Anti cheat oluşturma biraz bilgi

  • Konuyu açan Konuyu açan martysama
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 120

martysama

MT Üye
MT Üye
Mesaj
220
Beğeni
94
Puan
446
Ticaret Puanı
0
Metin2 de anti cheat araştırmalarım sonucunda şunları keşfettim.
1-Metin2de oyunun hilesinin özü şudur açıkdan faydalanmaktır.
Örneğin oyunda server taraflı gamede şöyle bı kodlama yapısı vardır bı skil atmanın sınırı yoktur.bu sınırı kamiller packla belirlemisler.
Yani istediğin kadar skil atabilirsin ama packdaki gr2 dosyası 1 kere skil atmaya göre ayarlı bunu yapınca herşey bitti zannedip bırakmışlar oyunu.
Ama adam packdaki dosyayı 7 kere atsın şeklinde düzenleyince 7 x deniyor buna
Bu nasıl düzeltilir buna limit koyman gerekir

Aynısı dmg hack içinde geçerli

Oyunda düz vuruşun sınırı yoktur düz vuruşun sınırını packdaki dosyada belirleyip bırakmışlar.
Bir diğer hilese Kılıç'ın rangesini uzatmislar yani Kılıc'ın uzunluğu
zaten dikkat ettiyseniz standar ücretli anti cheat kullanılsa bile hile yapımcıları

Yaptığı en fazla packdaki gr2 dosyaları ile oynayıp yada pointerle oynayip sekmeme skil silme gibi hileleri başarabilmektedirler üstünü başaramamışlardir


Çünkü saldırı hızı mesafe kontrolü anlık oyun sunucusunda limitli ve güncellenmektedir.

Örneğin svside sunucusunda cheat engine kullanabilirsiniz ama svside anlık hareket hızı değişikliğini farkedip güncellemektedir.


Server taraflı anti cheat kullanmak oyuna bir yüktür buda bilinmesi gerekir.

Benim burda aslında bahsetmek istediğim
Hile yapımcıların şuan en iyi şekilde yararlandığı yer pointer offset bulma

Ofsetlerinizi gizleme yollarından biri null pointer ikincisi smart pointer

Bu null pointer kendi kodunu public olarak başka bı kod olarak gösterir bunu araştırıp neler yaptığınızı merakla bekliyorum belki şirinleri bile görebilirsiniz
 
Hile engeliyle uğraşan arkadaşların şunu unutmaması gerek;

Oyunun üç farklı bölümü var, Client, Game ve Pack. Hile yapımcılarının rahatlıkla manipüle edebildiği alanlar açık ara Client Src ve Pack (Piton). Server tarafı gelen paketleri değiştirmek dışında müdahale edilemez durumda, sağlam bir paket şifreleme sistemiyle server tarafının manipüle edilmesi neredeyse imkansız hale getirilebilir (neredeyse çünkü yazılımda hiçbir zaman imkansız yoktur, her şey mümkün) bu sebeplerle serverside hile engeli diğerlerinden çok daha işlevsel çünkü belirli bir şeyi server tarafından engellerseniz (örneğin saldırı hızı limiti), bunun diğer kaynaklarla görsel olarak manipüle edilmesi çok daha zordur (imkansız değil ama zor).

Bu sadece hile için geçerli değil, oyundaki tüm açıkları, zaafları kapatmak için mümkünse server tarafı tercih edilmeli ve her zaman iyi bir paket şifreleme sistemi kullanılmalı, paket şifrelemeyi kapatmak bir miktar performans sağlar bu da oyun sahiplerine tatlı gelir ama bana göre bu hırsıza kapıyı açık bırakmaktan farksızdır, önlemi kaynağında almadıktan sonra engellemek çok zor. Ayrıca Client src iyi korunmalıdır, bu da oluşturulan .exe dosyasının Themida, Enigma Protector gibi binary koruma uygulamaları ile korunmasını kapsar (uygulamalar örnektir, ama mutlaka son sürümler kullanılmalı), bu da kaynağın manipüle edilme şansını önemli ölçüde azaltır.

Bu tarz eski bir MMORPG'de hileyi komple engellemek imkansız denilebilir, her zaman bir zaafiyet bulunabilir, yeter ki hile yapımcısı işinde uzman biri olsun. Önemli olan bunu mümkün olan en zor hale getirmek, sevgiler.
 
Hile engeliyle uğraşan arkadaşların şunu unutmaması gerek;

Oyunun üç farklı bölümü var, Client, Game ve Pack. Hile yapımcılarının rahatlıkla manipüle edebildiği alanlar açık ara Client Src ve Pack (Piton). Server tarafı gelen paketleri değiştirmek dışında müdahale edilemez durumda, sağlam bir paket şifreleme sistemiyle server tarafının manipüle edilmesi neredeyse imkansız hale getirilebilir (neredeyse çünkü yazılımda hiçbir zaman imkansız yoktur, her şey mümkün) bu sebeplerle serverside hile engeli diğerlerinden çok daha işlevsel çünkü belirli bir şeyi server tarafından engellerseniz (örneğin saldırı hızı limiti), bunun diğer kaynaklarla görsel olarak manipüle edilmesi çok daha zordur (imkansız değil ama zor).

Bu sadece hile için geçerli değil, oyundaki tüm açıkları, zaafları kapatmak için mümkünse server tarafı tercih edilmeli ve her zaman iyi bir paket şifreleme sistemi kullanılmalı, paket şifrelemeyi kapatmak bir miktar performans sağlar bu da oyun sahiplerine tatlı gelir ama bana göre bu hırsıza kapıyı açık bırakmaktan farksızdır, önlemi kaynağında almadıktan sonra engellemek çok zor. Ayrıca Client src iyi korunmalıdır, bu da oluşturulan .exe dosyasının Themida, Enigma Protector gibi binary koruma uygulamaları ile korunmasını kapsar (uygulamalar örnektir, ama mutlaka son sürümler kullanılmalı), bu da kaynağın manipüle edilme şansını önemli ölçüde azaltır.

Bu tarz eski bir MMORPG'de hileyi komple engellemek imkansız denilebilir, her zaman bir zaafiyet bulunabilir, yeter ki hile yapımcısı işinde uzman biri olsun. Önemli olan bunu mümkün olan en zor hale getirmek, sevgiler.
komple kaynak kodu internette olan bir oyun için hile engellemek gerçekten zor bunun dışında server side validasyondan başka hileyi engellemenin yolu yok :/
 
Geri
Üst