Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
when kill with npc.get_race() == 1093 begin
d.setf("nemere_dead", 1)
notice_all("|cff00ff00 " .. pc.get_name() .. " Nemere'yi mağlup etti!")
server_timer("nemere_exit_timer", 10, d.get_map_index())
timer("nemere_teleport", 30)
end
-- 30 saniye sonra oyuncuyu ışınla
when nemere_teleport.timer begin
pc.warp(1000, 1000)
notice("Boss'u mağlup ettiniz ve ışınlanıyorsunuz!")
end
when logout begin
local idx = pc.get_map_index()
if idx == 352 or (idx >= (352 * 10000) and idx < (352 * 10000 + 9000)) then
pc.setqf("last_entry_time", get_global_time())
end
end
when logout begin
local idx = pc.get_map_index()
if idx == 352 or (idx >= (352 * 10000) and idx < (352 * 10000 + 9000)) then
pc.setqf("last_entry_time", get_global_time())
end
end
when kill with npc.get_race() == 1093 begin
d.setf("nemere_dead", 1)
notice_all("|cff00ff00 " .. pc.get_name() .. " Nemere'yi mağlup etti!")
server_timer("nemere_exit_timer", 10, d.get_map_index())
timer("nemere_teleport", 30)
end
-- 30 saniye sonra oyuncuyu ışınla
when nemere_teleport.timer begin
pc.warp(1000, 1000)
notice("Boss'u mağlup ettiniz ve ışınlanıyorsunuz!")
end