[C++ & Python] Işınlanma Sırasında Arayüzü Temizle

  • Konuyu açan Konuyu açan okan4141
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 4
  • Gösterim Gösterim 450

okan4141

D E L I
Geliştirici
MT Üye
Mesaj
459
Çözümler
19
Beğeni
787
Puan
809
Ticaret Puanı
0
Işınlandığınızda Pencerelerin Açık Kalmasına Sinir Oluyorsanız Buyrun;

ClientSource/UserInterFace/

PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp Aç ve Arat:


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
bool CPythonNetworkStream::RecvWarpPacket()
{
    TPacketGCWarp kWarpPacket;

    if (!Recv(sizeof(kWarpPacket), &kWarpPacket))
        return false;

Altına Ekle:

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    PyCallClassMemberFunc(m_apoPhaseWnd[PHASE_WINDOW_GAME], "HideWindowWarp", Py_BuildValue("()"));

Derle

Root/Game.py Aç ve Ekle:


Python:
Genişlet Daralt Kopyala
    def HideWindowWarp(self):
        if self.interface:
            self.interface.HideWindow_Warp()

Root/InterFaceModule.py Aç ve Ekle:

Python:
Genişlet Daralt Kopyala
    def HideWindow_Warp(self):
        self.__HideWindows()

Önemli Not:

def __HideWindows(self):

Diğer Pencerelerinizi de Ekleyebilirsiniz.

Kanıt:

Öncesi:



Sonrası:

 
Paylaşım için teşekkürler 2021 yılında ışınlanırken pencereler açılıyor diye bir sistemden kopyalama yapılmıştı oyunlarımda, o süreçten sonra eğer pencere açıksa oyuncu ışınlanma işlemlerini gerçekleştirmemesi adına engellemeler atmıştık, pencere engeli olursa buna çok gerek duyulmaz gibi ama yine de yararlı konu 🙌
 
Paylaşım için teşekkürler 2021 yılında ışınlanırken pencereler açılıyor diye bir sistemden kopyalama yapılmıştı oyunlarımda, o süreçten sonra eğer pencere açıksa oyuncu ışınlanma işlemlerini gerçekleştirmemesi adına engellemeler atmıştık, pencere engeli olursa buna çok gerek duyulmaz gibi ama yine de yararlı konu 🙌
Bu paylaşım dediğinizin yanında düşük bütçe büyük performans olarak kalır. :starwars:
 
Son düzenleme:
Geri
Üst