- Mesaj
- 199
- Çözümler
- 10
- Beğeni
- 568
- Puan
- 829
- Ticaret Puanı
- 0
Sistem sahibi : Mitachi
Yanında gezen binek sistemi kurmadan doğrudan at kodlarını kullanarak yanında gezen binek sistemi yapmanıza olanak sağlar.
Bu durumda karakter ışınlanınca oyundan çıkıp girince gibi durumlarda binek üzerinde kalmaya devam edersiniz ve binlerce kod yerine basit bir şekilde binek sisteminiz olmuş olur binek bonusları binek üzerinizdeyken gelir yanınızdayken gelmez ; daha önce paylaşıldıysa konu kapanabilir
Sistemi kullanabilmek için yanında gezmeli binek sisteminizi tamamen kaldırmanız gerekiyor.
CTRL-B YAPINCA BİNEK GİDİNCE MÜHÜRÜNDE ÇIKMASINI İSTİYORSNIZ
Yanında gezen binek sistemi kurmadan doğrudan at kodlarını kullanarak yanında gezen binek sistemi yapmanıza olanak sağlar.
Bu durumda karakter ışınlanınca oyundan çıkıp girince gibi durumlarda binek üzerinde kalmaya devam edersiniz ve binlerce kod yerine basit bir şekilde binek sisteminiz olmuş olur binek bonusları binek üzerinizdeyken gelir yanınızdayken gelmez ; daha önce paylaşıldıysa konu kapanabilir
Sistemi kullanabilmek için yanında gezmeli binek sisteminizi tamamen kaldırmanız gerekiyor.
CTRL-B YAPINCA BİNEK GİDİNCE MÜHÜRÜNDE ÇIKMASINI İSTİYORSNIZ
C++:
// Srcs-Server/game/src/cmd_general.cpp, arat ACMD(do_user_horse_back) değiştir
ACMD(do_user_horse_back)
{
if (ch->GetHorse())
{
ch->HorseSummon(false);
#ifdef ENABLE_MOUNT_LIKE_HORSE
if (const LPITEM pMount = ch->GetWear(WEAR_COSTUME_MOUNT))
ch->UnequipItem(pMount);
#endif
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("¸»À» µ¹·Áº¸³Â½À´Ï´Ù."));
}
else if (ch->IsHorseRiding())
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("¸»¿¡¼ ¸ÕÀú ³»·Á¾ß ÇÕ´Ï´Ù."));
else
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("¸»À» ¸ÕÀú ¼ÒȯÇØÁÖ¼¼¿ä."));
}
Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.
Son düzenleme: