Yardım Terrian yükleme alanını 2 katına cıkartmak istiyorum kod bloğunda takıldım

  • Konuyu açan Konuyu açan asilords
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 0
  • Gösterim Gösterim 19
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

asilords

Üye
Üye
Mesaj
275
Çözümler
11
Beğeni
67
Puan
704
Ticaret Puanı
0
Zemini 2 kat fazla alan yüklenmesi için çalışıyorum aşağıdaki kod kısmını kurcalıyorum sonuc alamadım kod okuyabilen yardımcı olabilir mi?

1:
Genişlet Daralt Kopyala
bool CMapOutdoor::Update(float fX, float fY, float fZ)
{
    D3DXVECTOR3 v3Player(fX, fY, fZ);

    m_v3Player=v3Player;

    DWORD t1=ELTimer_GetMSec();

    int ix, iy;
    PR_FLOAT_TO_INT(fX, ix);
    if ( fY < 0 )
        fY = -fY;
    PR_FLOAT_TO_INT(fY, iy);

    short sCoordX = MINMAX(0, ix / CTerrainImpl::TERRAIN_XSIZE, m_sTerrainCountX - 1);
    short sCoordY = MINMAX(0, iy / CTerrainImpl::TERRAIN_YSIZE, m_sTerrainCountY - 1);
#ifdef __PERFORMANCE_CHECKER__
    DWORD t2=ELTimer_GetMSec();
#endif

    bool bNeedInit = (m_PrevCoordinate.m_sTerrainCoordX == -1 || m_PrevCoordinate.m_sTerrainCoordY == -1);

    if ( bNeedInit ||
        (m_CurCoordinate.m_sTerrainCoordX/LOAD_SIZE_WIDTH) != (sCoordX/LOAD_SIZE_WIDTH) ||
        (m_CurCoordinate.m_sTerrainCoordY/LOAD_SIZE_WIDTH) != (sCoordY/LOAD_SIZE_WIDTH) )
    {
        if (bNeedInit)
        {
            m_PrevCoordinate.m_sTerrainCoordX = sCoordX;
            m_PrevCoordinate.m_sTerrainCoordY = sCoordY;
        }
        else
        {
            m_PrevCoordinate.m_sTerrainCoordX = m_CurCoordinate.m_sTerrainCoordX;
            m_PrevCoordinate.m_sTerrainCoordY = m_CurCoordinate.m_sTerrainCoordY;
        }

        m_CurCoordinate.m_sTerrainCoordX = sCoordX;
        m_CurCoordinate.m_sTerrainCoordY = sCoordY;
        m_lCurCoordStartX = sCoordX * CTerrainImpl::TERRAIN_XSIZE;
        m_lCurCoordStartY = sCoordY * CTerrainImpl::TERRAIN_YSIZE;

        WORD wCellCoordX = (ix % CTerrainImpl::TERRAIN_XSIZE) / CTerrainImpl::CELLSCALE;
        WORD wCellCoordY = (iy % CTerrainImpl::TERRAIN_YSIZE) / CTerrainImpl::CELLSCALE;

        short sReferenceCoordMinX, sReferenceCoordMaxX, sReferenceCoordMinY, sReferenceCoordMaxY;
        sReferenceCoordMinX = max(m_CurCoordinate.m_sTerrainCoordX - LOAD_SIZE_WIDTH, 0);
        sReferenceCoordMaxX = min(m_CurCoordinate.m_sTerrainCoordX + LOAD_SIZE_WIDTH, m_sTerrainCountX - 1);
        sReferenceCoordMinY = max(m_CurCoordinate.m_sTerrainCoordY - LOAD_SIZE_WIDTH, 0);
        sReferenceCoordMaxY = min(m_CurCoordinate.m_sTerrainCoordY + LOAD_SIZE_WIDTH, m_sTerrainCountY - 1);

        for (WORD usY = sReferenceCoordMinY; usY <=sReferenceCoordMaxY; ++usY)
        {
            for (WORD usX = sReferenceCoordMinX; usX <= sReferenceCoordMaxX; ++usX)
            {
                LoadTerrain(usX, usY, wCellCoordX, wCellCoordY);
                  LoadArea(usX, usY, wCellCoordX, wCellCoordY);
            }
        }

        AssignTerrainPtr();
        m_lOldReadX = -1;

        Tracenf("Update::Load spent %d ms\n", ELTimer_GetMSec() - t1);
    }
 
Geri
Üst