 - +4")

            ## Description ###
            self.AppendDescription(itemDesc, 26)
            self.AppendDescription(itemSummary, 26, self.CONDITION_COLOR)

            if item.ITEM_TYPE_METIN == itemType:
                self.AppendMetinInformation()
                self.AppendMetinWearInformation()

            for i in xrange(item.LIMIT_MAX_NUM):
                (limitType, limitValue) = item.GetLimit(i)

                if item.LIMIT_REAL_TIME_START_FIRST_USE == limitType:
                    self.AppendRealTimeStartFirstUseLastTime(item, metinSlot, i)

                elif item.LIMIT_TIMER_BASED_ON_WEAR == limitType:
                    self.AppendTimerBasedOnWearLastTime(metinSlot)

            self.ShowToolTip()

Buradaki kodları eklerken bu işaretlediğim satırlara dikkat et kodlar olabilr ama taş kodları olmayabilr ona göre eksikleri tamamla direk alma.
 
uitooltip.py:
Genişlet Daralt Kopyala
##Arat

    def AppendTextLine(self, text, color = FONT_COLOR, centerAlign = True):
        if not self.CanEquip() and self.bCannotUseItemForceSetDisableColor:
            color = self.DISABLE_COLOR

        return ToolTip.AppendTextLine(self, text, color, centerAlign)

    def ClearToolTip(self):
        self.isShopItem = False
        self.toolTipWidth = self.TOOL_TIP_WIDTH
        ToolTip.ClearToolTip(self)

uitooltip.py:
Genişlet Daralt Kopyala
## Altına Ekle

    if app.ENABLE_TARGET_INFORMATION_SYSTEM:
        def SetItemToolTipStone(self, itemVnum):
            self.itemVnum = itemVnum
            item.SelectItem(itemVnum)
            itemType = item.GetItemType()

            itemDesc = item.GetItemDescription()
            itemSummary = item.GetItemSummary()
            attrSlot = 0
            self.__AdjustMaxWidth(attrSlot, itemDesc)
            itemName = item.GetItemName()
            realName = itemName[:itemName.find("+")]
            self.SetTitle(realName + " +0 - +4")

            ## Description ###
            self.AppendDescription(itemDesc, 26)
            self.AppendDescription(itemSummary, 26, self.CONDITION_COLOR)

            if item.ITEM_TYPE_METIN == itemType:
                self.AppendMetinInformation()
                self.AppendMetinWearInformation()

            for i in xrange(item.LIMIT_MAX_NUM):
                (limitType, limitValue) = item.GetLimit(i)

                if item.LIMIT_REAL_TIME_START_FIRST_USE == limitType:
                    self.AppendRealTimeStartFirstUseLastTime(item, metinSlot, i)

                elif item.LIMIT_TIMER_BASED_ON_WEAR == limitType:
                    self.AppendTimerBasedOnWearLastTime(metinSlot)

            self.ShowToolTip()

Buradaki kodları eklerken bu işaretlediğim satırlara dikkat et kodlar olabilr ama taş kodları olmayabilr ona göre eksikleri tamamla direk alma.
Tamamdır deneyeyim teşekkür ederiö
 
Şua aşağıda alıntıladığım fonksiyonu kapat.





Hocam sistemdeki buton kısmını değiştirmiştim. Sistem dosyalarında düzeltmeyi unuttum tekrar upload etmek istemediğimden öyle kaldı düzeltiyorum şimdi.

uitarget.py:
Genişlet Daralt Kopyala
## Arat

            infoButton.SetUpVisual("d:/ymir work/ui/game/mark/question_mark_1.tga")
            infoButton.SetOverVisual("d:/ymir work/ui/game/mark/question_mark_2.tga")
            infoButton.SetDownVisual("d:/ymir work/ui/game/mark/question_mark_3.tga")

##Değiştir

            infoButton.SetUpVisual("d:/ymir work/ui/pattern/q_mark_01.tga")
            infoButton.SetOverVisual("d:/ymir work/ui/pattern/q_mark_02.tga")
            infoButton.SetDownVisual("d:/ymir work/ui/pattern/q_mark_01.tga")
Şua aşağıda alıntıladığım fonksiyonu kapat. // bunu yaptım hocam fakat hala taş olamsada görünüyor dropta da taş yok
 
Geri
Üst