Yardım Saldırı Hızı - Hareket Hızı Limit

  • Konuyu açan Konuyu açan random
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 0
  • Gösterim Gösterim 18
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

random

Üye
Üye
Mesaj
34
Beğeni
9
Puan
446
Ticaret Puanı
0
Merhabalar,

Server taraflı 170 olan saldırı hızını veri tiplerinde değişiklik yapmaya ihtiyaç duyulmayacak şekilde 250 ye yükselttiğimde yerden vururken hızlanan karakter binek üzerinden hızlanmıyor. Hatta atak kaçırıyor diyebiliriz daha yavaş duruma geliyor. Farklı olarak nerede değişiklik yapmam gerekiyor.

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
        case POINT_ATT_SPEED:
            min_limit = 0;

            if (IsPC())
                limit = 170;
            else
                limit = 250;
            break;

        case POINT_MOV_SPEED:
            min_limit = 0;

            if (IsPC())
                limit = 200;
            else
                limit = 250;
            break;


Edit :

DWORD GET_ATTACK_SPEED(LPCHARACTER ch)

fonksiyonundaki riding bonusu yüzünden 250 nin üzerine çıkıyor olma ihtimali dahilinde bir çeşit buga sebebiyet veriyor olma ihtimalini düşünmeye başladım.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst