- Mesaj
- 34
- Beğeni
- 9
- Puan
- 446
- Ticaret Puanı
- 0
Merhabalar,
Server taraflı 170 olan saldırı hızını veri tiplerinde değişiklik yapmaya ihtiyaç duyulmayacak şekilde 250 ye yükselttiğimde yerden vururken hızlanan karakter binek üzerinden hızlanmıyor. Hatta atak kaçırıyor diyebiliriz daha yavaş duruma geliyor. Farklı olarak nerede değişiklik yapmam gerekiyor.
Edit :
DWORD GET_ATTACK_SPEED(LPCHARACTER ch)
fonksiyonundaki riding bonusu yüzünden 250 nin üzerine çıkıyor olma ihtimali dahilinde bir çeşit buga sebebiyet veriyor olma ihtimalini düşünmeye başladım.
Server taraflı 170 olan saldırı hızını veri tiplerinde değişiklik yapmaya ihtiyaç duyulmayacak şekilde 250 ye yükselttiğimde yerden vururken hızlanan karakter binek üzerinden hızlanmıyor. Hatta atak kaçırıyor diyebiliriz daha yavaş duruma geliyor. Farklı olarak nerede değişiklik yapmam gerekiyor.
C++:
case POINT_ATT_SPEED:
min_limit = 0;
if (IsPC())
limit = 170;
else
limit = 250;
break;
case POINT_MOV_SPEED:
min_limit = 0;
if (IsPC())
limit = 200;
else
limit = 250;
break;
Edit :
DWORD GET_ATTACK_SPEED(LPCHARACTER ch)
fonksiyonundaki riding bonusu yüzünden 250 nin üzerine çıkıyor olma ihtimali dahilinde bir çeşit buga sebebiyet veriyor olma ihtimalini düşünmeye başladım.
Son düzenleme: