- Mesaj
- 10
- Beğeni
- 23
- Puan
- 53
- Ticaret Puanı
- 0
esya_kontrol.lua:
quest yonetici_esya_kontrol begin
state start begin
when letter with pc.is_gm() begin
send_letter("GM: Eşya Arama")
end
when button or info with pc.is_gm() begin
yonetici_isim = pc.get_name()
yaziBaslikO= "Bilgilendirme:"
yaziBaslikOL = "Uyarı:"
if not pc.is_gm() then
verilecekUyari = "Sistem: Bu sistem yöneticilere özeldir."
syschat(verilecekUyari)
return
elseif pc.getqf("yonetici_izin") == 0 then
say_title(yaziBaslikO)
say("")
say("Merhaba yönetici, "..yonetici_isim)
say("Bu sistemi ilk kullanışın ve güvenlik açısından dolayı[ENTER]kendine özel bir şifre ve gizli cevap belirlemen gerekiyor.")
say("")
say_reward("Şifrenizi giriniz: (En az 4 en fazla 8 haneden ve rakamlardan oluşmalı)")
yonetici_Sifrem = tonumber(input())
if string.len(yonetici_Sifrem) < 4 or string.len(yonetici_Sifrem) > 8 or yonetici_Sifrem == nil then
say_title(yaziBaslikOL)
say("")
say_reward("Şifreniz en az 4 en fazla 8 haneden ve rakamlardan oluşmalı! Tekrar deneyin.")
say("")
return
end
say_title(yaziBaslikO)
say("")
say("Yönetici şifreniz: "..yonetici_Sifrem)
say("")
say_reward("Şifrenizi onaylıyor musunuz?")
say("")
yoneticiSifreOnay = select("Evet","Hayır")
if yoneticiSifreOnay == 1 then
say_title(yaziBaslikO)
say("")
say("Şifrenizi unuttuğunuzda sıfırlayabilmeniz için gizli sorunuz ve cevabınız.")
say("")
say_reward("Okul numaranızı giriniz: ")
gizliCevap = tonumber(input())
if gizliCevap == nil then
say_title(yaziBaslikOL)
say("")
say_reward("Okul numaranız sadece rakamlardan oluşmalı! Tekrar deneyin!")
say("")
return
end
say_title(yaziBaslikO)
say("")
say("Sistem şifreniz: "..yonetici_Sifrem)
say("Okul Numaram: "..gizliCevap)
say("")
say("Bilgileriniz başarı ile kayıt edilmiştir.")
say("")
pc.setqf("yonetici_izin",1)
pc.setqf("yonetici_sifrem",yonetici_Sifrem)
pc.setqf("gizli_cevap",gizliCevap)
send_letter("GM: Eşya Arama")
end
return
end -- if not gm end
sistemSecim = select("Sisteme Giriş Yap","Şifremi Unuttum","Kapat")
if sistemSecim == 2 then
say_title(yaziBaslikO)
say("")
say("Merhaba yönetici, "..yonetici_isim)
say("Demek şifreni unuttun? Gizli sorunun cevabı karşılığında[ENTER]şifreni sıfırlayabilirim.")
say("")
say_reward("Okul numaranızı girin: ")
sifreKurtar = tonumber(input())
gizliCevapDeger = pc.getqf("gizli_cevap")
if sifreKurtar != gizliCevapDeger then
say_title(yaziBaslikOL)
say("")
say_reward("Girdiğiniz bilgiler uyuşmuyor. Tekrar deneyin!")
say("")
send_letter("GM: Eşya Arama")
return
else
say_title(yaziBaslikO)
say("")
say("Şifreniz sıfırlanmıştır.[ENTER]Şifrenizi tekrardan oluşturabilirsiniz.")
say("")
pc.setqf("yonetici_izin",0)
send_letter("GM: Eşya Arama")
return
end
elseif sistemSecim == 3 then
return
end
say_title(yaziBaslikO)
say("")
say("Merhaba yönetici, "..yonetici_isim)
say("Güvenlik açısından sistemi kullanabilmek için belirlemiş[ENTER]olduğun şifreyi girmen gerekiyor.")
say("Eğer şifreni hatırlamıyorsan sisteme giriş yapmadan önce[ENTER]sıfırlayabilirsin.")
say("")
say_reward("Sistem şifresini giriniz: ")
sistemeGirisSifre = tonumber(input())
yoneticiGirisSifre = pc.getqf("yonetici_sifrem")
if sistemeGirisSifre != yoneticiGirisSifre then
say_title(yaziBaslikOL)
say("")
say_reward("Girdiğiniz bilgiler uyuşmuyor. Lütfen tekrar deneyin!")
say("")
send_letter("GM: Eşya Arama")
return
end
say_title(yaziBaslikO)
say("")
say("Merhaba yönetici, "..yonetici_isim)
say("Bu sistem ile dilediğin oyuncunun eşyasını kontrol[ENTER]edebilirsin.")
say("")
say_reward("Sistemi kullanmak istiyor musun?")
say("")
yoneticiSecimYap = select("Evet","Hayır")
if yoneticiSecimYap == 1 then
say_title(yaziBaslikO)
say("")
say_reward("Eşyalarını kontrol etmek istediğin oyuncunun ismini gir:")
oyuncu_isim = string.format(input())
isimDurum = yonetici_esya_kontrol.isim_kontrol(oyuncu_isim)
if not isimDurum then
say_title(yaziBaslikOL)
say("")
say_reward("Geçersiz giriş. Tekrar deneyin.")
say("")
send_letter("GM: Eşya Arama")
return
end
oyuncuAra = find_pc_by_name(oyuncu_isim)
o_id = pc.select(oyuncuAra)
oyuncu_hesap_id = pc.get_account_id()
oyuncu_karakter_id = pc.get_player_id()
oyuncu_isim = pc.get_name()
pc.select(o_id)
if oyuncuAra == 0 then
say_title(yaziBaslikOL)
say("")
say_reward("Böyle bir oyuncu yok yada oyunda değil.")
say("")
send_letter("GM: Eşya Arama")
return
end
say_title("Arama Tipi Seçiniz:")
say("")
aramaTipi = select("Depo-Nesne Market Ara","Çanta Ara","Kapat")
if aramaTipi == 1 then
y=1
while y==1 do
esyaKodlari = {}
esyaAdeti = {}
esya_isimleri= {}
esya_idler = {}
esyaKonum = {}
efsunlar_isim = {}
efsunlar_deger = {}
tipSirasi = {}
efsun_tipi = {}
efsunTipSirasi = {}
efsun_tipi_y = {}
efsun_tipi_d_y = {}
esya_isimDizi = {}
esyaAraDepoNesne = mysql_query10("select * from player.item where owner_id='"..oyuncu_hesap_id.."' ")
esyaAraDepoNesneSay = tonumber(table.getn(esyaAraDepoNesne))
if esyaAraDepoNesneSay < 1 then
say_title(yaziBaslikOL)
say("")
say_reward("Depoda yada Nesne Markette hiç eşya bulunamadı.")
say("")
send_letter("GM: Eşya Arama")
return
end
for i=1,esyaAraDepoNesneSay,1 do
esyaKodlari[i] = esyaAraDepoNesne.vnum[i]
esyaAdeti[i] = esyaAraDepoNesne.count[i]
esya_idler[i] = esyaAraDepoNesne.id[i]
esyaKonum[i] = esyaAraDepoNesne.pos[i]
end
for i=1,esyaAraDepoNesneSay,1 do
local esyaKodu = esyaKodlari[i]
esya_isimAra = mysql_query10("select * from player.item_proto where vnum='"..esyaKodu.."' ")
esyaKonumD = esyaKonum[i]
esya_isim = esya_isimAra.locale_name[1]
esya_isimDizi[i] = esya_isimAra.locale_name[1]
esya_isimleri[i] = esya_isim.."("..oyuncu_isim..")Pos("..esyaKonumD..")"
end
esya_isimleri[esyaAraDepoNesneSay+1] = "Kapat"
yoneticiEsyaSec = select_table(esya_isimleri)
for i=1,esyaAraDepoNesneSay,1 do
if yoneticiEsyaSec == esyaAraDepoNesneSay + 1 then
return
end
if i==yoneticiEsyaSec then
say_title("Eşya Bilgileri:")
esya = esyaKodlari[i]
say_item_vnum(esya)
esyaKimlik = esya_idler[i]
esyaSorgula = mysql_query10("select * from player.item where id='"..esyaKimlik.."' and owner_id='"..oyuncu_hesap_id.."' ")
say_reward("[WINDOW_SIZE width;350|height;500]EFSUNLAR")
m = 0
for i=13,21,2 do
--esyaEfsunBilgi = yonetici_esya_kontrol.efsun(tonumber(esyaSorgula[1][i]))
if tonumber(esyaSorgula[1][i]) != 0 then
say(yonetici_esya_kontrol.efsun(tonumber(esyaSorgula[1][i]))..tostring(esyaSorgula[1][i+1]))
m = 1
end
end
if m == 0 then
say("")
say_title("Eşyada herhangi bir efsun ekli değildir.")
send_letter("GM: Eşya Arama")
end
say("")
say_reward("TAŞLAR")
for i=7,9,1 do
say(yonetici_esya_kontrol.tas(tonumber(esyaSorgula[1][i])))
end
say("")
say("")
say("")
say("")
say("")
esyaSecimYap = select("Sil","Efsun Düzenle","Kapat")
if esyaSecimYap == 1 then
say_title(yaziBaslikO)
say("")
say("Eşyayı gerçekten silmek istiyor musunuz?")
say("")
esya_islemYap = select("Evet","Hayır")
if esya_islemYap == 2 then
return
end
esya_isimY = esya_isimDizi[i]
esya_id = esya_idler[i]
esyaVarmi = mysql_query10("select * from player.item where id='"..esya_id.."' and owner_id='"..oyuncu_hesap_id.."' ")
esyaVarmiSay = tonumber(table.getn(esyaVarmi))
if esyaVarmiSay < 1 then
say_title(yaziBaslikOL)
say("")
say_reward("Silinemedi! Eşya depodan yada Nesne Marketten alınmış.")
say("")
send_letter("GM: Eşya Arama")
return
end
mysql_query10("delete from player.item where id='"..esya_id.."' and owner_id='"..oyuncu_hesap_id.."' ")
m_id = pc.select(oyuncuAra)
syschat("Sistem: Eşyanız yönetici tarafından silinmiştir. Silinen eşya adı: "..esya_isimY)
pc.select(m_id)
say_title(yaziBaslikO)
say("")
say("Seçtiğiniz eşya başarı ile silinmiştir.")
say("")
silSecimYap = select("Geri Dön","Kapat")
if silSecimYap == 2 then
y=0
end
elseif esyaSecimYap == 2 then
if m==0 then
say_title(yaziBaslikOL)
say("")
say_reward("Bu eşyada düzenlenecek efsun yok.")
say("")
y=0
elseif m==1 then
z = 1
while z == 1 do
say_title("Bilgilendirme:")
say("")
efsunSecim = select("Efsun Tipi Düzenle","Efsun Değeri Düzenle","Kapat")
if efsunSecim == 1 then
esyaSorgula = mysql_query10("select * from player.item where id='"..esyaKimlik.."' and owner_id='"..oyuncu_hesap_id.."' ")
u = 1
for i=13,21,2 do
--esyaEfsunBilgi = yonetici_esya_kontrol.efsun(tonumber(esyaSorgula[1][i]))
if tonumber(esyaSorgula[1][i]) != 0 then
efsun_tipi[u] = yonetici_esya_kontrol.efsun(tonumber(esyaSorgula[1][i]))
efsunTipSirasi[u] = i
u = u + 1
end
end
efsunlar_tipY = {}
efsunTipSirasiY = {}
efsunlar_tipSay = tonumber(table.getn(efsun_tipi))
for i=1,efsunlar_tipSay,1 do
efsunlar_tipY[i] = efsun_tipi[i]
efsunTipSirasiY[i] = efsunTipSirasi[i]
end
efsunlar_tipY[efsunlar_tipSay+1] = "Kapat"
efsunlar_tipYSecim = select_table(efsunlar_tipY)
for i=1,efsunlar_tipSay,1 do
if efsunlar_tipYSecim == efsunlar_tipSay + 1 then
return
end
if efsunlar_tipYSecim == i then
say_title(yaziBaslikO)
say("")
say_reward("Yeni efsun tipi kodunu giriniz:")
yeniEfsunTipi = input_number()
yeniEfsunTipiKontrol = yonetici_esya_kontrol.yeniEfsunTipKontrol(yeniEfsunTipi)
if not yeniEfsunTipiKontrol then
say_title(yaziBaslikOL)
say("")
say_reward("Girdiğiniz efsun tipi hatalıdır!")
say("")
return
end
esyaTipKonum = efsunTipSirasiY[i]
esyaTipSirasi = yonetici_esya_kontrol.efsunDegerSirasi(tonumber(esyaTipKonum))
efsunTipDegistir = mysql_query10("UPDATE player.item SET "..esyaTipSirasi.."="..yeniEfsunTipi.." where owner_id='"..oyuncu_hesap_id.."' and id='"..esyaKimlik.."' ")
if efsunTipDegistir then
say_title(yaziBaslikO)
say("")
say("Efsun tipi başarı ile değiştirildi.")
say("")
neYapacaksinSec = select("Efsuna Dön","Eşyalara Dön","Kapat")
if neYapacaksinSec == 2 then
z=0
elseif neYapacaksinSec == 3 then
z=0
y=0
end
end
end
end
elseif efsunSecim == 2 then
esyaSorgula = mysql_query10("select * from player.item where id='"..esyaKimlik.."' and owner_id='"..oyuncu_hesap_id.."' ")
p = 1
for i=13,21,2 do
--esyaEfsunBilgi = yonetici_esya_kontrol.efsun(tonumber(esyaSorgula[1][i]))
if tonumber(esyaSorgula[1][i]) != 0 then
efsunlar_isim[p] = yonetici_esya_kontrol.efsun(tonumber(esyaSorgula[1][i]))
efsunlar_deger[p] = tonumber(esyaSorgula[1][i+1])
tipSirasi[p] = i
p = p + 1
end
end
efsunlar_isimDegerY = {}
efsunlarDegerY = {}
tipSirasiY = {}
efsunlar_isimSay = tonumber(table.getn(efsunlar_isim))
for i=1,efsunlar_isimSay,1 do
efsunlar_isimDegerY[i] = efsunlar_isim[i].." "..efsunlar_deger[i]
efsunlarDegerY[i] = efsunlar_deger[i]
tipSirasiY[i] = tipSirasi[i]
end
efsunlar_isimDegerY[efsunlar_isimSay+1] = "Kapat"
efsunDuzenleSec = select_table(efsunlar_isimDegerY)
for i=1,efsunlar_isimSay,1 do
if efsunDuzenleSec == efsunlar_isimSay + 1 then
return
end
if i == efsunDuzenleSec then
esyaTip = tipSirasiY[i]
esyaTipSirasi = yonetici_esya_kontrol.efsunTipi(tonumber(esyaTip))
say_title(yaziBaslikO)
say("")
say_reward("Yeni değerini girin:")
yeniEfsunDegeri = input_number()
yeniEfsunDegeriK = yonetici_esya_kontrol.yeniEfsunKontrol(yeniEfsunDegeri)
if not yeniEfsunDegeriK then
say_title(yaziBaslikOL)
say("")
say_reward("Geçersiz giriş yaptınız. Tekrar deneyin.")
say("")
return
end
mysql_query10("UPDATE player.item SET "..esyaTipSirasi.."="..yeniEfsunDegeri.." where owner_id='"..oyuncu_hesap_id.."' and id='"..esyaKimlik.."' ")
say_title(yaziBaslikO)
say("")
say("Efsun başarıyla güncellendi.")
say("")
y_secim = select("Efsuna Geri Dön","Eşyalara Geri Dön","Kapat")
if y_secim == 2 then
z=0
elseif y_secim == 3 then
y=0
z=0
end -- ,if y_secim
end -- for endi
end -- for endi
elseif efsunSecim == 3 then
y=0
z=0
end -- elseif efsunSecim endi
end -- m secim
end
elseif esyaSecimYap == 3 then
y = 0
end -- esyasecimyap endi
end
end
end
elseif aramaTipi == 2 then
y=1
while y==1 do
esyaKodlari = {}
esyaAdeti = {}
esya_isimleri= {}
esya_idler = {}
esyaKonum = {}
efsunlar_isim = {}
efsunlar_deger = {}
tipSirasi = {}
efsun_tipi = {}
efsunTipSirasi = {}
efsun_tipi_y = {}
efsun_tipi_d_y = {}
esya_isimDizi = {}
esyaAraDepoNesne = mysql_query10("select * from player.item where owner_id='"..oyuncu_karakter_id.."' ")
esyaAraDepoNesneSay = tonumber(table.getn(esyaAraDepoNesne))
if esyaAraDepoNesneSay < 1 then
say_title(yaziBaslikOL)
say("")
say_reward("Depoda yada Nesne Markette hiç eşya bulunamadı.")
say("")
return
end
for i=1,esyaAraDepoNesneSay,1 do
esyaKodlari[i] = esyaAraDepoNesne.vnum[i]
esyaAdeti[i] = esyaAraDepoNesne.count[i]
esya_idler[i] = esyaAraDepoNesne.id[i]
esyaKonum[i] = esyaAraDepoNesne.pos[i]
end
for i=1,esyaAraDepoNesneSay,1 do
local esyaKodu = esyaKodlari[i]
esya_isimAra = mysql_query10("select * from player.item_proto where vnum='"..esyaKodu.."' ")
esyaKonumD = esyaKonum[i]
esya_isim = esya_isimAra.locale_name[1]
esya_isimDizi[i] = esya_isimAra.locale_name[1]
esya_isimleri[i] = esya_isim.."("..oyuncu_isim..")Pos("..esyaKonumD..")"
end
esya_isimleri[esyaAraDepoNesneSay+1] = "Kapat"
yoneticiEsyaSec = select_table(esya_isimleri)
for i=1,esyaAraDepoNesneSay,1 do
if yoneticiEsyaSec == esyaAraDepoNesneSay + 1 then
return
end
if i==yoneticiEsyaSec then
say_title("Eşya Bilgileri:")
esya = esyaKodlari[i]
say_item_vnum(esya)
esyaKimlik = esya_idler[i]
esya_isimY = esya_isimDizi[i]
esyaSorgula = mysql_query10("select * from player.item where id='"..esyaKimlik.."' and owner_id='"..oyuncu_karakter_id.."' ")
say_reward("[WINDOW_SIZE width;350|height;500]EFSUNLAR")
m = 0
for i=13,21,2 do
--esyaEfsunBilgi = yonetici_esya_kontrol.efsun(tonumber(esyaSorgula[1][i]))
if tonumber(esyaSorgula[1][i]) != 0 then
say(yonetici_esya_kontrol.efsun(tonumber(esyaSorgula[1][i]))..tostring(esyaSorgula[1][i+1]))
m = 1
end
end
if m == 0 then
say("")
say_title("Eşyada herhangi bir efsun ekli değildir.")
end
say("")
say_reward("TAŞLAR")
for i=7,9,1 do
say(yonetici_esya_kontrol.tas(tonumber(esyaSorgula[1][i])))
end
say("")
say("")
say("")
say("")
say("")
esyaSecimYap = select("Sil","Efsun Düzenle","Kapat")
if esyaSecimYap == 1 then
say_title(yaziBaslikO)
say("")
say("Eşyayı gerçekten silmek istiyor musunuz?")
say("")
esya_islemYap = select("Evet","Hayır")
if esya_islemYap == 2 then
return
end
esya_id = esya_idler[i]
esyaKodu = esyaKodlari[i]
esyaAdeti = esyaAdeti[i]
esyaGiyilimiKontrolEt = mysql_query10("select * from player.item where id='"..esya_id.."' and owner_id='"..oyuncu_karakter_id.."' ")
esyaGiyilimiKontrolEtSay = tonumber(table.getn(esyaGiyilimiKontrolEt))
if esyaGiyilimiKontrolEtSay < 1 then
say_title(yaziBaslikOL)
say("")
say_reward("Silinemedi! Eşya depoya aktarılmış yada atılmış.")
say("")
return
else
esyaGiyilimiDurum = tostring(esyaGiyilimiKontrolEt.window[1])
esyaWindowG = "EQUIPMENT"
if esyaWindowG == esyaGiyilimiDurum then
say_title(yaziBaslikOL)
say("")
say_reward("Giyilen eşyayı silemezsiniz!")
say("")
return
end
end
k_id = pc.select(oyuncuAra)
pc.remove_item(esyaKodu,esyaAdeti)
syschat("Sistem: Eşyanız yönetici tarafından silinmiştir. Silinen eşya adı: "..esya_isimY)
pc.select(k_id)
say_title(yaziBaslikO)
say("")
say("Seçtiğiniz eşya başarı ile silinmiştir.")
say("")
silSecimYap = select("Geri Dön","Kapat")
if silSecimYap == 2 then
y=0
end
elseif esyaSecimYap == 2 then
if m==0 then
say_title(yaziBaslikOL)
say("")
say_reward("Bu eşyada düzenlenecek efsun yok.")
say("")
y=0
elseif m==1 then
z = 1
while z == 1 do
say_title("Bilgilendirme:")
say("")
efsunSecim = select("Efsun Tipi Düzenle","Efsun Değeri Düzenle","Kapat")
if efsunSecim == 1 then
esyaSorgula = mysql_query10("select * from player.item where id='"..esyaKimlik.."' and owner_id='"..oyuncu_karakter_id.."' ")
u = 1
for i=13,21,2 do
--esyaEfsunBilgi = yonetici_esya_kontrol.efsun(tonumber(esyaSorgula[1][i]))
if tonumber(esyaSorgula[1][i]) != 0 then
efsun_tipi[u] = yonetici_esya_kontrol.efsun(tonumber(esyaSorgula[1][i]))
efsunTipSirasi[u] = i
u = u + 1
end
end
efsunlar_tipY = {}
efsunTipSirasiY = {}
efsunlar_tipSay = tonumber(table.getn(efsun_tipi))
for i=1,efsunlar_tipSay,1 do
efsunlar_tipY[i] = efsun_tipi[i]
efsunTipSirasiY[i] = efsunTipSirasi[i]
end
efsunlar_tipY[efsunlar_tipSay+1] = "Kapat"
efsunlar_tipYSecim = select_table(efsunlar_tipY)
for i=1,efsunlar_tipSay,1 do
if efsunlar_tipYSecim == efsunlar_tipSay + 1 then
return
end
if efsunlar_tipYSecim == i then
say_title(yaziBaslikO)
say("")
say_reward("Yeni efsun tipi kodunu giriniz:")
yeniEfsunTipi = input_number()
yeniEfsunTipiKontrol = yonetici_esya_kontrol.yeniEfsunTipKontrol(yeniEfsunTipi)
if not yeniEfsunTipiKontrol then
say_title(yaziBaslikOL)
say("")
say_reward("Girdiğiniz efsun tipi hatalıdır!")
say("")
return
end
esyaTipKonum = efsunTipSirasiY[i]
esyaTipSirasi = yonetici_esya_kontrol.efsunDegerSirasi(tonumber(esyaTipKonum))
efsunTipDegistir = mysql_query10("UPDATE player.item SET "..esyaTipSirasi.."="..yeniEfsunTipi.." where owner_id='"..oyuncu_karakter_id.."' and id='"..esyaKimlik.."' ")
if efsunTipDegistir then
say_title(yaziBaslikO)
say("")
say("Efsun tipi başarı ile değiştirildi.")
say("")
neYapacaksinSec = select("Efsuna Dön","Eşyalara Dön","Kapat")
if neYapacaksinSec == 2 then
z=0
elseif neYapacaksinSec == 3 then
z=0
y=0
end
end
end
end
elseif efsunSecim == 2 then
esyaSorgula = mysql_query10("select * from player.item where id='"..esyaKimlik.."' and owner_id='"..oyuncu_karakter_id.."' ")
p = 1
for i=13,21,2 do
--esyaEfsunBilgi = yonetici_esya_kontrol.efsun(tonumber(esyaSorgula[1][i]))
if tonumber(esyaSorgula[1][i]) != 0 then
efsunlar_isim[p] = yonetici_esya_kontrol.efsun(tonumber(esyaSorgula[1][i]))
efsunlar_deger[p] = tonumber(esyaSorgula[1][i+1])
tipSirasi[p] = i
p = p + 1
end
end
efsunlar_isimDegerY = {}
efsunlarDegerY = {}
tipSirasiY = {}
efsunlar_isimSay = tonumber(table.getn(efsunlar_isim))
for i=1,efsunlar_isimSay,1 do
efsunlar_isimDegerY[i] = efsunlar_isim[i].." "..efsunlar_deger[i]
efsunlarDegerY[i] = efsunlar_deger[i]
tipSirasiY[i] = tipSirasi[i]
end
efsunlar_isimDegerY[efsunlar_isimSay+1] = "Kapat"
efsunDuzenleSec = select_table(efsunlar_isimDegerY)
for i=1,efsunlar_isimSay,1 do
if efsunDuzenleSec == efsunlar_isimSay + 1 then
return
end
if i == efsunDuzenleSec then
esyaTip = tipSirasiY[i]
esyaTipSirasi = yonetici_esya_kontrol.efsunTipi(tonumber(esyaTip))
say_title(yaziBaslikO)
say("")
say_reward("Yeni değerini girin:")
yeniEfsunDegeri = input_number()
yeniEfsunDegeriK = yonetici_esya_kontrol.yeniEfsunKontrol(yeniEfsunDegeri)
if not yeniEfsunDegeriK then
say_title(yaziBaslikOL)
say("")
say_reward("Geçersiz giriş yaptınız. Tekrar deneyin.")
say("")
return
end
mysql_query10("UPDATE player.item SET "..esyaTipSirasi.."="..yeniEfsunDegeri.." where owner_id='"..oyuncu_karakter_id.."' and id='"..esyaKimlik.."' ")
say_title(yaziBaslikO)
say("")
say("Efsun başarıyla güncellendi.")
say("")
y_secim = select("Efsuna Geri Dön","Eşyalara Geri Dön","Kapat")
if y_secim == 2 then
z=0
elseif y_secim == 3 then
y=0
z=0
end -- ,if y_secim
end -- for endi
end -- for endi
elseif efsunSecim == 3 then
y=0
z=0
end -- elseif efsunSecim endi
end -- m secim
end
elseif esyaSecimYap == 3 then
y = 0
end -- esyasecimyap endi
end
end
end
end -- Evet - HAYIR endi
elseif yoneticiSecimYap == 2 then
return
end
end -- when end
function isim_kontrol(gelen_isim) -- isim kontrol etme
oyuncu_isim = gelen_isim
if oyuncu_isim == yonetici_isim then
return false
elseif oyuncu_isim == "" or oyuncu_isim == nil then
return false
end
return true
end
function tas(vnum) -- taşlar
local tas =
{
[0] = {"Bu Nesneye Taş Eklenemez "},
[1] = {"Taş eklenmemiş "},
[28430] = {"Kavrama Taşı +4"},
[28431] = {"Öldürücü Darbe Taşı +4"},
[28432] = {"Soğutma Taşı +4"},
[28433] = {"Savaşçıdan Koruyan Taş +4"},
[28434] = {"Ninjadan Koruyan Taş +4"},
[28435] = {"Suradan Koruyan Taş +4"},
[28436] = {"Şamandan Koruyan Taş +4"},
[28437] = {"Canavardan Koruyan Taş +4"},
[28438] = {"Korunma Taşı +4"},
[28439] = {"Kurnazlık Taşı +4"},
[28440] = {"Sihir Taşı +4"},
[28441] = {"Yaşam Taşı +4"},
[28442] = {"Savunma Taşı +4"},
[28443] = {"Hız Taşı +4"},
[28960] = {"Kırık Taş Parçası "},
}
return tas[vnum][1]
end
function efsun(vnum)
local efsun =
{
[0] = {"Efsun Yok "},
[1] = {"Max HP +"},
[2] = {"Max SP +"},
[3] = {"Yaşam Enerjisi +"},
[4] = {"Zeka +"},
[5] = {"Güç +"},
[6] = {"Çeviklik +"},
[7] = {"Saldırı Hızı +"},
[8] = {"Hareket Hızı +"},
[9] = {"Büyü Hızı +"},
[10] = {"HP Üretimi %"},
[11] = {"SP Üretimi %"},
[12] = {"Zehirleme Değişimi %"},
[13] = {"Sersemletme Değişimi %"},
[14] = {"Yavaşlık Değişimi %"},
[15] = {"Kritik Vuruş Şansı %"},
[16] = {"Delici Vuruş Şansı %"},
[17] = {"Yarı İnsanlara Karşı Güçlü %"},
[18] = {"Hayvanlara Karşı Güçlü %"},
[19] = {"Orklara Karşı Güçlü %"},
[20] = {"Mistiklere Karşı Güçlü %"},
[21] = {"Ölümsüzlere Karşı Güçlü %"},
[22] = {"Şeytanlara Karşı Güçlü %"},
[23] = {"Hasar HP Tarafından Emilicek %"},
[24] = {"Hasar SP Tarafından Emilicek %"},
[25] = {"Düşmanın Spsini Çalma Sansi %"},
[26] = {"Vuruş Yapıldığında Spyi geri Çalma %"},
[27] = {"Beden Karşısındaki Atakların Bloklanması %"},
[28] = {"Oklardan Korunma Şansı %"},
[29] = {"Kılıç Savunması %"},
[30] = {"Çift-El Savunması %"},
[31] = {"Bıçak Savunması %"},
[32] = {"Çan Savunması %"},
[33] = {"Yelpaze Savunması %"},
[34] = {"Oka Karşı Dayanıklılık %"},
[35] = {"Ateşe Karşı Dayanıklılık %"},
[36] = {"Simgeye Karşı Dayanıklılık %"},
[37] = {"Büyüye Karşı Dayanıklılık %"},
[38] = {"Rüzgar Dayanıklılığı %"},
[39] = {"Vücut Darbesini Yansıtma Şansı %"},
[40] = {"Lanet Yansıtılması %"},
[41] = {"Zehre Karşı Koyma %"},
[42] = {"Sp Yüklenmesi Değişti"},
[43] = {"Yang Düşme Şansı %"},
[44] = {"Yang Düşme Şansı %"},
[45] = {"Eşya Düşme Şansı %"},
[46] = {"Trank effekt zuwachs %"},
[47] = {"HP Yüklenmesi Değişti %"},
[48] = {"Sersemletme Karşısında Bağışıklık %"},
[49] = {"Yavaşlatma Karşısında Bağışıklık %"},
[50] = {"Imun gegen Stürzen "},
[51] = {" "},
[52] = {"Bogenreichweite +"},
[53] = {"Saldırı Değeri +"},
[54] = {"Savunma +"},
[55] = {"Büyülü Saldırı Değeri +"},
[56] = {"Büyülü Savunma +"},
[57] = {" "},
[58] = {"Max Dayanıklılık +"},
[59] = {"Savaşçılara Karşı Güçlü %"},
[60] = {"Ninjalara Karşı Güçlü %"},
[61] = {"Suralara Karşı Güçlü %"},
[62] = {"Şamanlara Karşı Güçlü %"},
[63] = {"Yaratıklara Karşı Güçlü %"},
[64] = {"Saldırı Değeri +"},
[65] = {"Savunma +"},
[66] = {"EXP +?%"},
[67] = {"Dropchance [Gegenstände] "},
[68] = {"Dropchance [Gold] "},
[69] = {" "},
[70] = {" "},
[71] = {"Beceri Hasarı %"},
[72] = {"Ortalama Zarar %"},
[73] = {"Widerstand gegen Fertigkeitsschaden "},
[74] = {"durchschn. Schadenswiderstand "},
[75] = {" "},
[76] = {"iCafe exp-bonus "},
[77] = {"iCafe Chance auf erbeuten von gegenständen "},
[78] = {"Savaşçı Saldırılarına Karşı Savunma %"},
[79] = {"Ninja Saldırılarına Karşı Savunma %"},
[80] = {"Sura Saldırılarına Karşı Savunma %"},
[81] = {"Şaman Saldırılarına Karşı Savunma %"},
}
return efsun[vnum][1]
end
function efsunTipi(gelen_tip) -- efsun tipi kontrol
local tip =
{
[13] = {"attrvalue0"},
[15] = {"attrvalue1"},
[17] = {"attrvalue2"},
[19] = {"attrvalue3"},
[21] = {"attrvalue4"}
}
return tip[gelen_tip][1]
end
function efsunDegerSirasi(gelen_deger)
local tip =
{
[13] = {"attrtype0"},
[15] = {"attrtype1"},
[17] = {"attrtype2"},
[19] = {"attrtype3"},
[21] = {"attrtype4"}
}
return tip[gelen_deger][1]
end
function yeniEfsunKontrol(gelen_efsun_degeri) -- yeni efsun değeri kontrol
yeni_gelen_efsunDegeri = gelen_efsun_degeri
if yeni_gelen_efsunDegeri < 1 then
return false
end
return true
end
function yeniEfsunTipKontrol(gelen_tip)
esyaTipY = gelen_tip
engelliEfsunlar = {46,50,51,52,57,67,68,69,70,73,74,75,76,77}
for p=1,tonumber(table.getn(engelliEfsunlar)),1 do
if esyaTipY == engelliEfsunlar[p] then
return false
elseif esyaTipY < 1 or esyaTipY > 81 then
return false
end
end
return true
end
end
end