Çözüldü Silah Modeli Oyunda Gözükmüyor

  • Konuyu açan Konuyu açan SinopLu57
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 6
  • Gösterim Gösterim 105
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

SinopLu57

Üye
Üye
Mesaj
82
Çözümler
2
Beğeni
69
Puan
699
Ticaret Puanı
0
Konu altında yardımcı olan arkadaşıma çok teşekkür ediyorum.
Konuyu daha açıklayıcı hale getirmek için düzenledim.
item_list.txt dosyasına silah modelinin yolunu belirtirken, silah modellerinin ymir work dosyasının içinde olması gerekiyormuş.
Ben modelleri düzgün bir şekilde arşivlemek istediğim için pack içerisine farklı bir klosör oluşturmuştum ve bu klosörün içinde ymir work dosyası yoktu dolayısıyla silah modellerini oyun okumuyormuş, o yüzdende oyunda göremedik modelleri.
yeni oluşturduğum dosyaya ymir work dosyası ekleyerek içerisine silah modellerimi atarak ve item_list.txt dosyasınada yeni dosya yolunu düzgünce yazarak sorunu çözmüş olduk.
@M29 adlı arkadaşıma sevgiler :coffee:

1739656985510.webp
 
Son düzenleme:
Çözüm
Hello my friend

I will explain to you how to install a weapon suit

First, I copy the data of any old weapon suit in item_names.txt and item_proto.txt, then I change the codes to new codes for the new weapon

Then I go to the locale and also the root, then open the item_list.txt file, I add the new data for the weapon and make sure of the path for the weapon using the gr2 program. I did not change the paths, I just put the basic path on which the weapon was built in this form


Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
40844    WEAPON    icon/item/40844.tga    d:/ymir work/effect/mehok/crimson_44/sword.gr2
40845    WEAPON    icon/item/40845.tga    d:/ymir work/effect/mehok/crimson_44/sura_sword.gr2
40846    WEAPON    icon/item/40846.tga    d:/ymir...
Uzun uğraşlar sonucunda resimdede görmüş olduğunuz gibi model oyunda gözüküyor.
Şimdi soracaksınız nasıl yaptın diye, şuan bunu yapmış olmak bana daha büyük acılar veriyor inanın.
Ben orjinal packleri bozmadan fazla dosya açmadan tüm ekleyeceğim modelleri efektleri bilmem neleri tek bir klosörde ayıra ayıra düzenli bir şekilde toplamak için çalışmaya başladım, bunu neden anlattığımı göstersem daha iyi olacak.

Kod Karşılaştırma:
Genişlet Daralt Kopyala
Eski hali
d:/ymir work/plechito/weapon/adventure_bandit/ab_sword.gr2
Değişmiş hali
d:/ymir work/item/weapon/ab_sword.gr2

Şimdi sorarım size ben bu modeli istediğim dosya üzerine atıp oyuna ekleyemez miyim?
1739665219497.webp


NOT: Ayrı oluşturduğun klosörü index e eklememişsindir diye cevap yazacak arkadaşlar olursa diye eklediğime dair resim bırakıyorum.
1739665789085.webp
 
Uzun uğraşlar sonucunda resimdede görmüş olduğunuz gibi model oyunda gözüküyor.
Şimdi soracaksınız nasıl yaptın diye, şuan bunu yapmış olmak bana daha büyük acılar veriyor inanın.
Ben orjinal packleri bozmadan fazla dosya açmadan tüm ekleyeceğim modelleri efektleri bilmem neleri tek bir klosörde ayıra ayıra düzenli bir şekilde toplamak için çalışmaya başladım, bunu neden anlattığımı göstersem daha iyi olacak.

Kod Karşılaştırma:
Genişlet Daralt Kopyala
Eski hali
d:/ymir work/plechito/weapon/adventure_bandit/ab_sword.gr2
Değişmiş hali
d:/ymir work/item/weapon/ab_sword.gr2

Şimdi sorarım size ben bu modeli istediğim dosya üzerine atıp oyuna ekleyemez miyim?
21804 eklentisini görüntüle

NOT: Ayrı oluşturduğun klosörü index e eklememişsindir diye cevap yazacak arkadaşlar olursa diye eklediğime dair resim bırakıyorum.
21805 eklentisini görüntüle
The paths should be as it tells you and I advise you to use the gr2 program to know the correct path if you do not know and also do not forget to add the data in the item_list.txt sheet, the local and also the root
 
The paths should be as it tells you and I advise you to use the gr2 program to know the correct path if you do not know and also do not forget to add the data in the item_list.txt sheet, the local and also the root
Thanks for your comment. :)
I use MartySama infrastructure. In this infrastructure, it only pulls the item_list.txt file on the root side.
Even though this is the case, I did what you said and edited the item_list.txt file on the locale side, but the situation is still the same.
As for the models being in the correct position, I change the path of the models with the texture changer tool. I checked many times to see if it was correct, but I couldn't see a problem.
The problem is not that the texture of the model is not visible, but that the model itself is not visible.
If there is another solution you can suggest, I look forward to it. :unsure:
 
Hello my friend

I will explain to you how to install a weapon suit

First, I copy the data of any old weapon suit in item_names.txt and item_proto.txt, then I change the codes to new codes for the new weapon

Then I go to the locale and also the root, then open the item_list.txt file, I add the new data for the weapon and make sure of the path for the weapon using the gr2 program. I did not change the paths, I just put the basic path on which the weapon was built in this form


Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
40844    WEAPON    icon/item/40844.tga    d:/ymir work/effect/mehok/crimson_44/sword.gr2
40845    WEAPON    icon/item/40845.tga    d:/ymir work/effect/mehok/crimson_44/sura_sword.gr2
40846    WEAPON    icon/item/40846.tga    d:/ymir work/effect/mehok/crimson_44/dagger.gr2
40847    WEAPON    icon/item/40847.tga    d:/ymir work/effect/mehok/crimson_44/bow.gr2
40848    WEAPON    icon/item/40848.tga    d:/ymir work/effect/mehok/crimson_44/twohand.gr2
40849    WEAPON    icon/item/40849.tga    d:/ymir work/effect/mehok/crimson_44/bell.gr2
40850    WEAPON    icon/item/40850.tga    d:/ymir work/effect/mehok/crimson_44/fan.gr2

Then go and make sure that I put the files for the new weapon in the same path that I specified in the item_list.txt file so that the command is identical.

This is how it is identical
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Before this file d:/ymir work No problem put it in any file with any name The important thing is that the path starts like this d:/ymir work then the correct path for the weapon
 
Çözüm
Look at the difference between the paths in the previous image and the other image
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Although all the paths are for a weapon, each person determines the path as he likes when the design is extracted. All you have to do is place the weapon in the path that the designer determines for you and not anywhere as you like. You must follow the instructions of the designer for the weapon to appear
 
Look at the difference between the paths in the previous image and the other image
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Although all the paths are for a weapon, each person determines the path as he likes when the design is extracted. All you have to do is place the weapon in the path that the designer determines for you and not anywhere as you like. You must follow the instructions of the designer for the weapon to appear
The problem is solved, the problem was caused by the gun models not being in the ymir work file.
I have been trying for hours and I could not understand this difference because there is no video or explanation explaining it. Thank you for explaining the difference clearly. <3
 
  • Muhteşem
Tepkiler: M29
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst