- Mesaj
- 59
- Çözümler
- 2
- Beğeni
- 11
- Puan
- 444
- Ticaret Puanı
- 0
@hasanmacit'ten eklediğim Wolfman'da problem yaşıyorum. Mitsi Set ve Mitsi Set Bonus Ekledim problem olmadı ancak, DSS_CHANGE_ATTR ve DS_SLOT_7 sistemlerini eklediğimde Lycanın silahları ve skilleri bozuluyor.
Dump Proto >> ItemCSVReader'a ne eklersem Lycan ile skill atmaya çalıştığımda bu Silah ile bu beceriyi kullanamazsın yazıyor. Tüm sistemleri söküp denedim boş halde bile ItemCSVReader'a ne eklersem Lycan bozuluyor.
Örneğin buradaki gibi arSub29'a DS_SLOT7'yi ekledim ve lycan bozuldu. Herhangi bir fikri olan var mı? Sistem ekleyemiyorum bu yüzden.
Dump Proto >> ItemCSVReader'a ne eklersem Lycan ile skill atmaya çalıştığımda bu Silah ile bu beceriyi kullanamazsın yazıyor. Tüm sistemleri söküp denedim boş halde bile ItemCSVReader'a ne eklersem Lycan bozuluyor.
ItemCSVReader.cpp:
int get_Item_SubType_Value(int type_value, string inputString)
{
string arSub1[] = { "WEAPON_SWORD", "WEAPON_DAGGER", "WEAPON_BOW", "WEAPON_TWO_HANDED",
"WEAPON_BELL", "WEAPON_FAN", "WEAPON_ARROW", "WEAPON_MOUNT_SPEAR"};
string arSub2[] = { "ARMOR_BODY", "ARMOR_HEAD", "ARMOR_SHIELD", "ARMOR_WRIST", "ARMOR_FOOTS",
"ARMOR_NECK", "ARMOR_EAR", "ARMOR_NUM_TYPES"};
string arSub3[] = { "USE_POTION", "USE_TALISMAN", "USE_TUNING", "USE_MOVE", "USE_TREASURE_BOX", "USE_MONEYBAG", "USE_BAIT",
"USE_ABILITY_UP", "USE_AFFECT", "USE_CREATE_STONE", "USE_SPECIAL", "USE_POTION_NODELAY", "USE_CLEAR",
"USE_INVISIBILITY", "USE_DETACHMENT", "USE_BUCKET", "USE_POTION_CONTINUE", "USE_CLEAN_SOCKET",
"USE_CHANGE_ATTRIBUTE", "USE_ADD_ATTRIBUTE", "USE_ADD_ACCESSORY_SOCKET", "USE_PUT_INTO_ACCESSORY_SOCKET",
"USE_ADD_ATTRIBUTE2", "USE_RECIPE", "USE_CHANGE_ATTRIBUTE2", "USE_BIND", "USE_UNBIND", "USE_TIME_CHARGE_PER", "USE_TIME_CHARGE_FIX", "USE_PUT_INTO_BELT_SOCKET", "USE_PUT_INTO_RING_SOCKET"};
string arSub4[] = { "AUTOUSE_POTION", "AUTOUSE_ABILITY_UP", "AUTOUSE_BOMB", "AUTOUSE_GOLD", "AUTOUSE_MONEYBAG", "AUTOUSE_TREASURE_BOX"};
string arSub5[] = { "MATERIAL_LEATHER", "MATERIAL_BLOOD", "MATERIAL_ROOT", "MATERIAL_NEEDLE", "MATERIAL_JEWEL",
"MATERIAL_DS_REFINE_NORMAL", "MATERIAL_DS_REFINE_BLESSED", "MATERIAL_DS_REFINE_HOLLY"};
string arSub6[] = { "SPECIAL_MAP", "SPECIAL_KEY", "SPECIAL_DOC", "SPECIAL_SPIRIT"};
string arSub7[] = { "TOOL_FISHING_ROD" };
string arSub8[] = { "LOTTERY_TICKET", "LOTTERY_INSTANT" };
string arSub10[] = { "METIN_NORMAL", "METIN_GOLD" };
string arSub12[] = { "FISH_ALIVE", "FISH_DEAD"};
string arSub14[] = { "RESOURCE_FISHBONE", "RESOURCE_WATERSTONEPIECE", "RESOURCE_WATERSTONE", "RESOURCE_BLOOD_PEARL",
"RESOURCE_BLUE_PEARL", "RESOURCE_WHITE_PEARL", "RESOURCE_BUCKET", "RESOURCE_CRYSTAL", "RESOURCE_GEM",
"RESOURCE_STONE", "RESOURCE_METIN", "RESOURCE_ORE" };
string arSub16[] = { "UNIQUE_NONE", "UNIQUE_BOOK", "UNIQUE_SPECIAL_RIDE", "UNIQUE_3", "UNIQUE_4", "UNIQUE_5",
"UNIQUE_6", "UNIQUE_7", "UNIQUE_8", "UNIQUE_9", "USE_SPECIAL"};
string arSub28[] = { "COSTUME_BODY", "COSTUME_HAIR" };
string arSub29[] = { "DS_SLOT1", "DS_SLOT2", "DS_SLOT3", "DS_SLOT4", "DS_SLOT5", "DS_SLOT6", "DS_SLOT7"};
string arSub31[] = { "EXTRACT_DRAGON_SOUL", "EXTRACT_DRAGON_HEART" };