- Mesaj
- 1.008
- Çözümler
- 35
- Beğeni
- 1.062
- Puan
- 1.339
- Ticaret Puanı
- 0
Packlarda hiçbir değişiklik yapmadan, ClientSource C++14 ile derlendiğinde zemin eski Metin2 tipi oluyor.
Ancak packlara hiç dokunmadan Client kaynak kodunu C++17'ye güncelleyip derlediğimde zemin texture'ları yeni tip oluyor.
Benim aklıma ilk gelen şey C++17'ye güncelleyince pack okumadaki bir mantık değişiyor yada bir bug kapanıyor ve okuması gereken yeni dosyayı okuyor. Sizce bu neden kaynaklanmış olabilir?
Ancak packlara hiç dokunmadan Client kaynak kodunu C++17'ye güncelleyip derlediğimde zemin texture'ları yeni tip oluyor.
Benim aklıma ilk gelen şey C++17'ye güncelleyince pack okumadaki bir mantık değişiyor yada bir bug kapanıyor ve okuması gereken yeni dosyayı okuyor. Sizce bu neden kaynaklanmış olabilir?
Son düzenleme: