- Mesaj
- 179
- Çözümler
- 8
- Beğeni
- 199
- Puan
- 759
- Ticaret Puanı
- 0
Server Taraflı Efsun Botunu Ekledim.
Baktım Elementim ve Yansıtmam Olmasına Rağmen Slot'da İtemin Üstüne Gelince Sadece Bonuslar Gözüküyor. Bende Dahil Edeyim Dedim Belki Bu Sistemleri Olupta Farketmeyen Arkadaşlarımız Var Olabilir.
UiSwitchBot.py Açın ve Aratın:
Değiştirin:
"Yansıtma ve Refine Element Sistemlerinizi Kendinize Göre Değiştirmeyi veya Düzenlemeyi Unutmayın."
AddItemData İçinde Farklı Parametreleriniz Var veya Farklı Sıralarda İse Argümanları Ona Göre Düzenleyiniz.
Güncelleme Saat: 03:22
Eğer İtem Yansıtmaya Sahip İse ve Slot'a Koyulduğu Zaman "InGame_Convert_Mark" Gözükür.
Arat:
Değiştir:
Kanıt:
Baktım Elementim ve Yansıtmam Olmasına Rağmen Slot'da İtemin Üstüne Gelince Sadece Bonuslar Gözüküyor. Bende Dahil Edeyim Dedim Belki Bu Sistemleri Olupta Farketmeyen Arkadaşlarımız Var Olabilir.
UiSwitchBot.py Açın ve Aratın:
Kod:
def OverInItem(self, overSlotPos):
self.itemSlot.SetUsableItem(True)
if self.IsEmpty():
return
self.tooltipItem.ClearToolTip()
itemVnum = player.GetItemIndex(player.SWITCHBOT, self.slot_num)
metinSlot = [player.GetItemMetinSocket(player.SWITCHBOT, self.slot_num, i) for i in xrange(player.METIN_SOCKET_MAX_NUM)]
attrSlot = [player.GetItemAttribute(player.SWITCHBOT, self.slot_num, i) for i in xrange(player.ATTRIBUTE_SLOT_MAX_NUM)]
self.tooltipItem.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot)
self.tooltipItem.ShowToolTip()
Değiştirin:
Kod:
def OverInItem(self, overSlotPos):
self.itemSlot.SetUsableItem(True)
if self.IsEmpty():
return
self.tooltipItem.ClearToolTip()
itemVnum = player.GetItemIndex(player.SWITCHBOT, self.slot_num)
metinSlot = [player.GetItemMetinSocket(player.SWITCHBOT, self.slot_num, i) for i in xrange(player.METIN_SOCKET_MAX_NUM)]
attrSlot = [player.GetItemAttribute(player.SWITCHBOT, self.slot_num, i) for i in xrange(player.ATTRIBUTE_SLOT_MAX_NUM)]
if app.ENABLE_REFINE_ELEMENT:
refineElement = player.GetItemRefineElement(player.SWITCHBOT, self.slot_num)
self.tooltipItem.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot, 0, 0, player.SWITCHBOT, self.slot_num, refineElement)
elif app.BL_TRANSMUTATION_SYSTEM:
self.tooltipItem.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot, 0, 0, player.SWITCHBOT, self.slot_num)
else:
self.tooltipItem.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot)
self.tooltipItem.ShowToolTip()
"Yansıtma ve Refine Element Sistemlerinizi Kendinize Göre Değiştirmeyi veya Düzenlemeyi Unutmayın."
AddItemData İçinde Farklı Parametreleriniz Var veya Farklı Sıralarda İse Argümanları Ona Göre Düzenleyiniz.
Güncelleme Saat: 03:22
Eğer İtem Yansıtmaya Sahip İse ve Slot'a Koyulduğu Zaman "InGame_Convert_Mark" Gözükür.
Arat:
Kod:
def RefreshItemSlot(self):
if self.IsEmpty():
switchbot.ClearSlot(self.slot_num)
self.itemSlot.ClearSlot(0)
self.statusBar.Hide()
else:
itemCount = player.GetItemCount(player.SWITCHBOT, self.slot_num)
itemVnum = player.GetItemIndex(player.SWITCHBOT, self.slot_num)
if itemCount == 1:
itemCount = 0
self.itemSlot.SetItemSlot(0, itemVnum, itemCount)
self.statusBar.Show()
if self.IsActive():
self.itemSlot.ActivateSlot(0)
self.statusBar.SetColor(COLOR_ACTIVE)
else:
self.itemSlot.DeactivateSlot(0)
if self.IsFinished():
self.statusBar.SetColor(COLOR_FINISHED)
else:
self.statusBar.SetColor(COLOR_INACTIVE)
self.itemSlot.RefreshSlot()
Değiştir:
Python:
def RefreshItemSlot(self):
if self.IsEmpty():
switchbot.ClearSlot(self.slot_num)
self.itemSlot.ClearSlot(0)
self.statusBar.Hide()
else:
itemCount = player.GetItemCount(player.SWITCHBOT, self.slot_num)
itemVnum = player.GetItemIndex(player.SWITCHBOT, self.slot_num)
if itemCount == 1:
itemCount = 0
self.itemSlot.SetItemSlot(0, itemVnum, itemCount)
self.statusBar.Show()
if self.IsActive():
self.itemSlot.ActivateSlot(0)
self.statusBar.SetColor(COLOR_ACTIVE)
else:
self.itemSlot.DeactivateSlot(0)
if self.IsFinished():
self.statusBar.SetColor(COLOR_FINISHED)
else:
self.statusBar.SetColor(COLOR_INACTIVE)
if app.BL_TRANSMUTATION_SYSTEM:
# dwChangeLookVnum
dwChangeLookVnum = player.GetChangeLookVnum(player.SWITCHBOT, self.slot_num)
if dwChangeLookVnum != 0:
self.itemSlot.SetSlotCoverImage(self.slot_num, "icon/item/ingame_convert_Mark.tga")
else:
self.itemSlot.EnableSlotCoverImage(self.slot_num, False)
self.itemSlot.RefreshSlot()
Kanıt:
Son düzenleme: