Çözülemedi Sistem söküp ekledikten sonra verilen log hatası

  • Konuyu açan Konuyu açan sametkemh
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 24
  • Gösterim Gösterim 3K
Ne yazık ki bu konuda sorulara çözüm bulunmuyor. Eğer konuda yorumlar varsa hepsini inceleyebilirsiniz. Belki sizlerin sorununuzu çözmek için için ipuçları bulabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

sametkemh

Üye
Üye
Mesaj
36
Beğeni
7
Puan
46
Ticaret Puanı
0
Merhaba saatlerdir uğraşıp eklemeye çalıştığım ekteki hızlı statü sistemini
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
rohan filesinin client srcsinin içinde ENABLE_DETAILS_UI olarak aratıp çıkan kodları kendi srcme ekleyip sonra rohan packından aynı kodu aratıp çıkan tüm sonuçlardaki (root dosyasında çıktı tüm sonuçlar) .py dosyalarına girip kod satırlarını kendi packımdaki ilgili satırlara kopyaladım. Sonra oyuna girdim fakat ekteki log hatasını aldım daha sonra clienti build mi etmem gerekiyor acaba diyip build edip yeni exe ile oyuna girdim biraz daha farklı bir log hatası aldım. Şu dosya şu satır git düzelt demeyip nasıl düzelteceğim konusunda yardım edecekler varsa çok memnun olurum sistem söküp ekleme mantığını biliyorum fakat kodların hangi kısmı alınması lazım tam kestiremiyorum python bilgim olmadığı için :( Bu arada buildde hata falan almadım sadece syser hatası var.
 

Dosya Eklentileri

  • hizli_statu.png
    hizli_statu.png
    645,9 KB · Gösterim: 446
  • buildden önce.png
    buildden önce.png
    8,3 KB · Gösterim: 383
  • buildden sonra.png
    buildden sonra.png
    9,2 KB · Gösterim: 410
Hata kayıtlarını resim olarak eklemek yerine oyunun ana dizinde bulunan syserr.txt dosyasında yazanları kod bloguna ekleyebilirsiniz.
Örnek konu: Yardım Almadan Önce Bu Konuyu Okuyunuz! Syserr Nedir?

ui.py Button sınıfında ButtonText adında bi fonksiyon olmadığını söylüyor.
İki syserr ı da eklemem için önceki exe ile girmem gerekiyodu yedeğini almamışım buildle uğraşmak istemedim kolayıma geldi sslemiştim öyle yükleyeyim dedim hocam kusura bakmayın. Arattım fakat nasıl çözüleceğini araştırıyorum hala. Yorumunuz için teşekkürler :)
 
İstemciye tıkladığınız andan itibaren kayıtları yazmaya başlar. Oyun açılmasa bile detaylı bilgiler syserr.txt içinde bulunuyor. :) ui.py Button sınıfının içine ButtonText adında fonksiyon oluşturun. Sistemi söktüğünüz filesten alabilirsiniz.
 
İstemciye tıkladığınız andan itibaren kayıtları yazmaya başlar. Oyun açılmasa bile detaylı bilgiler syserr.txt içinde bulunuyor. :) ui.py Button sınıfının içine ButtonText adında fonksiyon oluşturun. Sistemi söktüğünüz filesten alabilirsiniz.
Nereye nasıl ekleyebilirim acaba?
ui.py
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
rohan filesindeki ui.py içerisinde ButtonText arat kendinkindede arat eksik olan kodu kendinkine aktar
 
rohan filesindeki ui.py içerisinde ButtonText arat kendinkindede arat eksik olan kodu kendinkine aktar
Hocam packda tekrardan eksikleri kontrol ettim girdim bu sefer log vermedi ama oyun ekranı ekteki gibi oldu ve syserr da ektedir yardımlarınız bekliyorum.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
0719 22:12:00806 :: CANNOT_FIND_PACK_FILE [sound/effect/etc/dropitem/dropitem.mss]
0719 22:12:01152 :: Traceback (most recent call last):

0719 22:12:01153 ::   File "introLogo.py", line 60, in OnUpdate

0719 22:12:01154 ::   File "networkModule.py", line 177, in SetLoginPhase

0719 22:12:01155 ::   File "system.py", line 177, in __hybrid_import

0719 22:12:01155 ::   File "system.py", line 142, in _process_result

0719 22:12:01156 ::   File "introLogin.py", line 8, in <module>

0719 22:12:01157 ::   File "system.py", line 177, in __hybrid_import

0719 22:12:01158 ::   File "
0719 22:12:01159 :: serverInfo.py
0719 22:12:01159 :: ", line
0719 22:12:01160 :: 8
0719 22:12:01161 ::

0719 22:12:01165 ::   
0719 22:12:01166 :: "auth1":30001,

0719 22:12:01167 ::   
0719 22:12:01168 ::
0719 22:12:01169 ::
0719 22:12:01169 ::
0719 22:12:01170 ::
0719 22:12:01171 ::
0719 22:12:01172 ::
0719 22:12:01173 ::
0719 22:12:01173 :: ^

0719 22:12:01174 :: SyntaxError
0719 22:12:01175 :: :
0719 22:12:01176 :: invalid syntax
0719 22:12:01177 ::

0719 22:12:05134 :: granny_shared_vbs:
0719 22:12:05134 ::     0: 40
0719 22:12:05134 ::     1: 20
0719 22:12:05140 ::     2: 20
0719 22:12:05140 ::     3: 40
0719 22:12:05140 ::     4: 0
0719 22:12:05140 ::     5: 20
0719 22:12:05140 ::     6: 0
0719 22:12:05140 ::     7: 0
0719 22:12:05147 ::     8: 0
 

Dosya Eklentileri

  • Adsız.png
    Adsız.png
    6,1 KB · Gösterim: 204
serverinfo.py 8.satırda bi hata var orayı kontrol et
 
Tek tek uğraştım kurcaladım syserlardan kurtuldum en altta yazan granny_shared_vbs hariç. Fakat şimdide oyun hiç açılmıyor ekteki ekranda hata veriyor networmodule.py de yaptığım değişiklikten muhtemelen. 177 satır kodu şöyle yardımcı olursanız sevinirim.
 

Dosya Eklentileri

  • Adsız.png
    Adsız.png
    11 KB · Gösterim: 215
  • 177.png
    177.png
    16,3 KB · Gösterim: 217
herhangi bi problem gözükmüyor fakat bi kod eksigin var sanırım

Python:
Genişlet Daralt Kopyala
    def SetLoginPhase(self):
        net.Disconnect()

        import introLogin
        self.SetPhaseWindow(introLogin.LoginWindow(self))

    def SameLogin_SetLoginPhase(self):
        net.Disconnect()
       
        import introLogin
        introInst = introLogin.LoginWindow(self)
        self.SetPhaseWindow(introInst)
        introInst.SameLogin_OpenUI()
 
serverinfo.py'de 8. satırda syntax hatası var diyor. Serverinfo.py'nin tamamını kod bloguna ekler misiniz?
 
serverinfo.py'de 8. satırda syntax hatası var diyor. Serverinfo.py'nin tamamını kod bloguna ekler misiniz?
Hocam an itibariyle en güncel hata ve log syserrları ve hatanın ekran görüntüsünü ekliyorum yardım bekliyorum. Teşekkürler.
Log.txt
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
0720 13:08:48125 :: Note: PackFirst mode not disabled. [file]
0720 13:08:48131 :: The eterpack doesn't exist [pack/bgm]
0720 13:08:00005 ::
0720 13:08:00006 :: ## Network - OffLine Phase ##
0720 13:08:00006 ::
0720 13:08:00076 :: name '__hybrid_import' is not defined
0720 13:08:16181 :: Traceback:

Call: File "<string>", line 1, in <module>
Call: File "system.py", line 1, in <module>
Error: name '__hybrid_import' is not defined

0720 13:08:16189 :: SYSERR: RunMain Error
0720 13:08:16204 :: SYSERR: granny_shared_vbs:
0720 13:08:16204 :: SYSERR:     0: 0
0720 13:08:16204 :: SYSERR:     1: 0
0720 13:08:16205 :: SYSERR:     2: 0
0720 13:08:16206 :: SYSERR:     3: 0
0720 13:08:16207 :: SYSERR:     4: 0
0720 13:08:16208 :: SYSERR:     5: 0
0720 13:08:16210 :: SYSERR:     6: 0
0720 13:08:16211 :: SYSERR:     7: 0
0720 13:08:16212 :: SYSERR:     8: 0
0720 13:08:16213 :: CResourceManager::__DestroyDeletingResourceMap 0
0720 13:08:16214 :: CResourceManager::__DestroyResourceMap 0
0720 13:08:16218 :: CResourceManager::__DestroyResourceMap 0
0720 13:08:16219 :: CPythonBackground Clear
0720 13:08:16222 :: PythonIME Clear
0720 13:08:16224 :: PythonNetworkMainStream Clear
0720 13:08:16227 :: Python Graphic Clear

Syserr.txt
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
0720 13:08:16189 :: RunMain Error
0720 13:08:16204 :: granny_shared_vbs:
0720 13:08:16204 ::     0: 0
0720 13:08:16204 ::     1: 0
0720 13:08:16204 ::     2: 0
0720 13:08:16205 ::     3: 0
0720 13:08:16206 ::     4: 0
0720 13:08:16207 ::     5: 0
0720 13:08:16208 ::     6: 0
0720 13:08:16210 ::     7: 0
0720 13:08:16211 ::     8: 0
 

Dosya Eklentileri

  • Adsız.png
    Adsız.png
    13,9 KB · Gösterim: 206
importlara eklemediginiz bişey olabilir hangi dosyayla ugrastıysan en üstte importlar mevcut eksik olanı ordan kendinkine ekle
 
importlara eklemediginiz bişey olabilir hangi dosyayla ugrastıysan en üstte importlar mevcut eksik olanı ordan kendinkine ekle
sistemi söktüğüm rohan filesin ui.py dosyasının başı:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
import uvvY2sBNvVcbJz4jvDr6fSWYdmqv9NPQ as pythonApi
app = __import__(pythonApi.GetModuleName("app"))
item = __import__(pythonApi.GetModuleName("item"))
player = __import__(pythonApi.GetModuleName("player"))
ime = __import__(pythonApi.GetModuleName("ime"))
skill = __import__(pythonApi.GetModuleName("skill"))
skillpet = __import__(pythonApi.GetModuleName("skillpet"))
shop = __import__(pythonApi.GetModuleName("shop"))
exchange = __import__(pythonApi.GetModuleName("exchange"))
safebox = __import__(pythonApi.GetModuleName("safebox"))
guild = __import__(pythonApi.GetModuleName("guild"))
chr = __import__(pythonApi.GetModuleName("chr"))
import grp
import snd
import wndMgr
import localeInfo

# MARK_BUG_FIX
# END_OF_MARK_BUG_FIX
from _weakref import proxy
Benim ui.py dosyamın başı:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
import app
import ime
import grp
import snd
import wndMgr
import item
import skill
import localeInfo
import dbg
# MARK_BUG_FIX
import guild
# END_OF_MARK_BUG_FIX
import constInfo

from _weakref import proxy
 
importlara eklemediginiz bişey olabilir hangi dosyayla ugrastıysan en üstte importlar mevcut eksik olanı ordan kendinkine ekle
rohan filesin interfacemodule.py dosyası başı:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
##
## Interface
##
import uvvY2sBNvVcbJz4jvDr6fSWYdmqv9NPQ as pythonApi
app = __import__(pythonApi.GetModuleName("app"))
player = __import__(pythonApi.GetModuleName("player"))
net = __import__(pythonApi.GetModuleName("net"))
systemSetting = __import__(pythonApi.GetModuleName("systemSetting"))
chat = __import__(pythonApi.GetModuleName("chat"))
guild = __import__(pythonApi.GetModuleName("guild"))
miniMap = __import__(pythonApi.GetModuleName("miniMap"))
event = __import__(pythonApi.GetModuleName("event"))
item = __import__(pythonApi.GetModuleName("item"))

import constInfo
import wndMgr
import uiTaskBar
import uiCharacter
import uiInventory
import uiDragonSoul
import uiChat
import uiMessenger
import uiCards
import ui
import uiHelp
import uiWhisper
import uiPointReset
import uiShop
import uiExchange
import uiSystem
import uiRestart
import uiToolTip
import uiMiniMap
import uiParty
import uiSafebox
import uiGuild
import uiQuest
import uiPrivateShopBuilder
import uiCommon
import uiRefine
import uiEquipmentDialog
import uiGameButton
import uiTip
import uiCube
Benim interfacemodule.py dosyamın başı:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
##
## Interface
##
import constInfo
import systemSetting
import wndMgr
import chat
import app
import player
import uiTaskBar
import uiCharacter
import uiInventory
import uiDragonSoul
import uiChat
import uiMessenger
import guild

import ui
import uiHelp
import uiWhisper
import uiPointReset
import uiShop
import uiExchange
import uiSystem
import uiRestart
import uiToolTip
import uiMiniMap
import uiParty
import uiSafebox
import uiGuild
import uiQuest
import uiPrivateShopBuilder
import uiCommon
import uiRefine
import uiEquipmentDialog
import uiGameButton
import uiTip
import uiCube
import miniMap
# ACCESSORY_REFINE_ADD_METIN_STONE
import uiSelectItem
# END_OF_ACCESSORY_REFINE_ADD_METIN_STONE
import uiScriptLocale

import event
import localeInfo
 
importlara eklemediginiz bişey olabilir hangi dosyayla ugrastıysan en üstte importlar mevcut eksik olanı ordan kendinkine ekle
Rohanın uicharacter .py dosyasının başı:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
import uvvY2sBNvVcbJz4jvDr6fSWYdmqv9NPQ as pythonApi
app = __import__(pythonApi.GetModuleName("app"))
chr = __import__(pythonApi.GetModuleName("chr"))
player = __import__(pythonApi.GetModuleName("player"))
net = __import__(pythonApi.GetModuleName("net"))
skill = __import__(pythonApi.GetModuleName("skill"))
quest = __import__(pythonApi.GetModuleName("quest"))
event = __import__(pythonApi.GetModuleName("event"))
import ui
import uiScriptLocale
import dbg
import snd
import mouseModule
import wndMgr
import playerSettingModule
import localeInfo
import uiToolTip
import constInfo
import emotion
import grp
if app.ENABLE_DETAILS_UI:
    import uiCharacterDetails
import uiQuest
import interfaceModule
import math
import uiStatusUp
Benim uicharacter.py dosyamın başı:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
import ui
import uiScriptLocale
import app
import net
import dbg
import snd
import player
import mouseModule
import wndMgr
import skill
import playerSettingModule
import quest
import localeInfo
import uiToolTip
import constInfo
import emotion
import chr
if app.ENABLE_DETAILS_UI:
    import uiCharacterDetails

Sadece bu dosyaları atmamın sebebi ekte gösterdeğim gibi sadece bu dosyalarda ENABLE_DETAILS_UI kodu vardı sistemi komple burdan aldım ve client sourcede de bikaç dosya da hatırladığım kadarıyla kod vardı onları da aldım kendi sourceme build ettim ama burda tıkandım işte yardım bekliyorum. Teşekkürler.
 

Dosya Eklentileri

  • Adsız.png
    Adsız.png
    49,7 KB · Gösterim: 224
sadece
if app.ENABLE_DETAILS_UI:
import uiCharacterDetails

olması imkansız birsürü kod mevcut ve kendi system.py dosyanı ekle
 
sadece
if app.ENABLE_DETAILS_UI:
import uiCharacterDetails

olması imkansız birsürü kod mevcut ve kendi system.py dosyanı ekle
Buyur hocam
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
import sys
import app
import dbg

sys.path = []
sys.path.append("lib")

class TraceFile:
    def write(self, msg):
        dbg.Trace(msg)

class TraceErrorFile:
    def write(self, msg):
        dbg.TraceError(msg)
        dbg.RegisterExceptionString(msg)

class LogBoxFile:
    def __init__(self):
        self.stderrSave = sys.stderr
        self.msg = ""

    def __del__(self):
        self.restore()

    def restore(self):
        sys.stderr = self.stderrSave

    def write(self, msg):
        self.msg = self.msg + msg

    def show(self):
        dbg.TraceError(self.msg)
        dbg.LogBox(self.msg,"Error")

sys.stdout = TraceFile()
sys.stderr = TraceErrorFile()
#
# pack file support (must move to system.py, systemrelease.pyc)
#
import marshal
import imp
import pack
class pack_file_iterator(object):
    def __init__(self, packfile):
        self.pack_file = packfile

    def next(self):
        tmp = self.pack_file.readline()
        if tmp:
            return tmp
        raise StopIteration

_chr = __builtins__.chr

__builtins__.NEW_PACK_FILE = True
if NEW_PACK_FILE:
    __builtins__.old_len = len
class pack_file(object):
    def __init__(self, filename, mode = 'rb'):
        assert mode in ('r', 'rb')
        if not pack.Exist(filename):
            raise IOError, 'No file or directory'
        self.data = pack.Get(filename)
        if NEW_PACK_FILE and not self.data:
            tmp = old_open(filename)
            self.data = tmp and tmp.read() or ''
        if mode == 'r':
            self.data=_chr(10).join(self.data.split(_chr(13)+_chr(10)))
        if NEW_PACK_FILE:
            self.mode = mode
            self.closed = False
            self.tell_size = 0L

    def __iter__(self):
        return pack_file_iterator(self)

    def read(self, length = 0):
        if not self.data:
            return ''
        if length:
            tmp = self.data[:length]
            if NEW_PACK_FILE:
                self.tell_size += old_len(tmp)
            self.data = self.data[length:]
            return tmp
        else:
            tmp = self.data
            if NEW_PACK_FILE:
                self.tell_size += old_len(tmp)
            self.data = ''
            return tmp

    def readline(self):
        return self.read(self.data.find(_chr(10))+1)

    def readlines(self):
        return [x for x in self]

    if NEW_PACK_FILE:
        def tell(self):
            return self.tell_size
        def close(self):
            self.closed = True
            self.data = ''
        def flush(self):
            pass
        def seek(self):
            pass

old_open = open
def open(filename, mode = 'rb'):
    if pack.Exist(filename) and mode in ('r', 'rb'):
        return pack_file(filename, mode)
    else:
        return old_open(filename, mode)

__builtins__.open = open
__builtins__.old_open = old_open
__builtins__.new_open = open

_ModuleType = type(sys)

old_import = __import__
def _process_result(code, fqname):
    # did get_code() return an actual module? (rather than a code object)
    is_module = isinstance(code, _ModuleType)

    # use the returned module, or create a new one to exec code into
    if is_module:
        module = code
    else:
        module = imp.new_module(fqname)

    # insert additional values into the module (before executing the code)
    #module.__dict__.update(values)

    # the module is almost ready... make it visible
    sys.modules[fqname] = module

    # execute the code within the module's namespace
    if not is_module:
        exec code in module.__dict__

    # fetch from sys.modules instead of returning module directly.
    # also make module's __name__ agree with fqname, in case
    # the "exec code in module.__dict__" played games on us.
    module = sys.modules[fqname]
    module.__name__ = fqname
    return module

module_do = lambda x:None
if __USE_CYTHON__:
    import rootlib

def __pack_import(name,globals=None,locals=None,fromlist=None, arg = None):
    if name in sys.modules:
        return sys.modules[name]

    filename = name + '.py'

    if pack.Exist(filename):
        dbg.Trace('importing from pack %s\\n' % name)

        newmodule = _process_result(compile(pack_file(filename, "28101993", "05111999", "01011999", "01011995",'r').read(),filename,'exec'),name)       

        module_do(newmodule)
        return newmodule
        #return imp.load_module(name, pack_file(filename,'r'),filename,('.py','r',imp.PY_SOURCE))
    else:
        dbg.Trace('importing from lib %s\\n' % name)
        return old_import(name,globals,locals,fromlist)

def splitext(p):
    root, ext = '', ''
    for c in p:
        if c in ['/']:
            root, ext = root + ext + c, ''
        elif c == '.':
            if ext:
                root, ext = root + ext, c
            else:
                ext = c
        elif ext:
            ext = ext + c
        else:
            root = root + c
    return root, ext

def __IsCompiledFile__(sFileName):
    sBase, sExt = splitext(sFileName)
    sExt=sExt.lower()
    if sExt==".pyc" or sExt==".pyo":
        return 1
    else:
        return 0

def __LoadTextFile__(sFileName):
    sText=open(sFileName,'r').read()
    return compile(sText, sFileName, "exec")

def __LoadCompiledFile__(sFileName):
    kFile=open(sFileName)
    if kFile.read(4)!=imp.get_magic():
        raise

    kFile.read(4)

    kData=kFile.read()
    return marshal.loads(kData)

def execfile(fileName, dict):
    if __IsCompiledFile__(fileName):
        code=__LoadCompiledFile__(fileName)
    else:
        code=__LoadTextFile__(fileName)
        exec code in dict

import __builtin__
__builtin__.__import__ = __hybrid_import

__builtin__.old_execfile = __builtin__.execfile
__builtin__.execfile = execfile

def GetExceptionString(excTitle):
    (excType, excMsg, excTraceBack)=sys.exc_info()
    excText=""
    excText+=_chr(10)

    import traceback
    traceLineList=traceback.extract_tb(excTraceBack)

    for traceLine in traceLineList:
        if traceLine[3]:
            excText+="%s(line:%d) %s - %s" % (traceLine[0], traceLine[1], traceLine[2], traceLine[3])
        else:
            excText+="%s(line:%d) %s"  % (traceLine[0], traceLine[1], traceLine[2])

        excText+=_chr(10)

    excText+=_chr(10)
    excText+="%s - %s:%s" % (excTitle, excType, excMsg)
    excText+=_chr(10)

    return excText

def ShowException(excTitle):
    excText=GetExceptionString(excTitle)
    dbg.TraceError(excText)
    app.Abort()

    return 0

def RunMainScript(name):
    try:       
        execfile(name, __main__.__dict__)
    except RuntimeError, msg:
        msg = str(msg)

        import localeInfo
        if localeInfo.error:
            msg = localeInfo.error.get(msg, msg)

        dbg.LogBox(msg)
        app.Abort()

    except:   
        msg = GetExceptionString("Run")
        dbg.LogBox(msg)
        app.Abort()
   
import debugInfo
debugInfo.SetDebugMode(__DEBUG__)

loginMark = "-cs"

app.__COMMAND_LINE__ = __COMMAND_LINE__
RunMainScript("prototype.py")
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst