- Mesaj
- 221
- Çözümler
- 20
- Beğeni
- 83
- Puan
- 749
- Ticaret Puanı
- 0
Costume weapon sistemini ekledim daha sonra test ederken kostüm silahı giyiliyor gözüküyor problem yok fakat
şöyle bir bug var. Bakmak istediğiniz dosya olursa belirtin konuya dahil ederim.
Karakter atınca silah elde gözükmüyor normal olması gerektiği gibi oluyor.
Normal çıkartınca elde kalıyor silah.
Krakterin elindeki silah çıkmasına rağmen krakterin elinde gözüküyor örnek resim ;
(İP ALL ) komutundan sonrada bu şekilde: @MT2Dev
Tek problem Burası.
SYSSR VS Vermiyor (DB-CH1-CH99-AUTH CLİENT SYSSR TEMİZ.) MARTY 5.8 Filesinden geçirdim mainline alt yapıya.
şöyle bir bug var. Bakmak istediğiniz dosya olursa belirtin konuya dahil ederim.
Karakter atınca silah elde gözükmüyor normal olması gerektiği gibi oluyor.
Normal çıkartınca elde kalıyor silah.
Krakterin elindeki silah çıkmasına rağmen krakterin elinde gözüküyor örnek resim ;
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
(İP ALL ) komutundan sonrada bu şekilde: @MT2Dev
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
Kostüm Silahını giymeye çalışıncada giymiyor. Çünkü silah yok sadece görsel olarak var.Tek problem Burası.
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
SYSSR VS Vermiyor (DB-CH1-CH99-AUTH CLİENT SYSSR TEMİZ.) MARTY 5.8 Filesinden geçirdim mainline alt yapıya.
ItemData.h:
enum ECostumeSubTypes
{
COSTUME_BODY, //0
COSTUME_HAIR, //1
#ifdef ENABLE_WEAPON_COSTUME_SYSTEM
COSTUME_WEAPON = 4, //2
#endif
COSTUME_NUM_TYPES,
};
enum EWearPositions
{
WEAR_BODY, // 0
WEAR_HEAD, // 1
WEAR_FOOTS, // 2
WEAR_WRIST, // 3
WEAR_WEAPON, // 4
WEAR_NECK, // 5
WEAR_EAR, // 6
WEAR_UNIQUE1, // 7
WEAR_UNIQUE2, // 8
WEAR_ARROW, // 9
WEAR_SHIELD, // 10
WEAR_ABILITY1, // 11
WEAR_ABILITY2, // 12
WEAR_ABILITY3, // 13
WEAR_ABILITY4, // 14
WEAR_ABILITY5, // 15
WEAR_ABILITY6, // 16
WEAR_ABILITY7, // 17
WEAR_ABILITY8, // 18
WEAR_COSTUME_BODY, // 19
WEAR_COSTUME_HAIR, // 20
#ifdef ENABLE_WEAPON_COSTUME_SYSTEM
WEAR_COSTUME_WEAPON,// 21
#endif
WEAR_BELT, // 22
WEAR_RING1, // 23
WEAR_RING2, // 24
WEAR_MAX_NUM = 32 //
};
item_lenght.h:
enum ECostumeSubTypes
{
COSTUME_BODY = ARMOR_BODY, //0
COSTUME_HAIR = ARMOR_HEAD, //1
#ifdef ENABLE_WEAPON_COSTUME_SYSTEM
COSTUME_WEAPON = 4, //2
#endif
COSTUME_NUM_TYPES,
};
lenght.h:
enum EWearPositions
{
WEAR_BODY, // 0
WEAR_HEAD, // 1
WEAR_FOOTS, // 2
WEAR_WRIST, // 3
WEAR_WEAPON, // 4
WEAR_NECK, // 5
WEAR_EAR, // 6
WEAR_UNIQUE1, // 7
WEAR_UNIQUE2, // 8
WEAR_ARROW, // 9
WEAR_SHIELD, // 10
WEAR_ABILITY1, // 11
WEAR_ABILITY2, // 12
WEAR_ABILITY3, // 13
WEAR_ABILITY4, // 14
WEAR_ABILITY5, // 15
WEAR_ABILITY6, // 16
WEAR_ABILITY7, // 17
WEAR_ABILITY8, // 18
WEAR_COSTUME_BODY, // 19
WEAR_COSTUME_HAIR, // 20
#ifdef ENABLE_WEAPON_COSTUME_SYSTEM
WEAR_COSTUME_WEAPON,// 21
#endif
WEAR_BELT, // 22
WEAR_RING1, // 23
WEAR_RING2, // 24
WEAR_MAX = 32 //
};
İtemCSVReader.cpp:
static string arSub27[] =
{
"COSTUME_BODY",
"COSTUME_HAIR",
"COSTUME_MOUNT",
"COSTUME_ACCE",
"COSTUME_WEAPON",
"COSTUME_AURA",
};
Char_item.cpp Unequip:
bool CHARACTER::UnequipItem (LPITEM item)
{
#ifdef ENABLE_WEAPON_COSTUME_SYSTEM
int iWearCell = item->FindEquipCell(this);
if (iWearCell == WEAR_WEAPON)
{
LPITEM costumeWeapon = GetWear(WEAR_COSTUME_WEAPON);
if (costumeWeapon && !UnequipItem(costumeWeapon))
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("You cannot unequip the costume weapon. Not enough space."));
return false;
}
}
#endif
int pos;
if (false == CanUnequipNow (item))
{
return false;
}
if (item->IsDragonSoul())
{
pos = GetEmptyDragonSoulInventory (item);
}
else
{
pos = GetEmptyInventory (item->GetSize());
}
// HARD CODING
if (item->GetVnum() == UNIQUE_ITEM_HIDE_ALIGNMENT_TITLE)
{
ShowAlignment (true);
}
item->RemoveFromCharacter();
if (item->IsDragonSoul())
{
item->AddToCharacter (this, TItemPos (DRAGON_SOUL_INVENTORY, pos));
}
else
{
item->AddToCharacter (this, TItemPos (INVENTORY, pos));
}
CheckMaximumPoints();
return true;
}
item_proto.sql:
40101 ÇÒ·ÎÀ© ´Üµµ(¹«) ITEM_COSTUME COSTUME_WEAPON 2 ANTI_MUDANG | ANTI_DROP | ANTI_GIVE | ANTI_PKDROP | ANTI_STACK | ANTI_MYSHOP | ANTI_WOLFMAN NONE NONE NONE 0 0 0 0 0 REAL_TIME 86400 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 0 0 0 30 0 0
40102 ÇÒ·ÎÀ© ´ë°Å(¹«) ITEM_COSTUME COSTUME_WEAPON 1 ANTI_MUSA | ANTI_SURA | ANTI_MUDANG | ANTI_DROP | ANTI_GIVE | ANTI_PKDROP | ANTI_STACK | ANTI_MYSHOP | ANTI_WOLFMAN NONE NONE NONE 0 0 0 0 0 REAL_TIME 86400 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 1 0 0 30 0 0
40103 ÇÒ·ÎÀ© È°(¹«) ITEM_COSTUME COSTUME_WEAPON 2 ANTI_MUSA | ANTI_SURA | ANTI_MUDANG | ANTI_DROP | ANTI_GIVE | ANTI_PKDROP | ANTI_STACK | ANTI_MYSHOP | ANTI_WOLFMAN NONE NONE NONE 0 0 0 0 0 REAL_TIME 86400 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 2 0 0 30 0 0
40104 ÇÒ·ÎÀ© ¾ç¼Õ°Ë(¹«) ITEM_COSTUME COSTUME_WEAPON 3 ANTI_ASSASSIN | ANTI_SURA | ANTI_MUDANG | ANTI_DROP | ANTI_GIVE | ANTI_PKDROP | ANTI_STACK | ANTI_MYSHOP | ANTI_WOLFMAN NONE NONE NONE 0 0 0 0 0 REAL_TIME 86400 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 3 0 0 30 0 0
40105 ÇÒ·ÎÀ© ¹æ¿ï(¹«) ITEM_COSTUME COSTUME_WEAPON 1 ANTI_MUSA | ANTI_ASSASSIN | ANTI_SURA | ANTI_DROP | ANTI_GIVE | ANTI_PKDROP | ANTI_STACK | ANTI_MYSHOP | ANTI_WOLFMAN NONE NONE NONE 0 0 0 0 0 REAL_TIME 86400 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 4 0 0 30 0 0
40106 ÇÒ·ÎÀ© ºÎä(¹«) ITEM_COSTUME COSTUME_WEAPON 1 ANTI_MUSA | ANTI_ASSASSIN | ANTI_SURA | ANTI_DROP | ANTI_GIVE | ANTI_PKDROP | ANTI_STACK | ANTI_MYSHOP | ANTI_WOLFMAN NONE NONE NONE 0 0 0 0 0 REAL_TIME 86400 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 5 0 0 30 0 0
40107 ÇÒ·ÎÀ© Å©·Î¿ì(¹«) ITEM_COSTUME COSTUME_WEAPON 1 ANTI_MUSA | ANTI_ASSASSIN | ANTI_SURA | ANTI_MUDANG | ANTI_DROP | ANTI_GIVE | ANTI_PKDROP | ANTI_STACK | ANTI_MYSHOP NONE NONE NONE 0 0 0 0 0 REAL_TIME 86400 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 8 0 0 30 0 0
40108 ÇÒ·ÎÀ© ÇѼհË(À¯) ITEM_COSTUME COSTUME_WEAPON 2 ANTI_MUDANG | ANTI_STACK | ANTI_WOLFMAN NONE NONE NONE 0 0 0 0 100 REAL_TIME 2592000 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 0 0 0 100 0 0
40109 ÇÒ·ÎÀ© ´Üµµ(À¯) ITEM_COSTUME COSTUME_WEAPON 1 ANTI_MUSA | ANTI_SURA | ANTI_MUDANG | ANTI_PKDROP | ANTI_STACK | ANTI_WOLFMAN NONE NONE NONE 0 0 0 0 100 REAL_TIME 2592000 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 1 0 0 100 0 0
40110 ÇÒ·ÎÀ© È°(À¯) ITEM_COSTUME COSTUME_WEAPON 2 ANTI_MUSA | ANTI_SURA | ANTI_MUDANG | ANTI_PKDROP | ANTI_STACK | ANTI_WOLFMAN NONE NONE NONE 0 0 0 0 100 REAL_TIME 2592000 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 2 0 0 100 0 0
40111 ÇÒ·ÎÀ© ¾ç¼Õ°Ë(À¯) ITEM_COSTUME COSTUME_WEAPON 3 ANTI_ASSASSIN | ANTI_SURA | ANTI_MUDANG | ANTI_PKDROP | ANTI_STACK | ANTI_WOLFMAN NONE NONE NONE 0 0 0 0 100 REAL_TIME 2592000 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 3 0 0 100 0 0
40112 ÇÒ·ÎÀ© ¹æ¿ï(À¯) ITEM_COSTUME COSTUME_WEAPON 1 ANTI_MUSA | ANTI_ASSASSIN | ANTI_SURA | ANTI_PKDROP | ANTI_STACK | ANTI_WOLFMAN NONE NONE NONE 0 0 0 0 100 REAL_TIME 2592000 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 4 0 0 100 0 0
40113 ÇÒ·ÎÀ© ºÎä(À¯) ITEM_COSTUME COSTUME_WEAPON 1 ANTI_MUSA | ANTI_ASSASSIN | ANTI_SURA | ANTI_PKDROP | ANTI_STACK | ANTI_WOLFMAN NONE NONE NONE 0 0 0 0 100 REAL_TIME 2592000 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 5 0 0 100 0 0
40114 ÇÒ·ÎÀ© Å©·Î¿ì(À¯) ITEM_COSTUME COSTUME_WEAPON 1 ANTI_MUSA | ANTI_ASSASSIN | ANTI_SURA | ANTI_MUDANG | ANTI_PKDROP | ANTI_STACK NONE NONE NONE 0 0 0 0 100 REAL_TIME 2592000 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 8 0 0 100 0 0
Son düzenleme: