- Mesaj
- 88
- Çözümler
- 7
- Beğeni
- 50
- Puan
- 709
- Ticaret Puanı
- 0
Sistem hakkında bilgi
Merhabalar, orta seviyede C++ ve C# bilgim mevcut. Daha önce oynayan varsa Loot sistemini değiştirerek Knight Online tarzı bir loot sistemi yapmayı düşünüyorum.
Sistem şu şekilde işleyecek:
- Canavar ölür.
- Canavar öldüğünde yere drop kutusu düşer. (System World Chest eklentisi kullanılabilir.)
- Kutuya sağ klik yapılarak bir ui penceresi açılır ve içerinde düşen itemler görünür. İtemlere tıklayarak envantere ekleriz.
- Bu drop kutusunu sadece yaratığı öldüren kişi görüp toplayabilir. (Eğer grup üyeleri varsa onlar da görüp toplayabilir.)
Her şey fikirde oldukça güzel fakat Metin2 programlamaya yeni giriş yaptığım için bu sourcelerde yer alan kod bloklarını tanımıyorum. Bu sebeple hangi alanlarda ve dosyalarda, hangi fonksiyonlarla çalışacağımı pek iyi bilmiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum.
Bu sistem bize ne katar?
- Eğer zorlu bir farm yapılı oyun düşünüyorsak ekonomiyi kontrol altına alır ve eşyaları değerlileştirir.
- Yerden eşya toplayan çöpçüler olmaz. (Tabi bunun için oyun ve server tabanlı itemdrop fonksiyonunu da return ile deaktif etmek gerekiyor.)
- Gereksiz kasmaların önüne geçerek eşya drop lagını fixler.
Sizi bu sistemde birleşmeye ve oyuna yeni bir şey katmaya davet ediyorum. Haydi el ele...
Merhabalar, orta seviyede C++ ve C# bilgim mevcut. Daha önce oynayan varsa Loot sistemini değiştirerek Knight Online tarzı bir loot sistemi yapmayı düşünüyorum.
Sistem şu şekilde işleyecek:
- Canavar ölür.
- Canavar öldüğünde yere drop kutusu düşer. (System World Chest eklentisi kullanılabilir.)
- Kutuya sağ klik yapılarak bir ui penceresi açılır ve içerinde düşen itemler görünür. İtemlere tıklayarak envantere ekleriz.
- Bu drop kutusunu sadece yaratığı öldüren kişi görüp toplayabilir. (Eğer grup üyeleri varsa onlar da görüp toplayabilir.)
Her şey fikirde oldukça güzel fakat Metin2 programlamaya yeni giriş yaptığım için bu sourcelerde yer alan kod bloklarını tanımıyorum. Bu sebeple hangi alanlarda ve dosyalarda, hangi fonksiyonlarla çalışacağımı pek iyi bilmiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum.
Bu sistem bize ne katar?
- Eğer zorlu bir farm yapılı oyun düşünüyorsak ekonomiyi kontrol altına alır ve eşyaları değerlileştirir.
- Yerden eşya toplayan çöpçüler olmaz. (Tabi bunun için oyun ve server tabanlı itemdrop fonksiyonunu da return ile deaktif etmek gerekiyor.)
- Gereksiz kasmaların önüne geçerek eşya drop lagını fixler.
Sizi bu sistemde birleşmeye ve oyuna yeni bir şey katmaya davet ediyorum. Haydi el ele...