- Mesaj
- 580
- Çözümler
- 18
- Beğeni
- 577
- Puan
- 829
- Ticaret Puanı
- 0
Bunların hepsi kaldırılabilir, ben kaldırdım;
------------------------------------
UYARI1 : clientte c++20, serverde ise gnu++2a kullanıyorum, düşük sürümlerde sıkıntılar çıkabilir!
UYARI2 : kaldırırken problem yaşarsanız lütfen benden yardım istemeyin arkadaşlar.
NOT : cryptopp kaldırmak size kalmış, client de ki Boost bildiğiniz Boost kütüphanesi, ben altyapı kullandığımdan ötürü(bazı sistemler Boost kullanabiliyor) direkt std kullanıyorum(Boost kaldırırken source dosyalarında bir kaç değişiklik yapıcaksınız).
PERFORMANCE_CHECKER
__PERFORMANCE_CHECK__
bu ikisini yine tercihen kaldırabilirsiniz, client optimizasyonu ile uğraşanlar için kısmen yararlı(visual studio daha işe yarar sonuçlar veriyor, ben vs kullanıyorum) olan makrolar bunlar.
Three Way, bildiğiniz 3 yol savaşı. ben hiç kullanmadım, kullanan görmedim ve kullanmayı da düşünmedim/istemedim, bu yüzden kaldırdım, yine sizin tercihinize bağlı bunu kaldırmak.
PTS ise bildiğiniz server de ki channel(ler) içersinde ki PTS dosyası, yine tercih size kalmış..
LZO'yu sadece sourceden kaldırdım, her game build edildiğinde lzo'yu build ediyordu. artık PKG'den çekiyor, doğal olarak game/src içerisinde ki minilzo.c + .h ve lzo klasörü sildim ayrıca makefileden de lzo'nun build edilmesini kaldırdım.
Arabic ise arapça da ki ters yazı şekli için gerekli. eğer bunu kaldırırsanız arapça alfabe kullanamazsınız, kullansanız da ters olmaz.
JPEG oyun içi F10 muydu tam hatırlamıyorum, SS alma tuşuna bastığınızda görüntünün alınmasını sağlıyor.
Empire Text Convert: sarı - mavi - kırmızı bayrak arasında ki oyuncuların, dil seviyesi olmadığında yazıların değişik çıkmasını sağlıyor
serveri windows üzerinden çalıştıranlar WIN32 ve MSC_VER kaldırmasın.
client taraflı kaldırılanların bazıları python taraflı da mevcut, kaldırırken python kısımlarını da kaldırın, hata verir..
vector dediğim clientte ki spherelib/vector.h - ben artık directx9 fonksiyonları yerine eigen kullandığım için gerek kalmadı.
bu yazanların hepsini kaldırdığınızda clientte cryptopp + boost, serverde ise cryptopp + libserverkey + xtrap + hackshield i silebilirsiniz;
UYARI3 : client tarafında packet_login_success4 fonksiyonunu SILMEYIN
BİLGİ : bu kaldırılanların çoğu kullanılmayan fonksiyonlar. Cryptopp kaldırırsanız farkedilen bir hızlanma görürsünüz, diğerlerinden bazıları da hızlandırır ama farkedilir mi bilmiyorum, en azından ciddi şekilde derleme süresini azaltıyor
serverde boost u kaldırırken intrusive_ptr yerine shared_ptr kullandım, henüz detaylı test etmedim ama bir sıkıntı yok gibi.
DevIL kütüphanesi direkt guild mark sistemini baştan yazdığım için kaldırdım, artık zaten var olan resimler arasından seçim yapıyor client ve bunu servere bildiriyor, server mysql de ki guild bölümüne resmin indexini yazıyor. Oyuncu paketi gönderilirken resim indexi gönderiliyor ve client bu index ile resmi yüklüyor.
Kod:
Server;
01-) Passpod
02-) OpenID
03-) Teen
04-) Auction
05-) VCard
06-) Net Marble
07-) Auth Brazil
08-) PCBang
09-) Server Key
10-) Hack Shield
11-) XTrap
12-) Matrix Card
13-) Limit Time
14-) Login Sim
15-) SMS
16-) Block Country
17-) Monarch
18-) GTest
19-) Panama
20-) Over9Refine
21-) FreeBSD File Monitor
22-) Billing
23-) Mobile
24-) Three Way
25-) Quest_Lua Forked
26-) Speed Server
27-) Block Exception
28-) Lotto
29-) Hot Backup
30-) China Event Server
31-) Traffic Profiler
32-) Distribution Test Server
33-) Roulette
34-) Sequence
35-) CryptoPP
36-) ReloadCRC
37-) ClientPackageCrypt
38-) Pool
39-) Lock
40-) PTS
41-) UNITTEST
42-) MSC_VER
43-) FISHING_MAIN
44-) USE_DEBUG_PTR
45-) M2_USE_POOL
46-) DEBUG_ALLOC
47-) WIN32
48-) CRC MagicCube
49-) Performance Schema
50-) Test Server
51-) MonsterLog
52-) DetailLog
53-) IUseLocale
54-) Safebox Money
55-) UDP
56-) ANI
57-) Attack Log
58-) Profile Unit
59-) High Score
60-) Dragon Lair
61-) Empire Text Convert
62-) GetTokenColor
63-) D3DTYPE
64-) Any Functions
65-) Poly
66-) Stamina
67-) Weight
68-) LZO --> açıklamayı oku!
69-) Boost --> açıklamayı oku!
70-) DevIL --> açıklamayı oku!
71-) Spam
------------------------------------
Client;
01-) PCBang
02-) PassPod
03-) Matrix Card
04-) OpenID
05-) HackShield
06-) NProtect
07-) XTrap
08-) Sequence
09-) CryptoPP
10-) Mobile
11-) SMS
12-) ClientPackageCrypt
13-) MovieMan / Movie_Mode
14-) ProcessCRC
15-) LOGO
16-) Panama
17-) CheckLatestFiles
18-) Vietnam
19-) Test
20-) ExceptionSender
21-) Is/Test/Live/Dev/Stage
22-) IsNotPing
23-) Profiler
24-) Auction
25-) VTUNE
26-) UNITTEST
27-) 20040725_CAMERA_WORK
28-) ATTACK_SPEED_CHECK
29-) ATTACK_TIME_LOG
30-) NEEDED_COMMAND_CLIPBOARD
31-) USE_RELATIVE_PATH
32-) GAIDEN
33-) WORLD_EDITOR
34-) PERFORMANCE_CHECKER
35-) _TEST
36-) SPHERELIB_STRICT
37-) COUNT_SHOWING_SPHERE
38-) MAKE_PACK
39-) THEMIDA
40-) HEIGHT_CACHE_TRACE
41-) WINDOW_LEAK_CHECK
42-) DEMO
43-) CRC MagicCube
44-) CHECK_LATEST_DATA_FILES
45-) __PERFORMANCE_CHECK__
46-) CHECKSUM_CHECK_MD5
47-) Boost
48-) DYNAMIC_POOL_STRICT
49-) __STATIC_RANGE__
50-) CHECK_LOD
51-) Safebox Money
52-) Software/Auto Tiling
53-) Software Cursor
54-) Arabic
55-) JPEG
56-) Net Datagram
57-) CRC Report
58-) Dump File List
59-) Vertex Buffer Dynamic
60-) Vertex Buffer Static
61-) Vertex Shader
62-) Pixel Shader
63-) Area Loader Thread
64-) Python Marshal
65-) Blur
66-) Empire Text Convert
67-) CMake Pack Log
68-) Shadow Texture
69-) Background Loading
70-) Code Page
71-) Read/Find Token
72-) isHAL
73-) Monster Area Info
74-) File Loader Thread
75-) Eter Locale
76-) CWeb Browser
77-) Targa
78-) Image
79-) Mutex
80-) Dimm
81-) Dynamic
82-) Log File
83-) Stamina
84-) Weight
85-) Save Sound Information
86-) Direct Enter
87-) Qedit
88-) Light Data
89-) Environment Map
90-) Insult
91-) Disk / Memory File Loader
92-) CPostIt
93-) Thread
94-) TempFile
95-) Dir Remover
96-) Terrain Decal
97-) Stack Pool
98-) Printf Tabs
99-) Vector
100-) D3DXBuffer
101-) DevIL
102-) Event Manager
103-) Decal
104-) DXTC Image
105-) Property Loader
106-) FileDir
107-) Ambience
108-) Path Stack
109-) Grp Color / Instance
110-) EterPackCursor
------------------------------------
UYARI1 : clientte c++20, serverde ise gnu++2a kullanıyorum, düşük sürümlerde sıkıntılar çıkabilir!
UYARI2 : kaldırırken problem yaşarsanız lütfen benden yardım istemeyin arkadaşlar.
NOT : cryptopp kaldırmak size kalmış, client de ki Boost bildiğiniz Boost kütüphanesi, ben altyapı kullandığımdan ötürü(bazı sistemler Boost kullanabiliyor) direkt std kullanıyorum(Boost kaldırırken source dosyalarında bir kaç değişiklik yapıcaksınız).
PERFORMANCE_CHECKER
__PERFORMANCE_CHECK__
bu ikisini yine tercihen kaldırabilirsiniz, client optimizasyonu ile uğraşanlar için kısmen yararlı(visual studio daha işe yarar sonuçlar veriyor, ben vs kullanıyorum) olan makrolar bunlar.
Three Way, bildiğiniz 3 yol savaşı. ben hiç kullanmadım, kullanan görmedim ve kullanmayı da düşünmedim/istemedim, bu yüzden kaldırdım, yine sizin tercihinize bağlı bunu kaldırmak.
PTS ise bildiğiniz server de ki channel(ler) içersinde ki PTS dosyası, yine tercih size kalmış..
LZO'yu sadece sourceden kaldırdım, her game build edildiğinde lzo'yu build ediyordu. artık PKG'den çekiyor, doğal olarak game/src içerisinde ki minilzo.c + .h ve lzo klasörü sildim ayrıca makefileden de lzo'nun build edilmesini kaldırdım.
Arabic ise arapça da ki ters yazı şekli için gerekli. eğer bunu kaldırırsanız arapça alfabe kullanamazsınız, kullansanız da ters olmaz.
JPEG oyun içi F10 muydu tam hatırlamıyorum, SS alma tuşuna bastığınızda görüntünün alınmasını sağlıyor.
Empire Text Convert: sarı - mavi - kırmızı bayrak arasında ki oyuncuların, dil seviyesi olmadığında yazıların değişik çıkmasını sağlıyor
serveri windows üzerinden çalıştıranlar WIN32 ve MSC_VER kaldırmasın.
client taraflı kaldırılanların bazıları python taraflı da mevcut, kaldırırken python kısımlarını da kaldırın, hata verir..
vector dediğim clientte ki spherelib/vector.h - ben artık directx9 fonksiyonları yerine eigen kullandığım için gerek kalmadı.
bu yazanların hepsini kaldırdığınızda clientte cryptopp + boost, serverde ise cryptopp + libserverkey + xtrap + hackshield i silebilirsiniz;
UYARI3 : client tarafında packet_login_success4 fonksiyonunu SILMEYIN
BİLGİ : bu kaldırılanların çoğu kullanılmayan fonksiyonlar. Cryptopp kaldırırsanız farkedilen bir hızlanma görürsünüz, diğerlerinden bazıları da hızlandırır ama farkedilir mi bilmiyorum, en azından ciddi şekilde derleme süresini azaltıyor
serverde boost u kaldırırken intrusive_ptr yerine shared_ptr kullandım, henüz detaylı test etmedim ama bir sıkıntı yok gibi.
DevIL kütüphanesi direkt guild mark sistemini baştan yazdığım için kaldırdım, artık zaten var olan resimler arasından seçim yapıyor client ve bunu servere bildiriyor, server mysql de ki guild bölümüne resmin indexini yazıyor. Oyuncu paketi gönderilirken resim indexi gönderiliyor ve client bu index ile resmi yüklüyor.
Son düzenleme: