- Mesaj
- 1.104
- Çözümler
- 61
- Beğeni
- 3.039
- Puan
- 1.859
- Ticaret Puanı
- 0
Oyunda standart olarak 3 adet socket bulunuyor socket0, socket1 ve socket2.
Bu düzenleme ile bu socket sayısını 3 den 6 ya çıkarmış olucaksınız. Yani mevcut soketlere socket3, socket4 ve socket5 eklemiş olacaksınız.
Anlatım;
İsteğe bağlı düzenleme
itemlerin üzerin geldiğinizde socket bilgilerinin bu şekilde gözükmesini istiyorsanız bunu yapın.
Bu düzenleme ile bu socket sayısını 3 den 6 ya çıkarmış olucaksınız. Yani mevcut soketlere socket3, socket4 ve socket5 eklemiş olacaksınız.
Anlatım;
Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.
İsteğe bağlı düzenleme
itemlerin üzerin geldiğinizde socket bilgilerinin bu şekilde gözükmesini istiyorsanız bunu yapın.
locale_game.txt:
ITEM_VNUM_TOOLTIP Vnum: %d
ITEM_TYPE_TOOLTIP Type: %d
ITEM_SUBTYPE_TOOLTIP SubType: %d
ITEM_SOCKET0_TOOLTIP Socket0: %d
ITEM_SOCKET1_TOOLTIP Socket1: %d
ITEM_SOCKET2_TOOLTIP Socket2: %d
ITEM_SOCKET3_TOOLTIP Socket3: %d
ITEM_SOCKET4_TOOLTIP Socket4: %d
ITEM_SOCKET5_TOOLTIP Socket5: %d
uitooltip.py:
#Arat;
for i in xrange(item.LIMIT_MAX_NUM):
(limitType, limitValue) = item.GetLimit(i)
#dbg.TraceError("LimitType : %d, limitValue : %d" % (limitType, limitValue))
if item.LIMIT_REAL_TIME_START_FIRST_USE == limitType:
self.AppendRealTimeStartFirstUseLastTime(item, metinSlot, i)
#dbg.TraceError("2) REAL_TIME_START_FIRST_USE flag On ")
elif item.LIMIT_TIMER_BASED_ON_WEAR == limitType:
self.AppendTimerBasedOnWearLastTime(metinSlot)
#dbg.TraceError("1) REAL_TIME flag On ")
#Altına ekle;
if chr.IsGameMaster(player.GetMainCharacterIndex()):
self.AppendTextLine("[" + localeInfo.ITEM_VNUM_TOOLTIP % (int(itemVnum)) + "]", self.SINIRSIZ_COLOR)
self.AppendTextLine("[" + localeInfo.ITEM_TYPE_TOOLTIP % (int(itemType)) + "]" + "[" + localeInfo.ITEM_SUBTYPE_TOOLTIP % (int(itemSubType)) + "]", self.SINIRSIZ_COLOR)
self.AppendTextLine("[" + localeInfo.ITEM_SOCKET0_TOOLTIP % (int(metinSlot[0])) + "]", self.SINIRSIZ_COLOR)
self.AppendTextLine("[" + localeInfo.ITEM_SOCKET1_TOOLTIP % (int(metinSlot[1])) + "]" + "[" + localeInfo.ITEM_SOCKET2_TOOLTIP % (int(metinSlot[2])) + "]", self.SINIRSIZ_COLOR)
self.AppendTextLine("[" + localeInfo.ITEM_SOCKET3_TOOLTIP % (int(metinSlot[3])) + "]" + "[" + localeInfo.ITEM_SOCKET4_TOOLTIP % (int(metinSlot[4])) + "]" + "[" + localeInfo.ITEM_SOCKET5_TOOLTIP % (int(metinSlot[5])) + "]", self.SINIRSIZ_COLOR)
Son düzenleme: